Új hozzászólás Aktív témák
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Fedélzeti számítógépet (infotainment) frissíteni mennyire lehetséges? Az alany egy 2018-as Hyundai I20 72hp Life felszereltség, 1-2 napja próbálkozok lefrissíteni, gyári appot már megtaláltam, USB-re ki is írtam, viszont akármelyik USB-jébe dugom a kocsinak sehol se ismeri fel csak médialejátszásra. Van valami trükkje a dolognak? Netes videók olyan helyet mutatnak ahol nekem nincs portom, szóval az valószínű másik modell lehet. Nincs benne gyári navi, de az infotainment ránézésre a "Standard Gen 4"'-re vagy "Gen 5-re" hasonlít leginkább -
racskobalazs
senior tag
válasz
jbnd-007
#6543
üzenetére
Régi családi Daewoo-n szerintem a 21 éve alatt kb 2x-3x volt olaj cserélve.
Ahhoz képest sose volt vele semmi gond, csak egyszer már olajcserén nem olaj volt benne hanem iszap
Nem tudom miből rakták össze de ilyen mostohán bánva vele is ennyit kibírt minden gond nélkül azért az elég jó teljesítmény szerintem. S most még mást boldogít. 
-
racskobalazs
senior tag
válasz
Dare2Live
#6536
üzenetére
Köszi mindenkinek végül kedden került szervízbe a helyi Bosch-ba.
103k lett végül, olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere, generál átvizsgálás, és fékerő mérés alapján féktisztítás és átnézés mert valami nem volt rendben. (Valamilyen rezgéscsillapító be volt gyűrődve a jobb hátsó fékhez, azt megcsinálták, de cserélni nem kellett)
Szerintem egész korrekt ár, másik helyről 65k-s ajánlatot kaptam, kiszámolva itt is 70k körül volt csak az olajcsere + a fékek dobtak rá még 30-at. -
racskobalazs
senior tag
válasz
macilaci78
#6532
üzenetére
és @Dare2Live: Köszi, akkor elviszem inkább a héten a függetlenbe mint hó végén a márkába.
Ha jól olvastam a Hyundai oldalán akkor 5 év garancia van a kocsira, abből már kiesett tavaly. +1 évet adtak rá ott ahol vettem, de az pedig idén jár le, szóval lényegében nincs már gari rajta.Gondolom akkor a lényeg, hogy ne "sufniba" vigyem semmiképp hanem normális megbízható szervízbe.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Holnapra van időpontom Bosch márkafüggetlen szervízbe, a kocsiban 1 hét múlvára írja a szervíz időpontját, viszont márkaszervízbe leghamarabb május végén lenne időpont.
6 éves autó, mennyire lenne fontos márkaszervízbe vinni?
Bosch szervíz mennyivel normálisabb mint egy sima "szaki"?
Ha mindenképp márkaszervíz akkor abból nem lesz gond, hogy kicsúszik az írt időből bő 2-3 héttel?
Hyundai i20 2018-ról van szó. -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
AutoCarma Szerviz Kft.-vel valakinek tapasztalata?
Mennék éves nagyszervízbe, a "szakiktól" óva intettek és ők a legközelebbi márkaszervíz. -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Hyundai i20 2018-ba hátulra ez az égő jó lehet? ( bal hátsó féklámpa)
Nem találtam meg a pontos típuskövetelményt a kézikönyvben, neten meg ezt láttam mint csereizzó. Ahogy néztem 1 panelt és 2 csavart kell csak leszedni, nem tűnik olyan vészesnek, hogy most ezért szervízbe vigyem. -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Amit a Hyundai kézikönyv ajánl benzin adalékot, valaki tudja hogy hol lehet kapni és amúgy mire adják? Nem ír semmi mást, csak, hogy x ezer km-enként önts a tankba y mennyiséget. I20 2018 1.2 benzin.
-
racskobalazs
senior tag
válasz
Red_Bull
#6168
üzenetére
Szia,
Nekem egy 2018-as benzines 1,25L 75LE i20-am van, kb 10k km-et raktam már bele 90% várossal, szerintem teljesen korrekt kis autó. Nem egy teljesítménybajnok, de városon belül teljesen jó, valamint ha felveszi a tempót akkor autópályán is vállalható szerintem. Valszeg verseny BMW-ket nem fogsz vele előzni de a tötymörgőket meg a kamionokat gond nélkül.
Fogyasztás eddig ~670 liter üzemanyag alapján nagy átlagban városban 7.5l/100 (95%város), nyáron több városon kívüli úttal pedig ~6l/100.
140k km-el vettem, és egyelőre az én 10k km-em alatt semmit se kellett benne cserélni. ( az alap vásárlás utáni olajcserén kívül természetesen)Annyi "probléma" van vele, hogy hátramenetbe néha 2-3x kell ki-be kuplungolni, hogy bevegye de erre azt mondták a szakszervízben, hogy típushiba. + nálam valahogy az ablakot az előző tulajnak (céges kocsi volt) sikerült baromira összekaristolnia valahogy úgyhogy majd egy szélvédőcsere lassan játszik....
-
racskobalazs
senior tag
Ha Budapesti vagy akkor én az Örsnél lévő CarAudioSystem Kft-t tudom ajánlani, nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak velük.
-
racskobalazs
senior tag
válasz
Neked Az
#6102
üzenetére
Sziasztok,
Egy olyan furcsa hangra lettem figyelmes így a tél beköszöntével, hogy indulás után kb 1-2 perccel olyan hang jön a motortér felől, mintha kihúztak volna egy dugót és folyaték folyik valahonnan valahova. Mindig ezen a 2 percen belül jelentkezik és mindig csak hideg indítás után. Mi lehet a gond? Valami valahol megszilárdul és nem tud mozogni amíg egy minimális hőt nem kap a motortól?
Semmilyen feedback lámpa nem ég a műszerfalon.
Szerk: Hyundai i20 2018 1.25.
Ui.: Sry nem válasz akart lenni. -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Van egy Hyundai i20, ami tegnapi nap első reggeli indításnál pöccre indult ugyan, de utána 2 perc múlva elkezdett a műszerfalon villogni a start-stop ikon sárgán, és következő megállás után alig akart beindulni.
Lehetett csak sima átmeneti gond az akkuval, esetleg a hirtelen bejövő hideget nem tolerálta, vagy néznem kéne lassan új akkut? -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Egy elég random kérdésem lenne, bár elég hülyeségnek hangzik de azért felteszem:
A "garanciális, ezért csak márkaszervízbe vihető" gumicserére is vonatkozik? -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Lehet hülyeség, de két furcsaságra lettem figyelmes az elmúlt napokban/hetekben:
Egyrészt, kb akárhogy indulok el állásból, mindig kipörög az első (hajtott) kerék, eddig nem csinálta, lehet, hogy valahol megkopott? Vagy valami lett a felületével? ~2 hete kezdte. Gumik nem tudom mikoriak, ~4 hónapja van meg a kocsi.
A másik most balaton körül tűnt fel, hogy ha lejtőn lefele fékezek erősebbet, akkor az első tengely felől fura zörgő hang jön, és a fékpedál is kissé bizonytalannak érződik. (ABS? Ne kövezzetek meg sose volt még olyan kocsim amiben volt, így fogalmam sincs milyen...
)Elképzelhető, hogy a kettő összefügg (pl kipörgés indulásnál, abs nagyobb fékezésnél mert csúszik a gumi?)?
Szervízben, generál átvizsgáláson és olajcserén májusban volt, semmi gondot nem találtak rajta.
Mit néznétek meg elsőnek? Ennyiből esetleg ötletek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
(i20 2018, 1,25, 75LE)
-
racskobalazs
senior tag
válasz
kisza25
#5718
üzenetére
Nálam a kis 75LE-s i20-on azért észrevehető a klíma, pláne gyorsításnál ha nem egyedül vagyok az autóban.
Átlagfogyasztásban még annyira nem tűnt fel a növekmény, a fedélzeti 6,5/100-at ír, a táblázatom meg ~7 körül, de eddig is ennyit írt (95% városi használat mellett.). Lehet majd a következő 1-2 tanknál jelentkezik. -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Nem modellspecifikus kérdés, de ha már Hyundai...
Egy olyan gondom lenne, hogy a szélvédő full mikrokarcos, annyira, hogy ha rossz szögből süt rá a nap, akkor olyan szinten eltorzítja a kilátást, hogy pl egy rendszámot nem tudok előttem haladóról leolvasni.
Ezzel mit lehet kezdeni? -
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek akkor rendben van ha normál ár.

Kávét nem kaptam :,D
-
racskobalazs
senior tag
Megvolt az első olajcserés átnézős szervíz az "új" I20-al. 65k, és nem találtak semmi problémát szerencsére.
Márkaszervíz lévén többre számítottam, de nem értek hozzá, szerintetek ez mennyire normális ár manapság?
-
racskobalazs
senior tag
válasz
Koncipappa
#5507
üzenetére
Vanni van, nálunk a hirdetésben szerepelt és az autóban nem volt benne így kértünk árajánlatot mivel akartunk menni fogyasztóvédelemhez, 250k körül szerelik be.
-
racskobalazs
senior tag
Én ~1 hónapja szereztem egy 2018-as i20-at, első hónap tapasztalata alapján nagyon tetszik. 1.2-es 75LE-s motorral.
Városban szerintem bőven elég a dinamikája, autópályán valóban nem lesz egy erőgép, de elvisz A-ból B-be költséghatékonyan és kényelmesen az tuti. 5 fővel megpakolva valóban csorbul a teljesítmény, de így is teljesen vállalható, ha egyszer eléri a sebességet akkor meg is tartja simán.
Fogyasztásban eddig 90% városi használattal 6.2l/100-on állok vele. Országút/autópályán volt 5.2l
172cm-hez nagyon kényelmes, bőven van helyem minden téren, ~190cm-es ismerős mondjuk hátra már nem szívesen ül(t) be, de ilyen 180-170 körül ott is teljesen rendben van.
Csomagtartót még nem nagyon próbáltam megpakolni, de pár táska simán elfér, külön tetszenek a kis akasztók meg rögzítőhelyek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9600K 16GB DDR4 512B SSD RTX 2060 Super 8GB Chieftec HC-10B-OP Zalman 850W
- HP ZBook Power 15 G8 Mobile Workstation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A2000
- ÚJ! AKRacing Arctica gamer szék
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Ahhoz képest sose volt vele semmi gond, csak egyszer már olajcserén nem olaj volt benne hanem iszap
Nem tudom miből rakták össze de ilyen mostohán bánva vele is ennyit kibírt minden gond nélkül azért az elég jó teljesítmény szerintem. S most még mást boldogít. 

