-
Fototrend
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Eddig szvsz a Merci orra néz ki a legjobban, de az RB sem olyan csúnya mint amire Newey szavai alapján számítani lehetett.
Mondjuk a Mercedes motorborításán elég hülyén néz ki a fekete és az ezüst közötti elválasztás. Mintha vonalzóval festették volna a végén.
Az FI masszív broáf.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
F14T: delfin harcsabajússzal
-
Oliverda
félisten
Ja, tényleg harcsa.
Nando már növesztheti is az új arcszőrzetet.
Úgy látom hátulra egy miniágyú is került.
mod: A Ferka legalább olyan hatást kell mint ami egyben van, és nem csak úgy odaragasztottak az orrára egy fitymát, mert muszáj volt. Szvsz ez még szokható, de van, és valószínűleg lesz ennél sokkal rosszabb (ocsmányabb) megoldás is.
Kíváncsi vagyok, hogy a McLaren 2012-es mintájára kijön-e valaki egy konzervatívabb orr résszel.
-
Oliverda
félisten
Miért aszimmetrikus a Lotus orrkúpja?
Eléggé meglepne, ha ilyen kaotikus körülmények között is egy ütőképes autót tudott volna összerakni a csapat. Az anyagi problémák mellett már egy rakás kulcsember is lelépett tőlük.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Igen...
Nem elég hogy az autók hangja visszamegy DTM szintre, de még az elejük is olyan lesz mintha a flúgos futamból vágták volna ki őket. Ehhez már csak az kell, hogy az egyik csapat szimplán 1 mp-vel verje a 2. leggyorsabbat, és kész is a kukázható szezon.
Mike: Ez csak render, de ennyire már csak nem barmolhatták el...
Nem lehetne inkább csárlivájtingot lesittelni börni helyett?
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #1026 üzenetére
-
Oliverda
félisten
Csárlivájting és a seggnyaló szakértőkórusa ismét gondoskodott róla, hogy bohócparádé legyen az egész F1-ből.
Ehhez képest a megtört orr semmi.
-
Oliverda
félisten
"Az F1-gyel foglalkozó sportmédia mindazonáltal aggódva figyeli a változásokat. Andrew Benson, a BBC elismert szakírója szerint a sportág irányítói elsősorban a Forma–1 alkalmi nézőire fókuszáltak újításukkal. „Talán nem is meglepő, hogy a dupla pontok ötlete Bernie Eccestlone-tól származik. Az F1 nagyura közel áll Sebastian Vettelhez, de ahhoz kellően okos, hogy tudja, egy a német és a Red Bull által uralt korszakban kézenfekvő megoldással kell hosszabb ideig fenntartani az érdeklődést."
vs.
"„Képzeljük el, hogy a Bundesliga utolsó játéknapján kétszer annyi pontot kapnának a győztes csapatok!” - hozta fel a labdarúgás példáját a Sport Bildnek nyilatkozó világelső. „Ez az egész meglehetősen abszurd, és úgy gondolom, hogy elsősorban azokat bünteti, akik egész évben keményen dolgoztak a sikerért. Én sokkal jobban szeretem a Forma-1 régi hagyományait, és nem értem, hogy mi szükségünk van erre az új szabályra. Ez az egész a szurkolók, a szakértők és a versenyzők számára is rossz. Senki sem gondolhatta komolyan, hogy egy ilyen őrült szabállyal majd több pontot lehet szerezni” - fakadt ki a német pilóta."
Véget ért egy románc...
-
Oliverda
félisten
Ha a McLaren jövőre is egy ilyen kaliberű szezont fut, akkor 2015-től jöhet Whitmarsh helyére. Vezető pozíciónál alább már nem fogja adni, hisz most épp ezért lépett a Mercitől is. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire sínyli meg a csapat a távozását, bár a DD óta nem nagyon köthető a nevéhez semmi kirobbanó, a 10 éve Ferrari-nál kiérdemelt zseni státusz kissé megkopott az elmúlt években, mondjuk ezért nyilván nem lehet csak őt egyedül okolni.
-
Oliverda
félisten
válasz
IreN!CuS #983 üzenetére
A McLaren-nél ehhez szvsz hiányozni fog a pilóta. Button szerintem nem lenne képes behúzni egy újabb címet, csak ha legalább 1 mp-vel lenne mindenki előtt az autó, Magnussen pedig mégiscsak egy újonc. Persze ha tudja azt hozni mint Hamilton az első évében, akkor lehet esélye, de neki jóval kevesebb felkészülési ideje lesz.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #970 üzenetére
Szerintem legyen két keverék, de azt a csapatok választhassák ki saját felelősségükre, a versenyhétvége előtt min. 2 héttel. Így a Pirelli sem kaphatna vádakat azért, mert a keményebb vagy épp lágyabb keverékekkel xy csapatoknak kedvez.
-
Oliverda
félisten
Ilyen orral nagyon ki tudnék békülni.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #960 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #957 üzenetére
Különösebben nekem sem. Egyik sem egy ikonikus, vb kaliber.
Mondjuk annyiban örülök Perez távozásának, hogy a távolabbról eléggé Hamilton-szerű hatást keltett az autóban ülve, de ezek szerint jövőre már nem lesz ilyen probléma.
-
Oliverda
félisten
Azért remélem talál egy helyet, mert még ha nem is egy top pilóta, de vannak nála lényegesen gyengébbek a mezőnyben, és a bevállalós manőverei nekem tetszettek.
A Sauber-nél jól elvolt, remélem legalább oda vissza tud menni, bár a sajtóban még az FI-t is lebegtetik.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #950 üzenetére
Ja, annyit Hondáznak már, hogy a McLaren-ről teljesen elfelejtkeztem.
Hülkenbergnek már nem érvényes a Sauber-es szerződése? Mert akkor simán átülhet a Lotusba, bár ezzel a Sauber szív egyet, mert így nem nagyon maradna sanszuk elcsípni az FI-t, vagy bebiztosítani a 7. helyet. És Hülkenberg helyére ki ülne? Rózsi?
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
1 max. 2 évet marad még. Szvsz többet tuti nem.
Mike: A Williams max. akkor lesz elől, ha tényleg 100 LE-vel erősebb a Merci motor, miközben csak alig nehezebb és/vagy fogyaszt többet mint a Renault és a Ferrari. Plusz ehhez még azt is hozzá kellene venni, hogy a Mercedes és a Force India gyengébb autót rakjon össze.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #939 üzenetére
"arra kíváncsi leszek a két orosz csikó fog-e valamit alkotni"
Néhány piros zászlót, de azon már nem lesz se sarló, se kalapács, se csillag.
Ez Kvyat tényleg elég irritáló pofa.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #936 üzenetére
Hát akkor:
Hülkenberg -> Lotus
Perez -> SauberMaldonado és Gutiérrez -> finom, kényelmes otthoni fotel
Persze a mai F1-ben nem lepődnék meg, ha végül inkább Perez és Hülkenberg maradna otthon.
-
Oliverda
félisten
Elég nagy szívás lenne Pereznek, ha kivágnák. Nem biztos, hogy találna épkézláb ülést a következő évre. Esetleg a Sauber, feltéve ha Maldonado nem ott vagy a Lotusban köt ki, mert akkor vagy ő vagy Hulk marad ülés nélkül. Ez sem lenne jó. Én 51%-ban tartanám igazságtalannak a döntést a menesztését, mert az elmúlt évtizedek egyik leggyengébb McLaren-jébe kellett beleülnie, de azért párszor eléggé lenyomta Button.
Sajnos Maldonado eléggé meg van tömve, így esélyes, hogy kiszorít majd egy erősebb versenyzőt.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #930 üzenetére
Pásztorért tényleg nem kár. A győzelmét leszámítva szinte csak esett-kelt. Remélem nem szorítja ki Hülkenberget a Lotus-tól.
Massa még mindig jobb, bár ő sem számít egy főnyereménynek.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #926 üzenetére
Hát hát...
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Schumacher nincs a legnagyobbak között, Vettel viszont igen
Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen kijelentést teszek, de szvsz ez így ebben a formában hülyeség.
-
Oliverda
félisten
Délelőttönként szoktam hallgatni az MR2-t, és sajnos egy ideje rászoktak arra, hogy meghívják az f1lájv főszerkesztőjét, hogy elemezze az elmúlt versenyhétvége eseményeit.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #906 üzenetére
Esetleg annak aki anno a twitteren csiripelte.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Daniil Kvyat gets 2014 Toro Rosso Formula 1 seat
Most hallom először ezt a nevet. Mondjuk idén nem követtem a GP3-at
-
Oliverda
félisten
Mindez persze a riválisokkal sincs másképp. Az AMuS szerint a Lotus tulajdonosa, Gerard Lopez úgy számolja, a jelenlegi 174 millióról 2014-ben 201 millió euróra emelkednek kiadásaik. Csak viszonyításképpen: a McLaren az elmúlt évben 206 milliót, a Red Bull pedig 296 milliót költött, tehát az ilyen téren hátrányban lévő istállók számára valóban nem mindegy, hozzájutnak-e a kérdéses pénzekhez.
Durva hogy az RB majd másfélszer annyit költ mint a McLaren.
-
Oliverda
félisten
Azért azt szem előtt kell tartani, hogy ez nem egy dokumentum film, és egy szélesebb réteget céloz meg.
Én leginkább azt hiányoltam, hogy Lauda első címének megszerzéséről jóformán egy szó sem esett benne, vagy a 74-es Ferraris vergődésről. Ezeket lenyomhatták volna 3-4 percben.
-
Oliverda
félisten
Megnéztem Rush-t. Nálam 7/10. Szerencsére nem igazán érződik rajta a hollywoodi hatás, és Lauda karaktere elég erős lett, plusz az eredeti felvételek bevágása is tetszett.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #863 üzenetére
Érdekes fordulat lenne. Egy ideje már téma nála a visszavonulás, így elsőre nem annyira hihető a pletyka. A Williamsnél még éppen el tudtam volna képzelni, de a McLarenhez szvsz valahogy nem illik a személye.
A másik kérdés a pozíció: Whitmarsh helyett vagy alá érkezne. Az előbbit még el tudnám képzelni, míg az utóbbit már kevésbé.
-
Oliverda
félisten
Az első kanyar nagyon feküdt a Saubernek, plusz a végsebesség is elég jó volt. Hülkenberg leginkább ennek köszönheti, hogy a hosszú egyenesben senki nem tudott elmenni mellette, máshol pedig annyira nem volt lassú, hogy meg lehessen előzni. Aki véletlenül lenyomta a célegyenesben, azt lazán visszaelőzte a hosszúban.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #847 üzenetére
Épp a napokban olvastam, hogy nem sikerült megfűzni Carlosékat, hogy jövőre vegyék át a Voda helyét.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #842 üzenetére
Nem tudom ki lehet annyira "komoly" és elérhető. Talán James Key, de más hirtelen nem ugrik be mint nagy, komoly név.
Látom a hírnél poénkodnak Newey-val, de erre én max 5% esélyt adnék.
-
Oliverda
félisten
Két napja még mást mondtak.
-
Oliverda
félisten
válasz
Qorthral #833 üzenetére
Halleluja
„Úgy vélem, ez az ő valós teljesítményük. Talán még ennél is több van bennünk, meglátjuk. Szerintem a legutóbbi versenyen az újraindításnál mindenki tövig nyomta a gázt, szóval elég nehéz megmagyarázni, miként húztak el ennyire. Ha megnézzük a fedélzeti kamerás felvételeket, (Vettel) nagyjából húsz méterrel hamarabb volt padlógázon, mint bárki más, ami hatalmas előny. Nem sok mindent tudunk kezdeni ezzel az előnnyel. Mindig nagyobb leszorítóerőt akarunk hátul, mindig igyekszünk korábban gázt adni. Legutóbb 2007-ben vagy 2008-ban adhattam ennyire korán és gyorsan gázt (mint Vettel). 2007-ben, amikor még volt kipörgésgátlónk” – idézi Hamiltont a Sky Sports.
-
Oliverda
félisten
Nekem már az is hihetetlen, hogy ez valakiben egyáltalán felmerült.
Így sincs elég szponzor, de ezzel még a tehetősebbeket is tökönlövik, plusz egy újabb egységes komponens.
-
Oliverda
félisten
Vajon még a csapatnál volt Flavio?
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #825 üzenetére
Nem vagyok látnok, de az szerintem nem egy utópia, hogy már lenne dobogója a McLaren-nek, ha maradt volna a csapatnál.
Mint ahogy az sem, hogy Vettel a McLarennel is egy másodpercet adna a mezőnynek.
-
Oliverda
félisten
válasz
IreN!CuS #820 üzenetére
Láttam. Azért Wéber olyakor elég furcsán lát néhány dolgot. Már azt sem értettem, hogy miként gondolhatja komolyan Alonso Red Bull-hoz való szerződését. Riccardo bejelentése előtte 1-2 héttel még mindig az vizionálta, hogy Hornerék Alonso döntésére várnak, amikor szerintem egy másodpercig sem gondolták komolyan a leigazolását.
-
Oliverda
félisten
válasz
Qorthral #818 üzenetére
Szomorú amikor egy ilyen kaliberű szakember így járatja le magát. Először is jobban tenné, ha saját magával/magukkal kapcsolatban nyilatkozna ilyesmit, mert ha a Ferrari-nak nem lesz sansza, akkor nekik még úgy sem. Annak persze nyilván semmi köze a nyilatkozathoz, hogy a csapatuk egyik kulcsembere, majd később kulcspilótája is a Ferrari-hoz lépet le. Erre mondják, hogy savanyú a szőlő.
-
Oliverda
félisten
Nyilván nem véletlenül verték ők leghangosabban azt a bizonyos asztalt. Amióta visszahozták a tavalyi gumikat épp olyan dominancia van mint 2011-ben, vagy mint a tavalyi év utolsó harmadában volt. Ha nem lesz eső vagy műszaki hiba, akkor innentől kezdve a maradék 6 futamot is simán behúzzák.
Vagy ALO-ra.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #811 üzenetére
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Arra manapság már nem sok esély van a szponzorok miatt.
Szerintem a sisak olyan az F1-ben (vagy inkább csak olyan volt) mint egy aláírás, egyedi és könnyen felismerhető szimbólum. Hozzá lehetett társítani az adott versenyzőhöz, és bármilyen autóban is ült, be lehetett azonosítani. Ez a sisakvariálási mánia csak az elmúlt években tört be, és semmi értelmét nem látom. A 90 években/évekig nagyon ritka volt ez a fajta cserebere. Viszonylag egyszerű és jellegzetes bukók voltak, manapság pedig már olyanok a mintázatok mintha a motoGP-ben lennénk, nonfiguratív katyvasz össze-vissza színezve.
Remélem leszabályozzák, mert totál értelmetlen az állandó variálgatás. A hazai versenyre és esetleg egy másik szabadon választottra lehessen módosítani, de amúgy x évig ne.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #797 üzenetére
2009 második felében rendszeresen verte Barrichello, vagy ott volt pl. a tavalyi kanadai verseny, ahol majdnem úgy ment mintha egy Caterham lett volna alatt. Ilyeneket nem nagyon láttam még Alonso-tól vagy a vele egy lapon emlegetett versenyzőktől.
-
Oliverda
félisten
válasz
FireKeeper #795 üzenetére
Azért volt néhány elég kemény hullámvölgye, amit nem nagyon lehet hova tenni.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #773 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #782 üzenetére
Ezzel jól odaszúrt Rosbergnek.
-
Oliverda
félisten
Mindezt a legfőbb rivális Red Bull tanácsadója, Helmut Marko is hasonlóan látja, aki szerint csapatának van mitől tartania 2014 előtt. „Räikkönen Ferrarihoz igazolása nem jó hír számunkra, mivel ezzel a Ferrari sok pontot vehet el tőlünk. De a finn érkezése Maranellóba egyúttal jó hír Vettel számára. Egy Räikkönenhez hasonló versenyző sosem áll be a sorba. Alonso és ő egymástól fogják majd ellopkodni a pontokat” – fogalmazott az osztrák a Spiegel című lapnak.
Szvsz ebből jól látszik, hogy mennyire az RB mennyire gondolta komolyan Räikkönen szerződtetését. Titokban remélem, hogy ráb@sznak még erre.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #773 üzenetére
Ja, Hamiltonnal az oldalán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Trollok komolyan
- Formula-1
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z NEO RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működés
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3541
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 1800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Corsair 550W
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest