Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • batai15

    félisten

    válasz Satya82 #3377 üzenetére

    Első dologra. Fizika . Kis cső nagy cső . Nyomás különbség alakul ki és a nyomás különbség miatt megy fel a csőbe a benzin . szivattyú tan.
    Felszívas alapjai /és legtelenítés . Ha a környezeti nyomásnál kisebb nyomást ( depresszió ) hozunk létre létre jön a felszívas (pontosabban elméletben ) . Ha ezt egy a folyadék áramot egy olyan gépre jutattjuk amely megnöveli a folyadék munkavégzési energiáját akkor ebből lesz a valós felszívas és ezt csinálja a szivattyú.
    Ne itt is ilyesmi történik (nem pontosan de az a lényeg hogy nyomás különbség alakul ki a környezeti nyomás hatására )

    Második dolog : ha az L nincs jól beállítva akkor nem azonnal reagál az alapjárati csavar állításra.
    Harmadik : nem nem ugyanazt jelenti .
    Te elveszel én meg többletet adok.
    Lehet a fordulat ugyan az ugyan akkor a kenési képesség más.

    Amiről te beszélsz a túl tekerés az jelentős egy negyed fordulat semmi.
    Szerintem két év alatt beállítottam már pár gépet ,. Mi már fülre megmondjuk egy két rántás után 99%ban hogy az adott gép baja motorikusan mi lehet , úgy hogy engedelmeddel hadd tudjam ezt jobban .

    Jó pár lek megfordult a kezeim között szintén hadd tudjam már. ( Valójában volt egy széria aminél ez volt a többivel nem )

Új hozzászólás Aktív témák