-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz gzbotii #33001 üzenetére
Mondjuk nem tudom miért lesz valaki külön attól, hogy használja a sávokat. Persze más kérdés a buszsáv, stb. szabálytalan használata, de amíg szabályosan teszi, addig nem tudom miért fáj másoknak.
Más, mindenkinek: volt szó itt a napokban az automata fényszórókról. Az enyémen kivételesen hülyén oldották meg, mer gyújtásra már felkapcsol, indításra meg szépen bevillog tőle a xenon. Szereti.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #34542 üzenetére
Ez a tipikus szöveg: "az elmult 5 evben semmit nem kellett ra költeni". Na ilyen nagyon ritka azert. Ha valaki alapos es gondos gazdaja egy autonak, szerintem 6-7 eves kor fölöt folyamatosan lehet talalni sajnos valami aprosagot (valami elallitodik, elkopik...nem kell sok 100 ezres tetelekre gondolni)
-
dj79
senior tag
válasz gzbotii #34549 üzenetére
Az autózás ilyen biznisz. Sosem látod azt a pénzt, amit beleteszel.
Mi is vettünk egy tényleg megkímélt, jó autót, mégis folyamatosan költök rá, cserébe tudom, hogy bármikor bárhová elindulhatok.Az első autó amúgy is szerelem, nem beszélünk róla, az idő amúgy is megszépíti az emlékeket
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #34612 üzenetére
Mert 2,5 millióért, vagy éppen csak kicsit drágábban, van ezerszer modernebb, autó szerűbb, biztonságosabb, jobban felszerelt, stabilabb, tágasabb, igényesebb négykerekű.
Dacia, Suzuki stb stb.2,6 milliót nem ér, ha tetszik ha nem. A beltere anyagait és összeszerelési minőségét tekintve olyan mint egy Matiz, és szerintem azt is alulról közelíti.
1.99 millió egy alap Logan, 2,1 a Sandero, 2,6 a Duster, 2.6 egy Celerio, Fabia 2,7, Yaris 2,8
ezek mind pár éves fejlesztésűek, tágasabbak, jobban extrázhatóak, és alapáron is kínálnak olyat, amit a Lada még pénzért sem.
Ha a slusszkulcsot megnézed, az szerintem elárul mindent. Lehet jönni azzal, hogy miért kell szidni a szegényeket, nekik csak erre telik. Aha, pont, hogy azoknak kellene jobban megnézni, hogy mire adják ki a pénzüket.
Mert szép és jó, hogy van rá 5 év garancia (tegnapi kedvenc hozzászólásom: "Ladát az vesz,akinek nem gond meghúzni egy csavart vagy néha visszamenni apróbb garanciális javításra a szervízbe."), de 5 év garanciát kapsz egy 2 éves Ceed-re és i30-ra is, a várható értéktartása a Grantának a béka segge alatt lesz, tehát a szegények autója? Nem![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #34768 üzenetére
Persze, van ilyen is, de idióta, aki ilyet csinál. Kifizetett 10 óratekerést, és mennyi az árkülönbözet egy 160-at meg egy 300-at futott punto között? 250k?
Amiért 10x tekert (tehát valaki 10x vállalt bűncselekményt), és 10x elautózott oda, ahol tekertek. Nagy biznisz volt, szerintem a Mekiben is kapott volna hasonló órabért.Same rules apply!
-
zack
nagyúr
válasz gzbotii #34979 üzenetére
Lúzer volt a másik fél. Ha már pisztolyt ránt, legalább legyen vér a f@szában, hogy combon lövi. Mert ez így sokat nem ér, csoda, hogy nem vették el tőle, és lőtték meg a saját pisztolyával.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #35764 üzenetére
pd-nél hogy hogy húz,váltója szépen jár-e, kettőstömegűnek hangja van-e.
amúgy jó konstrukció, de az ismert előélet sokat dobhat rajta, mert jól karban tartva a világból kimegy! de ha egy széthajtott hulladékot vesz az ember, akkor a gatyája is rámehet a javításra.....
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #35773 üzenetére
a 6osokkal tud olyan lenni, hogy kissé túl kell önteni az olajszintet benne, hogy a 6os fokozat is kapjon belőle érdemben! 5ösökre nem jellemző! a totalcaron volt cikk pont egy ilyen golfról, hogy 1 milliót is elment pontatlan motorral, befecskendező rendszer is gyári volt még.....megbízható autó, csak új korától gazdájának kell lennie, mert tesco-s olajon akár 10ezer alatt is kimúlhat....
te tudod, ártani nem árthat, ha szakember/műhely átnézi.....
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #35764 üzenetére
Tegyük fel a kérdéseket:
-Van gyerek?
-Mész évi 25k-t legalább?
-Szállítasz létrát, ütvefúrót, koporsót?
-Tudsz "okos" gázolajat szerezni?Ha mindegyikre "nem" a válasz, és szeretsz vezetni, akkor könyörgöm, ne vegyél dízel Golfot! Jó autó az tényleg, mert gazdaságos, megbízható, de élj, vazze! Toljad neki, forgasd szét, rajzold körbe a körforgalmat. Aztán ráérsz családi autót venni, ha már van bele család is.
Logout alapján 2-vel fiatalabb vagy, mint én. Szóval így meg aztán főleg!
Vegyél egy 320i-t, Golf GTI-t, Xedos6 v6-ot, IS200-at, MX5-öt, whatever.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
tomiii.
aktív tag
válasz gzbotii #35873 üzenetére
Kocsmárosunk 20 éve ezzel jár mindennap, haverom ezzel jár egyetemre, bár egyikünk sem híve az 1.6-nak, neki most 2.7 stroker van Szóval teljes mértékben alkalmas, de szerintem kis affinitás azért kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #35873 üzenetére
Legalább valami tisztességes difi van alatta?
Szerintem a megbízhatóságával sok gond nem lesz, a bódét azért átnézném, hogy mennyire rohad. Ha nem rohad, és hosszabb távra vennéd, akkor tisztességes üregvédelmet érdemes lehet aládobni.Ha megveszed, a napfénytetőt nézd meg rendesen:
-Nem rohad-e körülötte a tető?
-Működik-e szépen, nem akad?
-Nem ázik be?Elég szopás javítani, ha bármi baja van, egyébként viszont kurva jó cucc, én imádom.
És mindenképp próbáld ki, hajtsd meg egy kicsit, hogy mennyire érzed elégnek mókázáshoz az 1.6-ot.
Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz gzbotii #35883 üzenetére
Szerintem egyben van és motor felújítás is nemrég volt ... ennyi pénzért szerintem nagyon jó vétel, ha nem rohad az autó akkor még nagyon sokáig elég lesz, úgy hogy csak tankolni kell és megy, kiforrott megbízható technika (egyszerű mint a faék) soha nem hagy cserben
1000X inkább egy ilyet mint egy unalmas olajkályha Golf 4 -t
Klímát utólagosan is lehet beleszereltetni, szerintem nem is olyan vészes árban !
(#35880) Qru
Egyből szertefoszlott a régen minden jobb volt tudat...
De ezt csak azok mondják akiknek jelenleg jó az autójuk, Pug 406 -al (3 éves autó) nagyon sokszor robbantam le az út szélen, majd 1.5 év után már a garázsban állt a 14 éves E34 ... régi autó ? igen ! sokkal jobb ? igen ! kell újabb elektronikailag vezérelt roller ? NEM !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Skillet
addikt
válasz gzbotii #36008 üzenetére
Hmmmm. Akkor valami nagyon nem kerek.
Tanulmányozzátok EZT.
Példák ksz hangértékre, az utolsó 3 szó között ott van a xenon és a xilofon is.
Én ilyen szavakat, mint szilofon és szenofób még nem hallottam, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem léteznek. Ha mégis léteznek, én kérek elnézést.(#36004) focvis
Ki nem állhatom őket KRA KRA KRA KRA(#36011) kornelka
köszönöm. Szerintem X-et sosem ejtünk sz-nek. Ahogy nézem, esetleg gz-nek.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #36093 üzenetére
The fleet of plug-in electric vehicles in Norway is the largest per capita in the world, with Oslo recognized as the EV capital of the world.[3][4][5] Norway's fleet of electric cars is one of the cleanest in the world because almost 100% of the electricity generated in the country comes from hydropower
[link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
TaaT
veterán
válasz gzbotii #36093 üzenetére
Izlandon meg hőerőművekből.
A világ nagy részén viszont nincs vagy csak nehezen (drágán) kiaknázhatók a megújuló energiaforrások a jelenlegi technológiával.
EQMontoya: Most olvastam cikket erről a paks2-ről, legjobb estben 60év múlva vissza hozza az árát, kevésbé jó esetben soha.
molnarpeter: A profitnál nincs fontosabb.
"pl. a közúti fuvarozásnak"
Na mondjuk én a tranzit áru fuvarozást úgy oldanám meg mint svájcban, mindet felrakni vasútra, hiába szedik be a kamionosoktól a pénzt, azt nem az utakra költik, cserébe azok viszont széttapossák.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz gzbotii #36211 üzenetére
Ha keresztülmész az országon, akkor 10 napos (3000 Ft) vagy havi (4800 Ft) "országos" matricát érdemes venned, attól függően, hogy mikor mész majd hazafelé.
Megyei matricát - szvsz - Neked nem érdemes venned, csak akkor, ha rendszeresen jössz-mész azonos útvonalon (5000 Ft/megye).
Vásárold meg a neten itt: [link] vagy benzinkúton Magyarországon. Ha a határ román vagy magyar oldalán veszed meg egy bódéban, akkor kicsit lehúznak az átváltási árfolyammal (elvi kérdés nálam).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gzbotii #36213 üzenetére
E-matrica kell Neked, ha csak nem kamionnal jössz.
Hol lépsz be Mo. területére?
Mielőtt felhajtasz az autópályára, már rendelkezned kell az úthasználati jogosultsággal (matrica).Ha 10 napon belül jössz vissza, akkor a 10 napos oda-vissza elég lesz, ha 30 napon belül, akkor a havit érdemes.
Szerk: Romániában minden közút használatáért fizetni kell, kb. útadót, nem sokat. Mo-n személyautóval csak az autópályákért, tehát ha nem autópályán lépsz be Mo. területére, akkor ráérsz megvenni a matricát egy benzinkúton még az autópálya előtt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gzbotii #36215 üzenetére
Én felmennék Debrecenig és onnét pályán, de ez én vagyok
Ausztriában egyből (2-300 méter) van egy Shell kút. Nem tudom, hogy addig nem büntetnek-e, én mindenesetre ott szoktam osztrák matricát venni.
Mo-n fel ne hajts matrica nélkül, már online megy az ellenőrzés, nincs türelmi idő, ne az autópályán vedd meg!(#36217) Qru: OK - gondoltam így (autópálya) egyértelműbb. Itt kell fizetni. 90% autópálya + néhány rövid autóút (M15, M2, többit nem igazán ismerem, kiesik nekem).
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz gzbotii #36210 üzenetére
Elég venni a határ után osztrák matricát annál a shell kútnál amit mondott focvis. 10 napos 8.80 €. Itthoni kutakon jóval drágább. Kint vedd meg! Viszont legyen, mert út közben vannak kamerák, amik nézik, rendőr is büntethet érte
Illetve még pár tipp:
-Hegyeshalom után egyből egy felújításba futsz, ami kb 13 km hosszú. Section controll van kirakva, ami azt jelenti, hogy átlagsebességet mérnek, ergo nem tudsz gyorsabban menni, tartsd be a 80/85 km/h-t, mert hamar levillantanak. A terelés elején és végén van egy kamera, és felismeri a rendszámodat, egyből számol egy átlagot, és már villan is.
-menj a jobb oldali sávban, mert az már kész van, és patent felület lett, a belső sáv a régi szar még, katasztrófa (gyorsabban egyikben sem fogsz tudni menni, mert előbb utóbb utol érsz olyan embert, aki biztos hogy 80-nal megy
-autópályán se nagyon menj 140-nel többet, mert elég sok helyen ki vannak rakva a trafik, amik általában élesek
[link]
[link]
így néznek ki Nálunk mehetsz a 130-as pályán 150-et, de náluk azt hiszem csak +10 a tolerancia határ, ezért mondom a 140-et
-illetve a migráns kérdés miatt eléggé komoly határellenőrzés van, ami azt jelenti, hogy az emberi órákban (nem hajnal, és éjjel) 5-30 perces várakozás is lehet. Egyfolytában kint állnak a rendőrök, és egy sávra van szűkítve az átkelés. Ennek tekintetében mondanám, hogy menj a kis határon, de akkor nem tudsz felhajtani Ausztriában már csak az említett Shell kút után. Esetleg ez a csoport segítségedre lehet, ahogy lehet küldik a friss infókat az emberek. Remélem tudtam segíteni.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs