Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz peppe79 #31666 üzenetére

    Aki kocsirol megtakaritasi es koltseg oldalon beszel, hajlamos nemkicsit melleloni. Meg tapasztalt ember is, pl Kiszamolo Miklos.

    A gyakorlatban viszont (ha esszeru keretek kozott ertekeled illetve hasznalod), akkor nem lehetetlen pluszosra kihozni a tortenetet, igy kb tok mindegy (mondjuk nalam a msx 4-5 havi fizu mint kocsi vasarlasi ertek az aranyszabaly).

    En pl ugy csinaltam, hogy bar beleferne ujabb es szebb es jobb, vettem egy 2006os megbizhato japan szivomotorost (olajcseren kivul kb 0 szervizkoltseg), a fogyasztasa pedig financialisan pluszos: a kilometerenkenti benzinterites tobb, mimt a kilometerre juto benzinktg + szervizktg egyszerre.Ha nagyon szeretnem, havi par ezer forint pluszt elkonyvelhetnem mint amortizacio, de ennyire homo economicus nem vagyok, a tvmet es a mikrosutomet sem tartom szamon mennyi amortizaciot szenvedett.

    Mondjuk ha Miklos tanacsait kovetem, akkor meg rohadok a 3-4oras vonatuton, hogy visszakapjam a vonatjegy 85%at mert olyan jo biznisz..... Aha, csak mondjuk ugyanannyira jovok ki, kenyelmi fokozat pedig +10-15 szinttel magasabb

Új hozzászólás Aktív témák