Új hozzászólás Aktív témák

  • Ixion77

    őstag

    válasz aujjobba #44948 üzenetére

    Ennyire azért nem egyszerű az ügy.
    Pl. páromat pár napja húzták be sikeresen egy csalásba, amivel lenyúlták a személyi iratainak másolatát. Hogy nem vesztett néhány ezer eurót is az ügyön, az csak annak köszönhető hogy én IT-sként észrevettem hogy mi folyik és közbeléptem. Profin felépített csalás volt, klónozott honlapokkal, felépített személyi hátterekkel, megnyerő kommunikációval.
    Na most ilyen esetben a párom a hibás, mert nem rendelkezett megfelelően mély IT ismeretekkel? Mivel nem szakmabeli, miért kellett volna rendelkeznie?
    Miért tekintenénk normálisnak hogy egy szolgáltató meg akarja téveszteni az ügyfeleit? Biztosan jó, hogy hagyjuk hogy majd a piac rostálja ki az ilyeneket? Hány áldozat lesz addig?
    És ha a piacon minden szolgáltató ilyenné válik, mivel ez termeli hatékonyan a bevételt?
    Ezért utálom a PR-szakmát. Az esetek többségében nem az a cél, hogy a kuncsaftjaikat objektíven tájékoztassák a termékeikről, hanem hogy becsapják őket. Ha ezt normálisnak tekintjük, azzal elfogadtuk hogy hazugsággal előrébb lehet jutni mint tisztességgel, és az egész társadalmunkat nap mint nap mérgezzük az ebből kialakuló gondolkodásmóddal.

    "Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

Új hozzászólás Aktív témák