Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Lassú Víz #62740 üzenetére
A többi MILC gyártó továbbra is el van szállva az árakkal, az a nagy helyzet. Jók ezek a PL5-6 akciók, de ezzel több baj is van. Egy, hogy nemzetközi piacon Magyarország légyfing, máshol pedig marad a nonszensz árazás, amíg rájuk nem rohad az árukészlet (persze ettől mi még örülünk), kettő, hogy az Olympus és a Panasonic szokása, hogy csak a kifutó, belépő modellt akciózzák tartósan, számottevően, az aktuális modellek árazása golyós.
A hároméves (repül az idő) középkategóriás modellt árazták be 160-ra, éppen csak egy kicsit a Sony aktuális csúcsmodellje alá, és azt is csak egy dedikált boltban. A Panasonicnak meg nincs is semmije, amit kínálhatna a Sony rohammal szemben, nincs terméke. A GX7, a középkategóriás Panasonic váz (A G6 nem játszik az eszetlenül butított szenzorával) is drágább, mint a legdrágább Sony.
Szóval elképesztő versenyhátrányból indul az MFT a szupermarketek polcian, ahol az értékesítés java folyik. A Sonynak megtérül a fejlesztési költsége az alacsonyabb árral és nagyobb darabszámmal, az Olympus még elvan, de a Panasonic vastagon rá fog pacsálni rövidesen erre az eszetlen stratégiára. Ha nem futja se fejlesztésre, se marketingre az árbevételből, akkor hamarosan bezár a bazár lesz.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz hibavissza #62769 üzenetére
A Sony van az Olympusban tulajként, nem a Panasonic. A Sony a legnagyobb részvényes 11,5%-kal. Nagyobb részvényesek még pár japán bank és biztosító. Mindenki más 3% alatt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #40935168 #62763 üzenetére
mert egy pici Sony A7-et kenhetsz a hajadra a pici méretével, ha a rávaló üvegeknek törvényszerűen óriásinak kell lenniük
Az A7 sorozatban pont az a jó, hogy bajonettkompatibilis a NEX üvegekkel. Tehát amikor cipelni akarod, akkor legfeljebb rácsavarsz egy kisebb NEX üveget, ami csak APS-C-t rajzol ki, amikor pedig kell a nagy szenzor, az is ott van kéznél.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Monya78 #62798 üzenetére
Ha már kicsi méret cél volna. Persze, értem én, hogy hülyeség. De az A7-re is kroppos üveget tettem képzeletben, akkor úgy fair, ha az 5D-re is kroppos kerül. Hogy lássuk mi az a minimum méret, amivel el lehet menni túrázni, ha muszáj. És az kijött, hogy az Oly és az A7 között jóval kisebb a különbség méretben, mint az 5D és az A7 között.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz pandur99 #62802 üzenetére
Ez egy elméleti eszmefuttatás volt. Ha lenne A7-em, vennék hozzá kroppos üvegeket is, az tuti. Mert miért ne, ki áll elém. Nem mindig kell a brutál mélységélesség és brutál effektív fényerő. Bár nincs A7-em és nem is tervezek venni, úgyhogy az én véleményem teljesen lényegtelen.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Miért gond? Nem az alap érzékenység a probléma. Mi a gond ezekkel a képekkel? Ennyi zaj nem árt semminek, sőt, szerintem jót is tesz a képnek. De készíts ISO 3200-as képeket mindkettővel, aztán azt hasonlítsd össze. Ott már számít a zaj.
Mondanám, hogy használj ISO100-at, ha ennyire zavar de pont a PL5 az egyetlen (?) Oly, amin nincs ISO100.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz pandur99 #62889 üzenetére
A meleg színeket kapcsold ki, anélkül is elég meleg az Olympus színek. A zajszűrést és élesítést is vedd le alacsonyra. A ződ iAutót hagyd a fenébe. Ha nagyon automatát akarsz, akkor P mód. Az ISO felső határt vedd le 200-ra, vagy 1600-ra attól függ mennyire vagy zajtűrő.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Jön a Mark II review? Rég volt MFT gép review, ami ennyire kevéssé érdekelt. Ez persze nem a tesztnek szól, hanem a gépnek.
Ha lehet, hasonlítsa össze a Mark I és a Mark II stabiját (esetleg hozzácsapva az M10-et). Mert a pixinfo tesztben a régi jobban teljesített.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ennyire zsigerből nem utálhatod a pixinfót. Miért kéne bármit is mondani rá. Ekv. 100mm-en teszelték és kábé egál lett a kettő között úgy, hogy hosszú záridőknél a régi, rövideknél pedig az új lett jobb.
Sima mezei markolattal együtt drágább, mint az M1 portrémarkolattal. És ahhoz képest komoly visszalépés. A nagyfelbontás meg csak techdemo.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz FEDman #62995 üzenetére
Persze, tökéletesen tisztában vagyok ezekkel. Ha esetleg ti is elvégeztetek volna egy ilyen jellegű tesztet, egyszerre, hasonló körülmények között, az pontosabb lehetne. Tökéletes sosem, ezért még nem érdemes egy rázógépet építeni, ami mindig hasonló körülményeket produkál. De akkor meg abba lehetne belekötni, hogy a vibrátor nem jól szimulálja az emberi fogást és berázást. De végül is mindegy, a Mark II amúgy sem az én gépem lesz, sosem. Tehát ha csak nekem fontos, és mást nem érdekel, akkor aztán tényleg fölösleges lenne ezzel bohóckodni. Csak úgy megemlítettem, hátha mást érdekel a gép, és a stabija is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
A stabi kérdés miatt mondod? Nem vagyok nagy barátja a fent nevezett oldalnak, de azt se szeretem, ha visszakézből vannak lehordva, még ha te közvetlenül érintett is vagy az ügyben. Azért most megvédem őket.
Az említett gépnél a grafikonjukról leolvasható, ők is úgy találták, hogy ekv. 100mm-en (amin teszteltek) készült sikeres kép 1/2 záridővel is. Ez kábé megfelel FEDman cikkében olvasható 300mm 1/6-nak. Ez stabi nélkül természetesen sosem sikerült nekik sem ez. Viszont sikerült 1/16-tal, stabi nélkül. Ez pont 4 fé, amit megfogott a stabi. Viszont a régi E-M5 tesztjükben szintén 1/2-ig jutottak, de nagyobb sikeraránnyal, mint a Mark II-nél, és az akkori tesztelő pucéran csak 1/20-ig tudta kitartani a gépet, ez náluk 4,5 fé a régivel.
Ha viszont más miatt vagy rájuk zabos épp, akkor mondd, mire gondolsz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Teljesen szűz Operával, amit korábban sosem használtam, azzal is általában első a pixinfo. Most teszteltem. A GH4-nél a PH az első, PI a második, GH2 tesztnél PI 1., PH 6., D7100-nál, és E-M5 (régi) tesztnél PI 1., PH 2.
De nagyjából hasonló a normál böngető eredményei is, pedig kábé minden 10000. PH oldalletöltésemhez tartozik egy infós.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz .: JuSzT :. #63041 üzenetére
A kerekek alatt manuál fókusszal sem működik jól a 20-as
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz szaby_gyerek #63043 üzenetére
Ez vicc csak volt a gyorsan közeledő versenyautó (ahogy ő írta), és a 20-as kapcsolatára
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Gondwana #63071 üzenetére
Tegnap nyomkodtam egy X-E2-t 18-55 kitobival. Azt hittem lemegy a nap, mire betalál. Az M10 még a 20-assal is gyorsabb volt. Ráadásul gyenge fényben nem volt világbajnok a kereső sem, néha teljesen szétesett a kép, úgy belassult a frissítés.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Freddy76 #63081 üzenetére
Tényleg E2 volt, azért is próbáltam ki. Lehet, hogy a gyér fénymennyiség nem tetszett neki, de nagyon komótos volt. Meg is lepődtem, nem erre számítottam. Rögtön mellette próbáltam ki egy E-M10-et kitobival, és az ugyanott, ugyanolyan gyér fényben gyorsan pattogósan talált fókuszt. Bizonyára az is számít, hogy jóval nagyobb mélységélesség mellett kellett fókuszt találnia. Meg ott már az E2 EVF-je is belassult (a több bejutó fény ellenére is), szaggatott, az M10-é viszont szép folyamatos volt, ahogy szokott. Nem azt mondom, hogy nem kéne az X-E2, mert amúgy egy nagyon jó fogású, nagyon kényelmez váz volt fasza obival.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
-
titán
-
titán
válasz #40935168 #63323 üzenetére
De az a baj, hogy a válság mégis leginkább a kicsi, de innovatívakat sújtja. Tény, hogy a nagyok többet buknak, de jóval tőkeerősebbek, és miután mindenki kirohadt mellőlük, folytathatják az anti-piac működésüket. Nem, a válság csak árt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Marseille199 #63338 üzenetére
szerintem nálam már meghalt volna
Kerestem panaszokat erre vonatkozóan neten, de sehol semmi. Szóval ez csak félelem az ismeretlentől.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz hibavissza #63371 üzenetére
Jé, a Panasonic egy változó apertúrás objektív, ami elektronikusan utánállítja a rekeszt, ezzel szimulálva fix apertúrát. Ez egy durva költségcsökkentés, ami nem csak a videóra, hanem a képminőségre is kihat(na, ha nem volna jó a 12-35 képminősége) Ellenben az Olympus egy valószínűleg egy dupla tripletes, teljes variátoros, valódi tervezetten fix rekeszes objektív. Sokkal komolyabb design.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Vezetékes FEJhallgatók
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen