Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Yushchenko #1219 üzenetére

    A márkaszervizek....az egész egy vicc.
    Múltkor rászántam magam, elvittem a gépet egy márkaszervízbe, "nagy" tavaszi átvizsgálásra, vagy 50 pont összeszedve, hogy miket néznek meg (gyakorlatilag mindent) háát...akkor voltam először és utoljára.

    Egy jó fél-3/4 órát volt bent az autó, ahogy én láttam kintről, talán egy 10 percet foglalkoztak vele....benézett a motortérbe, talán a folyadékokat megnézte, majd megemelte, aztán bóklászott ott körülötte.
    Aztán kijött, egy adatlappal:

    Hatalmas probléma:
    - van egy kavicsfelverődés a szélvédőn, cserélni kell!!!
    (bár vizsgán nem volt baj, látótéren kívül van és nem is reped semerre, javítva volt már ekkor)
    -a többi cserére szoruló hiba, a bal első dobbetétem aljából, ki van törve egy fél tenyérnyi darab, és a hátsó gumi kopott (mind a 4 gumim ugyan olyan állapotban volt!!)

    Hát ennyit sikerült megállapítaniuk...

    Egyébként a hátsó tárcsám + betétek fémre voltak kopva, jobb első talpas, meg ott még valami szilentem getya volt, mind2 toronycsapágyam halott volt, a hátsó-alsó motortartóm repedt volt, meg mint most nemrég kiderült a kipu-turbó közötti flexim is repedt volt (bár ezt tényleg nehéz lett volna észrevenni). Ilyen apróságok, amiket egy autószerelő olyan 15 másodperc alatt észrevesz.

    ...nc

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák