-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
Tegyük fel van egy F Astrád és 20milliod.
Vennél 18ért egy házat és 2ért vmit?
Ez kibaszott pazarlás. Kényelmesebb egyből beköltözni vhová ami olyan amit szeretnél és 1-2év múlva az autót megvenni. Mint egy két év múlva költözni és akkor megint ott vagy hogy autó is öregszik... -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #1500 üzenetére
Más azért, én az átlagból indultam ki.
Nyilván való, hogy ha jól keresnél a kocsit kvázi le tudnám szarni 1-2 évig, de én arról beszéltem, hogy 20-25 éves hitel van a lakáson, és közben autóra nem jut semmi.
Mert nem az az átlag, hogy kpra felhúznak egy 20 millás kecót, valljuk be. -
erre mondtam, hogy kinek mi a fontos, após egy két szintes 140négyzetméteres kecóban él és egy 2-es golfot használ melóra és egy 4-est megjelenni
amúgy én addig nyújtózom amíg a takaróm ér, kp-ra vettem a kocsit és házra gyűjtök amit szintén kp-ra szeretnék megvenni,
amihez ki kell járnom dolgozni ezért az új autó, mikor a skodát vettem nem volt még képben a külföldi munka
na cakát[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
szerintem ezekkel a 60nyihas vasakkal nem is palyan van igazan gond, hanem orszaguton, ahol sokkal jobban kell kigyorsitani
kilonegyvenet egyszer felveszed egy 60lojjos vassal es kb vegig mesz vele az autopalyan nem sokan mennek tobbel
De orszaguton ki-beugralni a tgk/busz elozesekor azonnal nagyon csirke
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #1507 üzenetére
na annyi biztos és igen én is azt írtam, hogy országúton szinte lehetetlen vele előzni, de legalább is nagyon veszélyes
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Lokids
addikt
válasz VR6-Fan #1496 üzenetére
76Le wagonom van. Megtanultam, hogy kamiont /búszt, csak szép hosszú egyenesben előzünk.
Anno átéltem azt, hogy előzni akartam, de nem váltottam vissza, 80-ról 5-ben. Kimentem lenyomtam a gázpedált és nem történt semmi. Vissza kellett húzódnom. A mögöttem jövő mercis szerintem máig rajtam röhög.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
Volt egy olajkályha temprám.1,9-es, nem turbós, új korában 65 nyihás...előzéskor horpadtra vertem az oldalát és közben üvöltöttem rá: Ne te neeeee....Tiszaúj-Nyíregyháza között 60-65 km-el mentem az IFA után, sokat és sokáig, mert nem volt belátható tiszta repülőtér hossz az előzéshez. Még most is meghatódok az emlékektől...
-
Lokids
addikt
Ha már gyenge a kocsi legalább megtanítja mi az a távolság ami egy előzésnél biztonságos. Így ha vesz az ember egy gyorsabb kocsit tudni fogja mekkora az a táv, ahol ha kell félgázon is tud előzni.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
mmcc02
tag
Majdnem folyamatos padlógáz power! Daewoo Matiz, légkondi bekapcsolva
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
-
#10726912
törölt tag
válasz zoo8800 #1517 üzenetére
löööööflööööflöööflööflöflöflflfl...ez az egyes fokozat.. A benzines más. Bár a kisköbcentis-kislovas benzinesekben meg idegesítő, hogy úgy kell velük menni, mint a robogókkal:ha nem hallod a motor üvöltését, akkor ne várj gyorsulást
Qru : Ha vissza váltva megindul, bánja a fene...csak menjen már a szerencsétlen, mer nagyon jönnek szemből...[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Életem eddigi legsokkolóbb járműve (a H100 mellett) egy Seat Ibiza 1.0 volt (megtankolva 1tonna feletti önsúly, 999ccm @ 50le). Ha ebbe beültünk négyen esélytelen volt bármit is megelőzni vele. Nagyobb emelkedőknek lendületből kellett nekifutni (3. kihúzat + 4. padló). Ezt rövid idő alatt lecseréltem egy hasonló Ibizára (1.9 szívódízel). Hát csöbörből vödörbe... Tanulópénz megvolt, ekkor döntöttem el, hogy ezentúl csak turbódízelem lesz. Mondjuk a mai kis ccm-s turbós benzinesek is finomak lehetnek. 1.4 TSI Figyelemre méltó nyomatékgörbe.
-
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1519 üzenetére
Bizony, hogy finomak a kis köbcentis turbósok
Az e havi Autó Magazinban épp van egy 12 autós összehasonlító teszt 110-120 lovas kompaktokról, abban van TSI, T-Jet, TCe, meg pár 1.6 szívó. A rugalmasság eredmények mindent elmondanak a szívó és turbós közti különbségről.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #1520 üzenetére
Jó de neked magas fordulaton vált a vezérlés, nálam meg nem igazán történik semmi "hátbavágó" élmény. Ez még a régi Jazz, nem az új.
A Passat 1.8T jobban szerettem pont ezért, 3000-nél jöt a hátbavágás, ez a TFSI meg túl kiegyensúlyozott, legalul van egy kis turbólyuk de kb 1500-2000-től úgy gyorsul mint egy villanyautó, szépen egyenletesen semmi meglepő érzés, hogy "annnny@d, mekkorát lép ez".
#nincsbennetarcsi
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #1519 üzenetére
Igen, és ki tudja, hogy azok a kis feltöltős motorok mennyire lesznek tartósak?! Én is azt mondom, hogy diesel. A mostani céges autónkkal, az A6 4.2 -vel annyi probléma van, hogy bizony tervben van a csere, a mellett hogy borzasztóan sokat is fogyaszt. A 4x4 az kell, ilyeneket nézünk. Ebből vennénk kettőt, mert a 400k km-et futott 2.0-ás Mondeo -t is le kellene cserélni. Passat -ban is gondolkodtunk, de mindenki azt mondja, hogy csak Skodát nézzünk, igényesebb mint a Passat. Ezt mondjuk már magam is tapasztaltam.
mod: Én anno egy 1.4-es Seat Cordoba volánjánál tanultam. Asszem 74 lovas, mikor 5 -en ültünk benne elég volt vele a 70-et elérni. Egy szenvedés, előzni nem lehet vele biztonságosan, mivel 90 fölött nincs benne tartalék.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #1523 üzenetére
Nálunk ilyenek is vannak a flottában. 4x4 DSG 2.0 CRDI Superb, elég jók azok is. Noha itt csak 140 lovas változat van, az picit kevés bele, szóval az erősebbet vegyétek belőle mindenképpen.
Dízelt meg gondold meg, nagyobb szervízigény és jön a 400Ft-os gázolaj ár. Az 1,8 TFSI-vel lazán eljárok városban is 9 literből.
Igényesebb mint a Passat? Ezzel tudnék vitatkozni belül olcsó, kemény műanyag az egész. Még a vezér full bőröse is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #1527 üzenetére
Nem toom, nincs benne tempomat, full fapad az 1,8 TSI. De inkább ez így mint egy 1,4-es...
De 140-145nél olyan 3000-et forog (6 gang) és olyan 8-8,5 litert eszik domborzati viszonytól függően (klímával). Nem mertem megnézni mi a vége, 190-nél elvettem a gázról a lábam, de még volt benne bőven.
A CRDI 140 lovas, az nem olyan virgonc. Egyik kolléga aki ezzel tolja átült az 1,8-asba. Csak annyit mondott miután visszahozta: "Nagyon meglepődtem, hogy lenyomtam a gázt és ez majdnem kiszaladt alólam."
Viszont a kombi kicsit jobb sztem. Az is van nálunk, hátra jobban kilátni, a sedan ék alakja miatt a hátsója nagyon fent van tolató radar nélkül kb vakon tudsz csak parkolni, noha a nagy külső tükrök jók nagyon. Főleg a Passat kis fingi-ling Boráról átpakolt csöpp külső tükrei után.
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #1530 üzenetére
már jó ideje tervben van és egyre inkább konkretizálódik, idő kérdése, hogy ezt elfogadják. én személy szerint nem bánom, legalább kevesebb dizel lesz az utakon. már igy is nagyon nagy baj van velük a károsanyag kibocsájtás miatt. azt sem tartom kizártnak, hogy pont emiatt találták ezt ki, hogy visszaszoritsák a dizel eladásokat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoo8800
veterán
válasz Integra #1531 üzenetére
Ha ezt a lépést rövid idő alatt (értsd: egyszeri adóemelés, vagy hasonló) valósítják meg, felborul az autópiac. A korábban gazdaságos dízelek szart se érnek majd, a benzinesek ára pedig felmegy majd.
Azt én sem bánnám, ha a sok dízelt kicsit megtizedelnék. Bár, ha több lenne a benzines, azzal emelkedne a CO2 kibocsátás, ami elég nagy mumus mostanában. Viszont, hiába a sok környezetbarát dízel technológia, koromszűrő meg egyéb nyavalya, a benzines jóval tisztább így is.rip and tear, until it is done
-
mmcc02
tag
Mi a bajotok a dízellel? A károsanyag-kibocsátást leszámítva...
Nekem volt mindkettő, egyikkel sem volt bajom. Dízellel kisebb volt a fogyasztásom, igaz, lomhább volt. (Golf II 1.6 D, Daewoo Matiz, 0.8)* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1533 üzenetére
Legyünk optimisták: nem a gázolaj lesz drágább, hanem a benzin olcsóbb.
Egyébként igazad van.rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #1530 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Jó a dízel is de a dsg és a 4x4 mellé kicsit kevés a 140 lovas változat. Manuálissal meg front hajtással sztem elég a 140 is de olyat nem próbáltam. Persze nem rossz, csak mondom vérmesebb az 1.8-as (+20 ló ugye) és ezek a Superb-k elég nagyok, mind súlyra mind a homlokfelület (légellánálás). Normál használatra elég a 140 is.
De azért 2x meggondolnám, hogy dízelt vegyek-e. Egyrészt helyből van a felára másrészt hamarosan aranyárban lesz a dízel, harmad részt gondozás igényesebb egy dízel.Ha magaman vennék én egy Octaviat vennék inkább 1,8-as turbósat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Integra #1525 üzenetére
még jó, hogy benzinest vettem ,
1,4 105ló nekem ez elég mindenre és 6,5 lityivel eljárok, lehet számolni, a 700eFt al drágább 5lityit fogyasztó 1,6 dizeles mikor hozná vissza az árát,
a tegnap ígért képek
persze aki kamionosoktól veszi a gázolajat...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MPowerPH
félisten
Ugye mindig azt mondom, hogy a traktor gázolajjal, az autó benzinnel megy.(és hátul kapar ).
Qru: Az akkor nem olyan jó. Enyém 150-nél kéri a 8-8,5 -öt, tempomattal. Ezek az olajkályhák meg 6 literrel járnak akkor is. Bár ha megjön az említett drágulás, akkor lesznek még meglepetések. Én örülnék neki, nekem mostanában úgysem lesz diesel autóm.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #1532 üzenetére
ezt nem tudom megmondani, nincsen ilyen hir róla, hogy egyszeri vagy szakaszos. eléggé követem a német politikát és gazdaságot, de erre vonatkozó hir még nem jelent meg. napi szinten jelenleg még mindig az e10-es bukta van teritéken, ahol a kormány meg az adac az olajvállalatokat okolja a csődért, és természetesen a vállalatok meg a kormányt és az eu politikusokat. (igazuk is van, a politikusok faszfejek voltak, meg kilóra megvette őket az etanol lobbi).
koromszűrő meg a többi, szart sem ér, egy ideig megfogja a megfogható méretű részecskét, majd mikor tömitődik a szűrő, "kiégeti" az egészet. ez annyit jelent, hogy megpróbálja kiégetni, de gyakorlatban simán kiköpi egyszerre az egész felgyülemlett kormot. csak idő kérdése, a legmodernebb euro6-os dizel is ezt csinálja, mert ez a technológia. a többit pedig még csak szűrni sem lehet (senki sem tudja), annyira finom részecskék, és ez az igazán veszélyes, rákkeltő cucc, ez az amit érzel a torkodra lerakódni, amikor a kereszteződésben állsz vagy elmegy melletted egy dizel, az a szúrós, torok kaparós cucc, amitől nem kapsz levegőt rendesen. minél modernebb a dizel motor, minél nagyobb nyomáson fecskendez be, minél finomabb lesz az elégetendő üzemanyag keverék, annál veszélyesebb az emberre, rosszabb a környezeti hatása és annál kevésbé szűrhető. nagyon nagy baj van már a németeknél ebből, és mindenhol az lesz ahol a dizelek egyre jobban piacot hóditanak. mivel nem merik szimplán betiltani a dizeleket, ezért feltételezem ezt az elterelést választják egy ügyes mondókával. továbbá a dizeles flotta vásárlásokat már nagyon megnehezitik, nincsenek rá kedvezmények, nagyobb a dizel autó éves adója, etc...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dízelracer #1533 üzenetére
a gazdaság megoldaná. az biztos, hogy a fuvarozásnál valahogy kivételt tennének átmeneti időszakra, ezt ők is tudják. de te át tudsz ülni kis benyásba, te nem vagy fuvarozó, nem kamionokkal nyomulsz.
amúgy meg el lehet dönteni, hogy mi a fontosabb, rákos leszel, vagy csak a gyerekeid, vagy "olcsóbban" közlekedsz valamivel. neked mennyit ér meg a saját és a gyerekeid egészsége?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
SpeedR
őstag
Ár/értékben eléggé ott van ez is.
-
válasz Integra #1545 üzenetére
na igen és az áruk is elég tűrhető 5millától már van az 1,6-os 135lovas benyás LX felszereltséggel, majd akkor veszek ekkorát, ha lesz család
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...