-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
-
őstag
válasz szabonagyur #146901 üzenetére
Ha a jazzről van szó, abban én is bevállalnám a cvt-t. Szerintem jobb az erő per tömeg értéke (és még inkább így van ha a levegővel megküzdő felület nagyságát nézem) mint a hr-v-nek.
De ez ugye egyedi megítélés kérdése, semmi bajom azzal ha valakinek ok a cvt-s 1.5ös hrv (és ez könnyen lehet hogy az én hibám, egyszerűen szeretem gyorsan elérni a célsebességet ha mást nem veszélyeztettek vele, pedig ez nem üzemanyaghatékony, de ez van).
-
mihione
őstag
G astra 1.8 16v-rol valakinek tapasztalat?
Esetleg 1997-2000 A3 1.8 vagy 1.8t?Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Shade45
senior tag
Sziasztok,
Ez mennyire számít jó vételnek:
Max 650-700k-t szánnék rá, semmi extra elvárás, napi néhány kilométer, néha egy-egy hosszabb kiruccanás.
-
leslieke
Jómunkásember
Sziasztok!
Adatok:
keret: 6 millió Ft
típus: új
márka: német vagy japán elsősorban
egyéb: benzin, manuális váltó
kategória: vagy egy kisebb SUV vagy a Focus kategóriájából
felszereltség: a lehető legfullosabb
elvárás: napi használat munkába járáshoz (kb 70 km/nap), plusz családi utazásokhoz.Milyen autókat tudnátok ajánlani?
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
-
Sur1G
aktív tag
válasz leslieke #146905 üzenetére
Üdv!
Nézd meg esetleg a Mazda 3 G120 Attraction felszereltséggel (6M átírva kb). Van benne jó sok hasznos extra (bár nem tudom mik az igények). Jól fogyaszt, jól tartja az árát (bár nem tudom mennyi időre tervezel és fontos-e ez), a 2017-es faceliftes modell pedig sok technikai hibajavítást kapott (pl. jobb zajszigetelés). -
footy
addikt
válasz leslieke #146905 üzenetére
C kategoriabol(Focus,Golf, etc) ujkent necces lesz a fullos 6M-ert. Vagy nagyon jol kell alkudni, vagy lejjebb kell adni.
Napi 70km-re a diesel jobban megerne, bar megertem ha nem akarod hallgatni a kerregest.
A nemet is japan melle mindenkepp felvennem a koreaiakat is. Az I30-ra eleg jo ajanlatok vannak most.
A SUV-ok viccesen tul vannak arazva, azokat en passzolnam.
I30, Astra, Focus triobol valogatnek esetleg Mazda3 ha mindenkeppen benzinest akarsz. A golf se rossz, de az nem fer bele highline(foleg ha elkezdesz ikszelgetni) kivitelben.ui
Kombit akarsz vagy hatchbacket?[ Szerkesztve ]
-
leslieke
Jómunkásember
válasz footy #146914 üzenetére
Köszi az infókat, elkezdem nézegetni.
Focust most néztem, 6,3-ból kijön egy olyan ami nekem kell, ez még belefér.
Benzinre van kártyám, az kell, plusz nincs garázs sem, csak fedett tető.Hatchback elég lenne, kombi nem kell, az már nagy nekünk.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #146918 üzenetére
A J Astra azert minden ertelemben oskovulet a fentiekhez kepest.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Luck Dragon #146918 üzenetére
Inkább a Focus.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
-
Komi28
senior tag
Sziasztok!
Használt autót szeretnénk venni munkába járáshoz.
Napi kb. 2x70km, 80% autópálya, 1 vagy 2 fővel.
Alacsony fogyasztású de nem dizeles lenne. Milyen típusokat ajánlanátok?
Esetleg Toyota Yaris 1.3 vvti vagy hasonló?Köszi
-
diegho
nagyúr
válasz alázógyík #146930 üzenetére
Nem trollkodok. Toyotaklubon voltak képeim is róla. Első kerék előtt talált el a motor, kettétörtek a villák rajta. Az autóban 670k kár keletkezett, gyakorlatilag az elejét kellett lebontani és újraépíteni. A biztosítós (a motorosé) megkérdezte, hogy a motor a házunkba ment bele, vagy mi a franc, mert el nem hiszi, hogy az autóval ütközött, emiatt újra le kellett bontani az autót és vissza kellet rakni a törött darabokat, hogy ő is megnézhesse, 2 hónapot kellett emiatt szarozni. Aki 2009-ben regisztrált volt a toyotaclub-ra, az mindenki olvashatta, ha nem törölték a képeket (én már töröltem a regemet), akkor még mindig fent vannak.
Nem tudom hogyan lehet ott keresni, mivel a regem törölve van, így a régi felh. nevemre nem tudok rákeresni, akinek van ideje nézzen körül 2009 áprilisban a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz diegho #146926 üzenetére
Szerintem azert szkeptikusak egyesek, mert egy 1800-as Honda valami ha jol nezem 360 kilo, driverrel mondjuk 430, szazzal annyi mozgasi energiaja van mint egy 50-nel kozlekedo masfel tonnas valaminek ... meg ha a user el is repul rola is nehez elhinni, az 100-zal ment
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Lehet csak 80-al ment, nem volt nálam traffipax (de előtte egy ismerős már ment előtte ~100-al - városon belül - és őt simán leelőzte, a körforgalom ettől az előzéstől kb 300m-re van), a motoros már nem ült rajta, eldobta a motort, az eldobástól még ~28m-t csúszott a motor, úgy talált el. Hogy mennyivel ment nem tudom, egy közepes körforgalomból jött ki nyél gázon én álltam egy kereszteződésben ~100m-re a körforgalomtól, a kerekek az elsőbbség adást jelző tábla vonalán voltak, éppen csak kilógott az orra, de a motoros úgy gondolta nem fog elférni a 2 sáv, parkoló, kanyarodósávban (semmi nem közlekedett az úton), meg sem próbált kikerülni, húzott egy pár m-es fékcsíkot, majd eldobta a motort és ~28m csúszás után durrant belém a motor. A motorosnak semmi baja nem lett. Az autó 4 napja volt meg és aznap délelőtt egy ismerősnek mondtam, hogy elmegyek megmutatom neki - épp oda tartottam - még meg is jegyeztem, hogy végre jó idő van, csak ez a sok idióta motoros ne száguldozna állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz diegho #146934 üzenetére
akkor lefordítom:
kb 40 kmh-ra lassulva nekicsúszott egy motor az autód elejének, amitől az totálkáros lett, de szerencsére annyira masszív a kocsid, hogy az eleje leszakadásából semmit sem vettél észre, csak egy koppanást hallottálköszi a beszámolót
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz diegho #146934 üzenetére
Na így már érthető azért, mert ha 100-al belédszáll, akkor ott kő-kövön nem maradt volna...
Ha ment is 100-al (100 méterre álltál, és fékezett is, meg 28 métert csúszott, akkor nem ment annyival tuti, mert max a fékezés mínusz reakció idő pillantáig húzta a gázt, ami azt jelenti, hogy kb. 30 métere volt gyorsulni), a pár méteres fékcsíkkal lement 60-ra, a 28 méter csúszással 30-ra (ami elég komoly ütközés még mindig).
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-v-
addikt
Ehhehe, mindenki diegho ellen en mar azt se hiszem el, hogy motor volt, lehet egy 5 eves easyrider elszabadult rollere volt
-
őstag
válasz pilóta #146936 üzenetére
itt debrecenben volt régen olyan baleset, hogy elkapta a motor 150 felett egy kocsi elejét, persze meghalt a motoros a kocsinak meg leszakadt az eleje
de akár egy iylen esetből hogyan lehet következtetni arra hogy biztonságos-e egy autó azt nem tudom
nyílvánvalóan az autós számára szerencsés volt az ütközés, mert nem ott találta el a kocsit ahol ültszerk: ilyen esetekre kellen egy hibavisszajelző a kocsiba, ami jelzi hogy nincs eleje, nem szabad menni vele
mert van aki észre sem veszi ha leszakad[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #146935 üzenetére
Mi szakadt le? Ki írta, hogy leszakadt az autó eleje? A kerék előtti rész, tehát lökhárító, lámpabúra, hűtőmaszk, hűtő, ablakmosó tartály és még ami ott volt, azokat kellet újrarakni. Pár cm-t mozdult el a keresztmerevítő elöl felfelé (nem tudom mi a neve), de nem törött el. Szerencsére nem az autó felé fordult ki a motor, hanem kifelé az útra, ahol egy ~15-20m-re állt meg. Szerencsés helyzet volt, mert az autóból nem sokat ért el, de benne ülve abszolút nem éreztem nagynak az ütközést, amikor kiszálltam és megláttam a motort eltörött villákkal, akkor lepődtem meg, hogy bakker ez nem kis koccanás volt. Az egész motorosból se láttam sokat, sőt semmit, láttam, amikor bent volt a körforgalomba, majd hallottam, hogy nyélgáz, ekkor néztem el a másik irányba, mire visszafordultam már jött a becsapódás.
-
diegho
nagyúr
válasz zoo8800 #146944 üzenetére
Több, mint a régi törésteszteknek az biztos. A régi törésteszteken 1 adott fix szituációt néztek, aminek a valósághoz semmi köze. Halt már meg ismerős 5*-os autóban is, pedig csak egy szarvast ütött el, de futott már be pótkocsi alá régi swift-el ismerős és túlélte. Én a facelift-es 1-es avensist sokkal biztonságosabb autónak éreztem, mint mondjuk egy swift, vagy f astra.
-
-v-
addikt
válasz diegho #146945 üzenetére
az biztos
Biztosnak csak 1-2 dolog biztos, erre inkább mondjuk azt, ez a te véleményed de végülis írod is: "biztonságosabb autónak éreztem"
Az ablakon beköszönő szarvas (ami ellen nem tudom mi véd ), a 100m-rel ezelőtt eldobott neked csúszó motor vagy pl. a beszaladni a plató alá nem tudom mennyivel reprezentálják jobban a valós eseteket meg biztonságot, de persze nem ismerem a statisztikákat, hány ember hal meg frontális ütközésben (vagy ehhez hasonlókban, amit a "valósághoz semmi köze" tesztek mérnek), meg hány attól, hogy a szarvasagancs beleáll.
Az meg, hogy egyet láttunk ami így vagy úgy volt, nem tudom. Az 1 elemű minta reprezentatív?
Azért nekem az a gyanúm, a nagy kijelentések ellenére ez megint nem olyan fekete fehér dolog[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Mennyi olyan baleset van szerinted, ahol fix sebességgel haladva egy betonfal jön szembe úgy, hogy előre meghatározott %-át éri az autónak és természetesen mindig derékszögben történik az ütközés? Ez volt az euroncap régen. Persze, ami ezen is elhasalt, az ultragáz, de volt olyan autó, ami ezen jól szerepelt, másik törésteszten viszont megbukott, mert a gyártók többsége az euroncap törésteszthez csinálta az autóját. Erről nem 1 cikk volt pár éve.