Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz a_tesz #20905 üzenetére

    Pont ezt tervezem a jövő hétre, bemegyek pár kereskedésbe, és megyek egy két kört. De köszi a tippet :) Remélem valahol bejön!

    (#20906) zsid: Az a helyzet, hogy nem szeretnék 5 évesnél idősebb autót venni, és lehetőleg 50k km alatt legyen... és dízel is kiesett, ismerősi körben többen is sokat költöttek nem túl sokat futott példányokra. Persze nem utolsó szempont a fogyasztás, illetve a biztonság. Nyilván nem egy 2 tonnás x5-ről beszélünk, az nyilván jobb lenne...
    Nekem a kocsi csak használati tárgy, a legfontosabb, hogy hibamentesen elvigyen A-ból B-be, se időm, se energiám leharcolt és/vagy 10-15 éves kocsikat rendbe rakni, aztán kezdeni előről, amikor más adja meg magát. Ismerem a szitut, volt 10 éves toledom, tesómnak most is tizen x éves escort-ja van, mindig van mit rajta cserélni, és olcsónak se mondanám. Emellett az elmúlt évben 35k km-t mentem, hacsak 1 liter fogyasztáskülönbséggel és 450 Ft-os átlagárral számolok, akkor is több, mint 150.000 Ft-ot spórolok meg, amit aztán arra költök, amire akarok :K

    (#20907) MMA87 : eddig úgy néz ki, hogy igen, a dci túl rizikós, pedig sokat néztem meg élőben, sok a leharcolt, visszatekert, nincs bizadalmam bennük, a benzinesek meg sokat fogyasztanak. :U

    (#20910) a_tesz : az egyik nyomós érv a szervizköltség, elvileg az 1.0 és az 1.2 is láncos motor, ha jól tudom, gyertya kell neki, és kész. Meg olaj, meg benya, meg szűrők. Máris megspóroltam több 100 ezret :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák