-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
Gyűrűkészlet 6k/henger
Hengerfejtömítés 10k
Szelepszár szimering 3200ft
Vezérlést nem kell cserélni.
Hajtókarcsapágyakról nincs infom. + A hengerfej sikolás: ? ft
A szerelő szerint mást nem kell cserélni. Esetleg 1-2 szelepet.(#21545) Tökmindegy: A bontott motor megint csak lutri.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #21544 üzenetére
jo de azt nezd meg, hogy teljes elem resznek hany %-n serult a feny? polirral kijon, akkor a biztosito csak azt fizeti ki, nem fujatja telibe
nekem is amikor letolatott a szomszed télen es torott a loko, meg serult a index mogott a lemez a kerekivet fujtak csak le ahol a javitas volt rajta es azon kivul semmi mast10 eves az auto, avulatasrol hallottal mar?
ha meg korabban volt fujva mar, kijon a vevojelolt megnezi a hibatlannak hirdtetett autodat retegmerovel es aszondja szia hat hol hibatlan ez?
ebredj mar fel
a eurotax ara nezted mar mennyi ennek a Xsara-nak? szerinted miert hirdteted mar 2+ honapja, ha tuti amugy a kocsi, hm?
több drón kell ;P
-
Tökmindegy
senior tag
válasz hobizoli #21549 üzenetére
Nyilván nem
De érted te .
Annó egy járgányomat aminek levitte a teljes bal oldalát egy Bömbi ,első ,hátsó sárvédők ,hátsó lökös ,két ajtó, meg a tetőbe is belejavított , visszapillantó,na azt 200 ért csinálta. De ember nem mondta meg ,hogy javítva volt a kocsi.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
m3tr0
senior tag
Aha, a motorfelújítás az ő verziója szerint szerinted takony munka.
De fáradt olajat utána töltögetni az teljesen rendben van...
Azé' vannak itt okosságok még mindig.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
nyogo83
senior tag
válasz dJ Peer #21551 üzenetére
Csak egy hozzávetőleges info(1.6 Fiat Brava) főtengely felujítás:
- 15k gépmunka(főtengely köszörülés)
- 3,5k hajtókar csapágy garnitúra
- 3,5k főtengely csapágy garnitúra
- 7k motorolaj
- 1k olajszűrő
30kNemrégiben:
- 14k hengerfej sikolás+szelepek becsiszolása, szelepfészkek marása
- felső tomítéskészlet 20k (minden benne van, nem csak a HF töm)
- szelepszár szimm. valami 2-3k
- HF csavarok 6 v 8k talán
- új vezérműszíj + fesz. görgő asszem 14k
~ 56-60kPersze szerelő munkadíja sehol nincs mert autoszerelő ismivel ketten csináltuk meg. Ennyiből bőven kaptam volna bontott motort, de így legalább tisztában vagyok vele én is hogy totál rendben van.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz Tökmindegy #21557 üzenetére
...vagy felrakom a g*cibe a netre..azt' vigyék
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #21562 üzenetére
Nekem se tetszik de ez egy lehetseges sokak altal bevalt opcio.
Persze ha van penz szarasig oda kell adni szakalmetalnak hogy full general. -
Mr.Grincs
veterán
Nem láttam papíron még a számokat hogy kb melyik mekkora, de a 407 ben elveszek, nagyobbnak tűnik, pedig csak 173 centi és 78 kilós vagyok. Az eleje hatalmas, brutális a kinézete, tetszik ez a két színösszeállítás.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hobizoli #21552 üzenetére
Műszakilag hibátlan, a képeken is látszik, hogy van rajta parkolási karc és miegymás. 10 évesen kb. 1000-ből jó, ha 1 autó, amin nincs sérülés és még sosem volt fújva semmije plusz még nem is rohad vagy rozsdásodik. Az, hogy esztétikailag nem csúcsszuper, csak simán jó látom, hogy sokkal fontosabb szempont annál, minthogy belül milyen az állapota és mennyire becsületesen tartották karban. Aki szobrot akar venni, az vegyen szobrot. Engem se fog érdekelni, ha a Mazdát már fújták, amíg nem törték meg úgy, hogy bele kelljen nyúlni komolyabban, tojok rá. Nem érdekel az eurotax ár (gondolom, 550-600 körül van), főleg nem abban az országban, ahol basznak karban tartani az autókat. A verdától pedig nem megszabadulni akarok, hanem értékesíteni. Nyilván 600-ért egy nap alatt elkelt volna, csak annyiért nem eladó, ilyen egyszerű.
-
zoo8800
veterán
válasz dJ Peer #21560 üzenetére
Csak amikor a vevőd szembesül a ténnyel*, hogy a kocsi 1:10 arányban fogyaszt olajat és benzint, akkor morci lesz, és az eltitkolt hiba miatt kellemetlenségeket okozhat, pl. kérheti a vételárkülönbség megtérítését. Ehhez persze pereskedni kell, de sose tudhatod, kinek van ügyvéd ismerőse.
*feltételezem, hogy a vásárláskor nem kötöd majd az orrára, hogy a motor megérett egy generálra. De ha igen, és áron alul adod majd, akkor nem szóltam
kollégámnak volt egy E30 318-asa. Igen látványosan kerültek elő a fehér felhők a kipufogóból, de ilyen olajfogyasztása neki sem volt.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #21537 üzenetére
Mielőtt kidobnál egy csomó zsetotnt egy generálra, cseréld le az olajat egy 15w 40 M7ADS IV Super turbo olajra. A motorod számára teljesíti az előírt VW 505.00 normát. Ha ezt is megeszi, akkor nem érdemes belefogni a motor gyűrűzésébe, mert komolyabb a gond, ha meg nem eszi, akkor használd egészséggel.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zoo8800 #21566 üzenetére
Csakhogy aug. 14.-én volt az adásvételi. Még 1 hónap sem telt el. Alig mentem vele 1500 km-t, amiből a hazaút 800 volt. Utána volt egy olajcsere.
Hidd el, hogy ennyi idő alatt nem vettem észre, hogy eszi az olajat.(#21567) Mágus2: Adsz valami linkszerűséget? És ez miért jobb?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Az ilyen Mondeokkal van valakinek tapasztalata? Mindenféleképpen dízel és kombi érdekelne. Van valami tipikus betegsége? Mennyire költség igényes az ilyen autó?
-
-
adorjant
senior tag
válasz Anulu79 #21574 üzenetére
Nemrég vezettem ilyen Mondeot,valós 500e km volt benne,de a motor hangja alapján nem mondtad volna meg,hogy 200e vagy 500e kilométert futott,nem is kormolt,stb.Jól is ment,nem csörgött,nem zörgött semmi.Persze végig szervizelve,a turbó és a befecskendezők egyszer voltak cserélve,a kuplung+lendkerék 250e kilométert bír(t).
Gondolom nem árulok el nagy titkot,ha azt mondom,a legtöbb Mondeo simán túlvan a 300e kilométeren,szóval nem árt ha van zsebben plusz 200-300e,ha esetleg olyat fogsz ki,amin a fenti dolgok nincsenek cserélve,esetleg pont azért eladó,mert nincs pénzük leszervizelni.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Újabb nap, újabb kérdés. Nissan Almera P1. Mennyire megbízható? Láncos vagy szíjas hajtása van? Akinek van írhatna pár sort róla.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ez mar juro3as szijjas motor, javaslom, hogy a 4d 2001es gyartasuakt keresd, j-s alvazszammal, ha a gyongyoshalaszi megvan nezd meg
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
13.1 @176 vs 13.9@164
több drón kell ;P
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hdman
őstag
Ma végre láttam egy automata 3L Lupot
Sopron city :)
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Pár ötletet szeretnék kérni. Sajnos nem túl nagy a költségvetésem, ezért keveset is tudnék szánni egy autóra... Szeretnélek titeket kérdezni, egyáltalán érdemes-e autót vennem (400-500ezerből maximum!), illetve milyet. Mennyi kb egy ilyen autónak az éves díja, gondolok casco, adó, stb... Nem szeretnék túl sokat költeni utólag sem az autóra, tehát a fogyasztás ne legyen túl sok, bár nem tudom, hogy egy régi autónál ez mennyire elvárható, milyen típusokat (akár linkkel együtt is) ajánlotok?
Köszönöm előre mindenkinek.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
!Overdose!
őstag
válasz h1ght3chzor #21589 üzenetére
A mi autónk lesz a te autód is!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz h1ght3chzor #21589 üzenetére
A casco-t felejtsd el. Nem olcsó és cserébe nem fizet rendesen. Nekem 2006-ban egy 7 éves passatra volt havi 18k. Persze ez változik típus és évjárat függően.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsc
nagyúr
válasz h1ght3chzor #21589 üzenetére
Ezeket [link] a corollákat is megnézheted, mégse swift. Nagyon meg kell nézni őket, műszakilag sokat bírnak, jópáran el is akarják vele érni a határt /magyarán nem költenek rá csak ha nagyon muszáj/. Keveset eszik, hely van benne, a kopó alkatrészek sem vészes árban vannak.
Ja és ilyen árban lévő kocsikra már nem kötsz cascót, egy gonddal kevesebb.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Kornel
veterán
válasz zoo8800 #21599 üzenetére
velem megtették 2009-ben, falu tábla után úgy álltak meg egy buszmegállóban!!!!, hogy a kanyar ívétől én még éppen nem láthattam őket, a traffi viszont pont rám látott. 10k HUF csekken, a k**** anyjukat
aki mögöttem jött, annak szerintem spóroltam 80k-t, mivel bement volna a faluba 100 körüli tempóval, ha nem fékezek a tábla előtt, sajnos későn, mert 67 lett[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban