-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #22300 üzenetére
Szerintem(itt a legnagyobb hangsúly a szerintem-en van) gyenge ahhoz, hogy jól ki lehessen gyorsítani, meg ilyenek. De végülis igazad van, versenyzésre nem jó, pályán attól még biztos lehet jókat autózni.
Amúgy most jöttem haza, ismerős mutatta, most vett egy E36 320i Coupe-t 390ért, hát rohad meg minden, de egész korrekt kis gép, persze a direktszűrő meg a kályhacső alatta van, de ahhoz képest hogy BMW meg hogy mennyi volt, egész kellemes élmény.
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz lajafix #22294 üzenetére
Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec. Anyós nem kell elég egy is
(#22283): Gyááá... sehol nem kapsz Honda S2000-et újonnan. Csak példának hoztam fel, hogy lásd mennyit számít plusz negyven lóerő. Mindkettő kétliteres mindkettő szívóbenzin mindkettő hátsókerekes és a súlyuk is közel azonos.
Erre mondtam már a legelején, hogy egy ~250lóerős motorral istenkirály lenne a toyo de így maximum csak átlagos.[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
Ferrari GT86 [link]
Give them hell Ukraine!
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22305 üzenetére
Semmi extra, egy '99-es 1.3, rövidebb végáttétellel, meg plusz 120 cipelnivaló kilogrammal. Viszkós összkerékhajtással készült, ami alapesetben csak elöl hajt, ha fordulatszám-különbség lép fel az első és a hátsó tengely közt, akkor összezár a viszkó és hajt hátul is. Ha leesik a hó, nagy móka, de esőben sem rossz. Annyi, hogy rá kell számolni, hogy először kicsit az orrát tolja, és csak utána fog arra menni, amerre akarsz, de onnantól kezdve vidámság van
Fogyasztása így alakul, nem az a tipikus Suzukis spórolós, de nem szeretek országúton hetvennel büntetni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22309 üzenetére
Gyakorlatilag mintha egy 1.0 Swift lenne, óra szerint 130-nál 4100-at forog. Nem tudom, mennyi lehet a vége, 160-nál még ment volna, de nem volt szívem tovább nyomni neki.
Azért egy laza literrel többet leöblöget, mint egy sima elsőkerekes 1.3, de nem is azért vettem, hogy fogyasztási rekordokat döntögessek vele
Szerk: és ha Veszprémben jársz, találunk alkalmat hogy kipróbáld, ha érdekel
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Zewa
senior tag
Kinek a pap, kinek a paplan. Ennyi. Bizony lehet egy autó élvezetes úgy hogy autóskártyán elvérzik.
Akinek kell a power vár egy kicsit, jönnek a tuningcégek és 5ezer juró környékén felcsigázzák a gépet..Corsa OPC milyen jellegtelen már? Gyors de hol a lélek? GT86 legalább szorult egy kevés.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #22313 üzenetére
Akkor az év nagyrészében amúgy felesleges plusz hajtás annyira nem is nagy kompromisszum. Annó mikor úgy "hallottam" róla olyan horror dolgokat meséltek, hogy minimum 10liter, meg folyton széthullik, stb. Akkor még elhittem, azóta meg nem került a látókörömbe a téma. Én ilyen fura szrezt vagyok, gerjedek az összes fura autóra Mivel én egy Wagon-t hajtok mindig is izgatott mit tudhat terepen egy 4x4 wagon, gondolom a hajtás ugyanaz.
Mennyire strapabíró? Gondolom azért a 6ezernél kuplungolós rajtokat nem szereti.
Ha arra járok szavadon foglakSmoke & Torque
-
latyak17
tag
Na srácok rég nem írtam azóta (konkrétan ma) PAPÍROS golf 3 tulajdonos vagyok!
Műszakit simán vette, csak regadót lett neccesebb mert 2es környezetvédelmi besorolást kapott.
hnap bővebben egyenlőre csak azért ugrottam haza, hogy legyen miből tankolniMETABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22317 üzenetére
Suzuki, szóval mért hullana szét? Van pár specifikus alkatrésze, mondjuk a kipufogó más, háromszor annyi is hozzá, mint az elsőkerekeshez, de alapvetően nem vészes.
A terepet az enyém annyira nem szereti, kicsit alacsonyabb, mint kéne, a múltkor fel is koppant párszor a vonóhorog De azért becsülettel felmászott egy elég komoly kaptatón.
Nem mindig szoktam hatezerről rajtolni, mert akkor elég keményen beüt a hátsó tengely, hosszú távon nem tolerálná a gép.
#22315 t1: küldök egy privátot
#22316 neduddki: jól tudtad, csak áthelyeztem a tartózkodási helyemet egy pár lépéssel arrébb, hogy kiteljesedjek a szakmámban
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
lajafix
addikt
"Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec"
Hagyd abba az autóskártyázást. itt folytasdNagy megállapítás, hogy +20%kal valami erősebb akkor jobban megy. köszi. Trivi hogy a károsanyag normákon vérzett el a + lóerő, azért került bele a 2 befecsi rendszer is. a 2 gép között van 1x év. Teccikérteni? Ma má' a vizbűlkell kivenni az oxigént az új kocsiknak.
Rock'n Roll
-
-
-
-
-
Balupapa
senior tag
válasz lajafix #22321 üzenetére
miért fáj Neked, hogy szidja ezt a kocsit?
Nem tudod meggyőzni ugysem és ahogy látom Ő sem TégedLehet bármilyen élvezetes is a vezetése ha 7.6 a 0-100
mondjuk ez a ketto kicsit uti egymast.Egyebkent a GT86 egy tohonya szar. kérem kapcsolja ki.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
8th
addikt
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #22332 üzenetére
"a tények meg nehogy zavarjanak."
Mármint, hogy nem nagyon lehet elképzelni olyan környezetet ahol az 5.5értelhozható clio RS ne verné agyon a 8.5ért elhozható GT86ot?
Ne zavarjanak ám a tények...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mágus2
Közösségépítő
Kezeket fel akinek van otthon GT86. Ez már vicc.
lajafix kolléga, milyen autót hajt?
Typhoon47 : ropi betárazva.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz lajafix #22332 üzenetére
Ja jó, akkor maradjunk a tényeknél.
- tény az, hogy sportkocsi mércével kifejezetten szarul gyorsul.
- tény az, hogy semmivel sem gyorsabb mint az aktuális sportmodellek.
- tény az, hogy ő az egyik legdrágább a jelenleg kapható sportmodellek közül.
- tény az, hogy egy 184lovas alsó-középkategóriás dízel szedánt sem lehet vele lenyomni lámpától lámpáig. [link].Akkor miért is olyan nagy szám az az autó? Mert úgy néz ki mint egy sportkocsi? És most hova szarjak?
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22264 üzenetére
Dízelt nem tudom mit ragozzuk, amikor uazt mondod. Az tény üdvözítő, hogy Toyota inkább máshonnan veszi a dizeleit a 2.0/2.2es ahogy írod horror.
2. Megsámoltad, hány különböző toyota motorcsaláddarabjait fedi le ez az egyszem downsized moci, miközben családon belűl is ugye több variáció van. oké kr-feből nem.
"az arban nagy erdes, lesz a strategia"
mindig megmarad az árprémium." ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben"
Na de erre nem szabad építeni + brek a francia egy dinamot vagy pedált a kocsiba aztán hibrid az is.aHs dolog még jó is lehetne, ha kiforr nem drága mint a hybrid... csak ahoz NOban nem bezárni kéne azt a huzsonyakármennyi atomerőművet, hanem még mellé felhúzni annyit. Japánban is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Nekem az is furcsa, hogy 6-s valtoja van, es meg igy is csak 7.6-t repeszt kilora, pedig még rovidebbek lehetnenek a fokozatok,
na meg hogy a korszerunek szamito DSG-vel es tarsaival ellentetben az automata a lassabb, tisztara mint vmi os-automata, berakod D-be, oszt megy, mint a C2 Power Toyota Celica a totalcar-n, ahol volt az az amcsi verzios es hatul dobfekes ótttómatta Celica, ami 140loval 13sec alatt ert kiloraOMG
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
Lemezfelnire szerelt gumit budapest kozeleben kb mennyiert centiroznak?
Smoke & Torque
-
lajafix
addikt
még mindig az autóskártyás mentalitás. Jóval 8 alatt gyorsul 100ra. ez simán sportkocsi mérce. Vannak nála gyorsabbak, ami nem csoda mivel nem turbós, de ettől ez még abszolút gyors és sportkocsi.
Senki nem mondta hogy a leggyorsabb, sem azt hogy a legolcsóbb. Teljesen jó sportkocsi és egyszerű lélek az, aki 0-100 alapján itéli meg és korlátozott szellemi kapacitásával nem tud értékelni egy jó szívómotort.
Rock'n Roll
-
-v-
addikt
válasz Balupapa #22348 üzenetére
Ez csak azt bizonyítja, milyen fölöslegesen jól megy manapság egy 320d is.
Ennyi erővel akkor a focus st is egy kula, mert egy szaros 125d odaveri. Nem?
Régen a porschék gyorsultak 6 mp alatt 100-ra, mégis sportkocsi volt. Nekem most is kéne egy régi 911-es. Nekem kifejezetten tetszik a toyo hozzáállása, hogy a mai trendekkel ellentétben nem a lóerőkre meg számokra, hanem a vezetési élményre és más dolgokra mentek rá. Ma már egy szaros 1.6 turbó focus is 180 ló, mégis a 2-eset volt jobb vezetni, annál meg még jobb vezetni az I-eset.
Fölösleges fikázni ezt az autót, akinek erősebb kell olcsóbban, épp elég hothatch közül választhat, de mint látjuk bmw-ből is sok félét, ami gyorsabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...