-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22198 üzenetére
??? meg lett előre mondva hogy 2 literes szívó motor lesz hátul hajtva. trivi hogya mai turbósok legyorsulják. Az is trivi hogy nem a Supra kategóriájába szánták, hanem inkább Celica utódnak.
"egy 12 eves 330i is tudja ezt."
ez új autó, nem "veterán" teszt...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22193 üzenetére
Ez is forog 7 ezerig És a hangja is király szerintem. Ok, nem 3 literes, és igazatok van, piros lámpánál még egy 2 literes dízel is otthagyja valószínű nyomatékból.
Ennek ellenére ha megnézzük, az mx-5 is egy kifejezetten gyengusz autó, még annyit se megy, mint a GT86, mégis az A megfizethető élményautó nagyon sok ember szerint. Kicsi, könnyű, közvetlen, hátsókerekes stb.
Szerintem meg pont az a wannabe autó (ez csak az én véleményem), ami városba való villogásra, hogy de jó, lámpánál legyorsulom vele a mittudoménmit is.. csak ha meg kimegyek vele a mátrába vagy az alpokba, vagy pályára, ott dől el igazán, mekkora élményt ad vezetés közben. Sajnos nem vezettem GT86-ot, de én elhiszem a karottának, hogy ez tényleg egy fasza autó Egyébként úgy látom, eléggé ketté osztja az emberkéket ez az ótó. -
nagyúr
-
8th
addikt
válasz lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #22199 üzenetére
HI!
Te meg mndig nem erted a japo leleket /en se:- )/ de ezek kpesek lesznek atepiteni pillalantok alalt az uj normahoz, aztan vidaman pofigtetik a vizet ma csak a elsobrenduseguk pbizonyiotasara is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
Nagyon adom amit írsz, főleg az elejét.
Nekem is tetszik a GT86, de nem kéne.
2012-ben kidobni egy olyan sportautót ami 200ló, épp egy kicsivel több nyútonméter, szerintem ez ma már kevés. Karrotta tesztje zseniális.
Ennyi pénzért evo-t v bubarut vennék.Life is too short to stay stock!
-
lajafix
addikt
mondom hogy nem érted az egészet, s nem is neked szánja a toyo.
Na lássuk a toyo koncepcióját:
Ezzel újkorában nem fognak versenypályára járni, s aki megveszi, azt nem érdekli hogy a töltött corsa megelőzi egyenesben. Az élmény nem= köridő, gyorsulás. Ahogy egy jó nő sem = a feszes fenék és nagy mellek sztereotípiával.
Rock'n Roll
-
#10726912
törölt tag
válasz zolynet #22208 üzenetére
Ennyiért keresnék valami agyonvert porsce talicskát...
-
-v-
addikt
"Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat"
Látod, ez engem pont nem érdekel, melyik autó aláz meg, és melyik nem.
"Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről"
Engem ez sem érdekel. Engem az érdekel, meddig ér a szám, amíg körbeérek, nem az, hogy mennyi idő alatt.
"hogy leverje a konkurenciát"
Nem arra készült.
Teljesen egyértelmű, neked egy mai hothatch való, a GT86 pedig nem hot hatch-nek készült egyáltalán, tényleg más a célközönség. -
8th
addikt
válasz lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
-
#10726912
törölt tag
válasz lajafix #22212 üzenetére
Ha sport kocsi, akkor sport kocsi.(Vagy a gt86 azért jó, mert nem túl jó, de olcsó fenntartani? Mert akkor ott a pont ) Nem pont ezt, csak egy szimpla példa. Lehet bmw is, vagy mercedes, nissan, de 86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni. Biztos lesz erre is kereslet, a renault rs, meg corsa meg focus szerintem sem ellenfél a toyotával szemben (sem külsőre, sem a hátsó kerekes hajtás hiánya miatt), eléggé abszurdum az össze hasonlítás is. (totál más kategória).
De ha sport ótót keresnék, nem a gt86-ért dobogósodna meg a szívem.. -
Zewa
senior tag
Népszerű autó már most, és szerintem az is marad. Rövid időn belül jönnek a tuningcégek akik hoznak még egy pár lovat a motorháztető alá.
Vezetési élményben egy Mx-5 -ös Mazzag is példamutató. 1,1Tonna és csak 126ló.
Teljesítményben a csipszes Hastra 180lójjerével alázza de élményben egyértelműen az előzőt választanám.ps.: Ebben a kategóriában én Őt választanám. Vajbőrrel és ezekkel a görgőkkel.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
Nem kell erősebbet venni. Ott az Opel Speedster. A sima alap 147lovas Opel ecotec motorral veri a sportkocsik vagy az annak nevezett kirakat sportkocsik zömét, de ha nem is veri minimum pariban van velük. 7millióért már 200lovas turbót is kapni ami összehasonlíthatatlanul nagyobb vezetési élményt nyújt mint bármi más ma kapható sportkocsi. Engem a sima alap 2.2 szívóval vittek egy kört 2éve. Egy teljesen más dimenzió. Ha sportkocsi kéne csak azt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
"86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni."
erősebbet igen, jobbat nem. Merthogy amit nehéz megérteni, az hogy mi a jobb, az meglehetősen függ az egyéni preferenciától. A toyo ezt tuggya, a köridőre rábugyanó nem.Újat nem veszel ennyiért bmwtől, mercedestől és a nissantól(melyik nissan?). S újat -újjal lehet összehasonlítani, s ahogy írod az sem árt ha egy kategória. A 10 évvel ezelőtti Porsche teljesen más. (kell hozzá egy villa pl, aminek a garázsában jól mutat, jóval több karbantartás, etc...)
Rock'n Roll
-
#10726912
törölt tag
Nem ültem egyikben sem. Se a 86gt-ben, sem az opelben.(Szép darab és ígéretes a lotus motor ). De dájcséknál ültem egy-két érdekességben...volt, ami be is indítottak... (komolyan)...volt amivel vittek is (R8...nem rossz érzés a gázfröcsse )...Porsche 911 (ezt be se indította, mégis csorgott a nyálam)...a BMW -nek Z4-nek volt olyan hangja, hogy...
Bele ülnék nagyon sok kocsiba, ha vennék, de nézném, hogy mennyi idő alatt van 100-on, belteret, külsőt, a múltját (ami soknál ma is a jelen, azaz megállja a helyét), a hangját...
Egy biztos: nem akarnék olyan gt-t, amiből sóvárognék egy-egy régebbi klasszikus után
Az erősebb motort meg...nem baj, ha tud gyorsulni 100-ra 4-5 sec alatt olyan hanggal, amitől az impotens is kidobálja a viagrát hirtelen gerjedelmétől megrettenve...
lajafix: Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért.
Fenntartás? Ha meg tudnék venni 10 éves járművet 9 millióért, akkor lenne rá való. Új kocsi?
Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért? Ami élvezetesebb és nagyobb tudású???
Ez szimplán a saját felfogásom. Biztosan jó, hogy van a GT csak nem hoz lázba
Tudod: minden ember más nőre (kocsira) gerjed...[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22220 üzenetére
"Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért."
elhiheteted hogy az átlag porsche 911 kint is villák garázsában áll. Ezen kár erősködnöd, ua a 911 is inkább a státusszimbólum jellege miatt kerül beszerzésre mindenütt."Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért?Ez szimplán a saját felfogásom."
ha csak a tied lenne... szóval ha neked a 911es 10 éves ugyanannyiért van mint az új toyo akkor tényleg hagyjuk.Rock'n Roll
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #22205 üzenetére
mert hülyeséget beszélsz.
Nem arról van szó, hogy a turbo menő vagy sem. Hanem, hogy ez a csak "europában" menő csigával olyan top/kult autó lehetett volna mint a supra.... ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény. Bzki egy hot hatch alázza.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #22224 üzenetére
dare, te sem érted. a toyo csak európa miatt, kis szériára nem csinált turbót(elég neki a hibrid vonal). Hiába lehetne, mégsem ez volt a céljuk(merthogy el is akarják adni, a supra kategóriájába nem akartak visszatérni sokadik szereplőnek).
"ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény"
Kategóriájában hasonló az mx5, nem a turbós hot hatchek. Látom nehéz megérteni...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22197 üzenetére
"a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya"
Nagy hibának tartanám akkor amikor a kissebb akucsomagos Yarisnál ~1.1-1.2misi a difi a hibrid és nemhibrid között.
Tegyük fel csak városban van használva. Mert országutón úgye nincs nagy difi.
4l vs 6l gondolom~reális.
1760 2640 difi = 880Ft/100km
880Ft*1250=1.1mftAzaz ha jólszámoltam 1.250.000kmet azaz egymilliónál is jóval több kmet kell megtenni, hogy a hibrid Yaris behozza az árát.
és akkor avval nem számoltam, hogy azt az 1.1mft difit ha berakom a bankba 7% kamatra... (vagy avval, hogy az LPG/CNG mennyiből kijön...)Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid.
btw szerintem jönni fog Toyotanal is a downsizing és a turbo. vagy piacot fognak bukni a rémítően megbízható, elég keveset evő de mára már igencsak koros motorjaikkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #22226 üzenetére
Ez nem europa. Ugyanez a vélemény a GT86ról USben, és !!!Japánban!!! is.
De már Toyota is magyarázza a bizonyítványt, avval hogy majd 3.féltől lehet venni rá csigát, meg hogy drága lett volna, meg... sött most már volt gosip is, hogy a TRDs kit egyes részei maajd lesznek gyáriban.
28: Ja sok nulla elütöttem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22227 üzenetére
HI!
latom amr feltunt az sok franya nulla: - )
erre egeytlen valaszom van: 5 evig tarcsd evidenciaba utanna terjunk ra vissza /csak a bmw-a dizelbavasarlast nem ertem, de vegul is kihez fordulhattak volna mashoz, nincs nagy valasztek.../udv
neduddki
mod: "Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid." majd zarodik az az ollo, ijjen ojan modszerekkel /pl. ado/
footy: jajj kezdodik elorol???? meg jop hoy hibridbul szukos a valsztek:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #22239 üzenetére
Majd ha a te autód lesz ilyen über raj, ultimate puncimágnes needforspeed gigamegaracer triturbo akkor szólalj meg. Mit gondoltál? Ez olyan raj, hogy elájulnak a nők tőle, mcdriveba ingyen van a sajtburi menű is... Áhh nem értetek ti itt semmihez sem....
Mod: "Spoilerezás"-> Szpojlerezás.... "AIR RIDER Rugozás"-> er RÁJDER... "egyedi fán"->mivan?! "Lézer UV fény"-> az milyen? "Női test de kor"-> "de korhatáros?" "Sport ülésék"-> Ülésék már sportolnak is... "Füstgép"-> Ezt meg csak úgy amúgy... Minek? Hova? Miért?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Tökmindegy #21889 üzenetére
Én ajánlani tudom ezt a fajta motort csak igazából. C5 ben 2.0 volt 136 paripával, nem egy rakéta, de nem egy nagy étvágyú autó volt. 6,5-7-8 liter között elkaristoltam vele.
1.8 ast felejtős szerintem. Az az a fajta motor ami nem is megy de sokat is fogyaszt, hogy húzza a vasat. Ne 200 köbcentin spórolj.
A héten átvehetem a verdát, remélem holnapra átírják. Már tűkön ülök. Ébren rémeket álmodok, félek utácra menni, cukorbeteg lettem és terhes hisztériám van kb az izgalomtól. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22238 üzenetére
Pont fordítva gondolom. A dizel logikus döntés volt. A benzines rész hogy ha tényleg úgy van ahogy mondod és nem lesz turbos downsizing azt viszont veled szemben komoly hibának tartom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22247 üzenetére
HI!
az hog yleallank a fejelsztessel es veszik mindenekpp iegen, hiszenkitugya mijen haalfej lesz rajtuk, a bmw akiel ne bisztos, hogy kototem volna, de akkor ki marad szoval megmagayrazhato???
aszongya a totoya, hogy a turnyoval jovo elonyoket siman tudni fogja a hibrid, e is ketkedve fogadtam, de kivancsian varomudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #22249 üzenetére
akkor a dizel leálnak szted is igen.?
BMWnél meg imho nem csak a technika játszik. Nem egy kategóriában vannaklexus ideoda, nem konkurenciái egymásnak.Nem az a kérdés, hogy a Toyta hibrid tudja e azokat az előnyöket mint egy turbos hanem,hogy mennyiért.
Itt az új 1literes Ford. 80-100-125level, akár 200nmel. A Ka, Fiesta, focustól még a mondeoba is berakják. Jogos 125le@200nm alúl is húz az 2les szivó kaliber. Egy sor motor, max az egyikre raknak turbot a másikrameg kompresszort+turbot. Rémítően gazdaságos. Ehez képest erre Toyota tervezhet/gyárthat 4-5db motort különféle mindenszarral 1.0-1.33-1.6-1.8-2.0
aki meg sporolni akar mit vesz? Hát neki ott lesz az 1.0as cng/LPGs verziója. olcsobblesz mint a hibrid.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- E-roller topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Robot fűnyírók
- Gran Turismo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!