-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
-
Varoz
őstag
-
Szplöttyy
senior tag
Egy dolgot felejtenek el sokan, hogy a 4WD is 4tenyernyi feluleten erintkezik az uttal, ahogy a 2WD is. If you know what i mean
Smoke & Torque
-
Varoz
őstag
válasz tomcsi23 #22806 üzenetére
Ja, így már elfogadom.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #22808 üzenetére
Szerintem meg gumiheveder oszt cső.
Amúgy a legjobb a Tatra féle hajtás. Csak ugye az teherautó.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #22808 üzenetére
En most inkabb a kanyarodasi/ megallasi kepessegre gondolok. Mert nyomjak mint a hulye mert 4wd meg tapad, aztan a kanyarban ugyanugy orrtolva repul neki a fanak Fekezesnel meg aztan foleg hotmindegy, a motorfek kivetel ezalol. Igen tudom hogyhaa valaki tud vezetni mennyivel jobban lehet iven fordulni 4wdvel, csak kevesen tudnak ugy vezetni
Tomcsi23: Igen, erre gondoltam
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
runner 125
nagyúr
válasz Szplöttyy #22811 üzenetére
Kanyarban iszonyúan tapadt ez a Quattro, úthibákat egyszerűen elnyelte a futómű.
A legnagyobb élmény a kanyarodva kigyorsitas padloval, persze nulláról."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #22811 üzenetére
nem teljesen, mert a gumi tapadasanak egy resze 4WD-n eloszlik az eroatvitel es a kanyarodas kozott, mig 2WD-n a teljes hajtas csak ket kereken megy at az utra es ott azon a tengelyen kevesebb tapadas jut a kanyaraodasnak, es sordodik meg elobb a 2WD es tapad jobban a 4WD
több drón kell ;P
-
Mindenhogy állat. Teljesen más mint a Lujzi volt, pedig egyiknek sem nyomom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Varoz
őstag
válasz bitpork #22814 üzenetére
Én mindennek nyomom. Képes voltam a télen traktorral driftelni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
m3tr0
senior tag
válasz runner 125 #22816 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Typhoon47
őstag
-
Varoz
őstag
válasz runner 125 #22816 üzenetére
lol. Ez tényleg hülye kérdés. Szerinted egyszerre hajt? Fordulásnál mi történne szerinted?
Annyi, hogy traktoroknál zárható a difi. De nem használtam a drift során, csupán a hó volt a segítségemre.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz runner 125 #22820 üzenetére
Épp ez az, hogy erős gép. Vagy a difi törne ketté vagy valamelyik fogaskerék.
Ezért is van úgy megoldva a difizár, hogy addig működik csak amíg taposod a kart. Ha elengeded akkor leold.
Persze a komolyabb gépeknél meg már automata. Ha bizonyos szöget elér a kormány elfordítása akkor leold.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #22822 üzenetére
De nem ez volt a kérdés. Hanem, hogy van-e egyáltalán difi. Ami lehetetlen, ez nem úthenger.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Tothgera30
Ármester
Ezt az E46-ost szerintetek érdemes megnézni ? Elég jónak tűnik, vagyis korrektnek . Csak nem tudok szabadulni a BMW-től, valahogy mindig elkezdem a propelleres márkát kajtatni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #22825 üzenetére
316i...de 1796ccm?
-
neduddki
nagyúr
válasz MunezXBK #22826 üzenetére
HI!
sot meg 1.9 is
udv
neduddki
mod: Tothgera30: megnezi megeri, de mar megint kezeded??? /csendben teszem hozza, hogy a fenti l;inket is nezegetnem/ ufy eolvastad
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #22825 üzenetére
igen, meg.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #22827 üzenetére
Nem olvastam még, de ahogy elkezdtem, kicsit visszább kapcsoltam . De ha arra gondolok hogy én nem igazán tempózom, nem gyorsulgatok, akkor utazó autónak elég lenne egy olyan gép is . Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott . De egy 320/520 (E36/E46/E90/E39/E60) persze hogy közelebb áll a szívemhez, persze igazi orgazmusom egy patent E39-től lenne, 2.0i-vel, de az úgy se jön össze, szinte soha .
#22826 MunezXBK: Igen, a kolléga leírt már mindent .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Varoz
őstag
válasz Tothgera30 #22830 üzenetére
Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott
Remélem nem haragszol, de ezen felröhögtem.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #22830 üzenetére
E39 2.0i? az úgy nagyon kevés. alap a 25i de inkább felfele
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Bati0501
őstag
Miért csak azt?Az mindent kibír a többi meg nem? Gondolom abba is annyiba kerül a részecskeszűrő meg a többi cumó.
[BTiger.huhhhh: hát ha nem is rengeteg,de sok,sztem. Milyen cikk van erről?
mycso: Na ez az,h mindenki mindenfélét mond...persze ha az ember kikap egy megkíméltet,ahogy Bdanyy is mondja,akkor oké,de ha nem...(nem csak dieselből)
-
tomcsi23
veterán
Bocsesz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Varoz
őstag
válasz tomcsi23 #22835 üzenetére
Nem, mert a Supra-ban nincs "Z". Legfeljebb 2JZ.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Azért ezt megnézném, mert:
1: a kocsi alapban magát szintezi, ha megállunk vele akkor lev 2-re kiemeli magát
2: kivéve ha a jack v manual mód be van kapcsolva ami a képek szerint nincs
3: de ha még is én vagyok a hülye, akkor ki az a marha aki ezeken az utakon a legalacsonyabbra leengedi és terheli a légrugót?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
Nem haragszom, bár én akkor nem igazán röhögtem ezen . Most már én is csak mosolygok, hogy még akkoriban utánfutót is húztunk a kb. 60 lóerős Astrával, persze ha felvette a stabil 70-80km/h-t akkor azután lendületből kellett autózni, nem volt mese, mert mire még egyszer elért volna oda... hát ahhoz irdatlan sok türelem kell .
#22833 Typhoon47: 2.5-ös nekem picit nagy, a 2.0-ás bőven elég, nem gyorsulási versenyt akarok vele nyerni, arra ott a Wagon R+ .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Varoz
őstag
válasz Tothgera30 #22840 üzenetére
Ú, én agyf.aszt kaptam volna.
Nem csodálom, hogy akkor nem röhögtél. :/hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #22840 üzenetére
Te amúgy tényleg akarsz is autót vásárolni, vagy azt játszod, mint az NRG-vel?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Egy-két könnycseppet én is elmorzsoltam . Így utólag már haverokkal, egy-két sör mellett jót röhögünk rajta .
#22842 runner 125: Dehogy, úgy csinálok mint g@bo a robogósban . Végül is vennék, de nincs olyan hogy nyugdíjas bácsitól, utolsó darabok közül való, megkímélt E39-es olyan 50-60 ezer km-rel, rendesen szervizelve, sőt, extrákkal tele, potom pénzért !? Szóval nem akarok olyat venni amire a gatyámat is ráköltöm, akkor inkább marad a WagonR+ egy jó ideig, bár így is, úgy is pár évig még meg kéne tartani (még 7 ezer km sincs benne) . De ha jól vágom, ti sem vettek még E90-et .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #22840 üzenetére
A 2.5 pont az ahol az autó motorja mit kategória kezdődik - alatta csak dongó motoros verolex van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #22843 üzenetére
..nézd meg a mobile.de-n. 3800-4000 ajrótól már vannak nagyon szép e46-ok. Regadójuk sem vészes, én biztosan kintről hoznám.
E90: egy részből nem az én pénzem, így nem én döntök felőle. Más részből a megnézett 5-6-ból mind hulladék volt, kamu futással. Elment a kedvük tőle, noh meg amúgy is, hétvégi autónak kb. felesleges is venni egy 3.-at.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz Bati0501 #22847 üzenetére
No, csak nem? Akkor már ketten vagyunk.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #22846 üzenetére
Nézegetem mindenhol, bár főleg itthoni forrásból szeretnék elsősorban, első tulajtól venni. Viszont a regadóval kell baromkodni, utálom az efféle papírmunkát és pénzlehúzást, olyan ez mint a műszakiztatás, rühellni való dolog. Szóval az elkövetkező 2-3 évben tuti kell venni egyet, de sz@rt nem akarok.
ui.: Az NRG megvan, valszeg egy ideig meg is marad, míg egy szép Vespa nem lopja magát a szívembe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
válasz runner 125 #22812 üzenetére
A mostani quattrokat gyerekjáték megfogni. Szarásig van tömve mind biztonsági elektronikával. A full mechanikus ős quattro-val gyorsan menni lezárt hátsó diffivel. Na az már valami!
(#22847) Bati0501: a váltó a legerősebb pontja az autónak. Bármit is csinálsz vele nem tudsz akkora teljesítményt kicsikarni a motorból, hogy az kárt tegyen a váltóban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.