-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-ttöbb drón kell ;P
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #22254 üzenetére
Pár kiló gitt, egy tekercs cellux az olaj folyás tömítésére és máris eladó egy makulátlan, megkímélt, gyári állapotú, nem dohányzó...
-
vilmaboy
őstag
2006os Megane II 106le motorral csináll olyat, hogy menet közben néha sipol egyet, majd kiírja, hogy "Engine Overheating". Ekkor leesik a víz hőfokjelzője nullára, majd kb 10sec és máris megy minden normál üzemben... Mi okozza ezt? Hőfok jeladó? Vagy mi a ....
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22251 üzenetére
HZ, a héten má' ne szívj többet. mondom hogy nem a pistikéknek csinálta a toyo, akik nem értik, hogy nem versenyautó és nem a turbó a világ egyetlen lehetséges megoldása mindenre. Az ariel és a KTM meg nem gt86 kategória, hiába vannak ugyanabban a pakli autóskártyában. Tudom, hogy nehéz az élet ilyen fokú bonyolultságát felfogni.
én már elkezdtem spórolni egy 5 éves használt gt86ra. Azzal 10 éves korában a Corsát és a meganet el lehet vontatni a bontóba!
Rock'n Roll
-
lsc
nagyúr
Még egyszer, mentél vele? Majd utána beszélünk kemény-e a futómű. Csak jelzem a land crusier V8 sem billen kanyarban egy grammot se nagy batár létére, mégsem kemény a futómű, terepjárónál izgalmas is lenne.
Az meg hogy a formatervbe mit látsz bele a Te dolgod /szerintem rendben van, élőben más mint a fotókon, amit én sem hittem amíg nem láttam/, de ezzel az erővel a T modellről is koppintották, annak is négy kereke volt.Mondom a legegyszerűbb elmész kipróbálni, aztán majd beszélünk róla.
Az élet kegyetlen .
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22250 üzenetére
HI!
1. az hogy a totoya leall a dizelle Gyuri mar 1 eve megaszonta, de azt is mondta, hogy dizel marad a palettan vkitol veve /hogy ez pont a bimmer az sem meglepo/, udvpozitonek tartom a 2 korabbi es a 2.2. jelnelg is elo balhejahoz tan csak az 1,4es ami osszeallt
2. az hogy a vilag leall a dizellel, egyellore kizart es tartok tol ene m is lesznek jobbak a motork /regi ertlemben vett megbizhatosag /
de a totoya allaspontja az, hogy egyellore nincs egysegesen udvozito megoldas a h2 fele vezetomuton most szerintuk vannak a hibridek varosi elovarosikozlekedesre /ide ertve a beznineseket/, dizelek otopalyazni,
az arban nagy erdes, lesz a strategia, ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben
turbohoz: kerdeses mi lesz a ford tirnyo sorsa, ismerve a foccvagen blodlijet az 1.4-el, de ez nem mintha lecsapodott volna a nagy kozzonsegnek. raadsul ugy a vw is csak bevallota, hogy vege a turnyo+komp motornak mert meg neki si tul draga /gonosz vagyok, de azon se lepodnek meg ha azzal is kisulen vmi bug, csak az tmeg hatvanyzoztababn ra leht fogni az luzer errora/
azert mar nem kell ojjan sok motorral szamolni mert ha a totoya peldajana maradunk zz es zr-nel isuyanaz a blok egyfroma furat /zz: 79/ mas loket /erezi is az 1zz-fe nel alulrol, nagy diseret az volt amikor a fenyezo a 2lieterss dizlebol atulve kozolte, hogy ez ekkorat huz 2k alalt meg van dobbenve, na jo akkor propablta amikor mar osszeallt minden lasd a totoya topicban/ honda is egyserusitett mar a palettan, mazdanal qva kivanci vagyok, hogy mi is lesz a szep uj 14es motortral lajtatol keletre par ev tavaltabol
tavajj volt egy eloadas, amit a hidrogenszovetsg prominese tartott igencsak a nyakunkon porog mar a wassetrof /rozsaszin mar ezzel epiti a bazisallomasokat mert olcsobb, bazzz/ ill. egyr erosebb az a koncepzio, hogy a idoben egyenetlen alteantiv energiat pont h2ben taroljak felhasznlasig, de ez mar masva verzet /ill. volt egy adat, hogy az amaerikai h2 infrastrukutrat a iranra koltott penz toredekebol fel lehettt volna epitreni/, az biszto sen qvara vasromudv
neduddki
mod: lajafix: mos tme mondasz ijjet??? tel van az ut clio wiliemsekkel:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
Nem mentem vele. Egy ismerős járkált vele néhány napig. Ő a saját yaris ts-éből átülve sokkal több dinamikát várt a kocsitól. A motorját vérszegények a futóművét pedig a hétköznapokhoz túl keménynek értékelte. Pályázni valószínűleg ez lenne A tökéletes autó az a vérszegény motor nem ölné meg az élvezetet. Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni az már most biztos, ahhoz az viccesen gyenge. A toyota fanok egy dolgot nem érnek fel ésszel. Hiába vergődnek, hogy de a toyo direkt ilyenre csinálta az autót, meg nem ennek meg nem annak a korosztálynak készült és egyébként sem arra való, hogy versenypályára menjen vele az ember. Tényleg? Egy sportkocsi? Hát akkor 'mifa@xra? Te hová mennél vele a Somogybabodi off-road fesztiválra vagy hová? Ez egy sportkocsi? Az. Annak is tervezték? Annak. Egy Opel Corsa leveri? egyértelműen IGEN. Elég ciki de ez van. Egyébként meg bírom ezt a "mentél vele" dumát. Úgy kérdezitek mint ha ti azzal járnátok . Feljebb már írtam alapjában véve a kocsival semmi bajom de az, hogy 2012-ben beleraknak egy szánalmas teljesítményű motort (eleve 2012-ben sportkocsiba szívómotor ) aminek 7.6sec kell a százhoz az kibaszott szánalmasnak tartom. Egy erősebb középkategóriás autó elpicsázza lámpától lámpáig, mert ugye a GT86-ot versenypályára meg nem visszük ki. Nem arra tervezték. A formaterv... Minden gyártó lopkod a többitől ez nem újkeletű dolog. A toyota sem kivétel. Bár a japánok mindig is az élen jártak ha lopásról volt szó. Elég csak megnézni anyanyelvüket ami a kínai nyelven alapszik, vagy kicsit megnézni a pár évtizeddel ezelőtti autóikat.
-
Qru
MODERÁTOR
"Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni"
Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban...
Am meg ez egy meddő vita, te nem érted ennek a kocsinak a lényegét, a célcsoportja is ismeretlen előtted. Felesleges ezen lovagolni. Ennek a célközönségét úgysem győzöd meg, hogy üljön egy turbós RS-be inkább, mert az jobban gyorsul. Ennek a kocsinak nem ez a lényege. De leírták előttem már vagy 20x de látom csak nem sikerült elfogadnod (azt hogy megértsd nem is várom el).
Érdekes, hogy havi 2-3 ezret adnak el belőle. Tehát valakik mégis csak veszik. Nézd meg, hogy a jobban gyorsuló Corsa/RS-ből menynit adnak el... Hajrá.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szplöttyy
senior tag
Azért az a 200ló nem olyan 200ló, szerintem. Mert egy szar futóműves kopottkeskenygumis 328i E36 bármikor elvágja magát keresztbe.... De ez nehezebb is gondolom, euro sok norma, és rendes futómű/kerék van alatta. Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Sarkon kifordulva kicsit eldobni, arra jó lehet.
Smoke & Torque
-
SyntaxeError
tag
Nagybátyám gyógyszere elgurult és 1 milla környékén szeretne prémium autót venni.
Eddig 5ös BMW (523-528), Audi A6(2,4-2,8), vagy E Mercedest(23--320) szeretne mindenképp benzinest, bőrőst, olyan állapotban hogy szervizelni ne sokat kelljen.
Nem is patika állapotban de esztétikus, nem 600ezer kilométereseket visszapörgetve 150re.Próbálom lebeszélni de kevés sikerrel, van esélye szerintetek?
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
lsc
nagyúr
Nem mentem vele.
Akkor a többi csak rizsa.Mod Szplöttyy: Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Simán lehet, ezért van rajta aránylag "szűk" gyári gumi. Az esp-t nem hagyták teljesen kikapcsolni, de még így is simán meg lehet pörgetni "erőből". Semmi hókuszpókusz, alászeded és odalépsz neki, ennyi.
Álmodozni neked is lehet, ki kellene próbálnod aztán lehet róla beszélni.Bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lajafix
addikt
válasz SyntaxeError #22269 üzenetére
"olyan állapotban hogy szervizelni ne sokat kelljen."
Leszűrtem a min 300e kmt futottakat, kéziváltósokat, 2300 cm3 nál nagyobb motorú benzineseket. 5 darabot dobott ki.
Rock'n Roll
-
Szplöttyy
senior tag
Nem mondtam, hogy biztos így van, de ez az én véleményem így látatlanban, mondjuk nekem úgy amúgy nem jön be ez az egész mizéria, tehát engem nem érint hogy jó-e vagy sem.
Kell-e neked 4x4? Vélemények? Ki mit gondol?
(#22274) lsc:Véleményt azért lehet alkotni, nem? Amúgy milyen kerekek vannak hátul rajta?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
8th
addikt
"Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban..." Meglepődnél ...
Aki utcai 80-120lovas autókhoz szokott lefossa bokáját, hogy fúgecc kétszáz ló vááá de jó lehet. Aki meg átül bele az átlagosnál egy kicsit is erősebb autóból az meg kapásból vág egy wtf fejet és csak néz, hogy miért nem megy a taliga. Mondhat bárki bármit. Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. És nem csak a kanyarban mint a toyo. Egyenesben a szintén 2literes szívó S2000 úgy lealázza mint a szart.
(#22266) lajafix: Kéziféket rángatva egy alulmotorizált tepsi is simám megy keresztbe az nem nagy kunszt. Erőből megcsinálni ugyanazt, na az a valami.
(#22268) Szplöttyy Egyértelmű. Olyan perfekt futóművel és jót tapadó gumikkal ami a toyo alatt van veszélyesen kevés a 200ló a keresztben autózáshoz. Véleményem szerint utcán ne is rajkodjon ilyesmivel senki. Ha arcoskodás közben a kevés kraft miatt hirtelen letapad a hátsókerék akkor lesz meglepi.
(#22271) lsc: Első kézből tudom amit tudok. Olyan embertől aki a környező országok majd az összes versenypályát megjárta már. Nem sok ember szavára adok, övére igen ha azt mondja, hogy egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez akkor elhiszem.
mod:
(#22274) lsc nem jó a link.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
lsc
nagyúr
No de így [link] már jó kell legyen.
Ráadásul ezt a kocsit nem is a toyota tervezte, ez subaru, a toyota csak átfésülte egy kicsit.
Mod 8th: Nekem egy ismerősöm azt mondta megvolt neki Angelina Jolie de nem volt jó, így már le is tettem róla , pedig még biztos jön hozzánk forgatni.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
8th
addikt
válasz hobizoli #22276 üzenetére
Ha jól rémlik ott körül tud a tiéd is nem? De ez még semmi nézd meg a teljesítménygörbéjét. Amikor megláttam hangosan felröhögtem, hogy ez meg mi? Nem lett volna ám egyszerűbb rákúrni valami kisebb méretű turbót. Már várom az első tulajt aki porig alázva kullog majd haza pályanapról.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #22279 üzenetére
Nagyjából egyetértek. Bár tény hogy itthon, szinte a legdurvább terepen is elmegy egy DCi kombi dácsija logan is. Azért vágyom arra is, hogy legyen egy olyan autóm,amiről tudom, hogy ha eljön a világvége, vagy vulkánkitörés, én akkor is tudok menni. Valami alzázas 4x4 pajero alapokon, ~3liter körüli adagolós TD valami nagy csigával Igazság szerint jelen pillanatban 1helyzet van, amikor nagyon nagy eredménye lenne nekem a 4x4-nek, az az mikor esős/nyálkás időben főútra akarok kikanyarodni balra. És sokan jönnek. Hát leváltom a 3adikat is egy helybe állok, sok esélyem nincs kimenni.
Smoke & Torque
-
lajafix
addikt
"Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. "
A sportkocsi minden felett álló tulajdonsága az, hogy élvezetes. Aminek van több lényegi összetevője, mint gyorsaság, kiegyensúlyozottság, hang, kezelés, forma, felépítés, ahogy remeg... Te ezt nem vagy hajlandó megérteni, hát ettől még forog a föld egy darabig."egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez "
Most sport vagy pályaautó? Elképzeléseid olyanok mint az anyósomé a végtelenített nyugdíjról, bár nem vagy te még korban 70.btw hol veszel ma új s2000est?
Rock'n Roll
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #22283 üzenetére
A sport és az élményautó nem ugyanaz! Legalább is nekem! Egy levágott kipufogós 2107-el, amiből kivan dobálva minden, veretni 2esbe nyélen a földúton, tét nélkül, úgy hogy a saját üvöltésedet hallod, az élmény. De attól ez még csak egy szar lada. Viszont egy sport autó is lehet élmények nélküli. Akarom mondani, sokkal kevésbé intenzív élményekkel teli. A sport attól sport hogy gyors és ügyes.
Smoke & Torque
-
válasz Szplöttyy #22282 üzenetére
Nem csak a gyík úton, de nekem a család 1 része 4 éve folyamatosan közművesítés alatt álló külvárosi részen lakik , ahol egy nagyobb eső után biza kell a hasmagasság és a 4wd, mert ha nincs akkor csak a traktoros jóindulatában bízhatsz
Világvégekor meg akar a franc a kocsiban meghalnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
esoben mentem 15.2-ket, meg 9.4-t 201m-n szeria allapotban
15.8-t tud egy 20+ eves, teljesen szeria allapotu, nuku tuningolt Swift GTi pl 101LE-val FWD-n(!), nem RWD-n
ez kb 9.9-10.0sec koruli ido 201m-n
201m-n 0.1sec diffi az ~1 autohossz a celnal
5-6autohossz diffi az mar eleg latvanyos
foleg ha egy rajtban jobban letapado RWD szopodik ki egy FWD ellen, vagy mennek fej-fejt cink a dologvhogy errol a GT86-rol a amcsi vasak jutnak eszembe
5.7 v8 340lojje, asztaqrvaaaa, aztan meg megy egy 16.7-tvagy ott van pedalkent erre meg a RX8 is, az is hasonloan csalodas volt sokaknak
192lo csirabbik aztan ugy (se) megy mint vmi 150loeros auto
10M-ert (akkor)
a 231lojjosat meg egy szeria ITR vagy egy jobb VTI is cigire vette
aztan azok akkoriban uj korukban kerultek a felebe (se)LOOOOOOOOL
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22284 üzenetére
"A sport és az élményautó nem ugyanaz!"
Nem ám. De a hot hatch és az élményautó sem.
Ti egészen nyugodtan vegyétek a corsát meg ezeket, én a gt86-nál maradnék.
Aztán majd nyugodtan hagyjatok ott a piros lámpánál.
Árról annyit, 8.1 milla újonnan a 2.0 mx-5 -ös.. szerntem annyival tud többet a toyo, amennyivel drágább.
Az meg, hogy használtan mi mindent lehet venni ennyiért, más kérdés.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ja, már jó. ez a szín jól áll neki. Ezen azért megakadt a szemem.
"Az autó tesztautóként üzemel, futásteljesítménye változhat. Az autót 2013 január hónapban tudjuk átadni."
Szerencsétlen autó mit fog még kapni addig. Jó nagy balek lesz aki megveszi. Amikor megjelent az első generációs Ford Fusion. Bementünk Baján a szalonba megnézni. Értékesítő ember elvitt egy rövid körre az 1.4 dízellel. Indításkor alapjáraton ketyegett pár másodpercet aztán a tag rögtön elmebeteg módon elkezdte túráztatni a motort, hogy "hamar bemelegedjen". Apóssal már itt is egymásra néztünk, hogy "na ez fasza". Egy perc múlva már bent ültünk a jéghideg utastérben. Ember ahogy kifordult a szalon udvaráról 1.-2. fokozatot nyél gázon kiforgatta 4000ig közben meg magyarázott, hogy milyen jól húznak ezek a kis dízel motorok és, hogy ez a jövő blablabla... Azért megnézném a nyomorult kocsi hengerfalain milyen kopás és szorulásnyomok vannak a rendszeres hidegen gyilkolástól. Valaki azzal is "jól járt." Tesztautót az életbe meg nem vennék még extrém olcsón sem. Soha, semmilyet, sehonnan.
-
lajafix
addikt
válasz Szplöttyy #22291 üzenetére
Ügyesnek ezekhez képest is az. Azt meg nem nehéz belátni hogy szívómotorral értelmes árkategóriában nem lehet megelőzni a turbókat, ezért azokhoz képest biztos nem gyorsabb. De ha nekem valaki a 7.6 gyorsulásra azt mondja hogy nem gyors, hát akkor ajánlom neki az anyósomat.
Isc: én is ezt vontam le a tesztből. Jól kiegyensúlyozott, alacsony súlypont, nem bődületes turbóerő.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Szplöttyy
senior tag
-
Nem unjátok még hogy ízlésről vitatkoztok?
Egyiknek ez tetszik, másiknak az. Én meg maradok Gazsinál és nem akarok keresztbe menni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban