-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AndrewTdi #20599 üzenetére
Nekem most van a második adagolós kocsim a vw konszerntől.
Egyszer minden megfekszik, független a márkajelzés. Volt főnökömnek volt egy hyundai poni-ja. Sok-sok éven át soha semmi baja nem volt, kötelező meg olaj kellett bele. Ám egyik reggel nem indult. MEghalt benne egy elektronika. Ami viszont minden vezérelt. 160k volt 1996-ban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Valakikkel itt folytattam vitát az autók ütközésekor, a felek tömegével összefüggő sérülésekkel kapcsolatban. Ugyan nem képletekkel és egyenletekkel jöttem, de mint a példa mutatja, akkorát nem tévedtem mint amennyire le lettem hurrogva
Tökmindegy: nekem mán van ennél jobb
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bitpork #20604 üzenetére
Elhiszem Gazsi vagy ki
Na hogy állsz vele? Mennyinél fog megállni számításaid szerint előre láthatóan?
Amúgy az ára miatt linkeltem.Ütközés.
Természetes,hogy mindegy a sok csillag ha nagyon eltérő tömegű a 2 jármű. Bömbi is így járt volna ha egy kamionnal csap össze.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #20604 üzenetére
Euro NCAP-en jelenleg az a puttó 2 csillagot ér. Index is írja, hogy a piacra dobáskor volt 4 csillag, ennyit a csillagokról. Én is ezért nézek inkább Megane-t, az 5 * miatt, aztán lehet hogy 2 módosítás, s 3at fog érni.....
Update: egyetértek teljesen. Ám ez megint a vezetőn múlik, mennyire tudja felmérni a helyzetet, milyen a problémamegoldó képessége egy ilyen esetben, sokan leblokkolnak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tökmindegy #20605 üzenetére
Hát ha merhetek saccolni akkor a vége valahol 4 millió lesz.(átírással mindennel együtt) most olyan havi 100-200 között van ami megy rá, de csak ésszel ,mert vadászom a lehetőségeket.
És igen , GazsiMMA87: A csillagokra xarni kell. Inkább el kell kerülni az ütközést. LEgyen árok, de ne frontális és akkor jobbak az esélyeid.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
latyak17
tag
válasz Tökmindegy #20603 üzenetére
céép nadzson kéne is, csak faternek tól sok a 3000ccm neki inkább egy 1000 kevesebb kéne
am miért ilyen ocó?
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
nagyúr
-
Tökmindegy
senior tag
Nem biztos. Céges vas,én is vettem pár éve egy hasonlót egy nagy cég igazgatójáé volt, az igaz ,hogy több kilométerrel ,volt abba minden solar roof tól anyámkínjáig.
Jóval olcsóbb volt mint amit a piac diktált volna.
Hogy ez miért ennyi nem tudom,fel kell hívni,bármi lehet.. Úgy is kiderül ha sumákolnak..Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
joshua7
veterán
Ez lehet, hogy olyan, mint a 3,5 milliós Golf VI R, a 2,8 milliós 500C Abarth vagy a másfél milliós GTD. Az utolsó figyelemreméltó extrákkal: 'a központi gombot', 'A fő penge 2x', ' Twilight-érzékelő'.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Bdanyy #20616 üzenetére
Ezeket a vasakat mint már mondtam 3 milla alatt istenkísértés megvenni.
Gondolj bele ,annó mi is volt az áruk? Első tulaj megvette használta max 5 évig de addig se , mondjuk neki a szervizelés nem volt gond,talán még a második tulajnak sem. Na most ezután egy új suzuki áráért megvette valaki és szerinted mennyi gondot (persze vannak kivételek,de akiket ismerek és ilyen vasakkal járnak nem ebbe a körbe tatoznak) fordított a járműre? A többségnek tankolni nincs pénze nem ,hogy karban tartani.
Minap találkoztam avval az arccal akinek eladtam a tuareget,nézem a kocsit rommá vannak kopva a gumik. Már nálam sem voltak valami acélosak ,de mostanra mondhatnám tükör ,ráadásul félrekopva az elsők. Mondom neki,nem kéne rá gumi?Meg némi futómű állítás.
Á aszongya nagyon drága. Legyintettem ,otthagytam.
Tapasztalatom szerint ezekből a céges járművek sokkal jobb állapotban vannak különben.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #20610 üzenetére
"Főleg hogy az NCAP-nál kis túlzással már feliratokra is adják..."
Vagy a feliratok hiánya, esetleg kevésbé hangsúlyossága miatt vesznek el...
A Volvo azért nem szarral gurigázik...[link]
Give them hell Ukraine!
-
-
válasz Tökmindegy #20617 üzenetére
Ne is emlegesd a futómű állítást: nekem bérelt időpontom van a kerekesnél Minden hónap fizetésnapja, 6k azonnal ugrik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
TaaT
veterán
válasz Napfénysüti #20621 üzenetére
a legújabb usa teszt (25% átfedés, beton oszlop) megmutatta mennyit érnek az NCAP csillagok...
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
Igen, arra utaltam. Egy balesetnél úgyse lehet mindig ugyanúgy ütközni szóval jobb lenne ha az európaiak is kicsit variálnának. Mondjuk az a gond hogy gondolom egy fajta autóból csak egyet törhetnek. Csak ugye így minimum kérdéses az eredmény.
Na mindegy ha valakinek ez számít vásárláskor szíve joga csak szerintem kicsit hamis biztonsági illúziót kelt a jelenlegi formájában.Més que un club!
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #20625 üzenetére
Egy típusból biztos törnek többet is, van olyan törésteszt ahol a távoli képnél és a közeli képnél más színű az autó. Egyébként nyilván frontális legalább 1 autó, meg oldalról legalább 2 autó kell.
-
bmc3
csendes tag
Milyen autót vegyek?
Ha igy haladunk semmilyet.
Ilyen benzánárnál, hogy amikor a Viktorforint erősödik akkor is durván emelik a benzin árát, na akkor már inkább semmilyet nem veszek.
Hogy még éltessem ezt a Tarlós féle parkolási dijdézsmáló bandát is?
Megoldás itt már nincs.
Gázt beszereltetni 180eHUF-nál kezdődik...jővőre áruló-zsidóhátsónyalóViktor a gázt is megadóztatja. Ha igy mennek/stagnálnak a dolgok akkor bicklit veszek.
Esetleg szlovák rendszámmal egy felfújható Tata Nanot (a belvásorsig talán kitart egy töltéssel). -
nagyúr
Igazad van hirtelen eszembe se jutott hogy van oldal törésteszt is.
Viszont egy irányból gondolom még így is csak egyféleképpen végzik el.bmc3: én melóba már bringával járok. Persze az is igaz hogy csak a város végébe kell eltekerni aki messziről jár dolgozni annak sajnos ez nem megoldás.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
válasz Tökmindegy #20623 üzenetére
Minden eddigi vasammal. Szegeden és környékén ha vmi nem főút, az igen gány. De még az első rendűek is sokszor. 2-3 felütés, és lehet állítani az a sok sok lengőkart.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laraxior
titán
Nézted a gyáróriásokat? Az nem az Agera volt? Vagy mindegyik modellből csak egyet törtek össze?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-v-
addikt
A 3-mas út pesttől gyöngyösig mennyire horror? Nagyon nagy szopódás M3 helyett?
Mondjuk a 4-eshez képest, mert ha uolyan akkor veszek inkább matricát... -
Dare2Live
nagyúr
"a legújabb usa teszt (25% átfedés, beton oszlop) megmutatta mennyit érnek az NCAP csillagok..."
Nincs olyan egzakt tesztrendszer ami mindenre kiterjedne. Ha a "fa" tesztet is belevennék az NCAP tesztek közé akkor meg jönnél avval, hogy azt nem tesztelik, hogy mi van ha szarvas ugrik eléd, vagy fejre áll az autó mennyire tartja meg az autó súlyát vagy....
Az NCAP frontális teszt egy tipikus frontális ütközést modellez. Ami tán a legnagyobb gyilkos itt Europában is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20630 üzenetére
"Viszont egy irányból gondolom még így is csak egyféleképpen végzik el."
Oldalról két darab teszt van ha jól emlékszem. De egy NCAP semmit se ér hozzáállással ugye ezután jön a két oldalról az semmit sem ér...
Olyan ez mint a "A múltkori amcsi etszt is megmutatta hogy a csillagok önmagukban nem sokat érnek."
De baromi sokat érnek ha a legveszélyesebb ütközési fajtát kapod ki a frontálist. Úígy a "matricák" se hülyeségek ha nincs sehova leírva odamatricázva szerinted honnan tudja az átlagnő, hogy az a gyerekülést ha fordítja rakja be ki kell kapcsolni a légzsákot? Bzki még én is csak akkor jöttem rá, hogy bzzzeeeeg amikor láttam a matricát korábban nem gondoltam bele, hogy k* veszélyes lehet az gyerekülésre.
De ott a sipol ha nem kötöd be magad ami ha jól tudom szintén pontlevonást eredményez. (Nem +pontot ad mint ahogy te utlasz rá, hogy már pár matrica és máris 5*ot kap a kocsi...) Na emiatt a sipolás miatt köti be édesanyám mindig magát.De úígy az ESP hiánya is -pontokat hoz igen lehet jönni avval, hogy aki k* jól vezet annak nem kell. Csakhát az átlagember a 99% baromira nem k* jól vezet.
...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20638 üzenetére
Valami értéke van de szerintem túl van misztifikálva. Ugye azt te sem gondolod hogy mindig pont ugyanaz a szitu lesz egy ütközésnél mint a teszteken? Nincs két egyforma szituáció.
Az jó hogy van matrica információval. Én azt vitatom hogy az ezért kapott pontokkal is kaphat több csillagot egy autó. Ezek inkább kötelező dolgok de a biztonságot önmagukban nem növelik.
Nekem mindegy ha valaki nagyon hisz ezekben a csillagokban nyugodtan tegye, szíve joga.Amúgy frontálisnál is lehet kismilló eset: teljes frontális, átfedéses, szilárd tárggyal, másik autóval, kamionnal. Ezeknél ugye mind másképp viselkedik egy jármű. Aztán persze lehet én gondolom rosszul és nem is így van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20640 üzenetére
"Ugye azt te sem gondolod hogy mindig pont ugyanaz a szitu lesz egy ütközésnél mint a teszteken?"
Nem is írtam ilyet. Nem is utaltam rá. A frontális pl a tipikus fronálist teszteli olyan nehezítéssel, hogy a másik test mozdíthatatlan, nem gyürődik és csak 40%án ér a kocsi a "betonfalhoz".
Ettől még lehet, hogy élesben nem a kocsi 40%a.... fog frontba összeérni hanem a 70-80-100%a. De amikor a 70-100%a ér össze én akkor is szivesebben ülnék egy 5*os Yarisban mint egy 0*os Hondaban.
Ugye itt szokták linkelni a volvo vs modus tesztet. [link]"Az jó hogy van matrica információval. Én azt vitatom hogy az ezért kapott pontokkal is kaphat több csillagot egy autó."
Elöbb írtam, hogy ezért nem pontot kapnak hanem ha nincs akkor pontlevonás jár értük. Azaz ettől még semmi se kapott nem négy de még egy csillagot sem.
" Ezek inkább kötelező dolgok de a biztonságot önmagukban nem növelik."
Nem, nem voltak kötelezőek és régen nem volt felragasztva és nem sipított ha nem kötötted be magad. És lehet most ezt kötelező alapnak érzed, de 5éve nem volt az.
Az én Yarisomban pl nem sipít, édesanya nem is kötötte be magát soha. Az újban sipít abban beköti.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20643 üzenetére
Tisztában is vagyok vele hogy nekem kampec ha beüt valami de hát egyszer élünk.
Viszont egy kamionnál vagy ablakon benéző motorosnál sajnos a Yaris 5*-át is hajára kenheti az ember.Övhöz: sajnos ismerek olyat akinek sípol a kocsijában és nem köti be vagy a háta mögött. Nekem meg nem sipákol és mégis mindig első dolgom bekötni. Az ember hoázzállása sem mindegy ezekhez sajnos.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Dare2Live
nagyúr
"nincs, de a mostanin van mit csiszolni..."
az se lenne kellően részletes, objektív.... és jönne is az "ezek az NCAP csillagok ennyit érnek".
Nem nem te tőled, hisz te ilyen monologot nem szoktál lenyomni....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #20644 üzenetére
Azért valljuk be, "kicsit" biztonságosabbak a mai kocsik, mint a 20 évvel korábbiak. Mégsem annyira csak dísznek vannak azok a csillagok
rip and tear, until it is done
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Napfénysüti #20644 üzenetére
"Viszont egy kamionnál vagy ablakon benéző motorosnál sajnos a Yaris 5*-át is hajára kenheti az ember."
Ez pont így van. Ebből is látszik, hogy az NCAP szart se ér.
szerk: amúgy én se tartom hude jónak az NCAPot legalább 5tesztet bele tudnék még rakni ami de jó lenne.... ettől még az van, hogy a jelenlegi helyzetben a legjobb/egzaktabb ami van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz zoo8800 #20646 üzenetére
Egyértelmű hogy fejlődnek ezzel nem is vitatkozom. Remélem a jövőben is így fognak. Ha mást nem ennyi haszna van az NCAP és társainak hogy sarkallják a gyártókat a biztonságosabb dolgokra.
Viszont emiatt felmerült most bennem: szoktak időnként szigorítani a vizsgálatokon?Dare2Live: azt nem én mondtam.
Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #20649 üzenetére
HI!
igen, 2k ota aszem 2 zigoritas volt, legjobban a gyerek es a gyalogodvedelmnel figyelheto meg a fejlodes, hisen ezzel az aljen egyik sem volt
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ukrajnai háború
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest