-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kurion
senior tag
Sziasztok!
Autót keresek 4M-ig.
Igények:
- 5+ fő elfér
- Igény esetén lehessen benne aludni (akár ülések kivételével)
- Lehessen bele pakolni (kerékpár, bútor alapanyag)
Jelenleg Caddy Maxi-kat nézek 2012 után, és érdeklődnék másnak hasonló paraméterekkel van valamilyen ajánlása?"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
válasz lockdown90 #221751 üzenetére
Én még nem láttam turbós benzines hybridet, de lehet létezik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
lockdown90
senior tag
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
de toyotában nem látott még olyat
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
BigBlackDog
veterán
válasz lockdown90 #221761 üzenetére
Vagy úgy, akkor write only voltam, ha arról volt szó.
-
kurion
senior tag
válasz f4lcon #221758 üzenetére
Igen gondolkoztam is ezen, de S-max-al közlekedtem egy időben és annak a meltér magassága sajnos nem volt olyan optimális.
Jelenleg is egy Caddy és egy S-max van amivel hetente közlekedem (cégesek) és a Caddy komfort része nem zavarna.
Plusz úgy érzem a Maxi kiadáshoz hasonló méretű autó nem igazán van a piacon."Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
Toyotaban?
Amúgy ja, le vagyok maradva hybridekkelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vendingo
veterán
Kezd összeállni a kép, de azért kíváncsi lennék a véleményetekre. Logan mcv vs clio grandtour. Ugyanaz az évjárat, futás, motor, hasonló felszereltség. Van köztük 600k huf.
Megéri a clio a felárat? A kocsi pakolni, kertezni, cuccolni, kutyázni kell, az átlagnál jobban amortizálódna. Erre a célra tartósság szempontjából melyik bírhat többet? Mcv felé jobban húzok, kevésbé sajnálnám, illetve méretileg is sokkal nagyobb, pakolhatóbb, akár aludni/kempingezni is tudnék benne.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz vendingo #221768 üzenetére
Mind a kettő renault, nekem formara jobban tetszik a grandtour, de elég szűkös vállban és a hátsó sor is szűk. Amit leírtál arra inkább az MCV
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Ezt mire alapozod? Mi 2020. óta vettünk több Mercit is (CLS450, GLE350de, E53 coupé, GT 43) egyikkel sincs semmilyen probléma, sőt, igazából nem nagyon volt még olyan eddig, hogy négy évig csak kötelezőkre kelljen hordanunk ugyanazon márka autóit. Közben volt két A7 is (egyik 55 TFSI, másik S7 55 TDI), a benzinesben 9000 km alatt két váltó csere volt, a dízel autópályán meghülyült, a légrugó leengedett, csoda, hogy kiszálltak belőle élve, azt egész egyszerűen visszaadtuk, fél éves sem volt. Biztos, hogy mindent ki lehet fogni, de én nem érzem azt, hogy egy foshalom mindegyik új merci.
[ Szerkesztve ]
-
petya900223
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a 20 éves Ford Focusomat.
Használtautóban gondolkodom, a keretem rá max 3 millió forint.
Összességében nem megyek autóval veszett sokat, Budapesten belül inkább BKV-zom, inkább országon belül megyek, főleg autópályán.
Zenész vagyok, hangszert viszek, de nem feltétlenül kell őrült nagy csomagtér, a sedan focusomba lazán befértem mindig úgy, hogy ülésre is pakoltam. Persze egy kombinak azért örülnék.
Nincs preferenciám márkával kapcsolatban, de a benzines motorokhoz ragaszkodnék. A lényeg a megbízhatóság, és hogy legalább tíz évig tudjam gond nélkül használni, mielőtt egy újabb cserén elgondolkodnék. Nem vagyok gazdag (még 😂) szóval nem szeretném a vétel után a gázsijaimat javítási költségekre elverni.
Köszi előre a segítséget! -
vendingo
veterán
Köszi a megerősítést.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
első autónak olyan gépet keresnék ami bírja a pályázást/hosszútávú
utakat.preferenciák:
- automata
- francia/olasz nem játszik
- VW group előnyben
- ne legyen nagy szélzaj
- ne rohadjon le alattam
- tervezett éves futás ~20-30k km
- 80%-ban egy személlyel
- tíz évnél fiatalabbi7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lockdown90 #221774 üzenetére
Superb/Passat/A4(/A6) 2.0 TDI DSG (=S-Tronic), simán első hajtással. Olyat, ami még AdBlue nélküli, viszont dupla oldalüveg jó volna.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Balázs_a_laz #221771 üzenetére
Egy tobb mint 100 db-os flotta fut nalunk beloluk es eleg sok gond van veluk. Foleg az E-vel, a tobbivel nem szokott gond lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Balázs_a_laz #221777 üzenetére
Vannak kisbuszok azokkal nincs gond igaz frissen van tartva a flotta nem sok km-esek. A tobbi az vegyes vagott, B is van es E is. Foleg utobbival van gond. Klima kompi sorra hal meg bennuk, egyeb elektronika hibak (pl lehuzva marad az abalak), beazo ECU...
#nincsbennetarcsi
-
vendingo
veterán
Vélemény erről az autóról/hírdetésről/kereskedőről?
[link]
Esetleg van ennél jobb vétel hasonló árfekvésben, esetleg várjak másik hirdetésre? Egyedül a 130k futás zavar, alapból kevesebbel keresgéltem, de elég olcsó ahhoz, hogy megbarátkozzak vele. 10 évre tervezek évi 6-8k futással. Na meg ebben elvileg friss a vezérlés és vannak hozzá +kerekek, gumik.
Még ezt néztem, ami fele ennyit futott, de q messze van, közel 1000km oda vissza, plusz kicsit drágább.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #221780 üzenetére
Oks. Mostani kocsim 10 éve 130-cal vettem, most van benne 210k
Esetleg van köztetek váci, aki megtudná nézni nekem, hogy esetleges problémás autó esetén ne kelljen 500km-et kocsikázni, meg elcseszni egy egész napot?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
batai15
félisten
sziasztok kérhetek ezekről véleményt
?
Voltam tegnap megnézni jól felszerelt nagyon , drága is és azért félek az ecoblue 2.0 motortól szerintem ez már nem psa , és eléggé bonyolultnak tűnik a hdihez képest .
Ugyanakkor jól megy nagyon és minden kritériumnak megfelel . Ráadásul ha kevés a km sokáig jó lesz.
Ugyan akkor számomra ismeretlen ez a motor és a car defend szolgáltatás is némileg megtévesztő ugyanis csak a legdrágább csomag nyújt védelmet a dizel elemekreEz tűnnek a legbiztosabb vételnek .
[link]
Főleg a Peugeot[link]
Ezek se rosszak , voltam megnézni őket
Ha évjárat és felszereltség azonos mitől függ a front rács kinézete?[link]
Ezt is voltam megnézni kívül belül patika , 180le maximálisan kielégítené a sportos férfi vágyaim és van megjelenése is.
Viszont mivel hosszú távra terveznek a 188 ezer km sokallom. De gyakorlatilag szerelem első látásra .[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221784 üzenetére
szia
én biztos adblue mentes irányba mennék, az euro 6 hdi motoroknál permanens probléma az adblue , nem tudom van e már megoldás a teljes kiíráson kívül de már pár éve is ilyen 400 ezer körüli költsége volt a tartály cserének ha nem sikerült elintézni a garis cserét. Az ilyen 120 lóerő körüli dízel normál közlekedésre elég olyan 80-90-ig elég meggyőzőek de 130 felett azért érződik a lóerő hiány sportossabb vezetéshez sok pályázáshoz én 150 lóerőtől felfelé válogatnék.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz batai15 #221784 üzenetére
a hűtőrács változása lehet:
- facelift (a linkelt esetben ez kimaradhat, egy a forgalomba helyezésük)
- eltérő felszereltség (még akkor is, ha a hirdetésben ugyan az a megjelölése a felszereltség megnevezésének)
- törött volt, és ezt sikerült szerezni hozzá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221786 üzenetére
Az ecoblue-s hirdetés már nem jön be de bizonyos évjárat felett már azok is is adblue-sak. Motorikus szempontból jónak számítanak az 1.5 tdci és 2.0 tdci-k is.
200 k km felé közelítve azért már jöhetnek elő költséges dolgok(kuplung, kettőstömegű, turbo, nagynyomású alkatrészek stb)
-
petya900223
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 2017-es Opel Astra Sports Tourert. Kívül belül gyönyörű állapot, 200 ezer kilométer van benne. 2.9 millióért adják.
Viszont megnéztem a carverticalt és a totalcart, és az előéletében találtam két sérülést. Egyik elől volt, 400 ezerre becsült kár, a másik pedig oldalt, 600 ezerre becsült kár.
Nem látni hogy bármi rosszul lenne összerakva, vagy rossz lenne a fényezés. 2019-ben történt az oldalán a sérülés, gondolom ha rosszul csinálták volna meg és szakszerűtlen lett volna a fényezés, már valami korródálódás elindult volna 5 év alatt. De semmi...
Ti mit tennétek a helyemben? Alkudjak? Vagy hagyjam az autót?
Egyáltalán soknak számít egy 400 és egy 600 ezerre becsült sérülés?
Köszi a választ!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz petya900223 #221789 üzenetére
Milyen motro (váltó)?
Mai viszonylatban ezek kis tételek. Hívj el egy helyszíni átvizsgáló szakembert, a lekérdezés alapján ellenőrizze le a javítás minőségét és az egész autót. Csak az lenne gond, ha alacsony színvonalú beavatkozásra derülne fény. -
őstag
válasz petya900223 #221789 üzenetére
attól is függ, hogy hol készült a javítás, és mikor
manapság márkaszervizben 2 elem fényezése simán 400 ezer forint, és ez jöhet abból is, hogy valaki neki tolta a bevásárló kocsit a parkolóban.keress embert, akinek legalább rétegvastagság mérője van (de jobb lenne, ha szakembert keresnél)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
petya900223
csendes tag
válasz molnarpeter #221790 üzenetére
Köszi a választ, egy 1.4-es benzines turbo motor, 6 sebességes váltóval. Mindenképp megnézetem egy szaki ismerősömmel. Nekem első látásra hibátlannak tűnik, de nem bízom a szememben, laikus vagyok.
-
petya900223
csendes tag
válasz f4lcon #221792 üzenetére
Köszi neked is a választ!
Igen, én is azt gondolom, hogy ezek nem akkora összegek, és egy sima horpadás is kijöhet ennyire, főleg ha emiatt nemcsak egy elemet kell újra fényezni meg kalapálni.
Vinni fogok egy szaki ismerősömet mindenképp.
Ami pozitív jel, hogy a kereskedő egyáltalán nem hátrál ebből ki, erősködött is hogy nyugodtan hozzak bárkit aki meg tudja nézni. -
OPiiPO
addikt
válasz petya900223 #221794 üzenetére
200.000Km-nél nézz utána hogy a kuplung-kettőstömegű csere megvolt-e?
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
őstag
szigorúan 800k-ig ki mit venne?
- benzines kombi vagy egyterű
- max. 250k eddigi futás (mivel nem maradna meg sokáig, gondolni kell arra, hogy el is kell adni)
- max. 20 éves, de inkább kevesebb
- nem lehet Seat Toldeo, Fiat Multipla és Daewoo Tacuma
- ne rohadjon (Mazda 5 itt vérzik el)
- ne rohadjon le (1.8 20v turbó VW-csoport itt esik ki)
- legalább 100 lóerő (vagy 1.6 szívó motor)illetve vélemény Nubira/Lacetti kombi, kettes Megane kombi, Ford C-Max típusokról a fentiek figyelembevételével?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen