Új hozzászólás Aktív témák

  • bigmasterg

    addikt

    válasz 8th #33006 üzenetére

    Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
    Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
    Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.

    Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.

    A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
    Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
    De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
    Ezen a videón már reálisabb a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák