-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Bull Boss
senior tag
válasz bitpork #33545 üzenetére
Első autóm boralámpás polo GTi volt 1,6 125LE. 8,5 volt a plafon de inkább 8. 16-os felnikkel az autóhoz méltó nagytalpas vezetési stilussal. Na nehogymár egy " modern " 1,4es motor 9L-el járjon országúton, ez nonszensz. Egyébként a netes statisztika szerint a legtöbbnek 7,5et eszik ugyanezzel a motorral. Nem lehet mégis valami oka ennek a rendellenességnek?
Motion_Blur: most direkt úgy vezettem, hogy kimélően. Nem váltogattam 3ezer felett és mégis ennyi.. városban nem mértem, de sztem 10liter vagy felette eszik. ami érdekes, hogy a kipufogógőz erősen benzinszagú.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
ez melyik Audi? [link]
az a csirkerácsos bodykit nagyon gáz... meg a felni se szép szerintem. -
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #33550 üzenetére
HI!
csakazota sep uj tapsztalatok szulettek motorepites teren is, tehat a Te geynfogyasztasi otleted mozdonyfutty...
udv
neduddki
p.sna kezyuke el a szokasso okitasodat iden meg ugyse vot...
mod: whitezo88: 80/90 kupe
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
joshua7
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #33557 üzenetére
HI!
na haladas, mivel nem tucc szakmannyal gyunni, gyusz a hujeseggel, ma valszlni csakkkel...
konyorgom Te annyit kudottel mar a belsoegesu motorkkal ertesz is hozzajuk ne legye a ennyroe vaskalapos, ezty kertem olajugyben is, barmennyore is hujjek szeritned a gyari fejlesztok igenes a know-how az utobbi idoben a vegeselemes modszerek tokeltesedesevel a meresi rendszerek fejlodese ugrasszeruen elrelepett, most mar legalbb van nemi elkezeles mi zajlik a motorban, ez a (80)90es eveke eloot gyakorlati lag csak a tapsztaltok voltak, hogy mit hogy kelludv
neduddki
mod: whitezo88: ez enm gayri, ez egy gagyi:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#25954560
törölt tag
válasz hobizoli #33563 üzenetére
konyorgom Te annyit kuzdottel mar a belsoegesu motorokkal, ertesz is hozzajuk, ne legyel mar ennyire vaskalapos! ezt kertem olajugyben is, barmennyore is hulyek szerinted a gyari fejlesztok, igenis a know-how az utobbi idoben a vegeselemes modszerek tokeletesedesevel a meresi rendszerek fejlodese ugrasszeruen elorelepett, most mar legalabb van nemi elkepzeles mi zajlik a motorban, a (80-)90-es evek elott gyakorlatilag csak a tapsztalatok voltak, hogy mit hogy kell.
-
hobizoli
nagyúr
válasz #25954560 #33565 üzenetére
baromira nem errol szol ez
paran ugy probaljak eloadni a dolgot, hogy vannak a nem_japan motorok, amik ugy esznek, mint egy szetfuvokazott kabis Lada a '60-70-s evekbeli muszaki szinvonalon, meg vannak a japan motorok, amik 22. századbol jöttek köbükitől fénypost-l és termelik a benzint
faszság
mivel mindkettőnek egy Euro normát kell teljesitenie, pont ezert egyik 1.6-s sem fog 1.5x annyit enni a masiknal normal korulmenyek kozt, ha nagyjabol azonos tomeget cipelnek, hiaba is probaljak ezt igy itt eloadni
akkor azt nem ugyanugy vezetik, ebben mar siman benne van 1-1.5liter diffi
vagy vmi vezerlesi hiba van, mert egy szenzor hazudik es a fals jelre felrevezerel az ECU, feleslegesen tuldusit
ha tobbet eszik egy auto, akkor a CO-ja is magasabb lesz, azt meg a Euro norma nem engedima mindenben ECU van mar, ami meri a beszivott levego mennyiseget nyomasat es homersekletet is- meg a hutoviz homersekletet is-, ebbol siman tudja mikor mennyi levego van jelen az egesterben, errol szol az egyetemes gaztorveny, erre egy fuggvennyel kiszamolja, hogy ahhoz mennyi benzint kell adnia, hogy azert ero is legyen es a Euro norma eloirasai se seruljenek
meg az egesrol visszacsatolasnak a helyes AFR-re korrigalni ott van a 1 vagy 2 lambdaszonda is, es nemelyikben mar 20 eve is szelessavu volt gyarilag, ami eleve sokkal pontosabbtöbb drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #33568 üzenetére
HI!
de baromira errol van szo, ugyansi a motor mecjanikai es gazdinamikai kialakitasa fejlodott rengeteged, es azon motork amik meg a regi modszerek szetin vannak terveze hijjaba a elektrouks vezelre akor is tobbet fnak enni, ezt nem leeht az csak es kizaroalg elktronikara kenni
amugy meg szokas szeritn nembecsult tribologus mondta, aki nem tud motort terezni/szarik ra a csinajja az olajszabvanyokat aki meg tud es megvan a knowhow-ja az majd tomindegy mijjen olajjal is elmegyudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
Leszürtem az ominozus 9-10lt eszik mindre.
Count Fuel type min avg max
47 Gasoline 5,56 7,40 9,60don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dare2Live #33570 üzenetére
csak akkor már legyen itt az eléggé fogyira összerakott NR. [link]
Count Fuel type min Ø max
156 Gasoline 5,68 7,73 10,26és közbe 99ló
emitt meg az 1.4TSI
[link]Count Fuel type min Ø max
839 Gasoline 4,68 7,18 12,59ez ugye 122/140lo meg nyomatékos is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #33570 üzenetére
hagyjuk már, 9-10 liter, én meg a mikulás vagyok.
ott vagy gond volt a kocsival, vagy padlógázon kívül mást nem látott a használat során.
én 1.2-es fabiát vezettem országúton miskolc-budapest-miskolc vonalon, teletankra mérve 4,5 litert evett, pedig az egy sokkal gyengébb motor.Bull Boss: a gyertyát dobd ki mindenképpen, már vételkor ki kellett volna dobni, annyit a suzukikban lévő iridium gyertyák se bírnak ki. (105k km).
ha utána se jó, akkor lehet másfele keresgélni, amit már írtak előttem. -
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #33572 üzenetére
"hagyjuk már, 9-10 liter, én meg a mikulás vagyok."
Nem én mondtam. És a 4.5 meg a másik véglet. Országuton 90 falu 50el ~üresen nyáron persze összehozható, ahogy a 10lt is össze lehet hozni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #33573 üzenetére
tudom, hogy nem te, olvastam előtte...
persze hogy a véglet, ahogy írtam is, országút 90-el, faluban 50-el.
de 10 liter akkor sem normális, maximum télen városban, rövid távra.
egyéb esetben vagy user error, vagy hibás a kocsi. ilyenkor azt kéne kideríteni, hogy újkorában is ezeket az értékeket produkálta-e, de egy sokadik gazdás kocsinál nyilván ez lehetetlen. -
Szplöttyy
senior tag
Kezdem megszeretni ezt a lomot Kettobe valahol 105 a vege es 160at ora szerint mar mentem vele. Mindezt szar gyujtassal Lehet megtartom csak van harom irany es nem tudom merre induljak :/
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #33580 üzenetére
HI!
teremszetesennem ez van elora hanem egy hujje kodszamu focvagen part, de /mivel ma az opelesek is legyuittek a boschrul es attertek ngk/denso-ra/ ki vagyok en hogy mast ajnjak a japon kivult???:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
Az autóvásárlás átírás részével kapcsolatban tudnátok segíteni? Nagyjából megvan, mik kellenek, de érdekelne, mi ennek a megszokott menete, mégis...
Szóval kocsit megnézzük, megvizsgáljuk, jó lesz. Gondolom adásvételi előtt célszerű elvégeztetni az eredetiségvizsgálatot, nehogy ebből később szívás legyen. Szóval adásvételnél mondjuk a vizsgálat már rendben is van, az eladó elintézte.
Érdemes úgy menni aláírni, hogy neten előre megkötöttem a kötelezőt? Na csak azért, mert 'elvileg' ugye, addig el sem hozhatnánk, hiszen adásvétel után az én tulajdonom, de nekem nincs rá kötelezőm...
Ha pedig megvan az eredetiség, kötelező, adásvételi, mehetünk az okmányirodába, gondolom itt ezeket bemutatva kapok új forgalmit, törzskönyvet. Azt jól látom, hogy van külön átírási illeték, és vagyonszerzési illeték is?
És ezek után még parkolási engedélyt intézni, belvárosról lévén szó - amíg az nincs meg, majd máshol fog parkolni.Igazából az "ezt vegyük meg" és "okmányirodába menetel" közötti résznél nem tudom mi a bevett szokás, tehát eredetiség, kötelező, majd adásvétel?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Sotho
őstag
Az opel insigniába van 2l 250le benzines turbó motor (is) nem sok egy kicsit a 125le/liter? Mennyire tartósak ezek?
-
-
Zewa
senior tag
Ugyan nincs az kihegyezve. Turbós 125ló/liter?! 125ló/liter volt gyári szívóban is. Lásd; Nissan pulsar VZ-R N1
Minnyá jön hobizoli és megmondja hogy a kihegyezett 2L turbó 1000ló felett kezdődik.
Egyik srác tt Pécsett hajt egy 300lovas 1.8T-t. benne van már 40+e és még egyben van.Sotho: Amire te gondosz azok gyárilag 220ló +chip = 250 nem?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aphra2
aktív tag
válasz Bull Boss #33564 üzenetére
Nem , ha a vag jónak mutatja akkor az működik ,(természetesen bemelegített állapotban) tök hidegen nem megy egyik szonda sem , általában 02-08mV között kell ugrálnia , ha fix értéket mutat akkor az sz@r, vagy haldoklik,... gyertyában meg csak az NGK , ez nem is kérdés .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
TaaT
veterán
"Mennyire tartósak ezek?"
Néhány helyen írták hogy manapság olyan 300K km-re terveznek motorokat (pl az emlegetett 1.0 ford motor: "...a motor teljes élettartamát kiszolgálja, ami 240 ezer kilométert jelent..."), tehát ennyit min ki fog bírni nagy valószínűséggel ha nem üt be vmi user error (elégtelen szervíz, helytelen használat), vagy akár többet is simán
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
~30 eve a elso turbos F1 korszakban a 1500ccm-s motor 1200-1300LE-s volt, azaz az tudott akkor 800LE (igen, nyolcszáz lóerő) per litert
es a BMW ehhez a '60-s evekbeli utcai szeria BMW1502-s motorjat hasznalta, amiket a bontokbol szedtek osssze
azota "kicsit" okosabb ECU-k is vannak mar perszea havercsavo 6gen 3D VTI-T-je ~450LE 1600ccm-bol es utcan jar vele ez ~270lo per tonna
ha rendesen meg van csinalva, akkor joa'
Persze nem gyari a bele ehhez, mert a CR-t csokkenti kell mindenkeppen, szoval eleve alacsony CR-hez valo kovi dugok kerultek bele, de lehet venni gyarinal magasabb CR-hez valot is, ha vki szivotuningra eskuszik
de pl gyaribol lehet tobbe kerulne felujitani a motort sima ontott dugos meg ropi hajtokarosra, mint aftermarket kovacsolt dugokbol meg H-beam hajtokarbol, mert messze jobb anyagbol van es azon nem 10-20x az árrés, mint a gyarinal
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bull Boss #33579 üzenetére
minden gyertya egy pólusú csak, ugyanis a "meleg ér", aminek másik végére a pipát is rádugványozod, az a közepében fut
max több testelektródája is van, és hol ide szikrázik le, hol oda
ennek akkor van szerepe ha wasted spark gyujtas rendszerű az autó, mert az 2x annyiszor szikrazik, mint a gyujtaselosztosok
cserebe nincs benne mozgo-kopo alkatresz es barhova eltolhato a gyujtasidozites istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Bull Boss
senior tag
a fogyasztással kapcsolatban még azon gondolkodtam, hogy kipufogó miatt nem lehet nagy fogyasztás? még gyári 120ezernél, kinézetre eléggé rozsdás. És amugy megjegyzem eléggé lomha is a gép emellett...
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen