-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz neduddki #32894 üzenetére
autópályán 3-3,5liter
városban 5 liter
átlag 4liter
Ha váltogatni kell sokat akkor megy fel az áltag olyan 4,5-5 literre.(#32895) !Overdose!: Fentebb leírtam mit kellett cserélni a kocsin. Motorilag teljesen tökéletes. Tudod itt szól közbe ki hogyan használja a kocsiját, azaz mennyire vigyáz rá.
(#32903) TaaT: +1
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
_NCT
őstag
Ha már mosás: gőzmosással kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
-
whitezo88
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
HI!
enmindig forro vizzelmosomakocsit:- )
ezwash nem rossz, hanagyon saros erdemes levertni
Tugya vki aki regen a Europarkban uzemeltette a ezwasht az hovalettsrac?udv
neduddki
mod: KAMELOT: max60nalelhiszem a 3.5-et 90nel nem igazan
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_NCT
őstag
válasz MunezXBK #32916 üzenetére
Én is fogok rendelni Autoglym csomagot, nyáron elsuvickolom én simán, annak megvan a feelingje is. főleg ha lehet mellé sört ciccenteni De így télen sem akarom szegényt elhanyagolni, kell valami gyors és hatékony megoldás, az ilyen benzinkutas gépi soros megoldás természetesen nem játszik
Télen a hidegben nem nagyon van kedvem mosni az autót
MunezXBK: na fater autójával is csináltak ilyet.... Ott meg bekenték a műszerfalat valami dzsuvával, ami olyan volt mintha disznózsírt kentek volna rá.... Külső-belső takarítás volt 5 rongy 3 éve. Ennyiért én is megcsináltam volna szebben...
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #32916 üzenetére
belsőt sosem engedek senkinek, csak magam csinálom, problem solved
külsőt viszont terepjárónál már inkább csinálják kézimosóban, baromi hosszú míg otthon lemosom... de ezt a száraz gőzös belsőt megfogom tavasszal csináltatni, átmosva a szellőzővel együtt, a száraz jeges tisztítást itthon még nem nagyon ismerik sajnos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Zjunior
veterán
Toyota Prius hybrid van valakinek?
Work Hard ™- Play Hard ™!!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz whitezo88 #32931 üzenetére
a motor nyilvan eleve nem szivo uzemu gyarilag sem
amugy nemtom miert gondoljatok, hogy a turbositas fude tulterheli a motort
ja nyilvan van ahol a ropi hajtokar van, az nem biiirrrgyja el a nyomatekot es eltorik idovel, meghajlika teljesitmeny elott, de......viszont 30 eve a turbos F1 korszakban 1500ccm-s motor 1200-1300lojjot is tudott
most a 2.4 szivokkal űtrechnikat felvonultatva tudjak ennek kb a felét(!), 1.5x annyi ccm-bol es 1.5x akkora fordulatonte otthon ha 1.4 szivobol 200loerot kihozol a segged a foldhoz verheted, meg sorban allnanak nalad a versenyzok is, hogy mester tanits
a juniorWRC 1.6 szivobol tudnak 215-220le-ket es az is mar kvazi uzemoras motor ugy, meg utcai alkatresz kb nincs is benne, aranyokat nezve 1.4 szivobol ha 170-180loero fole mesz is mar kb isten vagy1.4 turbobol 200 lo az nem sok egyatalan, nyilvan nem orokelet+1 napig mukkodne az sem, de mindenesetre biztos fenyevekkel tovabb birja a kikepzest, mint a 1.4 szivobol 200loeros masik motor lenne 10-11k rpm-n
11k rpm-n olyan tomegerok vannak mar, ami a 200loeros turbo motorban ebredo tobbszorosei, mert a tomegerok a fordulattal exponencialisan nonek
nem mellesleg az sem mind1 mekkora loketu motort akarsz 11k rpm-g forgatni ugyanis 27m/sec dugosebsseg felett, ha fejedre allsz is megszakad az olajfilm, még az F1 is csak 24-25m/sec-l jar
ehhez rovid loket kell (~50mm, de max 55mm-s), az meg utcai autoban elegge ritka
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
gyerekek. splashbe be tudok hétvégén szerelni egy ködlámpa szettet, vagy érdemes szerelőre bízni?
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #32923 üzenetére
Akkor inkább ne írd, hogy autópályán 3 liter, mert nem kicsit megtévesztő. Az autópályatempó nálam minimum óra szerint 130, de inkább 140-150.
Örülök neki, hogy jó állapotban van az autód és szereted, használd továbbra is egészséggel! Csak ezt az elvakult márkafanatizmust kell levetkőzni, mert nem vezet sehova. Lehet preferálni egy márkát különböző okok miatt, de olyan nincs, hogy minden árkategóriában és méretben az legyen a legjobb vétel.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
már csak találni kell egy boltot, ahol van is.
ez a mai köd ráébresztett, hogy mindenképp be kell szereznem egyet, nem jó "vakon" menni a pályán.(#32935) !Overdose!: így van, és ott minden eszik, az enyém is 130-nál 6 litert mutat, pedig országúton elmegyek 5 alatt is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #32938 üzenetére
86 LE és 5 literes átlag? Az kib@szott jó!! 130-as tempónál a 6 liter nekem egy kicsit kevésnek tűnik, abból kiindulva, hogy az 1.6-os benzines pályán 7,5 L körül eszik, valahogy nem tudom elhinni, hogy az 1.2-es 6 L-t egyen...
Viszont ez az 5 literes átlag nagyon meggyőző, és gondolom a 86 LE-vel jól is megy a kocsi. Jól összehozták ezt az 1.2-es motort, nekem az 1.4-es 75 LE bezzeg zabál, de nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
én sokalltam tőle a 6 litert is, GPS 130-nál 3700 körül forog, az már "sok" neki.
bele kéne gányolni egy hatodikat, úgy már jó lenne
hétvégén nyomok még egy kört pályán, csinálok videót majd.
az átlagom pedig úgy ennyi, hogy nagyrészt országúton használom, azt szereti legjobban 90-100 között.
csak város, 5 km oda, 5 km vissza, úgy bekapja a hetet is.ja meg a telet se szereti, mint látható, ha lenne garázs, akkor menne bele az elektromos vízfűtő
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
nem azert, de a 1.3-s 93paripas Ignis kajak siman beharapja 9.6-t 130-nal a BC szerint (is, meg a valosagban is)
es azert a Splash front szelvedoje se egy semmi
na meg a 1.3-s 3ajtos "regi" Swift aminek sokkkkal jobb alaktenyzoje van, mert a szelvedoje kb fexik, az is 7.8-8-t eszik mar 130-nal
nem mellesleg mar ekkor annak motorja a nyomateksavban is van, mert csak 8v, 3000-nel 100Nm-t ad (ekkor a Splash-e se tud tobbet), meg baszomhosszu az 5.-e, ~3000 korul forog a motor 130-nal, nem ~4000-t[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #32943 üzenetére
Nekem a 4wd régi Swift eszik pályatempónál (óra szerint 140, GPS szerint 131 km/h, ~4500 rpm) 7,5 litert most télen, nyáron inkább a 7 liter a jellemző. Mondjuk elég hektikusan fogyaszt, és nem bírok rájönni, mi okozza, mert van, hogy országúton mindenkit előzgetve 5,8 az átlag, van, hogy békésen bandukolva 6,5 meg még több...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
!Overdose!
őstag
Én vezetem, de mivel ritkán szoktam tele tankolni, így csak az összfogyasztást nézem az etapok nem hitelesek. Egyébként pont az autópályás 140-150 miatt fasorban sem vagyok a 6,44 l-es átlagommal.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #32943 üzenetére
a splash alaktényezője 0.32, az ignis-t és a swift 2-t nem találtam meg, megköszönöm, ha belinkeled
erre azt írták, hogy nem rossz a magas építéshez képest... nyilván nem egy sportautó, de a csepp alak sokat segít.a pályás fogyasztásról csinálok egy videót, sőt szerintem nyomok egy teletankot is előtte, aztán utána is, ahogy lejövök.
most csak egy óra szerinti 100-as fogyasztásról találtam videót: link
-
giigz
veterán
Az létezik, hogy egy Ford Focus 90-nél 3 litert fogyaszt? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...