-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
válasz dízelracer #3452 üzenetére
teleszart zokni az egész:k fáj ránézni
"Education is important but big biceps are importanter"
-
zolikaDB
veterán
Ha annyira hiperszuper, agyonkímélt, full bőrös, tiptronicos luxusautó, akkor miért mennek sz.rért-hugyért?
Peugeot 607
Tkp ez a rezsó A8-asa, bálnája, 7xx-ese. Utóbbi típusok ilyen korukban jóval többe kerülnek... -
NTonee
veterán
"A francia kocsik rakat szarok? Gratulálok, sokat érthetsz az autókhoz!"
Mivel az összes haver a kocsmában azt mondta, így igen, azok! Ez a marhaság már sosem fog kikopni a köztudatból. És az a legszebb, hogy olyan emberek állítják, akiknek életükben nem volt közük egyhez sem. -
zolikaDB
veterán
Köszönöm szépen a megtisztelő jelzőt, bátor s kedves.
Ismerem a kocsikat, típusokat, lexikális jelleggel. Járkálok topicokban, érdeklődök, ui jövőre szeretnék egy gazdaságos, hatékony szekérbe befektetni, s azt hiszem, szentgotthárdi remekmű lesz.
Barátom, gépész jellegű ember vagyok, de nem ugatok olyanba, amihez nem értek.
Ebbe sem.
Annyit hallok sok helyről, h nem megbízható, nem jó minőségű autók a franciák. Ma néztem egy C6-ost, sosem tetszettek a Citroenek, de majd elaléltam. (echte németes vagyok)
Barátnőm unokatesójáék most cserélték be az Astra G-t egy 207-esre. Majd elolvadtam benne, úgy tetszett. Elfértem a kocsiban (192 cm, 100kg). Barátom meg egy 206-ossal császkál Pesten, szerettem azt a kocsit is.
De ott van Laraxior, a 3 literes Lagunával. Jó felszereltség, jó ár, de... Áll az autó.
Mik az extra költségek egy ilyen nagy rezsónál???NToneee: drága logout fórumtárs. Nem fogyasztok alkoholt, az ismerősök néha nagy szemekkel néznek, h nem ismerem a debreceni kocsmás helyeket... Itt a lehetőség, cáfolj! Mutass nekem 1.3m MAX-ért egy francia kocsit, ami szuper gazdaságos, kifejezetten megbízható, olcsó a szervíze, jól felszerelt (de legalább a szokásos extrákkal), és én is kényelmesen elférek benne, ha kell, 1100km-en is. Mutasd meg a tuti francia verdát.
Ne cinizmus. Komolyan mondom.[ Szerkesztve ]
-
h1n1_900
senior tag
válasz zolikaDB #3460 üzenetére
Peugeot partner 1.9D
Jó kis szívó 2003-as. Szállításra van használva. 180k km van benne de kötelező szervizeken kívül semmit nem költöttünk még rá. Klíma van benne és meglepően kényelmes. Bár nem egy izomautó de a motor megölhetetlen. Családnak is kényelmes van benne hely300k-ért vettük egy cégtől 2éve 140k km-el. (azért mert eladták a céget) Amúgy a piaci ára kb 1M körül mozog.
[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
NTonee
veterán
válasz zolikaDB #3460 üzenetére
A lényeg, hogy a franciának sincs több baja, mint bármelyik más országból származónak. Minden gyártónak vannak rosszabb példányai, rossz szériái.
Az enyém pl egy 2000-es évjáratú 1.4 16V 95pacis Renault Megane. Eszik nálam 6.5 litert átlagosan (mondjuk 90% országút), nagyon kényelmes (debreceni hazautakon is), tágas. Fapad+klíma, de olyan dolgok vannak benne az alap felszereltségben, amik még apám 2006-os pözsó 206-osában sem. Ezzel is csak annyi gond van, hogy 12 éves lesz februárban és 250e km körül van benne (megbontatlan motorral!). Elkopnak dolgok, igen. De hogy ne csak az enyém legyen példa, ott van a PSA HDI motorja, ami híresen jó, takarékos és megbízható. A rönó DCI motorok is eléggé ott vannak, pláne a 2006-os update óta.
Az tény, hogy egy francia autónak magas a szervizköltsége, de nem azért, mert gyakran kell vinni, hanem mert drága az alkatrész. A lényeg, hogy német autóban is találhatsz rettentő nagy szopórollereket, ahogy franciában is, olaszban is, stb. Nem országfüggő, nem gyártófüggő. Sokszor leírtam már, a kulcsszó a karbantartás, meg nem kell kitaposni a belét, és akkor többnyire rendben vannak. Venni akartam pl egy 99-es Audi A6 2.5TD-t. A szerelőm majdnem leordította a fejem telefonban, hogy meg ne próbáljam, pedig neki csak jó lett volna, ha gyakoribb ügyfél leszek.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Nevetséges és szánalmas emberek?
Ja ezt apósomnak mond aki az újonnan szalonból vett dízel Megane II -vel közel 4évig folyamatosan szopott majd nem bírta tovább idegekkel és eladta. Vett helyette egy használt, megismétlem használt 1.6-os Octavia Kombit és egycsapásra kisimultak a ráncai. Abban csak a kopó alkatrészeket kell cserélni nincs váratlan meglepi. Nem hagyja ott az út szélén és nincs tele gyári hibás alkatrészekkel mint az a francia szar. A Megane első két évében a "fél autót" kicserélték garanciában (motorvezérlő computer, ülésfűtés, klíma szabályzót 2x, a lámpák folyamatosan kiégtek + a magasság állító folyton elment stb...). Szervizes munkafelvevő már arcról megismerte és előre köszönt amikor leadta a kocsit újabb és újabb javításokra. Azt mondta soha többet még az udvarba sem enged be francia kocsit. Előtte csak német autói voltak és szeretett volna egy kicsit jobban felszerelt kényelmes autót venni. Nem jött össze.
-
NTonee
veterán
válasz dízelracer #3470 üzenetére
A Megane II pl pont a rosszabbak közül való. Ott az elején valóban sok volt az elektromos hiba, de egy 2006 utáni már lényegesen jobb vétel.
-
tothm
őstag
Kemény vezetési tanóra lehetett: [link]
Oktató autó volt... -
zolikaDB
veterán
Nnna, a mai napom is eredményes volt, jönnek a debreceniek, és kezdődik a francia-autó vitaklub
Persze, szopórollerek vannak. Presztízsautó = Passat. Újonnan nem éri meg, mert b.szott nagy az értékvesztés (én meg nem vagyok Csányi, h leszarjam). Alig használtan nekem még borsos, utána meg állítólag nem nagyon kéne vele foglalkozni, főleg a dízelekkel, hajtják őket, amíg bírja... Persze, a kulcsszó, h nem km óra állást, évjáratot, hanem állapotot veszünk.
Néztem pár 2.0 HDI 206-ost, azok meg aztán kva bőven benne vannak az 1.3-ban, szerintem még generál is belefér.
Most mondom, ott tartok, h inkább az ész, mint a szív, és Astra G 1.7 dízel kombi.
Persze kéne ide is a tájékozódás lassan, hogy melyik mocival, kb mennyi idős és hány km-es példány az, amelyikért reális az 1.1-1.3m ft. (mondom ezt, amikor az állapot ugye...)Manitou: japááán? Mittudomén... Van Debrecenben is egy ilyen, ha jól emlékszem! Tetszik, tetszik, de mit ismerem én a japó wágeneket??
Már komolyan, a nagy 124-es Mergákat is nézegettem. De nehogy azzal jöjjön vki, hogy jaa, jók azok, 300-ért megveszel egy lepukkantat, 1misiből meg új autót varázsolsz belőle! Mert annak felírom receptre Csikós Zsoltit a Totalcarról!Vagy ez a 607 HDI, lealkudva 1.2m-ra! [link]
Egyébként. Hogy néz ki a használtpiac most? Alkuk hogy mennek? Lehet, nem lehet, hány %, amit általánosságban le lehet faragni? Magánszemélytől vagy kereskedésből érdemesebb?
Esetleg: behozott nemdohányzó svájci nyugdíjas paptól, aki másoddiplomás ügyvéd-orvos is, és csak hétvégente látogatta a kocsival az onokákat a 2km-re fekvő faluban, oda persze autópályán ment, azt is csak nyáron és száraz időben, de mivel a kocsit akkor vette, amikor már nagyok voltak, hamar kirepültek és nem kellett sokáig, ezért adja el. Titkon házasodni is akart a felszentelés előtt, tehát tkp nemdohányzó és majdnem házaspártól eladó... Lehet, egy ilyen üzletbe belevágnék[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Igen de ott van a Laguna II, a 308, a C5 mk1. Ezeket is mind szidják mint a bokrot és a megbízhatósági statisztikák végén kullognak. Szervízben sűrűbben előforduló autók mint egy Grande Punto, Astra vagy SX4 holott azokból egy "picit" több rója az utakat. Citroen-t például kifejezetten utálják a szerelők (legalább is ahová én jártam) mert sokminden hozzáférhetetlen rajtuk, nagyon szar szerelni. VAG konszernes kocsik és a japánok ilyen szempontból sokkal átgondoltabbak.
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3474 üzenetére
Egy? Több is van Egy konkrétan a kolegámnak is van. 2 literes V6-os kézi váltós, szövet kárpitos, direkt ilyet vadászott. Imádja Illetve neki ennek az eggyel előbbi változata van, ez a fajta: [link]
Olyan kocsit keresett amiben elfér kényelmesen 196cm/115kg, max 2 literes a motorja, japán, és árban is oké. Ő is csak véletlen akadt rá erre a típusra, elég ritka jószág.
De az újabb típus csak kivülről más , a belseje tök ugyanez, meg a motor is úgy tudom. Megbízható gép. Alkatrészárak sem vészesek főleg egy vele egy kategóriában lévő némethez franciához képest, nem mint ha kéne.[ Szerkesztve ]
-
NTonee
veterán
válasz dízelracer #3475 üzenetére
Igen, a Citroent valóban az összes szerelő szidja. Bele kell nézni a motortérbe, és mindenki számára egyértelművé válik, hogy miért. A Laguna II azért nem akkor szar, nekem elég sok ismerősöm szaladgál azzal, és jól elvannak vele. A 308-at nem ismerem. Peugeot márkaszervizes ismerősöm van, aki izomból tudja szidni a benzineseket, főleg a 207-est.
Érdekes egyébként, sikerült kettőt is leírnod azok közül, amiket kiszúrtam magamnak. A Laguna és C5 is fent van a listámon, persze mind2 dízel motorral.
A japán meg japán még ma is, ez kétségtelen. -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
zoo8800: például mit? Mi a te titkos ajánlatod? "Jót jó áron" legyen ám!
Szerk: nyugi, beszoroztam néggyel! Nem tudom... Vhogy ez a "francia kocsi-feeling" nekem nem adja. Nem értem, miért, de nem érezném benne magam jól. Nem tudom, honnan jön ez az érzés :S[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3481 üzenetére
MIért? A 607-es 3 literes V6-al ?
Ez legalább 2 literes, annyira nem zabálja le a a hajadat mint a 3-as, plusz minden járulékos költség is kevesebb rá, de az autó mozgatásához már kellő erő van benne. És a hangja is szép a V6-nak Ráadásul nem nyomorogsz benne.
Én manuális váltóval venném + bőrrel, ha neked az tetszik. Bár a bőr ülésnél egy jobb van, a szövet -
golya32
aktív tag
Még mindig szenvedek az autó vásárlással, sajnos a Cliom 1,5dci kikönyökölt, még nem tudom mi lesz vele, egyenlőre vagy nagynyomású szivattyú vagy komputer döglött meg.
Sajnos nem sok kpm van max 600e, az már biztos kistehert nem veszek mert ezért a pénzért csak rommá hajtottak vannak, benzineseket néztem, mert dízel nem kell.Gondolkodtam amerikain is de azok drágák és öregek.
Japán benzines kombi érdekelne, suzuki baleno kizárva (jót nem találtam)
Ezen gondolkozom jelenleg, sok benne a km de legalább valós, az én camrymbe 500e van és most kellett felújítani.Mit javasoltok?
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz golya32 #3490 üzenetére
Ez nem teccik? Kevís km-er, kevís lóerő.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
golya32
aktív tag
válasz Manitou #3496 üzenetére
Az ár most a probléma, camry csak hobbi autó, a clióba hordtam az alkatrészeket, hetente 2x, 400kg amit viszek Győr-Veszprém-Bp-Győr kört teszem meg.
Camrybe is be fér a cucc, de az alkatrészek vas ládába vannak és csak úgy tudok szállítani hogy kivettem a hátsó üléseket, a kárpit nagyon koszolódik így is, és 10l-t eszik.Asszony azt mondja használjam inkább a camryt, mert ha öreget veszek akkor biztos költeni kell rá, és azt sem lehet eladni.
Ez meg már jó állapotban van, igaza van csak sajnálom a camryt ilyenre használni.
Enyémbe is 500e km van, de kompletten fel kellett a motort újítani ami 300e volt.[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
dízelracer
senior tag
válasz golya32 #3490 üzenetére
Igáslónak én valami gázos német kombit néznék. Astra F Caravan, Golf III kombi... ilyesmik.
szerk: valami ilyesmit
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- OLED TV topic
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Eleglide C1 - a középérték
- Lightyear - befektetési app
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...