Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz mokus1 #541 üzenetére

    Abban nincs benne most. De majd visszarakom, bar erre a par hetre mar minek...

    Az intercooler-tol a szivosorra a cso ott megy most, ahol a klimakompresszor lenne, szoval kis fizikai korlatai is vannak.

    Persze mondtam annak az 1bit-s kipufogosnak, hogy a cso az ott menjen el, ahol a gyari is megy, es ne ott, ahol a klimakompresszor van, OK?
    OK.
    Na mit gondolsz hol megy el a cso...? :U Pont ott.
    3 csovet csinalt ra a gyerek, mind a harom szar volt.
    Hungarisztani kisiparosok :C :C

    Tobb kart csinaltak, mint hasznot. Par hettel kesobb inkabb ujra megcsinaltattam/kijavitattam mashol a kipufogot meg hatso atmeno dobot is ra, a turbo utan a fem nyomocsovet is az intercooler-ig, mert gazadasra ahogy billent a motor koppant az a ket cso, de vagy 3 helyen is.
    Ok ezt nem hallottak a probauton, meg amig visszahozta az ismeros, aki ajanlotta oket az sem.
    Hat en elindulva 1m megtetele utan hallottam, olyat koppant, hogy azt nem lehetett letagadni, hogy nem hallod, szimulaltam is nekik kerdezve, hogy ezen mit nem lehet meghallani? Mintha egy kilós kalapaccsal odavagnal egy kovácsüllőre.
    Kezifekkel befekezve mutattam mennyit mozdul a motor terhelesre, -mert uresben tok mas ez, mint tehelve-, mar ugy nekifeszult a kipufogocso is a padlolemeznek, mert flexielem az sem volt benne rendes, csak egy ijen 3-4cm-s nem is tudom mi -a gyari kb 20cm hosszu egybol az padlomelez ala fordulo iv utan van, es nem a iv utan fel meterrel az egyenesben-, a gazt elveve meg lekoppant a cso alatti fem keresztmerevitokon, amik a padlolemezre a vannak alulrol odacsavarozva. Hat ok ezt nem hallottak, en meg allohelyben is produkaltam nekik.

    Fasza egy brigadok vannak, mi?

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák