Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz zsolt19900 #86091 üzenetére

    Az egy nagyon korrekt kisautó nem kell tőle félni. Elöl megkockáztatom nagyobb a hely benne mint egy négyes golfban. Vezetési pozíció rendben van az ülés kényelmes hosszabb távon is (200+ km egy seggel) kormány + ülés + váltókar távolság is rendben. Kilátás körbe abszolút tökéletes a csapott segge miatt pedig gyerekjáték vele tolatni. Egész szűk parkolóhelyekre is befér de a hosszú ajtó miatt csak résnyire kinyíló ajtó miatt ilyenkor kényelmetlen a ki-beszállás. Gyári kerékmérettel a futóműve jól bírja a magyar utakat csak az ültetett nagy felnis példányokkal szokott idő előtt baj lenni. Csomagtartóba egy nagyobb utazótáskán kívül már csak 2-3 szatyor fér be semmi más szóval tényleg kicsi ahogy a kesztyűtartó is inkább csak jelképes méretű. Üléseket lehajtva nagyobb tárgyakat is el lehet vinni benne. Mi egy bedobozolt felültöltős mosógépet vittünk haza benne az áruházból, simán befért csak a háttámlán kellett kicsit előrébb tekerni hozzá az ülést nem toltuk előrébb. Pótkerék nincs csak defektjavító szett. A hangján kívül a motorjába sem tudok belekötni. Nem alul motorizált. A 75lóerő és a közel 200Nm dinamikusan mozgatja a kis karosszériát. Autópályán is elemében van ott is ki lehet vele menni előzni. A három hengeres mivolta ellenére rezonancia alig van jelen. A turbó olcsó rá a pd elem ára szintén nem a világ és amúgy is mindkettő felújítható nem kell azonnal újat venni. DMF nincs. PD motornak hála egy Common Rail rendszerű autóhoz képest igencsak olcsón javítható bármi baja is lenne a későbbiekben. Váltó jól kapcsolható nem akad. Karosszéria maximum csak a küszöbnél rohad de többnyire ott is csak akkor ha korábban meg volt ütve. Fogyasztása nagyon jó a 4,5literes átlagfogyasztás simán hozható vele különösebb odafigyelés nélkül. Országúton jóval 4liter alatt el lehet vele lenni. A zsanérok nehezen bírják a nagyméretű nehéz ajtó súlyát és idővel megereszkednek. Ha már szemmel láthatóan lóg vagy nem lóg de nem záródik olyan szépen az ajtó után kell állítani mert hamar kikoptatja a zárat. Az ajtóhatároló hangosan kattogni fog főleg a sofőr oldalon ez teljesen normális mind ilyen. Gyújtáskapcsoló szokott még kikopni cseréje nem nagy tétel ahogy a néha megbolonduló index reléé sem. A korai példányoknál beázhat a napfénytető 2001 után más tömítőanyagot alkalmaztak a gyáriak. Gyári lámpái hamar bemattulnak és "nem látni velük semmit". Marad a csere vagy egy olcsó utángyártottra amin 3-4 év alatt szintén bemattul a foncsor vagy egy egyszeri kicsit nagyobb beruházással fel kell tenni rá a GTI magasságállítós xenon lámpáit a fényszórómosós lökössel együtt. Az nagyon szépen világít. Alkatrészárai átlagosak minden van belőle jó minőségű utángyártottban is. Az euroncap töréstesztje is egész jó lett. A Lupo egy olcsón üzemeltethető megbízható német kisautó ami nem akar többnek látszani mint ami. Jó autó.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák