-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #155430 üzenetére
-
nagyúr
válasz szőröscica #155430 üzenetére
Ízlés kérdése - 2 misiért mobile.de-n leginkább gázosított, lerúgott f*sok vannak, vagy 20 évesek. A jobb állapotban levőkért ott is 9-10k EUR-t kérnek 540i-ből.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Vangelis
nagyúr
válasz szőröscica #155435 üzenetére
Szerinted nem tudom
Azért nézek más vonalon is... de nem egyszerű.
320d ben van .. de azok meg hát nah....
Nekem 320i volt e46 osban. Azt imádtam... de el kellett adni....
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zsuha
aktív tag
válasz szőröscica #155760 üzenetére
lol (vagymi)
-
válasz szőröscica #155766 üzenetére
Vagy alfa giulietta 1.4 multiair 170, bár még nem esett annyit az áruk, de már alakulnak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #155766 üzenetére
Grande Puntoban nem volt 150 lovas t-jet.
Volt nagyobb, de az az Abarth, az meg 180Le.
Lehetett még külön rendelni a gyártól az S2000-et, az 2 literes szívó, 275Le-vel. De az nem közútra. -
veterán
válasz szőröscica #155801 üzenetére
Annak "büntetlenül" kinyomhatod a szemét.
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #155858 üzenetére
Mert tárgyalóasztalhoz ültem az autószerelőmmel, hogy megtrágyáljuk ezt az olajfogyasztást (6-7000 km alatt kb 3 liter), és hát nagyjából 5-6 ezer € közé tette a teljes motor felújítását.
5 ezerért vettem tavaly, gazdaságilag nagyon nem érné meg...pedig imádom és szeretem, de itt azért már a józan észnek kell döntenie.Ismerősömékkel nemrég vettünk egy 2013-as 2.0, 103 kW-os traktor Octavia kombit DSG-vel, vezettem pár km-t és nagyon megtetszett. 75 ezer km volt benne, 16300€-ba került, de nagyon patika volt.
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Nordschleife
csendes tag
válasz szőröscica #155861 üzenetére
Honda Accord, Mazda6, Toyota Avensis közül bármelyik 2000-es szívó benyával és le van a gond!
-
psg5
veterán
válasz szőröscica #155963 üzenetére
Koszi mindenkinek!
Viszonylag hamar belemegy az ezer km ugyhogy kiderul. Addig ovatosban leszek azert.F.K.T.
-
őstag
válasz szőröscica #155963 üzenetére
lehet amiatt hogyha ellenőriznék a károsanyag kibocsátást
(#155966) Szajo
ártani biztos nem árt, de nem hinném hogy a mai gyártási technikánál "összekopna" a motor
a kíméletes használat pedig általánosságban is meghosszabbítja az élettartamot[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz szőröscica #155960 üzenetére
Pont most lett meg hétvégén a 3000 km és gondolkodtam is hogy meddig használjam még óvatosabban a gépet.
Més que un club!
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #156141 üzenetére
Ne már... 550i!? Akkor fogalmazok úgy hogy alacsony fenntartási költséggel járó családi kombitól. Azért az 1.6-os Focus sem lomha a maga kategóriájában, de persze esélyes hogy sohasem nyomnék vele egy lámpától-lámpáig történő sprintet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hacki87
senior tag
válasz szőröscica #156141 üzenetére
ennyi erővel egy Audi RS6 Avant ABT lehetett volna linkelni
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156348 üzenetére
20d aha. 20i-re gondoltam. A reggeli-esti 2x 10km-es pesti nyektetest es az ora szerinti 150-es palyazast azert egy automata nem hiszem hogy olyan nevetve oldana meg. A varosban pl nekem siman 7-8 az atlag board szerint, mig palyan inkabb 6-7. Marpedig a board optimista.
Szerk: Nyilvan Mucsarocsogen 5 alatt is eljar, ketsavoson 90-el, de legyunk realisak.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156350 üzenetére
Nyilvan labfuggo is. En az 1.4 benzinnel is megetettem 7-10l-t, a 3l turbo benzinnel pedig 15+-t.
#156351) vzsryl: Aztan van az amikor magadat alkalmazod. 😉
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #156364 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy ironizálsz-e vagy komolyan gondolod, de ezeken az ajánlásaidon mindig felsikítva röhögök.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #156383 üzenetére
De hát látod, évekig hozzá se kell nyúlni
-
nagyúr
válasz szőröscica #156355 üzenetére
Köszi! Megpróbálom rábeszélni egy 2017-es benzinesre, egyrészt az már fészliftes, másrészt, ha kiad 7.2-őt, akkor ne használtat vegyen, amikor 8-ért van nullkilométeres.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #156422 üzenetére
egyelore jo ez igy, csak menjen
ugyanilyen szinu, ugyanez a motor is, szinten 5 ajtos, csak nem fekete a borbelso benne, hanem sarga, meg TI felnis
es enyémnek van tetoablaka isez a videon szereplo auto azóta mar 289lo meg 550Nm fust nelkul
az alfaowner.com-n van egy kb 6 eve futo thread rola, hogyan csinalta vegig a kiindulasi autobol
ez a video 3 eve keszulthengerfej nem volt leszedve rola 1x se ekozben, de a kuplung 5x fekudt le, mondjuk 2x mar az elso 600 es 800km utan mar csuszott
a gyari CR pumpa van benne 289lonal is, a 147 1.9 16v JTDm Ducati Corse Q2 (170lo 330Nm, 937A6000) 7x0.16-s csucsokkal (a 6x0.16-k helyett), amiket 240lo 430Nm-el cserelt csak ki
GTB2056V turbo a 159 2.4 20v JTDm 209lovas motorrol, 140mm magas egyen front intercooler
most egy "Feramic" betet anyagu tarcsa van benne mar tobb mint egy eve, es az birja el a 550Nm-tde van egy valagnyi log rola ott, meg fekpados meresek, es vagy 30x irtak a ECU-t, amire jo lett
folyamatosan videozva hatul, hogyha vhol meg is jelenik a fust, akkor ott elvegyenek, nem csak akkor nyultak hozza, ha mar a tükörben is latsziktöbb drón kell ;P
-
válasz szőröscica #156481 üzenetére
Én meg csak mondom h butaságot írsz: soha nem tagadtam a VAG hibáit. Lehet bele kellene olvasnod a VAG topikba amikor betegségeket kérdeznek és válaszolok
Azt viszont nem állom, hogy alap nélkül van szarozva (bármi). (Rá kell mutassak, hogy én ajánlottam már itt Citronyt, rönyót meg minden fittyfülét a kiáig.) A már leírtak miatt. Ha már feltétlenül le kell szóNi mer' szar, akkor legalább legyen az ember tárgyszerű.A dízel meg nem rossz, csak mert most hiszti van körülötte A villanyos legalább annyira az, csak a szennyezés helyét teszi odébb. Teljesen legit megoldás- ja , nem.
A benzin meg külön RLZ, hogy más jellegű rákkeltő anyagokat okád, akkor máris jobb lesz nekünk LOLhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Chereiose
addikt
válasz szőröscica #156517 üzenetére
És hirdetésben a rendszámot amúgy mi a tisztább/bizalomkeltőbb, vagyis gondolom az ha nem takarom ki, mert akkor gondolom utánanéznek rendszám alapján. Alvázszámot is érdemes megadni? Illetve a rendszámot hol tudom lekérdezni és mennyiért?
-
Chereiose
addikt
válasz szőröscica #156519 üzenetére
Alvázat szerintem azért nem adok meg, de a rendszámot lehet nem takarom ki, nem tudom érdemes-e nem kitakarni vagy csak hátrányom lenne belőle.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156519 üzenetére
-
Chereiose
addikt
válasz szőröscica #156519 üzenetére
Ügyfélkaput én csináltattam pár hónapja okmányirodában, az kell ehhez?
-
szilchi
őstag
válasz szőröscica #156592 üzenetére
Igen,az bizony.Jó motor,nagy csomagtartó,jó felszereltség.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #156596 üzenetére
Nem rettegek én, csak sokat megyek, és nekem baromira nem mindegy. Szívem szerint én is minimum 2-2.5 turbós autót vennék, csak nem akarok tovább nyújtózni, mint ameddig a sánta kutyát.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
őstag
válasz szőröscica #156600 üzenetére
Amit egy kolléga korábban is írt már, bírom, amikor ilyen 14 éves lerúgott szarokat linkeltek 2,6 millióért, csak mert propeller van az elején.
A lerúgott szar jelző lehet, hogy nem állja meg a helyét, de ez a pénz akkor is sok egy 14 éves járműért.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Morris
veterán
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #156620 üzenetére
Tiptronic?
Úgy remegek az automata váltó felújításától mint a nyárfa levél.
-
őstag
válasz szőröscica #156620 üzenetére
Írtam egy hosszú kommentet, de inkább visszatöröltem, mert nem akarok újfent vitázni.
Egyetértünk, hogy egy E39 kategóriájú autó komfortosabb lehet autópályán, mint egy mai kompakt, de ettől függetlenül ezek a régi vasak már csak pénztemetők és a kor előrehaladtával egyre több probléma lesz velük, ha normális állapotban akarjuk őket tartani.
Nekem személy szerint nincs kedvem állandóan azon idegeskedni, hogy mikor fog lehasalni az úton a 15-20 éves technika, hogy aztán trélert kelljen hívni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #156625 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy mindenki azt csinál, amit akar, de egyrészt baromira azt veszem ki a szavaidból, hogy aki "ásványvizesflakonnyi szívót" vesz, az kevesebb attól, mint aki ezeréves bontószökevény böszme némettel villog a belsőben, másrészt meg olyan, mintha el se olvasnád a kérdést. 80% városi használatra, megbízhatóságot és fenntarthatóságot szem előtt tartva szerinted tényleg egy 13 éves, 3 literes automata német suv a megfelelő ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #156627 üzenetére
A paszullyal én így közlekedek.
Nem azt mondom, hogy nem jönne be maga az autó amit linkeltél, csak ha hozzá kell nyúlni, akkor odavan egy havi fizum. A passattal sincs semmi gond. Tökéletesen üzemel. A jobb hátsó ajtó zár szar, hamarosan javíttatom. Márciusban műszaki. Kettőstömegű zörög (megvan az új, szerencsére még korábban megvettem, csak még nem jutottam oda hogy cseréltessem)
Mindent meg lehet javítani pici pénzért, de öreg. Nyikorog, rezeg stbstb. Ezért a lenne a csere.[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #156620 üzenetére
Persze kényelmes autókat tudtak gyártani 20 éve is, de veszek egy 2 éves hyundait még 3évig csak az éves 30-60eFt szervizt fizetem, vagy kia-nál még 5 évig.
Ezekkel lehet tervezni, egy 14 éves prémiumnál kb bármihez nyúlni kell 100+ eFt (és 14+éves autónál nyúlni kell és az éves szerviz is több.
14 év ésesen kb minden cserés egy autón, ami addig nem volt cserélve, dehát kinek a pap, kinek a papné.
Én inkább 5év környékén eladok mindent és veszek 2évset, vagy újat. 400eFt volt legutóbbi fiatalitásomEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #156665 üzenetére
Hát ez az. Kényelem...
Mivel elsősorban városi verda lesz, így nem szükséges a 8 motoros fotel.
Hosszú utakra egy évben egyszer ha viszem. Külföld megy csak repülővel.
A passat kényelmes, de két autót nincs kedvem fenntartani.
Eddig 2 autó volt. Most egy ideje egy van. És nagy örömömre meg tudjuk oldani ha szükséges.[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #156665 üzenetére
persze arra kell venni autót amire használod, sokat mentem tavaly, ezért i30 kombi crdi volt, most meg csak helyben és városok között megyek, erre meg az i20 tökéletes, mondjuk a következő tuti megint 1-el nagyobb lesz és valami suv szerűség, vitara, stonic, kona....nincs szükségem nagyobb autóra, ha meg igen fater most vesz egy kia carens-t (már a hajón van), abba már el lehet férni, ha nyaralás lesz, max kölcsön kérem de 10év külföldi meló után a határt sem lépem át szívesen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz szőröscica #156671 üzenetére
62 éves, más szempontok alapján választ már az ember, 1999-ben honda civic-et vett, 350000 km tett bele (elötte is mindig új autókat vett, 3 trabi, 3 swift, majd a civic) ebbe magasabbra ül, sokkal. Ebből még van 1,6 szívó, beletud pakolni mindent, ellenben a sedan civic-el
A 99-es civic felszereltségéhez képest fullos, nézett amúgy sokmindent, kona, stonic, vitara, i30 kombi, ix 20, tucson, sportage, qashqai, kuga....[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #157073 üzenetére
Kb 10 percet vezettem. Ugyan az mint a Prius vagy Auris HSD. Talán picit kevesebb zaj és kulturáltabb anyagok, de ennyi. Nagyon anti autó ez is. Egy 1-es BMW után nagy döglött. Igaz, hogy régebbi hajtáslánc van benne azt hiszem, de sokkal hamarabb ez mint egy Prius. Árban talán ugyan ott van.
-
TayRol
veterán
válasz szőröscica #157090 üzenetére
Azzal ha valami gond van nem szívesen megyek szervízbe. Amúgy nézegettem természetesen a használtakat is ennyiért, de most a garancia és az új autó adta (elvi) nyugodtság a preferált.
-
veterán
válasz szőröscica #157132 üzenetére
Nekem csak pözsó borsreszelőm van, de az is szar.
+1
Eddig azt hittem, egyedi probléma, hogy nem őröl a Peugeot borsmalmom.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #157686 üzenetére
Na igen, Mondiból az lenne az ideális, de néhány havonta 1-2 db tűnik fel belőle.
(#157684) focvis: Veci fent van a "B" listán, kicsit annak az ülésétől félek csak. Ránézésre kényelmetlennek tűnik, egy rövid beleülés alkalmával meg alacsonynak éreztem (bezzeg a Zafirának az üléshelyzete meg jó, mert "be lehet látni mindent").
(#157683) Qru: Nem nekem lesz, de szívesen "üléspróbázok" én is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #157689 üzenetére
Régi VR6 swap kell oda. Ott nicns kox.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #157689 üzenetére
Valamikor nezegettem rola teszteket, meg youtube videokta es az maradt meg bennem, h faxa
El nem merültem a temaban szoval akkor megsem adom a tippet
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz szőröscica #157937 üzenetére
Hát ez semmilyen formában nem alternatívája a másik kettőnek.
(#157936) bohoc71: Nem nekem kell, még ennek a sztorinak a sokadik folytatása ez a kérdés is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szőröscica #157937 üzenetére
Ezzel a bömössel nem csak a Gastra-Focus-Megane tengelyen lépünk túl, hanem egyenesen másik bolygón landolunk És a mosolygós fej ellenére nem viccből, hanem komolyan értem. Aki népautók közt keresgél, mert megbízható társ kell neki, valószínűleg nem akar fenntartani egy szénné extrázott öreg prémiumot.
Ezt a "kis" alkut meg ugye csak viccből írtad? A tulaj "Nem minden áron eladó" jeligével hirdeti
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz szőröscica #157939 üzenetére
Nem csak az ár a lényeg, méret, fenntartási költség, fogyasztás. Egy 528 touring mégis mennyivel eszik többet egy 1-4es Astránál?
A realitások talaján maradva: 1 millióért keresne egy kombit, 1.4, 1.6-os motorral és lehetőleg 4 méterhez legyen közelebb a hossza, ne 5-höz. A 307-est kizártuk, Golfból, Corolla E12-ből nem igazán volt életképes példány. Megane II, Astra G, Focus I-ből van durva mennyiség, ezeken kívül tényleg nem tudom, mit lehetne még érdemes nézni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szőröscica #157941 üzenetére
Ne haragudjon egyik fél sem, nem akarok a vevő zsebében turkálni. Node 20 éves nagymotoros prémiumatutót akkor sem túl fair, logikus, okos, morális dolog ajánlani olyannak, aki már a kocsi megvásárlásának tényével is legalább egyötödével átlépi a rendelkezésre álló keretet!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #157945 üzenetére
Mondjuk ennél, csak a rohadás, a nyűgösebb 5-ös váltó és az esetleges magasabb fogyasztás miatt félnék. Nekem mondjuk tetszik, nem mondom, hogy rossz választás, csak nem feltétlen mindenkinek optimális. Szerintem, ha valaki "Gastra-Focus-Megane tengelyen" mozog, akkor racionálisabb
autótA-ból B-be szállító eszközt akar találni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs