-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #195325 üzenetére
Valóságból igazad van, a Kombi 2-es Fókámba anno belőttem az ülést a 190 centimhez, mögém sok mindenki nem ült.
Viszont puttonyosként csomija rendben volt. De soha nem kéne újra a Focus.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195325 üzenetére
És a sima i30 és a civic közt?
378 litert ír az i30-ra 4300 mm hossz. A civic meg 477 liter és 4300 mm hossz.A +100 liter csomagtartót vajon megoldották úgy, hogy a motortér kisebb mondjuk, vagy csak egy része az, és a utastér kisebb annyival? Gondolom a 100 liter kb. 12-15 cm-t vehet el az utastérből.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195352 üzenetére
Kár, hogy nincs olyan összeszedett táblázat, amiben benne van, hogy ez és ez a gép 78x123cm, meg mondjuk két oldalt van még 2x 35x23cm.
Majd visszakeresem, valaki rakott be annó egy linket, hogy már a liter-el is mókolnak, és 1 literes szivacsokból van, amelyikbe vagy 100-al kevesebb fért be. -
buci30
addikt
válasz ngaba #195399 üzenetére
molnarpeter
Max 2 misi lesz rá így ezeket találtam kb
2007-es A3 1.8 T FSI Ambiente 160L
2006 A3 A3 2.0 PD TDI 140LA4 tetszik még de ott ami nem kombi az Sedan de az régi ami van is éppen egy 98as Audi A4 b5 2.4
Vagy ami tetszik A4 az meg drágább mint ami van rá keretem sajnos.
130L alá nem igen mennék és kombi se.
Így jött az A3 az még sportos is azért.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Anaren91
senior tag
válasz ngaba #195493 üzenetére
Kollégámnak is Exeoja van, tényleg kb egy az egyben Audi A4. Fiai karácsonyra egy A4 bőr multikormányt vettek neki, egy az egybe belement. Programozni kellett csak. Mind a két fiának A4 e van, egyiknek 2008-as másiknak 2013-as. Hülyének hívja őket, mert 2x annyit fizettek az Auidra mint ő
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #195875 üzenetére
Igen a korai 1.8 TSI és 2.0 TSI is hajlamos hengerfejesedni és a láncos vezérlésük is problémás (nyúlik a lánc, szakad). Kollégámnak az M7-en szakad el a lánc kb semmi nem maradt a motorból, nekem az 1.8 TSI 50 ezer után már ette az olajat 100k-nál gariban meghengerfejezték. Eme kis afférok után szakított is a flottás cég a TSI motorokkal (nem csak ez a két problémás autó volt csak erről a 2-ről van biztos infóm) egy jó pár évre, egészen a dízelbotrányig.
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #196863 üzenetére
Nem tudom, a törés ténye* mennyit ront az értékén, ha az nem lenne, akkor 1,2 és 1,4 millió közé saccolnám az extrák mennyiségétől függően (mit mentenék át a másikba és mit nem).
* Meg ugye a hátulja is kapott már, bár ez kisebb mértékű volt, és mivel ebben az esetben én voltam a balfék, a JSZP-n sem látszik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #197047 üzenetére
Már mindenféle variációt kitaláltunk, úgyhogy bármi előfordulhat, és annak az ellenkezője is.
De magamat és apumat ismerve addig törpölünk, amíg arra nem jutunk, hogy marad minden a régiben. Így van meg a WagonR is 17 éve. Néha eszünkbe jut, hogy le kéne cserélni valami autószerűbbre, nézegetünk is sok mindent, de még mindig velünk van.
Bár anyumnak ettől még kellene valami.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #197152 üzenetére
A Megane 3 szvsz. best buy, mivel 2M alatt nem rúghat labdába semmi a kategóriájában. Korban kb J Astra, Focus mk2 facelift/mk3 eleje és Golf 6 van hozzá közel, de azok átlagárat nézve drágábbak és semmivel sem jobbak. Ceed/i30 mk1 már hasonló árban megy, de elavultabbak, és az mk2-esek dupla áron mennek. A japánok szintén sokkal drágábbak.
Ha a Megane és Laguna 3. generációjában lenne megfelelő hátsó lábtér, akkor nehéz lenne mást javasolni helyettük.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #197309 üzenetére
Saját magamról beszéltem, ne keverjük már ide megint a napi 800km-t megyek és nem jó az elektromos témát. Neki ott a dízel. Számomra több mint tökéletes lenne már egy olyan villanyos ami elmegy 200km-t. És az emberek nagyon nagy részének is. Nem hiszem, hogy sokan mennek ettől többet egy nap, aki meg annak meg se fordul a fejében az elektromos. egy szóval sem írtam ilyet, hogy mindenki vegyen elektromost, mert mindenre is jó. nekem jó lenne és kész
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #197311 üzenetére
Szívesen vennék a városi szaladgálós autóm helyett egy elektromosat, de két dolog miatt jelenleg esélytelen:
1. Nem tudom otthon tölteni.
2. Az árát hozzádobnám a lakásom árához, akkor családi házat tudnék venni garázzsal, ahol tudnám tölteni, de akkor meg villanyautóra nem lenne pénz.Akkor most hülye vagyok?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #197311 üzenetére
Pont az általad kiemelt rész az amiről én is azt mondtam, hogy baromság. Elvakult villanyautósok jönnek ezzel csak. Közel nem jó még mindre, de már elég sok élethelyzetre elegendő. Csak hát az ára a legnagyobb visszatartó tényező.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz ngaba #197702 üzenetére
Ez nem állandóra hanem évente párszor előforduló alkalmakról szól. A lehetőségről, kényelemről.
Én sem szeretem ha nem látok ki középen, de pl mikor német és magyarország közt utazunk, meg van pakolva plafonig, és ha megoldható ha akkor inkább pakolom plafonig a csomagteret és nem hajtom le az ülést akkor sem ha nem ül senki hátra.
És ha rácsom nincs is, felhúzható elválasztó hálóm van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
_NCT
őstag
válasz ngaba #197815 üzenetére
Igen sajnos, most minden drága. Csak hüledezek mikor olvasom, hogy többen évekkel ezelőtt is 3M körül vették a 2014-15-ös Octavia 3-at, 1.4 TSI-vel. Meg a jó erős magyar forintunk is besegít ebbe….
Láttam Chevy Cruze 1.4t-t is, nem tudom az mennyire vállalható. Ha jól emlékszem valaki írta, hogy nem túl kényelmesek, de amúgy meg igazából egy Opel.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #198295 üzenetére
Értem.
Az érthető ha emiatt pár hónapot csúsznak ilyen dolgok (legyen 15-20k egy 4 év garis polír).Mennnyibe kerül kijavíttatni, hogy a négyből csak egy izzó világít elől? (Sokszor hátul is hasonló arányok, testhibák, beázások, éveknóta törött búrák, stb.) Az is vakítva, vagy csak hogy szimplán másfél csíkot/vagy az eget világítják? Vagy hogy olyan a búra mint a sütőpapír (8-10k-tól csinálják lakkozással). És millió ilyet tudnék sorolni, és a sokadig járművel (hajó, motor, stb) is, és azok mellett a fő autóval is.
Tudom, értsem meg, nincs pénze az embereknek... Márint még a pénzbe sem kerülő dolgokra sem . Vagy mint a kollégám aki bő tízszeresét keresi egy szett 14-es Corsára való gumiszett árától(havonta) - 2002-es szarrá revült, félrekopott gumival jár(télen, a nyárija 13éves). Sok sok hasonló konkrét esetet tudok. Vagy a kormoló, hintázó, szarfékes autók tömkelegét is nézhetjük.
Maradjunk annyiban, hogy szerintem sajnos nem azon múlik, hogy kevés-e a lé, mert az ingyenes és filléres dolgokat sem javítanak ki évekig(!)sem!
Ez igényességi kérdés és a műszaki vizsgáztatási rendszerünk... khm, hasznosságát is jelzi.
Ez nem feltételezés, ez tény, napi szinten látjuk az utakon[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #198492 üzenetére
Az erős autóknál (1.4 vs 2.0 tsi-s változat) ritkább futóműelemek, drágább gumi, jellemzően gyorsabban is kopik, alig lesz nagykerekben hozzájuk kopó cucc, az is sokkal drágábban. Plusz városban már 3 liter a különbség, és sima kicsit huplis úton, ami addig fel sem tűnt hogy huplis, az ember veséje leszakad mire odagurul a lámpához, plusz az egész autó magasabb sebességnél áll össze, amivel lehet hogy 1-2 havonta tud az ember menni.
Miközben a polgári, és a polgári sportosabb változatai is már eleve a magyar utaknál jobbra vannak belőve.
Én a mai fiatalságnál a VAG konszern buzulást látom, meg pár rizskályhát toldoznak foldoznak, és ennyi; más autók nem elég divatosak vagy mi a tököm... És rohadtul nem olyan autókat vesznek, mint amit mondanak hogy keresnek, hanem a megjelenés meg az embléma a fontos, meg a lovak száma, esetleg a korom mennyiség. Majd mivel nem egészen olyan az autó, és magukat győzködik, jön a kőnehéz extra kerék, esetleg fék upgrade mert alapból is gyengus, a(z igénytelen) csüccs, meg a (igénytelen) csipszelés, hülyegyerekes sötét fóliázás, amit még pár homasitás kiegészítő után mikor már eléggé elbaszták az autót, eladják.
OK, a döntő többség nem nagyon próbált jó/jól vezethető (sportosan) autókat, és Golfokból meg Passatokból meg A4-ekből próbálnak csodát varázsolni. Ezek sem rossz autók, csak tudni kell mire milyen változatot/autót célszerű keresni.Ahogy 4tha is sportosabbat keres, bár ez sem ugyanazt jelenti mindenkinek. Haverom, akinek a Leon 20V-je volt, a kinézet miatt vette, mert tetszett. Ugyanúgy vezette, mint az 1.3as 1-es Swiftjét (én azért szerettem rajta megdolgoztatni a gumit, futóművet, motort, és rendesen kikormolni a kipufogót, egész kiegyensúlyozott autó volt, és dob, csipsz és új kati meg lambadaszondák után már értelmesen is kezdett menni, addig soványka volt). Utána is S-Lineos Audikat nézegetett, hogy sportos legyen és erősebb...
de minek, ha 60-80 lóval is mindig körbautózom<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
F_Zolee
veterán
válasz ngaba #198655 üzenetére
Egy pdtdi bevállalható tsivel szemben? Peugeot széria kiesik, mert nem ez az ársáv, már a 2l. Citroen beltértől rosszul vagyok. C-maxokat néztem de ott meg az igénytelen kopás furcsa a középkonzolon a legtöbb eladó autónál. Mondeokat is néztem régebben de újra rálesek.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz ngaba #199159 üzenetére
Valóban a formája kissé esetlen. Azért egy A4 szebb. Motorokkal annyira nem vagyok képben, tehát a 2.0 TDI fejlődés történetével és a típushibáival. Ami a Passatban van elvileg beton stabil. Nem tudom a korábbiakkal mi a helyzet.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz ngaba #199169 üzenetére
Igazad van. A4-ben 2.0 PD TDI van, ebben már az újabb TDI-k vannak, tehát megbízhatóbbak. Annak kell utána járnom, hogy a 2008 utáni TDI megbízhatóságban hol állhat a 2.0 dcihez vagy hdihez képest.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
xact
tag
válasz ngaba #199683 üzenetére
Szia!
Igen, inkább fizetek most többet , mint később többször "kevesebbet", roppant bosszantó amikor valami baja van az autónak és akár napokig is áll 1 szervízben. Főleg hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, mivel ez a munkaeszközöm is, szóval a megbízhatóság fontos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen