-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #201064 üzenetére
Pontosan.
Nincs mert ők sem tudják pontosan illetve ha tudnák sem mondanák meg. Tervezett avulás kérlek alásan ugye. Csak a gyakorlatban nem úgy van, ahogy a konteósok képzelik, hogy kigrammozzák a mérnökök, hogy X ezer km után atomjaira essen szét a cucc tutira.
Van egy minimum elvárt élettartam amit hoznia kell. Ehhez keresik azt a megoldást/anyagot/megvalósítást amivel a legolcsóbban elérhető ez a kívánalom.Amúgy meg erősen használat függő is a dolog. Nekem a DMF a 300k-t fuott TDI-ben is oké volt, kollégánál meg aki sokat városozott már 250k-nál cserés volt.
#nincsbennetarcsi
-
-
Lacko32
tag
válasz cappa72 #201053 üzenetére
De a Classic II-ből mehet ez ah 1.4-es rettenet, vagy annyira nem ajánlott?
Tényleg nem száguldozás a lényegIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #202745 üzenetére
Az a baj h iszonyat igénytelenek. Transporter volt a családban T2-T3-T4-T5. Mindig sirutnk a Caravelle után.
Na most voltam VW márkánál, megnéztem egy Caravellet- Full büntetőpad érzés. Mondom ez a fapad? Nem ez fullos csak nem bőr. Mennyi az ára? 23 millió.
Közbe meg 5 éves V osztály 10 misi és olyan belülről amilyennek egy "kisbusznak" lennie kell
ok.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz cappa72 #203962 üzenetére
Mire gondolsz? Ez az egyetlen ilyen típusú autó Q7-től innen, amiben egyáltalán van 3 top tether, az ülések elférnek, azt már megnéztem.
Német prémiumban egyedül a Q7-ben van 3 isofix és toptether, de az Audi-t hanyagolnám és nem is megfizethető számomra (két A7-et adtunk vissza egy éven belül, mert többet voltak szervízben, mint használatban)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #204062 üzenetére
Az AE86-ot leginkább az RWD hajtás miatt kedvelik, és a benne lévő 16 vagy 20 szelepes 4A-GE-ben is van potenciál (és a digitális műszeregység is rohadt menő volt akkoriban). A japánok előszeretettel drifteltek/nek ezekkel, nagy a kultusza, számos egyéb dologban is megjelent (Initial D, meg videojátékok tömkelege).
Egyébként egyik haveromnak volt Cordiája.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz cappa72 #204186 üzenetére
Hybrid. Volt olyan (magyar) teszt, ahol 7 liter körül mentek vele városban, volt, ahol (Galaxyval) 9 literrel, külföldi oldalakon agglomerációs bejárás során (20%) és városi használat esetén (80%) vitték be 7 liter alá. Autópályán 130-nál 8-at eszik, fentebb még többet, de ez ilyen bicikli, 50%-50%-os használat során, ha 8 alatt lesz én elégedett leszek, de nyilván ez akkor fog kiderülni, ha elkezdjük használni.
Mivel január 1-től kivették a személyautó finanszírozási lehetőséget a Széchenyi Lízing Go-ból, így maradt a nagycsaládos kedvezmény... (különben céges lett volna). Így is drágább, mint amit ér (szerintem, pedig elég finom kedvezményünk van a kereskedőnél), de kényszer helyzetben voltunk a picik miatt és ez hamarabb megjön, mint a dízel Touran. A Széchenyi Go átvariálása eléggé fáj...
Dízelt elvileg nem lehet rendelni S-Maxból.
Felszereltség:
ST Line, Agate Black szín, Salerno Leather kárpitozás piros varrással (10 irányban elektromosan állítható első ülések, memóriás vezető ülés, prémium Sport első ülések, 2 irányban manuálisan állítható deréktámasz), 8X19"-os könnyűfém felni 245/45R19, harmadik sori ülés csomag 3 - 2 külön álló, nyomógombbal automatikusan le, manuálisan felhajtható ülés (Easy Fold TM), tárolórekesz a csomagtér padlójában, 1., 2. és 3. sori biztonsági öv figyelmeztetés, 2. és 3. sori olvasólámpákkal, 2. és 3. sori függönylégzsákkal, panoráma fix napfénytető, infravörös hővédő üvegből, manuális napfényrolók a hátsó ajtókon, napfény- és hővisszaverő szélvédővel, business csomag 2: aktív, ki/beparkolást segítő automatika, első/hátsó parkolóradarral, osztott képes front kamera (tolatókamerát tartalmazza), adaptív sebességtartó automatika, adaptív, intelligens LED fényszórórendszer, kulcs nélküli ajtónyitó- és indítórendszer, elektromos kormányzárral, elektromos csomagtérajtó-nyitásérzékelő a lökhárító alatt, holttérfigyelő rendszer, ICE csomag 59, SONY prémium navigációs rendszer, akusztikus és zajvédő üvegezés az első ajtókban, 2 db USB kimenet, vonóhorog. -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz cappa72 #204195 üzenetére
Eddig kizárólag fehér autóim voltak, a sajátom kocsim és a feleségem Kuga-ja is fehér amit cserélünk, szóval inkább a Jedikkel vagyok .
A fogyasztásra nagyon kíváncsi leszek. A Kuga nálunk stabil 10 liter (nem nulláztuk a trip2-t még mióta meg van, ez 40.000 km átlaga), ilyenkor télen városban 13-14, aztán nyáron meg 8-10. Ha ennél jobb, akkor már elégedett leszek. Hogy eszik nálad ilyen keveset? Súlyra kb. egyforma a két kocsi, bevallom mindig hitetlenül állok a fogyasztás bajnokok előtt .
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #204205 üzenetére
Hibrid amugy nagyon jol kitalalt dolog a toyotaknal. (Fordnal is toyota van). Nekem a benzines automata priusom autopalyan 140es tempomattal is megjarta svjacot 6 literes fogyasztással. Ha lett volna meg benne loero akkor lehet le se cserelem. Ha fordot vagy toyotat akarnek vennek akkor csakis hibrid.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz cappa72 #204202 üzenetére
igen, az automata az sokat hozzátesz a fogyasztáshoz...
amikor a Kugával megyünk valahova én vezetem, akkor abszolút a kigurulós, nem bakkecskézős, direkt odafigyelős (de nem feltartós) vezetési stílusban hajtom, ezt meg is hálálja, de aztán jön a feleségem, aki bár nagyon ügyesen vezet (tényleg), de nincs a vérében, hogy ezekre odafigyelve vezessen -
hdanesz
senior tag
válasz cappa72 #204258 üzenetére
Az oké,de annak gondolom nem volt másik magyar rendszáma előtte.
@SnoopDoggOG: Pontosan ahogy BigBlackDog írja. Ha a kereskedő megvesz egy első tulajos autót és a nevére veszi, akkor már a rendszerben 2. tulaja lesz a kocsinak. Ha pedig utána jössz pl. te és megveszed tőle, akkor értelemszerűen három tulaj lesz már....és így tovább.
Nekem volt olyan autóm ami már 7-nél járt amikor hozzám került, igaz az 11éves autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz cappa72 #204567 üzenetére
ja en is ahogy odaertem az M1-re Győr-nel, akkor 160-170 lett es M0-g nem elozott meg senki
de azert lassunk tisztan, lassan itt is be fogjak vezetni az atlagsebessegmerest, akkor meg hiaba lassitasz le a fix kameraknal, ha 130 feletti az atlagod, akkor vhol tuti felette mentel
a palyamatrica ellenorzo rendszamleolvaso kamerak meg eleg surun vannak ahhoz, hogy tartosan ne tudj veretni par km-nel tobbet se
mondjuk a sogort se ertem, minek neki a F31 335XD ilyen helyen neki, foleg az mellett, amiket ra kolt, meg annak a havi adoja 180EUR, amikor meg csak a haz elott all, es egy metert sem ment
mert egy húszdével is meg lehetne szegni az osszes letezo sebkorlatot, de az adoja is kisebb, meg szervizei is, meg egy 8-10kEUR-ja felszabadulna, amit azert tudnanak mire kolteniatmentunk Villach-bol Klagenfurt-ba, megy az A2-n 120-130-l, a sebkorlatoknal szigoruan 100-l
erre minek a 313lo biturbo sor6 dizel 8 sebesseges automataval meg osszkerekkel, most komolyan?
ezt meg egy tizenhatdé is tudna kisujjbol ~6kEUR-ert [link]
es arra valszeg nem kellett volna nem egeszen 2 ev alatt 3-3.5 misit ratapsolni a javitasokra[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #205309 üzenetére
2,3M-ert sok szerencset tudok kivanni, szukseg lesz ra Az tuti, hogy az Astra koltsegszintjet vissza fogjatok sirni, de ketsegtelen teny, hogy kenyelemben, biztonsagban van hova fellepdelni. A legnagyobb baj, hogy 2M kornyeken is a legtobb auto mar lehasznalt allapotu, 1-3 even belul ra fog ugrani egy milliocska karbantartasra (de ne legyen igazam), reszben azert, mert minden 2-3x annyi, mint egy fasztrahoz.
-
Kickass
őstag
válasz cappa72 #205317 üzenetére
Azért a Megane/Hunyadi/Kia opciókkal jó vonalon vagy, csak ki kell várni egy jó példányt és lecsapni rá, most megint ezeket a szívóbenyókat keresi mindenki. Azért ott kicsi az esélye hogy repkdejenk a milliók.
fun fact haver az 1.6CRDI 2014-es Ceed-et 2.4-ért adta el, esztétikailag voltak hibái, de műszakilag patent volt az autó csak Norvégiában nem használhatja
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #205380 üzenetére
Egyben a ket hszre: ilyen kurblis ablakos-muanyag kormanyos szomorusagokat kerlek ne a turbos tetszik, vegig magyar, megy is es normalisan felszerelt is. Km nekem nem lenne veszes, gondolom ezt is megtartjatok 10+ evre, sarkitva toletek mar a bontoba megy, akkor meg mindegy mar a meter… A turbotol meg nem kell fosni, nem egy ordoglakat, foleg a benzineseken nem, meg valtozo geometria sincs rajta.
Az 1.6-ok is eleg kopaszok, a masodik konkretan autokolcsonzos kivitelnek tunik. Egyebkent ha azzal a motorral lenne ertelmes darab, az se rossz valasztas, de nyulmokusok abban se surun vannakmolnarpeter: 1.8T mar oreg, pont a napokban neztem, hogy mar semmi szep allapotur nem nagyon lehet kapni vele. Nem csak dragan, egyaltalan nincs.
1.4 t-jet approved, delta vagy giulietta kasztniban foleg[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #205383 üzenetére
Punto kicsi? (1.4 T-Jet miatt kérdezem, ha a turbó tetszik - motor jó, csak kell hozzá tetszetős bódét keresni). Esetleg VAG 1.8T?
Összességében szerintem kéne prioritásokat nézni. Szép új külső, motor erő, jobb felszereltség, ezek közül egyet választani vagy legalább sorrendet állítani. F mint fapad után az 1.4 szívó+kurbli is térugrás, óvodáig az is elgurul, stb stb.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #205388 üzenetére
"Na igen... azt hiszem, hogy tegnap esti beszélgetésünk alapján az ő prio listája:
1, szép külső
2, kényelem + felszereltség
3, technika"Ha nem ez lenne a prio lista, akkor ott valami nagyon nem lenne rendben az asszonnyal.
Golf 6 1.6 MPI, Focus 101-105 lovas 1.6-os, Auris 1.6, i30-Ceed 1.6 stb... Ezeket is nézzétek meg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tothgera30
Ármester
válasz cappa72 #205409 üzenetére
Még mindig egy közepesen felszerelt vagy Cosmo J Astra Fl-t A16XER-el néznék, ha ekkora a keret. Bár pont a H Astra-kat vetetted el, amiből bőven volt választék (főleg széria végi fullosabb darabok), akár Z18XER-el is. Focus 1.6 Ti-Vct szintén sínen van, azok között is találni bőven, mert sok volt a flottás. Ceed, i30 megint tuti vétel. Ha meg ezek törnek, van hozzá mindenféle bontott elem, ez sem elhanyagolható szempont ha 5-10+ évre tervez a felhasználó. Ki lehet bővíteni a keretet, de lehet egy külföldi nyaralásra jobb érzéssel költi el az ember...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #205409 üzenetére
Bravo padlólemez, gyenge szívó motor (a 8 szelepes 1.6-os sokkal jobban ugrik). Ha már sedan, akkor inkább C-Elysee/301 1.6HDI. Tegnap rákérdeztem az egyik kollégánál, aki ilyet hajtott rohadt sokat. Azt mondta, hogy az akkori flottakezelőt elzavarták és feljelentették, mert kiderült, hogy nem nagyon cserélt olajat meg szűrőket sem az autókban, csak rátöltögetett kicsit, ha kellett. Rengeteg autó elbukta a garanciát is emiatt. Elvileg volt olyan C-Elysee, amiben a ~120k-s futás alatt (~3 év) nem volt cserélve, és még hiba nélkül üzemelt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #205412 üzenetére
Ezekben tuti nincs kiegészítő fűtés, szóval sokára melegednek be. Így érthető a probléma.
Szerintem a 3.5 millás Tipo drága. Inkább fele annyiért vennék turbós Bravo-t. A Tipo addig éri meg, amíg szalonautót akar az ember, mert árban csak néhány pudva Dacia fér be alá.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz cappa72 #205423 üzenetére
Az eredeti terv a max 2.5M, de hát írtátok, hogy ez pont az a limit, ahol még sok a nagyon lutri. Így próbáljuk "kiterjeszteni" a lehetőségeinket +1-gyel.
Csak nehogy Te is belefuss abba mint én, hogy a végén mindig "csak +1" lesz, mert hát az pont az a limit, aminél nincs jó.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
veterán
válasz cappa72 #205428 üzenetére
oke, hogy neked ez a bajod vele, de ahogy mondtad az auto a felesegede lesz, neki mi a baja vele? en csak egy hete hasznalok automatat, elotte szinten 2-3 alkalommal vezettem csak, de nagyon bizok benne, hogy nem lesz tobbet manualis autom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #205432 üzenetére
Mit kell azon megtanulni? Én feleségem is azzal jött, hogy szereti a kis pugot mert az manuális, aztán mégis a Priussal ment bárhova ha tudott, mostmeg a Volvót is nagyon szereti. Bár nem hiszem, hogy a váltó miatt
Most megkérdeztem tőle, hogy igy most ha vennék neki autót és van belőle manuális is meg automata is akkor melyiket szeretné. "hát...nehéz kérdés. Talán manuálisat, de elméletben. Nehéz lenne eldönteni"
Én sokkal többet dilemmázok azon, hogy a mamataxi legyen megbizható, legyen benne hely, és biztonságos legyen. Ja és kikapcsolható legyen elöl a légzsák. Aztán sehol sem tartok
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Politika
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen