-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
A nagymutter ámérikában élt sokáig és a videó készítése előtt nem sokkal jött haza.
Usákoknál orbitálisan ultra fos a "KRESZ". Egy kereszteződésből, ha nincs lámpa vagy főútvonal, akkor az mehet tovább először, aki először odaért. Jobbkéz szabály nuku. Így már kicsit érthetőbb, hogy mit magyaráz a nő (aki amúgy ettől függetlenül is hibbant).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
kmisi99
addikt
Hmm, nem rossz bár az ~2003 környéki opel formavilág nem igazán jön be.
426os Na mekkora ötlet már, 0-24 ben húzni magam után aztán fenének kell a csomagtartó albérlet se kell.
Megane CC, Peugeot 307 CC ~2005-7 évjárat 1,5m környékén vannak tapasztalatok? Kerülendő vagy reális választás lehet? Nem igazán csípem a franciákat, de igazából nem szarok egyre inkább azt látom.
A focus cabrio is egész tetszetős bár ez már 1,8m hoz konvergál.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem feltétlenül, én csak ilyen igényekre ezt feltételeztem, különösen, hogy az a havi 2-3 hegyi nagyon kátyús utakon keresztüli utazás lehet, hogy annál jóval gyakoribb lesz, illetve a sok pakolni való miatt is, mert sokat kellene költözni, és nyilván mindenre az lenne használva, nagybevásárlásra is. És azért további nagy előnye, hogy biztonságérzetet ad.
Ha ilyen igényekre nem ez a kivitel a legmegfelelőbb, akkor jöhet más tipp is, nem muszáj terepjárónak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Az mindegy, arról van szó, hogy szerencsétlenek az olaszok. Adott volt minden akkoriban, kicsi motortól a nagyig, első és összkerékhajtástól kezdve, különböző futóműveken át (ugyan arra a padlólemezre) kabriótól az MPV-ig minden, de nem vegyítették a rendelkezésre álló technikát. Az eredmény látható.
VW ezzel szemben párosította a Quattro hajtást dízellel, benzinessel, kompakttal, nagy és kisebb motorokkal egyaránt, kihasználva a platform stratégiát. Az eredmény látható.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
ja, eccer lattam egy angol oldalt, ahol ilyen 80-s evekbeli ritkasagok votlak fent eladokent
Renault 5 Turbo 2, ez az aminek hatul volt a motorja, ki van szélesítve hatul a bode es 2 szemelyes - 30millio
Lancia Delta S4 Stradale, ez a kompresszor+turbo 1.8-s motor - 96milliomostani arfolyamoknal persze mar nem is csak ennyi lenne, meg el is telt egy par ev azóta, amitol ezek csak drgabbak lettek
de szalonallapotuak voltak, nem a tyukolak
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
de akarhogy nezzuk oregek azok is, meg kicsik
18-20 evesek lassan ezek az 1.4PD-k isGrande Punto 1.3JTD 75/90lo vagy 1.9 8v 120lo
de ez is min 10 eves, viszont Euro4 motorosak
az 1.9 az megy is, meg el lehet benne ferni, ha neked mennek, akkor se torik ropiraami meg jo lehet neki olcsobbe az a mk2B Punto 1.9 101lovas JTD, de abban is van az 1.3-s motorosból sok
az is ujabb par evvel, mint ezek a 1.4PD VAG-k es meg olcsobb is naluk, es tobb lufi van benne, meg tobb extra is
a CR pumpatol meg nem kell fosni, ma mar hegyekben van mindenhol ISmondjuk a 1.4 16v benzines se egy elvetendo motor ezekben
annak semmi koze hirhedten fos 1.4-s 12v motorhoz ami a 182-s Bravo-ban volt anno, es amit a gyar is kiganyezott 4 ev utantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
-
-
és (#165427) Xero: gondolom mindkét esetben normál utcai használat volt. Ne a gumit hibáztassuk már ha nem arra használják amire szánva van! Akinek kell extrém helyzetre , az vegyen arra kitaláltat. reptéri veretés meg a 300LE kihasználása nem szabálykövető utcai viselkedés. Szerintem
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Laraxior
titán
3 eve tartogatom ezt a nyamvadt kepet hogy vegre aktualis legyen.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
#94529552
törölt tag
Teljesen jó az 5-6 liter. Persze, lehet lámpától lámpáig szórakozni a többiekkel, aztán valaki így járhat. Vagy rendesen haladni a forgalommal. Az is át tud sorolni aki nem idegbeteg módon tolja a lámpánál, nem kell ahhoz kilőni, ha nem hajt a tatár. Ha sietősre fogod, azzal sem érsz oda sokkal hamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Vicc a motor? Ezt miért mondod nekem, egyedül csak a fogyasztása miatt beszélt róla molnarpeter, azért került szóba. Utána pedig más váleménye érdekelt az általa leírtak alapján. Ne támadj már rám mindenért zsigerből, és olvasd inkább el az előzményeket is, mielőtt ezt teszed. Lapozzunk tovább.
Xero Felőlem lehet jó és rossz is vagy bármilyen, nem erről volt szó, csak példaként hozták be a beszélgetésbe.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem egy raketa, de szerintem szerintem teljesen korrektul el lehet kozlekedni egy 1.4 tdci Fiestaval. En Pesten is beletoltam par ezer km-t egybe, sosem volt gondom vele. Palyara keves, ott 120 korul van az utazoja, de ugyis alig fogyaszt. En siman kihoztam 5 ala agglomeraciobol a XIII-ba ingazva a fogyasztasat, anelkul, hogy kulonosebben tatterkedni kellett volna vele.
Es ezt ugy mondom, hogy kozben a 192 lovas 525i-met mindvegig egy lassu tetunek ereztem.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-1
Nem érdekel a piti magyarázkodásod, ezentúl lépd át az írásaimat, mert mindig csak kötekedsz. Látható, hogy egy kiragadott helyzetre írtam azt hobizolinak, és nem neked. Hogy nem lehet ezt megérteni?
A HDI-ről: Nincs ilyenem és nem is lesz, más hozta fel, hagyjál már a témával békén. Írj róla bármit, csak engem felejts el a piszkálódásaiddal.
Már mondtam, de most akkor még1x: lapozzunk tovább.[ Szerkesztve ]
-
-
Stylewars_kp
senior tag
-
Stylewars_kp
senior tag
Lehet nem volna rossz. Kérdés, hogy hol áll meg a licit. 150 körül van hozzá váltó. Kell még hozzá olaj meg ha már szét van szedve akkor kinyomó csapágy, új kuplung tárcsa. Kérdéses a kettőstömegű állapota. Ki tudja mennyi lesz még a szerelési költsége. 5 év állás után ki tudja még mi jön elő...
Egy helyi szerelő ilyeneket keres. Gatyába rázza aztán továbbadja. Akinek saját szervize van úgy könnyű.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
-
8th & Gombinyó
Köszönöm szépen a segítséget akkor Punto és Clio között kezdjük el a keresgélést.
Elvileg akkor bármelyik kis köbcentis benzines motorral szerelt ajánlott belőle gondolok itt az 1.4-1.2-1.0…?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
426os
őstag
Nezegettem ilyen motoros Octaviak es G4-ek hirdeteseit az elmult par honapban es valami eszmeletlen milyen arakat kernek ertuk. Persze a hirdetesek nagy resze azota is fent van. Mindenesetre az egy tok jo motor, mar 2000tol tobb nyomatek van benne, mint az 1.6ban ha szetforgatod.
.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Most hogy így említetted, ilyennel mentem már egyszer, és kifejezetten tetszett. Annyi hogy céges volt, kb 500k km-el, és a check engine folyamatosan világított.
Mikor utána érdeklődtem, hogy mi a helyzet vele, akkor közölték, hogy egyszer több mint 70ezret ment egy olajjal, meg kb 200 ezret úgy hogy a nívó pálca el volt törve, és senkit nem érdekelt mennyi olaj van benne. Ennek ellenére, még tette a dolgát...Gipsz Jakab
-
hülyegyerek
addikt
Ez most komoly kérdés, vagy csak megsértődtél ? Ha komoly, akkor gáz, mert alapszavak jelentését nem ismered, ha pedig csak megsértődtél, akkor meg duplán gáz, mert szerintem nem abban a korban vagy te sem, hogy ialapigazságokon felhúzd magad.
Kisza: a Civic mellett vannak bőven kedvenceim más márkáktól is (Fiat 500 összes változata, 2-es Bmw, Ford Mustang, Merci C/E osztály), szóval nem mondanám magam japóbérencnek. A tucatautót meg nem sértésnek szántam, ez egy tök világos tény.
Integrale: a 10.gen hál'istennek még nem. Usákiában igen.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen