-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #159838 üzenetére
Na igen, most megritkult a választék rendesen. Nem is értem, két-három héttel ezelőtt legalább 20 db volt fent (a második generációból -Swift testvérből- legalább volt 6-7 db), most meg látok összesen hatot. Gondolom itt a szezon és a havas ökörködéshez felvásároltak ezekből.
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #159814 üzenetére
Jazz 2-t én is régóta nézegetem mint városi kisautó, de nagyon drágák
7-8 ezer euró köröl mozognak a mobile-n az értelmesebb darabok
Annyiért már lehet kapni VW fosdízelt.
Hasonló korú ismerőseim 1000 - 3000 euróért veszik a világmegváltó AJM Golfot/Paszulyt, én meg 8-at akarok adni egy kis szar rizsrakétára.
Miért nem tudok venni én is egy olyat?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #159845 üzenetére
Mindenben igazad van.
Kivéve:
Accord túl nagy. Kicsi rohangálós kell. Nagy limuzin már van.
Egyre több a Prius, és a Jazz sem ritka már. 4-5 darab van amit én láttam itt. Szóval nő a számuk.
Az alkatrész beszerzés pedig nem hinném, hogy lehetetlen. Legtöbb nagyobb autósbolt simán tud hozni.
Amit meg nem, van ebay/amazon.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #159854 üzenetére
Nem, komolyan mondom, hogy szerintem - és ezt Jazz tulajként mondom - túl van árazva. A jó pakolhatóság és az elpusztíthatatlanság nimubusza felvitte az árát nagyon. A Yarisos példád ekletáns, a picit nagyobb hely nem indokol ekkora árdifferenciát. Főként, hogy a Yaris olcsóbban fenntartható és tudtommal kevesebb is a típushibája.
#nincsbennetarcsi
-
fpatrik17
senior tag
válasz gzbotii #159864 üzenetére
Frissen műszakiztatva, nyári gumiszettel, vatta új gyári szőnyegekkel+ajándék dísztárcsával, USB-s pioneer fejjel ~1,3 mihály. Csak azért vettem meg mert ismerem az előéletét. Kb 6 ezret ment vele a tulaj évente és minden évben olajcsere... Műszakin meg akarták venni előlem
Szerk.: az első ajtóba mekkora átmérőjű a gyári hangszóró, nem tudja vki véletlen?
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #160737 üzenetére
Hazajárósnak? Egyik sem alkalmas rá igazából ha kényelmesen akarsz utazni. Na jó a G5 az már igen.
- G5: 1.6 FSI szar motor az kerüld el messziről (kényes injektor és kokszosodás)
- CorsaD: igénytelen a szó pozitív értelmében és az 1.4-es motorral már használható
- Polo 1.4: 1.4 TSI láncproblémás és kokszosodik, a szívó 1,4 meg picit kelletlen és gyenge
- Jazz: a legtágasabb/nagyobb, megbízható motor cserébepiciteléggé túlárazott
- Yaris: a legkisebb, a csomagtartó kb jelképes cserébe kb elpusztíthatatlan technikamod:
Jazz-re vagy Corsa-ra lőnék első körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #160746 üzenetére
Csináld azt amit a legtöbb magyar erdélyi.
Beíratja magyar lakcímre a román verdát, így nem fizetnek a román államnak adó
Nálunk fele ez a bevett szokásKomolyra fordítva a szót: Vegyél egy
jó98-as 320d, az sosem romlik el, és soha semmi baja nincs (ismerősök tapasztalataival elvé )UI: Mostanában nagyon genyó vagyok
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #160760 üzenetére
A Bravo elég kényelmes is és az alkatrész sem drága hozzá.
Van "sima" is. G5 1.6i 102 lóval az szívócső befecsis az oké, a 115 lovas az FSI az kerülendő. Érzékeny az üzemanyag kéntartalmára így csak kénmentest lenne szabad tankolni bele. Ha mégis kénes benyót kap (x-edik tulajnál ezt elég nehéz megállapítani visszamenőleg) akkor az injektorok szépen sorban elhaláloznak. Plusz ugye direkt befecsis tehát kokszolódik is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #160763 üzenetére
Nemreg lett kitargyalva.
Valto Opel M32 elobb utobb lesz nyugje, dugitalis klimasok terelolemezei megallnak, feltengelyek.
Ezek mar vagy javitva lettek, vagy rad varnak. Nezz at az olaszos csoportba, ott ossze lett szedve minden hiba ami elofrdult mar Bravokkal."Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #160827 üzenetére
Nekem 110 lovas t22fl volt. Zajos, gyenge, nem annyira takarekos. Kenyelmes utazo 110 volt vele, mert autopalyan ordit a motor. Mivel ez meg fixgeos turboval volt, ezert nagyon lomhan indult meg. Kettostomegu k draga hozza. Enyemben papiron 296 volt eladaskor, ette az olajat es folyt is belole, kuka volt a turbo, a teljes futomu es a valtoban is doglodott a nyelestengelycsapagy. Inkabb eladtam rekordgyorsan (hahus hirdetes elesedesetol ket ora alatt ala volt irva az adasveteli) olcson, a hibakat elmondva.
-
akela91
addikt
válasz gzbotii #160916 üzenetére
Jól. Nem egy mazda mentalitás. 2 órát ott voltam, elengedtek egyedül is tesztvezetni. Kerestek hasonló modelleket hasonló extrákkal mint kértem. A felni miatt átnézte az osszes ott lévőt, van e olyan megmutatni, amit kinéztem.
Amin csodálkozom: A darkmoon kék a valóságban kb fekete...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #161034 üzenetére
Annyira orbosltak a rozsdasodast, hogy mar volt visszahivas az ujakra is korrozio miatt. Nem csak az elso gen 3-nak volt ez gyenge pontja, hanem az elozonek is, ahogy 6-bol is.
Viszont, ha nem orok eletre kell neki a Mazda, akkor nem lesz gondja, na meg ha lejart a garancia, akkor csinaltat egy alvazvedelmet.
Arrol nem beszelve, hogy az tetszik neki igazan, akkor hiaba."Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #162567 üzenetére
Én hölgytől vettem az enyémet, és amellett, hogy gyönyörű állapotban volt a 12 éves autó, még borzasztó jó illatú is, ami mindig halványan előjön, ha az általam használt, intenzívebb illatosító elveszti az erejét, pedig 8 hónapja vettem a verdát.
Szóval néha tényleg jó, ha hölgyé volt az autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zoo8800
veterán
válasz gzbotii #162885 üzenetére
Az olasz autós topikba sokat írtam a típusról.
Dinamika: 120 lóhoz képest elég jó, "lelkes" a motor, szerethető a karaktere és a hangja, de azért ekkora ménestől nem kell csodát várni. Az autobahn führer überlimókat nem ezzel fogod kitúrni a belső sávból, de elég az ereje, hogy kényelmesen előzz vele országúton.
Kényelem: elég szubjektív, az ülése szerintem kényelmes, a futóműve kicsit zötyögős.
Fogyasztás: ahogy rúgod neki. 7,5-8 literrel eljár vegyesben.
Nyűgök: vannak, ld. olasz autós topik
Zajszigetelés: A futómű szerintem hangosabb az átlagnál. Motorzaj alig van, nem ez dominál. Kivéve gyorsításkor, akkor szépen felemeli a hangját, ezt pl. pont szeretem benne.rip and tear, until it is done
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #162894 üzenetére
Ha kényelem és biztonság kell, akkor nézhetsz Volvo-kat is. Az S60 korai példányai már hasonló árban vannak, igaz ennyi pénzért alaposan meg kell nézni mit vesz az ember. Más kérdés, hogy a szervizelése más árkategória, mint a Vectráé.
Másik téma:
Ismerőseim most nézegetnek első autót. Szintén itt élnek németben, így hozzá nem értőként kapásból a VAG termékein kezdtek gondolkodni és ki is néztek egy Seat Ibizát 3 hengeres ezres motorral (azt most nem vágom, hogy MPI vagy TSI amit ők néztek).
Mindenképp új autót akarnak max 13-15 ezer euróért az Ibiza-Polo-Fiesta méretű kisautó kategóriában. Én viszont baromira majrézok a kis háromhengerestől és szívem szerint lebeszélném őket róla. Főleg városban, rövid utakra használnák, meg évi 1-2-szer haza Magyarországra.
Mik a tapasztalataitok ezzel a motorcsaláddal? Van-e amit szívesebben ajánlanátok nekik?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
zoo8800
veterán
válasz gzbotii #162894 üzenetére
A zajkomfort elég szubjektív dolog, dB mérő nélkül nehéz jól megítélni.
Amikor pár éve sokat mentem céges kocsikkal, akkor mindig öröm volt visszaülni a saját Bravoba. Nemrég vettem egy G7-est, az jóval halkabb a Bravonál. Anyám E12 Crorllája eléggé egyben van, de autópályán üvölt a motor, az a zaj elnyom mindent. Annál a Bravo is sokkal jobb.
A Bravo árában biztos van halkabb kocsi is, ha ez fontos szempont.rip and tear, until it is done
-
426os
őstag
válasz gzbotii #162914 üzenetére
Nem is értem némely kereskedő hogy marad életben (na jó, sejtem). Volt olyan hirdetés, amiben kb semmi infó nem volt az autóról a képeken kívül. Felhívtam, kérdeztem, a válasz: a hirdetésben benne van minden. Konkrét kérdésekre nem tudott válaszolni, miután néhány apróságra is rákérdeztem, abban maradtunk, hogy majd keres, miután beszélt a tulajjal (bizományis autó, állítólag a kereskedő egy barátjáé, ezért biztosan jó, csak épp semmit nem tudunk róla). Azóta is keres. Volt viszont olyan kereskedő is, aki teljesen készségesen válaszolgatott a kérdéseimre, pedig már több, mint fél éve eladta az autót (leinformálás miatt hívtam fel). Utóbbi szimpibb volt, de talán ez a ritkább eset. Igaz nem vagyok egyszerű eset én sem, mert ha látok apró jeleket, amik miatt sántít a hallott történet vagy elhallgatott sérülésre lehet következtetni, akkor nem szégyellek rákérdezni. Szerencsére ráérek várni, nem azonnal kell autó.
[ Szerkesztve ]
.
-
Bpisti84
tag
válasz gzbotii #163054 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos. Kipróbálni valószínűleg ki tudom, sőt olyat is hallottam, hogy csak adják a kulcsot és vihetem. De nem tudom mennyire vannak ilyesmire felkészülve a szervizek. Szerintem inkább ezért vállalnak némi garanciát itt a kereskedők. Inkább nézek olyan autót amibe nincs kettős tömegű, legalább ezzel ne legyen gondom.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen