-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz slett27 #123035 üzenetére
Fiatom és franciám még nem volt, de Fordot üzemeltettünk már a családban legalább 1.5 millió km-t, és nem igazán értem, hogy az FFF trióba a Ford miért került bele, és melyik modellekkel érdemelte ezt ki, ugyanis tapasztalataink szerint rendkívül megbízható és tartós autók.
-
BigBlackDog
veterán
válasz slett27 #162446 üzenetére
Amit én csinálnék;
- a fém hatású szőnyegeket cserélném gumira vagy szövetre (vagy legalábbis kiszedném), én mindig rosszra gondolok, ha ilyet látok
- elvinném egy nyugodtabb helyre, ahol körbefényképezem (a négy sarka felől négy kép + 1 kép belülről a hátsó ülésről, amin látszik a műszerfal, kormány, részben ülések + 1 kép a motortérről)
- turbó (HD) képekre előfizetnékEgyébként mióta van fent?
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz slett27 #162446 üzenetére
Szerintem rozsdásodás miatt nem kapnak rá annyira. Nekem előző autómon volt egy frissen kezdődött rozsda, elemjavítás miatt, semmi komoly, pár tízezerből simán javítható, de legtöbb embernek ez miatt nem tetszett, pedig még az árból is engedtem volna miatta.
Run&Ride
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #162860 üzenetére
Ugyanolyan odafigyelést igényel, mint a szívó, csak még jobban kell rá vigyázni. A legfontosabb, hogy nem szabad nyomni hidegen, de én pl. a szívó benzineset sem nyomom 2500-as fordulat fölé, amíg nem áll be a víz 90°C-ra, illetve nem engedem 3000 fölé, amíg nem megyek legalább 10 percet a 90°C-os vízzel, mivel az olaj később melegszik fel az üzemi hőmérsékletre, mint a víz. Nem muszáj ezt így betartani, de ha betartod, azzal ártani nem ártasz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz slett27 #162888 üzenetére
Kb. két keresztkérdéssel megtudhatod magad is, hogy használta, sőt ha próbakörön ő vezet.
Nyilván ez kereskedésben nem játszik, de magánszemély tulajok ritkán tartják fejben, mások szerint hogy kellene vezetni, rutinból fog menni.Meg ugye azért az is megvan, hogy nem csak turbóst lehet szétgyilkolni? Mennyivel lesz jobb, ha kiderül 1000km-en egy liter olajat fogyaszt a kocsi, de kiszűrni ugyanúgy nehéz?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #178814 üzenetére
Hali!
Én még ott tartok, hogy G Astrával csapatod.
Astra J jó irány, csak kicsit nehéz ezért nem megy jól és picit többet eszik mint a hasonló de könnyebb autók. Cserébe nagyon kényelmes (havernak ma hoztunk el egy 1.6i J Astrát), nem szervizigényes és ha mégis kell vmi hozzá olcsó az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz slett27 #178858 üzenetére
Kia rio, hyundai i20, fiat 500, kia stonic...ból is van, hogy lehessen mutogatni a 2,9M és 3,1M induló árat.
Amúgy a sógornőm nem tudja elviselni a klímát, meg tudok több olyan embert aki nagyon ellene van.
Ügyfelek között is nem egy kért meg, hogy kapcsoljam ki, mert nem bírja.
Mondjuk akkor is klímásat vennék, ha nem bírnám, mert az nélkül nehéz eladni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #193577 üzenetére
Juliska talán, de nehéz kérdés
Bár ebben a kategóriában előfordul azért egyszerűbb (DPF nélküli) dízel is, abból már a 90 ló is előrelépés, aztán legalább az üzemanyag költség segít a karbantartást finanszírozni. Gondolok a TSI vezérléscserére és kokszra, M32 váltó és féltengely felújításra pl.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #193581 üzenetére
Mindegyik kinézett típus és motor kombináció esetén van néhány jellemző hiba, ami persze nem feltétlenül érint téged a tulajdonlás ideje alatt, de nem árt kalkulálni velük.
közvetlen befecskendezéses motoroknál a szívó oldali koromlerakódásokat kellhet dióhéjas módszerrel eltávolítani (érintett az 1.4 TSI, 1.6T). Az M32 váltó csapágy probléma, és féltengely csukló kopás miatti remegés viszonylag gyakori dolog szerintem a Fiat/Alfa és General Motors (tehát Opel) vonalon. Továbbá drága alkatrész a vezérlésben az okoskerék, gondolok itt az 1.4 TSI motorra (maga a lánc még nem lenne vészes). Nem ismerem részletesen mindegyiket, VW dolgok pl. viszonylag jól dokumentáltak és sok helyen lehet olvasni róluk, de Opel dolgokban nem vagyok jártas, szóval nem teljes a lista. Csak amiatt dobtam be, hogy nehéz lenne kiválasztani közülük egyet úgy, hogy na az majd tökéletes lesz, inkább pénzügyi tartalékot érdemes képezni, bármelyik is legyen
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #193737 üzenetére
Pedig az a Megane elég jól sikerült. (De nekem sem jön be valamiért, van ez így...)
Szerintem a legjobban még mindig a nyitó hozzászólásodban említett Alfa Giuliettaval vagy J Astrával járnál. (A váltónak meg utána kell olvasni, hogy mit lehet vele csinálni / mennyibe kerül a javítás. Hibátlan autó nem sok van, de tapasztalat már talán igen.) A korai 1.4 TSI-ről én is lebeszélnélek.
Ott van még a Toyota / Honda, de lehet, hogy unalmasnak fogod találni. Szerintem neked az eddigiek alapján Mazda lenne való. (Annak is utána lehet nézni, hogy a rozsdavédelmen mennyit lehet javítani a tapasztalatok szerint. De ezen a fórumon nem szoktunk Mazdát javasolni... )
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #193732 üzenetére
Elég szűk a mezőny ott ami nem a 3F szabály alá tartozó és nem is foscsi TSI.
- Toyota Corolla sedan 1.6i
- Saab 93 1.8i (ha bátor vagy)
- Chevrolet Cruze 1.6i
- Opel Astra J 1.6i
- Honda Civic Sedan 1.8i (bár az nagyon a kereted tetején van, inkább fölötte)[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #193750 üzenetére
VW topikban dj79 fórumtárs rakatott rendbe majdnem ugyanilyet (Golfban), utána váltott Prius-ra, ahogy az előbb is ajánlotta koksz tisztítás és vezérműlánc nyomja meg a költségeket. 1.2 TSI esetén amúgy nincs okoskerék, ami miatt drága az 1.4 vezérlés cseréje, de olajfogyasztásra a kisebb teljesítmény miatt talán hajlamosabb kicsit - szóval érdemes megbízható forrásból származó példányt keresni. Az Octavia 3 már szíjas vezérlést használ, de az a generáció 3-3.5 millió legalább, a különbségből pár vezérlés kijön
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz slett27 #193750 üzenetére
Egy koxmentesítő túra nem árt neki ennél a futásnál, injektorok rendberakásával együtt. Ez 100-150e költség, kivéve ha novothtibi csinálja, mert akkor több.
Ha a linkelt példányban longlife olajcsere-periódust tartottak, akkor bizony elképzelhető, hogy keverékkel megy már.
Amennyiben a vezérléscseréről nincs számla (ami gyár feszítőt tartalmaz), akkor úgy kell tekinteni, hogy nem történt meg. Az utángyártott feszítők sajnos sok embernek nem váltak be, a gyári pedig elég drága tud lenni beszerzési forrástól függően.
Ennél a futásnál még az is lehet, hogy éppen kuplungozás előtt van pár tízezerrel a gép, és emlékeim szerint ebben már van kettőstömegű lendkerék.Amúgy a prius nem büdös, a belső szagot meg lehet szüntetni a megfelelő eljárásokkal.
-
Qru
MODERÁTOR
-
joshua7
veterán
válasz slett27 #193750 üzenetére
Megnézném azt az ,autószerelőt', milyen konkrétumot tudna róla. TC-n is a 10+ éves beragadt szöveget nyomják a mai napig, a TSI egy sz@r! Ennyire képesek...
A 122 lovas verziót simán bevállalnám (meg kell nézetni, mit csináltak rajta, de ez mindenhol így megy). Sosem vennék helyette egy 1.6 szívót.Nekem egy láncos CAXA 1.4 TSI van, 130e-nél cseréltettem vezérlést (már csörgött, de baja konkrétan nem volt). Relatíve jól megy, fogyasztása is rendben.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #193800 üzenetére
Csináltam már ezt is, azt is. A hosszas netes keresgélés, majd viszonylag hosszabb utazás eddig úgy tűnik, hogy jobban bejött (kopp-kopp).
Ja, és kulturált magánszemélytől nagy eséllyel tudsz jó autót kifogni. Ebben az esetben a kulturált alatt azt értem, hogy korrekten viselkedik, ami az autóján is megmutatkozik.
Ha a kocsinak matt a lámpája, okádék a beltere és jól láthatóan hetek/hónapok óta lemosva sem volt, akkor viszontlátásra. Ha kívülről is jól láthatóan igénytelenül bántak vele, akkor a műszaki tartalomtól se várj sokat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
troll81
addikt
válasz slett27 #193800 üzenetére
Az elmegyek meg nézni az mindig jó. De múlt héten vettem autót ami igénytelen kinézetű körbe parkolt volt.az automata váltó kellett meg a méret.lesz javítva annyi. Meg se néztük csak hoztuk haza.klimas álló fűtés egyedi kis autó.
A saját autómat tavaly 220km hoztam haza 2x mentem érte.majdnem 1000km
Ne sajnald az időt,meg a benzin költséget erre később megtérül -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #193800 üzenetére
Szintén zenész. A meglevőt mi is úgy vettük, hogy bementünk Tatabányán a régi buszvégnél, a CBA körül amik voltak annó, és vizsgálgatás nélkül. 2 játszott, egy régebbi Mazda, de az fekete volt és végig volt körkörösen karcolva a mosástól, meg ez az akkor majdnem 6 éves Focus. Na, azóta is azzal járok, de szinte biztos, hogy volt javítva, mert az első kerék feletti elemnek a csavarjai fehérek, és szinte biztos, hogy volt tekerve, mert pl. az első kuplungcsere 70.000 körül már megvolt. Ezt leszámítva azért szerencsénk volt, hogy nem nyúltunk bele a 10 perc keresgélés és átnézés nélkül.
Most eljött a csere ideje, és már egy ideje én is nézegetem. Voltam a környéken 6 kereskedésbe, hát, nem tudom. Nekem is be van állítva egy keresés a könyvjelzőbe a környékre, de nem túl bíztatók a kereskedések. A legtöbb gép külföldi, tekert, töröttből helyreállított, stb. lehet, és, ha kiterjeszted a keresést országosra, akkor láthatod, hogy sokszor még 150.000-300.000Ft-al drágább is itt, mint pl. BP-n vagy Győrbe.
Nekem ugyanaz a problémám. És az még a legkisebb gond, hogy 5-7ezer Ft és idő messzebb menni, de 15.000-20.000Ft átnézetni/db, úgy, hogy kb. az egész országos kínálat úgy sz*r, ahogy van.
Több 100.000-et el lehetne b.ni csak a nézelődéssel. Még ebbe a topicba is írt valaki, hogy pár év után megunta, és elment a legközelebbi kereskedésbe, hogy ennyi, ma megvesz egyet, aztán lesz ami lesz.Kolléga nem rég vett 2007-es Focus kombit, rengeteget megnézett, és azt tapasztalta, hogy a magánszemélyes még sz*rabb volt, mint a kereskedéses, és az árból is kb. ugyanúgy nem engedtek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #193850 üzenetére
Próbálkoztak de Kizashi pl nagyon nagy bukta lett. Most ugye átvettek pár Toyota modelt (Hibrid
AurisCorolla, hibrid RAV4), cserébe átadtak ők is pár modellt (Baleno ahogy írod).Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota Starlet[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs