-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #105117 üzenetére
Egy helyzetjelző nem akkora tényező szerintem. Nekem a dízel is hamarabb beindul mint ennek a szerencsétlennek az 1.6-os benzinese.
hobizoli: Egyik munkatársam értetlenkedett, hogy ez a funkció biztos, hogy nem gyári, mert az ő 2000-es évjáratú Focusában nincs ilyen. (Már a Fiat Ritmo is tudta ezt)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Csaby25
senior tag
válasz gzbotii #106120 üzenetére
Ertem, en Maros megyeben lakom, amugy nekem a Focus 2 is tetszik, csak nem igazan kapok automata klimasat.
Csak ezt talaltam: [link], csak nem tudom mennyire tartos ez a Ti-VCT motor illetve van olyan esetleg ami dragabb lenne bele mint egy simaba, a masik problemam pedig, hogy az elado allitolag csak hetvegen tudja megmutatni az autot es igy nem tudnam leteszteltetni a FORD-nal.
Lenne meg egy Audi A3, az elozo hozzaszolasomban van a link.
Golf V-t meg nem talaltam, csak FSI-t de azt nem akarok, mert allitolag draga bele a NOX szenzor ami gyakran meghibasodik es meg szelep kormosodas is fennall...
A Golf a 4000 eu korul lenne, az Audi 3000, viszont az regebb generacio, te melyikre voksolnal?
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
#16514048
törölt tag
válasz gzbotii #106118 üzenetére
Mondjuk ezért a példányért nem is adnék több pénzt. Látom meg van áldva a tulaj a boyracerekre jellemző kiváló stílusérzékkel, még szerencse hogy pár apróbb "optika tuning" kiegészőn kívül másra nem maradt pénz.
Amúgy, ha valaki nekem akar autót eladni, az ne kormányvédős, üléshuzatos képet küldjön, mert egyből azt fogom feltételezni, hogy szét van kopva/ ki van szakadva.
-
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #106880 üzenetére
Mind1 mennyit keresel, mert mindig lesz valami ami a lehetösegeid hatarait surolja es ugyan ugy jön a vegyem ne vegyem, hitel nem hitel kerdes. Az hogy valaki trabantbol vagyakozik egy vw be vagy egy bmw böl porscheba aranyaiban mind1. Kereshetsz 5000 euro nettot is, akkor is tönkreteheted magad ha buta vagy es 100ezer forinttal is gazdalkodhatsz okosan.
-
Kornel
veterán
válasz gzbotii #108016 üzenetére
szerintem egy ajtó csere nem a világ vége, sőt szerintem jobb, mintha elkezdték volna gányolni.
ellenben ez a gagyi tuning feeling, mint pl. a márkajelzés eltüntetve, stb., nem sok jóra utal, legalábbis nálam.
(#108017) joamilestoné: 2.2 transitokra most van visszahívás (bizonyos évjáratokat érint csak)
az olajpumpa bemondja az unalmast, és beáll a motor.
made in franceegyébként elgondolkoztam egy ilyenen.
ha van akkora elől, mint a mondeo, akkor szerintem 1-2 év, és menni fog.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #108185 üzenetére
Nem egy szélvész, és ahhoz képest szerintem aránytalanul sokat fogyaszt.
A gyengébbik 55 lovasnak valami 17 sec a 0-100, az erősebbik sem sokkal jobb, ehhez mérten az 5-11 liter közötti (spritmonitor) fogyasztás elég sok, szerintem az 1.6 kiegyensúlyozottabb, főleg a 94-től gyártott 101 lovas, de még a gyengébbik 75 lóerőset is szívesebben venném mint valamelyik alapmotorosat."Bad reklám is reklám too"
-
parandroid
nagyúr
válasz gzbotii #108230 üzenetére
Céges autó volt (több is, sikerült egyszerre venni pár darabot), nagyjából mindenki utálta. Főleg, miután beleült a vezetőülésre. Külön műsor volt a cégnél, ha valaki első alkalommal szállt be. Megkapta a kulcsot, bekészítettük a popcornt, és akik már túl voltak a dolgon, hangosan röhögve fetrengtek, miközben az ibiza-szüzességét frissen elveszítő kolléga ordenáré módon káromkodva szorongatja a friss bucit a fején, amit az a-oszlop odacsinált. Soha előtte, és azóta sem sikerült senkinek beütnie a fejét az a-oszlopba egyetlen céges autóban sem, pedig volt azért jópár fajta, itt meg tömegszórakoztató kellék lett belőle.
Egyébként menni különösebben nem megy (1,2-es C Corsákat váltottak vele, azok kb ugyanazt a dinamikát hozták), cserébe különösebben keveset nem is fogyasztott (sokat sem szerencsére). Ellenben sikerült a spanyoloknak olyan szenzációs futóművet hangolni alá, hogy egyszerre legyen az autó billegős, és szar úttartású, és üssön hatalmasat minden egyes kátyún.
Hab a tortán, hogy a középkonzol az alja felé befelé dől (azaz a teteje kijjebb van, mint az alja), ami egy ergonómiai tockos a t. felhasználónak. Persze hamar megtanulod, hogy melyik gomb mit csinál, mert a feliratokat ennek akpcsán úgysem fogod látni.
Minőségre amúgy hozza a VAG-kötelezőt, a hely talán pont csak a vezetőülésben szűkös kicsit (főleg lábtérben), máshol átlagos kisautó-méret. Probléma sem volt vele igazából, úgyhogy ha mindezek alapján kedvet kaptál a spanyol néplélekkel való azonosulásra, akkor hajrá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dorien
veterán
válasz gzbotii #108232 üzenetére
A Focus 1 veri a Fiestát helyben, az Astra G-t meg szerintem kb. mindenben. Utóbbihoz valamivel olcsóbb az alkatrész, cserébe jellemzően eszegeti az olajat. Szóval én egy 2002-2005 évjáratú Focus Mk1.5-re szavazok.
Mágus2: Az ajtók alja szokott belül rozsdásodni a Focusoknak, de a ráncfelvarráskor ezen javítottak. Az enyém 2004-es és semmi rozsda nincs rajta még.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
parandroid
nagyúr
válasz gzbotii #108236 üzenetére
G Astrával annyi a trükk, hogy lehetőleg Classic verzióban kell venni, azzal már nincs semmi gond. Nem egy versenyautó, de ebben a kategóriában semmi nem az. Én abból keresnék inkább valami normális, viszonylag új példányt. Vagy az mk6 Fiestából. Esetleg Fusion?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#16514048
törölt tag
válasz gzbotii #108245 üzenetére
Páran azt mondják, hogy elég az 1.4 is, de én mindenképp az 1.6-ossal venném. Spritmonitor szerint kb 1 decivel fogyaszt többet, gyári 0-100 adat pedig 10.9 vs 14.1. Érzetre, illetve más tartományban mondjuk nem tudom, hogy mekkora a különbség, de nem fogyaszt annyival többet, hogy érdemesebb lenne a gyengébbet venni. Zajszigetelésről nem tudok nyilatkozni érdemben, csak rövid ideig ültem egyben utasként, de nem tűnt fel ezalatt az idő alatt, hogy bármi baj lenne vele.
(#108246) 8th: elhiszem, nem állítom, hogy ne lennének korrektek, és biztos árulnak pár normális kocsit is. Csak arra építik az üzletüket, hogy a "legjobb áron" kínálják az autóikat, ennek megfelelő az állapotuk is általában.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz gzbotii #108245 üzenetére
Az 1.6 dinamikusabb, ha sokat előzgetsz akkor válaszd ezt, de 1.4-ből olcsóbban találsz jót. Ha nem hegyes-dombos vidéken élsz, akkor teljesen jó 4 személlyel is. Nyugis vezetéssel 6 literrel eljár országúton, 7 literrel városban.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
őstag
válasz gzbotii #108232 üzenetére
volt a családban 1.4 ibiza, 4 ajtós (cordobának hívták, de szerintem ugyanaz az autó más kasznival)
ahhoz képest hogy kisautó kifejezetten jól mozgatja az 1.4 75le motor, kellemesen kapcsolható a váltója és nagy volt a csomagtartója
2006-os volt kb 110e km el vettük és 180al adtuk el
gyújtótrafó gondja volt egyszer más semmi csak kopó dolgokcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #108258 üzenetére
ha troll lennék, azt mondanám, hogy ülj be egy rendes autóba és megtudod.
de mivel nem vagyok az, ezért megosztom a tapasztalataimat.
b corsa: 1996-200-ig volt, 1.2 city. tisztességes, megbízható mechanika, jó formaterv, szar UI. (döglött kormányzás, nehézkesen működő kapcsolók, középszar ülés)
agila 1: 2000-2010, 1.2 elegance. ezzel az eggyel volt komoly műszaki gond, főfékhenger hiba. az ugyanolyan motor még szarabbul viszi, mint az astrát, pedig ez nagy szó. minden kanyarban halálfélelem, de legaláb pattog is. rossz ülések, de legalább a kezelőszervek többsége kulturáltan működik, mert suzukiból van.
g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert.
ezek közül az astra a legtöbbet használt, talán már 90ezer km is belekerült. mindegyiket 0km-esen vettük, szóval nem az előző tulaj lelakása miatt szar benne az, ami. az agila helyett splash lett, hát egy reveláció hozzá képest, fürge, fickós motor, szinte élvezetes futómű, élénk kormányzás, kevésbé is ráz, az ülése százszor jobb, stbstb. astra helyett prius lesz ősszel-télen vagy jövő év elején. unokatesóm úgysem sportol vele, minden másban meg jobb az astránál.
vezettem még g astra szedánt 1.6-os 100 lovassal, hát az is egy kelletlen fos volt. ami tetszett, az az A omega volt, 2,4 (?) szívó benzinnel, a maga csövességében tök jó kis autó volt, hömpölygés jobbra-balra, nagy kényelmes hombár, szép nyomatékos motorral. -
-v-
addikt
válasz gzbotii #108245 üzenetére
Az 1.4-eset kerüld el, nagyon lomhácska. Az 1.6 sokkal szebben viszi, az teljesen jó a kasztnihoz és kb. ugyanannyit fogyaszt (mivel az 1.4-et folyton jobban kell pörgetni, hogy legyen valami) - pláne kombihoz nem igazán nyerő az 1.4 ...
Egy szép állapotú 1.6-os ghia faceliftes focus még ma is egy jó autó.(#108182) Dorien: azért mondom ki kell próbálni, mérettől és üléshelyzettől függ. Én pl. pont úgy állítom be hogy a sima focusban nyomja .. pont ott meg úgy támasztanám meg a térdem ahol az éle van.
Szerencsére az enyémben az ülés tartja a lábamat szóval nem kerül intim közelségbe a középkonzollal(#108263) joamilestoné : jaguar?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz gzbotii #109253 üzenetére
A Punto2 szerintem egy kifejezetten jo auto, a swift utan ez a kovetkezo lepcso. Elegge kenyelmes, jok a fekek, nyomatekosak a motorok. Az 1.2-es(60LE) volt az asszonynak, teljesen vallalhato es a konkurensekkel osszehasonlitva nyomatekosabbnak erzik (Toltam vele 150-nel is autopalyan es nem veszes).A varosi fogyasztas inkabb a 6L-hez volt kozelebb mint a 7-hez. A tipikus hibai, viszonylag konnyen es olcson orvosolhatoak.
- szervohiba (ujrainditas altalaban megoldja, vagy a kapcsolo csereje)
- a gyujtokabelek hamar oregszenek (kb 6e Huf)
- ECU hiba (nincs valami jo helyen ezert a meleg kinyirhatja kb 25e huf) -
Integrale
veterán
válasz gzbotii #109207 üzenetére
Melyik mikori evjarat? Egyebkent nincs komoly baj a Puntokkal, kiforrott egyszeru technika. Fl elottibol 1.2 16v- t neznek, ha sokat mesz orszaguton, vagy jellemzobben ott hasznalod, csak varosba jo/jobb lehet a 8 szelepes is, alacsonyabb fordulaton nyomatekosabb.
(2500nal 100nm vs 4000-nel 110)
Belul ugyan akkora hely van mind a kettoben, egyik sem szukebb a masiknal, Puntonak viszont 40 literrel nagyobb a csomagtere.Az ecu hibara is van megoldas, hazilagos, de mukodik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz gzbotii #109253 üzenetére
Én most vettem egy punto classicot március végén, nagyon szeretem, ez a 60lovas verzió, nagyon jó kis kocsi szerintem. Fogyasztás nálam 5,7 liter eddig 3 teletank után, ez főképp város, eddig volt egy Győr - Bp - Győr és egy Győr - Oroszlány - Győr amit hosszabb országúti túrának mondanék.(nyugis vezetési stílusomat is tükrözi szerintem), hibája ami van nálam az a szervó hiba, kormány nyomaték érzékelőt kell majd benne cserélni, 55k Bp-en a csere egy olyan embernél akit a fórumokban istenítenek. (akkor megy el a szervó, ha nagyon kitekerem a kormányt lassú sebességnél és rossz minőségű úton haladok lassú sebességnél(20km/h fölött már sosem jön elő).
Nekem nagyon tetszik a beltér, és a külső is csodás.kép
Más hiba, gond, baj még nincsen(mondjuk érezhetően gondos tulajtól vettem), ez az ECU hiba amiről beszéltek, mit takar?
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs