-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Én ezt a "kopogós műanyag" dolgot amúgy sose értem se tesztekben se sehol... nem szoktam menet közben fogdosni se a műszerfal tetejét, se az ajtó alját stb Kormányt, váltót és egyéb kezelőszerveket, illetve gombokat.... ott ne legyen kemény, ahol nyomna, könyöklők, térdnél stb. Számomra semmivel se lesz igényesebb egy beltér attól, mert "puha" anyagokból van...sok esetben a kopogós fost könnyebb is tisztán tartani, letörlöm a port és kalács.. ami meg szép pihepuha az meg sokszor olyan kényes hogy nem igaz.
Pl. 206-os belterét fikázzák mindig milyen igénytelen, hát nekem eskü sokkal jobban bejön mint egy J astra vagy új focus beltere..lehet azok puhák de minden eszembe jut arról, ha ránézek, csak az nem, hogy igényes Illesztések jók legyenek, ne zörögjön stb. ettől mind igényesebb lesz... de hogy ott, ahol sose fogdosom milyen típusú műanyag van, aztán olyan mindegy nekem... -
TaaT
veterán
"de rugót vágni? Tényleg kell ez?"
Ez a vizet prédikálunk bort iszunk tökéletes esete: a közelmúltban a totalcar is helyeselte a bontószökevény és sufnituning autók eltávolítását (műszaki vizsga folyamat megváltoztatása) az útról... erre megflexelik a játszós autó hátsó rugóját
kár hogy nem lehet kommentelni, kapnák az ívet rendesen
Give them hell Ukraine!
-
citkar
addikt
Ez a 6-8 évesekre is igaz, vagy inkább kicsit fiatalabbat érdemes venni? Vagy a 306 (vagy 307) cc nem jobb vétel? ha szánok rá többet esetleg?
MR2-nek van Magyarországon tábora, ahol még több tapasztalatot lehet megtudni róla? Nekem tetszik az az autó, de mivel nem értek hozzá, egy bő 10 éves autót nem szívesen vennék, csak ha megbízható és vannak hozzá értő, megfizethető szervizesek (alkatrésszel).Messze van a motor élménytől, de télre jó lenne valami s ha nem kabriót veszek csak kényszerből használnám, így legalább néha nyáron is elővenném és élvezném is
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Szóval a Peugeot kabriói összességében vállalhatóak, nem pénznyelőek.
Valszeg az MR2 egyelőre felejtős lesz, mert a ritkasága és kora miatt túl sokba kerülne, talán majd egyszer.
Annyi autónak vannak fun club oldalai itt Magyarországon is, de hogy az MR2-nek ne lenne...tényleg ilyen kevés gurul az utakon belőle?
Mindenesetre tájékozódok még. -
Laraxior
titán
Aszittem 150 a vége... erre meg ott kezdődik
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Damage401
senior tag
Szia,
Kis utak csak nqpi 20 km. Hónapban max 800 km. Hatvan Gyöngyös távolság
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Damage401
senior tag
Szia,
Most egy Ford Escort 99' évjáratú 1.6 Zetec autó van. Kaszni tartok csak, most lett megcsináltatva, de ki tudja mi lesz majd tavasszal.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
veterán
mert sokkal jobb vezetni. akkoris jobb, ha a sarki kisboltba mész vele, meg akkor is, ha napi 200 km-t ingázol.
tresh: nyilván nem ismerjük pontosan a kínálatot, szerintem 1.8-ért ki lehet fogni elég jókat, 100k körüli km-rel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Dr.Zoo
senior tag
Én anno egy profi VW szervizeshez hordtam életem első G2ét, nappal a porcheben melózott, délután meg maszekban... Sajnos váltott, elment a BMW-hez, nekem meg totálra tört a G2......
Utánna jött egy flancia, azt kókányolta egy falu melletti embör, aki szerény véleményem szerint a zsebére melózott, mert 1.5 év alatt többet volt nála a clió, mint nálam.
Utánna ajánlották a falumban Abelovszki Janit, mostmár mondhatom hogy a 4. kocsim hurcolom hozzá.
Astra-val kezdtem, utánna a Taft, utánna a B5 paszuly, mostmeg a B5.5 paszuly.
Korrekt ember."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
neduddki
nagyúr
HI!
Audi 8L A3 (Mk1) (AHU: 09/96-08/00, AHF: 01/97-04/02, ALH: 08/97-06/01, ASV: 09/99-06/01), Audi B4 80 (1Z: 09/91-07/95), Audi Cabriolet (1Z: 07/95-07/96, AHU: 07/96-08/00), Audi B5 A4 (1Z: 01/95-07/96, AFN: 02/96-07/99, AHU: 08/96-06/00, AHH: 04/97-09/01, AVG: 08/99-06/00), Audi C4 A6 (1Z: 07/94-06/96, AHU: 07/96-10/97), Audi C5 A6 (AFN: 04/97-04/01, AVG: 08/99-10/00)
bofudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
Fasza, bírom az ilyen arcokat az eladópultban Akkor mehetek vissza venni egy olajzószettet
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Dany007
veterán
No, én csak a külsőket néztem...
Nekem egyértelműen az S5 jön be a legjobban. Az E93 se rossz, de igazából semmi extra (külsőleg). Ha már - ha jól emlékszem olyan 10m körüli a határ - ilyen "magas" a léc akkor legyen odabaszós ha ránézel. A 92 már egy fokkal komolyabb. 325i szintén semmi... Az E89 meg olyan "hülyegyerek autó". Akinek apuci megveszi a diplomaosztóra hogy legyen mivel csajozni... Szép külső meg minden, de szvsz kicsit komolytalan.Az S5 viszont ütős! Az odabasz rendesen! Ez nem a laza "bohócgyereket" tükrözi hanem a komoly embert. Olyan "mindjá' széb...lak kö...ög!" kinézete van! Persze pozitív értelemben. Ránézel és azt mondod, hogy eeeez igen! Mintha valami fekete puma / jaguár / tetszőleges vadállat épp kitörni készülne belőle!
@Dr.Zoo: Ja hát usákiás benyóval meg fizuval könnyű. Áh csak kíváncsi voltam, hogy szerinted ez árban / kinézetben korrekt-e. Mert igazából 650-ért is árulnak 2000-es Passat-ot... Szóval ez az 1 misis ár egyáltalán nem az alja.
[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
Ha leteszed kp-ban az asztalra, akkor viheted próbakörre
(egy pillanatra elgondolkoztam: én nem mernék ilyen kocsit venni, pedig nagyon jól fizető állásom van, de még igy is para lenne fenntartani.) Egyáltalán nem is tudom, mennyi az a havi fizu, aminél bevállalnék mondjuk egy s5-öst.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
H/K nem annyira jaó szvsz. Barátom a cég magyar részlegénél minőségbiztosítási bizbasz...hááát...
B&O nekem is begyön, de nagyon, csak a mostani allroad szériában nem volt, pedig tuti azt vettem volna(#59843) Qru : minek, nem most vetted?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Lexus? Vagy ennyire nem nyuggerkednél?
Egyébként ezek a kocsik (Ódi, Bömbi és tsa-i) rendes felfüggesztést kapnak másrészt meg az ESP amúgy sem engedi hogy állatkodással veszélybe sodord magad. Legalábbis a polgári változatoknál tutfix, hogy nem. Egy M3/M5 nyilván más(ról szól).
mod:
bitpork: De, ezért ajánlom nyugodt szívvel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
Ja jó. Én csak a külsőt néztem.
Az a Z4 nekem is olyan kis második, játszós autó benyomását kelti. Igazából ha csak másodiknak kell azért, hogy elmenj síelgetni arra szvsz tényleg jó lenne.Egyébként mit jelent az, hogy "játszósabb" ? Vajon egy ilyen S5-tel meg a 3-400 pacival alatta nem lehet állatkodni? Persze nem értek hozzá, csak kíváncsiság. A Német autópályán mindegyiknek kinyomhatod a szemét, meg pöröghetsz vele a parkolóban... esetleg egy versenypályán... Aztán kész, nem? Gondolom nem meghalni akarsz benne... Bár ezekben már nehéz szvsz.
Esetleg egy Porsche? Nem ismerem az árakat csakúgy eszembe jutott. Talán valami régebbi Ferrari? Az így is necces mi... Meg gondolom nem akarsz túl régit. Pár éves max. Ha meg mindenáron BMW akkor talán E92. Az még külsőre olyan tiszteletet parancsoló. Bár az S5-nek még így is csak a fele.
-
-
Dany007
veterán
Hmm és azt honnan lehet tudni így műszaki adatok alapján, hogy lazán megmászod vele drifttelve a Mont Blanc-t? Mondjuk szó se róla, ennyiért a használt piacon lehetnek igények.
No, de azért ahogy nézem lehet kapni ennyiért Ferrarit is. Igaz jó régit! Bár itt a fórumon azt mondják olasz autót nem érdemes...
Max megforgatod a pénzed kicsit a Forexen és már jöhet is a 911. : )Mindenesetre kíváncsi vagyok melyik típus fog nyerni. Aztán várjuk a képeket meg a 0-100-as videót. : P
Ja és milyen zenét hallgatsz? Remélem nem rappet. Amúgy az akusztikán nem ront a cabrio?
[ Szerkesztve ]
-
No igen a szigetelésen én is sokat gondolkodtam de soha nem vágtam bele, mert eddig csak olyan kocsim volt amit képtelenség lett volna rendesen megcsinálni Nem hiába vágyom vissza a füleimmel az ls 400 ba Sajnos Gazsi is bődület hangos légrugó ide vagy oda .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
..tényleg ennyire szar a kínálat 5-6m környékén is BMW-ből és társaiból?
Annó mi csak 4-5 éves E90 3-asokat néztünk, de elképesztően le volt lakva mind. Törésmentesről csak álmodni lehetett, a fake óraállás persze mindnél garantált volt.
Az egyik neppertől még az elején kérdeztem, h volt-e fényezve/sérülve, azt válaszolta: egy BMW? Hogyne lett volna."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Dany007
veterán
Pedig az a 335d nem gyenge. Jó, nem muszáj dízelbe venni, biztos van benzines is.
És nem bohócos a Z4. Elnézést. Amolyan nem tudom. Komolytalan. Nem sugárzik belőle az erő mégha van is benne bőven.
Nem tudom hogy fogalmazzam meg.
De szvsz te is látod a különbséget amiről beszélek:A Z4 amolyan laza, bohókás... de azért ott van, hogy van pénzem dögivel.
Ellenben a 335 esetében az jön le, hogy ott az erő a komolyság a keménység... Más stílus a kettő. Hiába hasonló az árkategória és a teljesítmény is. De neked kell eldöntened melyik stílus áll közelebb hozzád. Vagy mit szeretnél milyennek lássanak kívülről. Elvégre ez már rég nem arról szól, hogy kell egy jármű ami elvisz A-ból B-be.Egyébként tetszik a zenei ízlésed. Már azt hittem rapp-only. : )
szerk.:
"Odaértem és alap hifi. "
Ez azért így elég durva. Mármint, hogy megadod a feltételeidet, lehívnak, megnézed és kiderül, hogy mégse... Ilyenkor kifizettetném a benzinköltséget meg a hasonlókat a tulajjal...
(ja és most nem csak a hifis dologra gondoltam, hanem összességében)[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Huh hát így már nehéz!
Külsőre talán még mindig az S5 nyer. Belül viszont kevés a bőr. De már nem érzek akkora különbséget.
Belülről viszont egyértelműen a Z4 jelenleg a befutó. De külsőre is minimálisak a különbségek. Annyi, hogy nekem a Z4 olyan kis picike. De az orra igen jól néz ki! A 330i viszont kompletten jó, talán picit ütősebb összhatásban, mint a Z4. A Z4-nek viszont az orra tetszik jobban. De azok a fura színű ülések a 330i-ben valamiért nem bejövősek. Itt nálam egy ips TV-n olyan karamell színűek.No, a megoldás nekem... a Z4 belsője a Z4 orrával a 330i kasznijába beleépítve. És közben meg már az S5-öt majdnem el is felejtettem... Kár, hogy csak félbőr a belső. Meg picit használtabbnak tűnik innen. Nehéz dönteni.
Huh ez így káoszos. Szóval külsőre, egészben nézve az autót a 330i a nyerő. Viszont kéne rá még a Z4 orra. Belsőleg viszont a Z4 nyer nálam...
Na nem mintha bármit is számítana a véleményem, de elég jól beletudom élni magam / elképzelni, hogy na most veszek egy ilyet...
Annyi még talán, hogy azok a BMW-k exkluzívabb hatást keltenek, mint az S5. Az S5 inkább "brutálisabb" erősebb érzetet kölcsönöz.[ Szerkesztve ]