-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Szerintem ez nem feltétlenül igaz. a mi Golf III-unkban ('93 1.4 benzin 320e garantált km, új kora óta a miénk). A szerelő tanácsára vékonyabb olajat tettünk bele (nemrég volt felújítva, olajlehúzó gyűrűk cserélve, de a hengerfal még szép állapotú, ahhoz nem nyúltak). Azóta sem eszi az olajat, de hidegen jobb a kenése. Rövid utakon meg ritkán melegszik be rendesen.
www.dongosofor.hu
-
Integra
titán
néztem egy időben az fx-et. csak benzinesben persze. sajnos van belső kialakításban azért lemaradása, igaz ez az árán is látszik. viszont futóműben awd-ben nagyon pöpec!!!! a 3.7-es motor egy álom és a 7 sebességes váltó is jó társ hozzá. a v8 iszákos és elavult. majd az új generációsat várjuk meg
nekem egy 370z nismo kéne nagyon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoo8800
veterán
1, mi az, ami ki van pipálva az immobiliser által? Nem lehet belenyúlni a kocsiba?
2, nem tudom, nem vagyok se jogalkotó, se a rend éber őreIgaza van egyébként Integrának, kis emberek szopatása ez a sztori, csak van némi jogalapja szerintem. Ilyenért én nem büntetnék. Ez pont egy olyan helyzet lenne, ahol a rendőr mérlegelhetne.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
lsc
nagyúr
-
Integra
titán
ha egy amúgy kiváló autónak csak az ajtópanele ócska, attól még szerintem kiváló autó marad. ettől még érdemes focust venni. én soha nem vennék, amíg vannak jobbak is a piacon, de a piac azt mutatja, hogy sokan veszik és elégedettek vele.
civic-nek is vannak azért dolgai, noha nagyon felszívta magát a típus belső minőségre is. a 9gen ufo olyan csöndes, hogy azt 10-15 milliós autók tudják kb érzésre.. ha most egy általános felhasználsú, nagyon praktikus autót kéne vennem, aminek a fenntartása is elfogadható, legyen ugyanakkor sportosabb is valamennyire, mechanika pedig adott, ahogy a megbízhatóság és a precízség is, sok km-t lehessen benne utazni normális fogyasztással, akkor 9gen 1.8 manual váltóval, legalább közép felszereltséggel. egyértelmű. nem tudok alternatívát mondani.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
A BMW más kategória (közelebb áll mondjuk az AE86-hoz). a Skyline nekem is tetszik, de közel sem csorog rá annyira a nyálam. Ha korábbi japánok, akkor 240-260-280Z bármelyike jöhet (de a 280 csak targatetővel!), illetve picit későbbről a kocka Celica Supra, bukólámpával.
Különbözünk, úgy fest.
Same rules apply!
-
Integra
titán
a sedan belseje nekem sem tetszik, de ez szubjektív és nem akarom kritizálni, a kollégának nyílván jobban tetszik, mint az ufo, nincs itt baj.
a cvt meg egy fura szerkezet... szerintem epic fail, de sokan szeretik. ne kérdezd, hogy lehet szeretni.. természetesen volt belőle manual váltó, az teljesen rendben van
honda is beállt amúgy a váltó mániába... 9 sebességes dupla kuplungosat fejlesztenek maguknak azután, hogy a vfr1200-ban óriási siker lett ez a váltó. ezt a tapasztalatot most átültetik a motorokból az autó váltókba. a cvt váltót viszont nem fogják kukázni, mert ahogy olvasom a braziloknál éppen rálocsolnak pár száz millio dollárt egy váltó üzemre, ahol pont a cvt-t fogják gyártani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bigemperor
senior tag
Nana, ahogy Integra is mondja "ízlések és pofonok."
Szerintem meg százszor szebb, mint az ufó. Nekem nagyon tetszik a sedan forma, nem praktikusan pakolható, de nem zöldségesmercinek vettem. Az enyém tiptronic rendszerű aut. váltó, az egyik legmegbízhatóbb és legelnyűhetetlenebb változat a szakértők szerint! Ráadásul a javítása se enné le a gatyát.
És a beltere is sokkal modernebb, szebb, igényesebb, mint az agyonhájpolt vw golf, fóka és hasonszőrű társai.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
3. -> igazad van. 110-120 körül volt, a lényeg, hogy a fordulat még nem volt 3500-nál. De ha a mögöttem levő betartja a 130-at akkor bőven van időm kigyorsítani.
Omegával 130-140-nél többet nem szoktam menni autópályán. Hiába nagy az autó érezni benne a sebességet.
Bezzeg a Mondeoval simán mentem 180-at... nem venni észre. Ebben mondjuk pont a lassú gyorsulás is segített... Csak nyomtam az meg ment. Közben beszélgettünk és a párom szólt, hogy hé már 180... -
Dany007
veterán
Ha most a fogyasztásra gondolsz, akkor a jelenlegi autóm 12 körül eszik városban, 10 vegyesen és olyan 8-9 körül a pályán (ez a legújabb számításaim alapján mert ebben még nincs ami mérje). Télen viszont (valamiért) 16-17litert is megeszik városban. Rövidtáv 7-8km.
No, ha ennél csak picivel fogyasztana jobban a jövőben kiszemelt autó az már jó lenne nekem. Én nem vagyok ráizgulva a városi 7-8 és városon kívüli 6-7 literes fogyasztásokra. Mivel nem megyek 20-30k km-t évente így elve kevesebbet nyom a latban.@joamilestoné: oké oké. Nekem még az esp is újdonság lesz...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...