-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Nem érted. Nem az érték növelés a lényeg, csak mint írtam az hogy egy használt autóra vétel ár felét rá kell tolni úgy hogy 3 hónapja van nálam. Minnél többet dolgozom , annál pechesebb vagyok. Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semi gondjuk nincs vele. Mindegy marad úgy néz ki, aztán pár év múlva veszek egy keveset futott fiatal kocsit.
Emlékszem egy éve még a biztosan rá költendő keretnek itt ti is 150et beszéltetek, eltelt egy év már 300. Ha így haladunk akkor egy milliós tételek lesznek.
Ma megy amúgy szerelőnél meg nézzük mit mond, minden meg csinálok rajta, ha ezek után egy hálátlan dög lesz felgyujtom.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát igen igazad van abban hogy magam miatt kell meg csinálni. Futómű másnak elmenne, de én azt akarom hogy úgy menjen mikor meg vettem. Siklik az úton, allergiás vagyok minden mellék hangra.
Gumit is néztem használtan 8 9 ezer mondom elmentek ennyiért meg vettem újonnan inkább. Igaz nem brutal márka hanem laufen de legalább full új.srb. -
hobizoli
nagyúr
ja
egy ismi kb masfel eve vett egy 2.0FSI B6-s Passat-t
majd kicsereli a vezerlest vmi youtube video alapjan otthon
uhm, jo
na ezt addig halogatta, hogy 2-3 hete az M0-n a vizpumpa beallt vala es lekonyultatta a vezermuszijat
ez igencsak megviselte a hengerfej egyes reszeit------
na meg ez a valtoolaj tema is
hatnemtom, de amikor egyes gyartok 30k-t irnak a motorolajra is es kb mindenki tisztaban van azzal, hogy az igencsak johiszemu adat es igazabol a fele a max, ami valojaban javasolt, en tuti nem varnam meg a valtonal bealmodott 60k km-s ciklusnal sem az 59999km-t
se a Tiptronic-l, se a DSG-vel meg ugy altalaban egyikkel sem, akarmilyen fantaizaneven is fut egy ilyesmi konstrukcio egy masik gyartonalorokeletu hajtomuolaj sem letezik - en muszaki vegzettsegu vagyok, kopasok okozta szennyezodeseket es a hohatasokat nem fogja akarmeddig birni semmi, hiaba is kamillazzak azt ra, az csak marketing
foleg ahol mindenfele csiri-biri szelepek is vannak azzal az olajjal vezerelve, igencsak ajanlott a gyakoribb csereje, hiszen a szelep eltomodik elkoszolodik a szennyzodesektol, es rosszul vagy sehogy nem mukodik, akkor azt sokkal dragabb lesz cserelni, mint csak az olajat lenne párszor egymas utan is akarpl ebben a Passat-ban is meg a kulfoldi tulaj csereltette a valtovezerlo modult vmi potom ezervmennyi EUR-ert
es vajon miert is kellett...hm?több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
+ (#161931) diegho: Igen, valahogy én is így látom az újabb autókkal kapcsolatban a helyzetet, csak innen-onnan jönnek más vélemények is. Mondjuk, ha nagyon kéne valami kényelmes, jó dög, ami biztos technika is, akkor valószínűleg 8gen Accordot néznék kétliteres benyával (esetleg automatával). Bár ahhoz a pénz mellett még türelem is kell, gondolom nem egy tüzes jószág.
-
-
von toth
tag
Az lehet, de nem is a suzuki zellert hasonlítottam egy 15 éves xc90-hez, hanem a saját kategóriáját, ha figyelmesen végigolvastad. Egyébként a verdiktet nem a magyar közállapotok hozzák meg az autóra, hanem a salzburgi hegyek, ahonnan egyszer hazajöttem egy ilyen 15+ "hülyének is megéri" típusú autóval 3 hengerrel. Azóta köszi szépen.
-
őstag
Szerintem ez a használt autó vásárlás is alapvetően azon múlik mint olyan sok más. Szakértelmen. Ha tud az ember megfelelőt venni (nem verik át mert ért hozzá, és olyat vesz mely körülményei és használata során megfelelő) akkor egyértelműen megéri.
De én nem értek hozzá. Veszek újat, megadok neki mindent és eddig egész jó áron el tudtam adni használt autóim. De nyilván így kisebbnek kell lennie az igényeimnek.
De legtöbb esetben amit vitát láttok ebben a kérdésben az a süketek párbeszéde ("a használt elromlik" / "az az új meg gagyi ehhez képest" végtelen variációi).
Lehetne döntetlenre adni?
-
HKorn
addikt
Igen én meg tudom érteni azt, aki így dönt, ugyanakkor azt nem szeretem, aki emiatt lesajnálja a csóró Vitarást, holott valszeg a Vitara többe került, mint az ő autója. De persze tisztelet a kivételnek.
Példádban azért annyit korrigálnék, hogy a Vitara átlagára nagyon messze van a 6M-tól, legtöbb eladott példány a GL+ 2WD-ből van, ami nagyjából 4.2M Ft. Tehát így nézd a dolgot.
Az az igazság, hogy ennyiért még használtam sem kapsz nagyon fiatal prémium autókat, csak tényleg több százezer km-t futott 10-15 éveseket, ami azért már komoly ellenérv egy új autóval szemben.
Ha 4.2M-ért lehetne venni mondjuk 3-4 éves X3-as BMW-t 100e Km-el, még lehet én is meggondolnám, pedig nekem a gondtalan autózás és alacsony fenntartási/szervizköltségek többet érnek, mint némi presztízs, de sajnos nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
von toth
tag
Mi az hogy nincs türelme, hozzáértése? Szerinted azért vettem, mert annyira akartam egy használt x3-at csak nem mertem? Na, jó hagyjuk ezeket a másik mondanivalójába beleképzelt ideológiákat. Azt hiszem mindenki álláspontja kifejtődött elég rendesen. Az hogy egy vitara meg nem 6M, már megválaszolták, mint ahogy azt is, hogy öt évesen nem kapsz x3-at keveset fotott benzineset (sem). Lehet hogy van egy-két eset, de a hahun nem láttam ilyesmit. Erősen javallom, most már inkább küldj privátban üzenetet, ha nem értesz velem egyet. Jó dolgokat megvitatni, akinek nem inge ne vegye magára, de most már ne fárasszuk itt a nagyérdeműt (bár szerintem többen most rakták a mikróba a kukoricát).
-
HKorn
addikt
~7M Ft egy ilyen brutál fapad Bömbi (jééézus, az a kormány) és még nincs is forgalomba helyezve? Ennek az árából 2db Vitara jön ki (ha mindenképp ezt a vonalad erőltetjük) azért ez már nem a "vehettem volna helyette egy használt X3-at is" kategória.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
HKorn
addikt
20e € + hazajuttatás+forgalomba helyezés+első szerviz kb min 7.5-8M Ft, Vitara meg kb 4.2M, tehát kis túlzással 2db jön ki belőle.
ránézésre a Vitara GL+-al jobban felszerelt, mint az első képen lévő X3, de nem néztem meg pontosan, szóval lehet nem, de igazából nem is lényeg
Run&Ride
-
máyköl
veterán
Elképesztő...
Most már ott tartok, hogy veszek inkább 8-9kilóért egyet, es megcsináltatom a maradékból olyanra, amilyet én akarok.Mai kedvenc: el se jött mert, hogy én nem hívtam előtte pedig kérte. Mondom hívtalak, csak a telefont nem vetted fel, de mindegy. Menjek be a telepre, nézzem meg. Egy halom német importos kocsi közt meg is találtam, tiszta rozsda volt a kocsi, pedig telefonon még rozsdamentes volt. Mindezt 100km -re otthonról.
-
gzbotii
veterán
Miért nem? Keveset futott, első (hölgy) tulajdonostól eladó 5 éves autó - mindenki erre hegyezi 😀
Szerk: amúgy azt sose értettem, hogy az miért előny, ha hölgy a tulaj. Mert 99.98% hogy a nő nem fog/akar vigyázni úgy egy autóra mint sok férfi (pedig átlag juzer itt is lesz***a). Mi az hogy hidegen ne nyomd? Micsodát? Most világít két lámpa a műszerfalon, az miért baj? Hogy mikor villant fel - hát én nem tudom..stb
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
-
-
-
-
-
Chereiose
addikt
Nem tudom miért ennyi az ára használtan, szerintem messze nemér annyit amennyiért hirdetik, kb focus II. gen árában van. Amúgy azért néztem ezt, mert alig eszik és fillérekből fent lehet tartani. Másik elképzelés egy ford, az említett focus, de abból meg nem lehet normálisat találni 1,5 alatt gondolom, és biztos mindegyik behozott, visszatekert szar.
Nem tudom akkor ilyen 1.3m-ig mit lenne érdemes néznem, ilyen városi autónak.
-
_q
addikt
Hmm BMW nekem és szerintem elég sokaknak (tisztelet a kevés kivételnek) a "gyári hibás index" jut eszembe és egy kevés rossz, ellenszenves érzést kelt bennem a BMW mint autó. Amúgy szép kívül belül egy hasonló évjáratú, árú másik autónhoz képest ami a használt autó piacon van ez tény.
Azt írod olcsón fenntartható. Nézegettem kíváncsiságból audi a4 avan kombit. Ott néztem meg az alkatrész árakat, nem tudom BMW-nél is hasonló lehet-e a helyzet. Egy 2004-2006 körüli audinak kb annyiba kerül a kopó alkatrész ára mint egy 2011 körüli egyéb: opel, citroen, ford alkatrész ára.
Mert ugye jók a prémium kocsik, viszonylag olcsón hozzá lehet jutni, de cserébe audiból kiindulva drágább a fenntartása. Igaz ez a BMW-re is jól sejtem vagy azért nem kell tőle félni annyira? (Lehet kapni 1.5-2 millió körül H astrát is, na de utána a kérdés ha már megvette valaki az autót, hogy mennyi is az annyi). Szóval mihez képest olcsó a fenntartása?Egyébként a 320-ból jóval nagyobb a választék, mint a 330-ból. Viszont igen amit ír (#165967) joamilestoné is, nem tudom benzinesnél mi az az érték teljesítmény szempontból, ami ekkora tömegű autóhoz nem ugyan azt az érzést adja vagy csak éppen kicsit többet mint egy 90 Le g astra.
Na meg az se mindegy egy autónál szerintem, hogy a manapság igen ritka autószerelő aki ért is az autóhoz, az meg tudja szerelni, tehát "tömegautót" egyszerűbb szervizelni. Szerencsére nekem semmi olajat nem eszik a kocsim, ezek után nem túl jó előjel amit írsz, hogy a BMW szereti enni(#165965) Johnny_vT
Sajnos nincs garázs, így a motor kizárva, na meg ha rossz az idő/tél van akkor sajnos a motor nem opció. G astrával eddig 4 év alatt kopó alkatrésszel volt csak gondom, plusz ami tipikus hiba mint pl gyujtótrafó, egyébként nem vettem észre, hogy a város kikészítené szerencsére. A hybridekkel az esetemben több gond is van. Mivel garázs nincs, elég sokszor olvasható, hogy ezeket szeretik feltörni és kilopni a cellákat belőle. Másrészről kombi méretű csomagtér se 1.5-2 milliós kategóriában van, ami talán ide sorolható az egy prius árban, de ott meg az előbbi 2 feltétel nem teljesülne.
Az egyszer biztos, hogy nem vagyok könnyű helyzetben szerintem vagy a tudatlanságom miatt, vagy a felhasználási igényem miatt, esetleg együtt a kettő + még más miatt
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Köszi a részletes leírást. A lengéscsillapító tényleg nem vészes. Nem tudom itt is van audi-hoz hasonlóan első lengőkaros megoldás ami audi-nál 300ezer tud lenni? Pontosan nem tudom mi is ez, annyit csak hogy összetettebb lengéscsillapítás, ami jobb úttartás eredményez, cserébe drágább kopó alkatrészek közé sorolandó, talán a legdrágább közé.
Lehet az a baj hogy sokszor nem is magam veszem az alkatrészt, mert nincs kedvezményem hozzá, na meg mert sokszor nem is tudom mi a baj, mire kideríti a szerelő, addig meg már szét van kapva a kocsi, onnantól meg jobban járok idő szempontból, ha ő megveszi ami kell (kiindulva abból, hogy tudja mit kell tapasztalatból) és nem nekem kell levadásznom hozzá a megfelelőt. Nem régóta olvasom a topicot, nem tudom ki az a szerelő, de van egy olyan érzésem, hogy Budapesti lesz, az meg nem annyira opció. Helyben jobban preferálom.
(#165979) [vilike]
Te mást hallottál, tapasztaltál? mennyi olajt fogyaszt 320i 100km-en?Közben meg jött a válasz (#165980) joamilestoné-tól. Ez akkor lehet, ha nem sikerül jót kifogni vagy úgy alapból is jellemző ennyire sok olaj fogyasztás?
(#165982) HKorn
1-2 dl 10ezrenként nem mondanám vészesnek, de jelenleg nekem is 0dl-t kell töltenem, ez nem lenne baj, ha maradna(#165981) tboy93
Abból hirtelen csak a 2014 körüli hibrid ugrik be, aminek elég kevés a teljesítménye talán 110-120 Le. Most ránéztem a 2005 körüliekre. Nekem focus-al tűnik egy színvonalnak, de akkor a focus már jobb külsőleg.Valahol meg kell húzni a határt és engedi bizonyos igényekből
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ez csak egy dolog. Szarok a gyuruk, szarok a szelepszarszimmeringek, befosik rajta a pcv, ennek komplett general kell. Hidd el, nekem volt. Utana olvastam, rengeteget beszeltem hozzaertokkel, es nem veletlenul adtam el. Es ez egy ellenorzott eloeletu, 200k-t se futott kocsi volt, nem a magyar hasznaltpiacon tengodo szerencsetlen E46.
Ezrdesek szervizeltek amugy.
[ Szerkesztve ]
-
Én is kicseréltem ezt a szart, reménykedve benne, de annyit ért, mint a lájkold, oszd és nyerd meg ezt a kombájnt posztok.
Pusztulat egy fos motor, ha megbízhatóságról van szó. Havernak van M52B28, 262e km-rel sem mozdul a nívóról az olaj 2 csere között.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...