-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #139308 üzenetére
ezek 2012-es szinte új autók, nagyon mellé nyúlni se lehet a km is ellenőrizhető.
en pont hogy nem igy gondolkodom. A 2012 es auto 4 eves, ami minden csak nem uj. Az Astra tipikusan olyan auto ami elöszeretettel veszik ceges autoknak, igy a hasznalt kinalatban ezerrel fel kell merüljön az emberben a mi van ha egy szetnyuzott ceges verda, nepper trükkel kicsinositva. Masreszt az sem veletlen, hogy 3-4-5 eves korig hajtjak sokszor a ceges verdakat es 150-160 k körül eladjak....akkor jöhetnek elö jo esellyel az elsö komolyabb gondok. Ha volyan tulajnal volt aki nyuzta, ütötte vagta, siman belenyulhatsz a tutiba. (kettöstömegü, turbo, sz@r minösegü üzemanyagtol injektorok, futomü....millio dolog.). Ezen kivül itt vannak a szeria hibak is. A szeriahibas H astra sebvaltok pl 140-160k körül esnek altalaban szet (amit sokszor leirtam), egy csapagyhibas Insignia is pl ha jol emlekszem 160k km ig birta mulkor, amit olvastam.
Szoval szvsz ez a 160k körüli km egy dizel nagyobb riziko, mint egy 220k km es.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #139328 üzenetére
A legcélravezetőbb minden ilyen általad beszerzett /elvégzett alkatrészről, szerviről csinálni pár fotót telóval gyorsba. Szerintem ennél konkrétabb, hihetőbb, hitelesebb szervizkönyvet nehéz produkálni. Nekem mindenről évek óta 1-1 mappába gyűjtve vannak a fotók, dátummal együtt (bár ott a kép EXIF infoja is), km óra állásokkal, így ha valaki vezetett szervizkönyvért sír, megosztok vele egy drive linket és csemegézhet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz SzlobiG #139524 üzenetére
Most rakta fel, képek nincsenek még róla (gondolom majd tölt fel), de már én kaptam emailbe. Elég sokat beszéltem vele, szerintem mindent elmondott róla. Km-t már le is csekkoltam 2 helyen, az valós elvileg. Magánszemély, ő hozta be magának tavaly, lecsekkolás után kérdeztem mennyivel hozta be, és az is stimmelt, szóval eddig nem úgy néz ki hogy ilyen átverős srác lenne, és elvileg nem kell rákölteni semmit, elég sok minden ki lett benne cserélve. Árban nem nagyon enged, mondtam ha elhozza, átnézetem, minden stimmel, akkor adok érte 2.1-et. Mondta gondolkodik még rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #140048 üzenetére
150 tempomattal csapom én is pályán Kormival. Az valós 141 gps szerint. Még soha nem kaptam csekket. Még a 155 is beleférne óra szerint, az a valós 147 km/h.
mod:
rbalint88: Ezt sokszor látom/tapasztolom hogy akinek alapból világítós az jellemzően elfelejti felkapcsolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz SzlobiG #140696 üzenetére
"Amúgy, ha nem kötöttél neten biztosítást amikor megvetted az autót elvileg el se hozhattad volna lábon, mivel nincs rá biztosítás kötve."
Ezt tudom, de már nem volt idő ezzel szórakozni, most akarom megkötni neten.
Amúgy az eredetvizsgához nem kell biztosítás még, most kérdeztem meg.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz SzlobiG #140744 üzenetére
KM nem sok benne? Tudom, hogy állapotot veszünk.
Mennyit nem lenne pofátlanság belőle alkudni egyébként?
A gondom az, hogy elhoznam ha tényleg jó, de először a B Corsat kellene eladni. Két kocsit nem tudom, hogy érdemes e tartani míg sikerül eladni. Szép és jó állapotban van garantált 98k KMel szóval abszolút jó vétel bárkinek csak nem tudom mennyire keresik őket
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141705 üzenetére
Egyik fonokomnek volt ilyene Olaszorszagban, FL utani, szoval mar nevezheto szepnek, ezekkel a nagy lampakkal eleg esetlen. 1.9 MJet volt, szerintem azzal erdemes nezni ezt a modellt. 93-as Saabnal igenyesebb a beltere, viszont ne lepodj meg ha az ajton levo diszlec elall, mozog, leesik, elengedi a ragaszto.
Mehanikailag semmi extra, szog egyszeru, de nagy meretu csaladi auto, arra keszulj, hogy alkatresz ellatas nem lesz boseges, foleg kaszni elem.
Fonokom 800 euroert szamitatta be friss szervizzel (vezerles, futomu).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #141728 üzenetére
Fordítva. A Croma elég sikeres volt nyugatabbra, itthon nem forgalmazták, a 159-ből is viszonylag sok fogyott, de a fejlesztésbe ölt pénzt csak az az egy modell tudta visszatermelni, mert nem épült arra a platformra több modell, csak a 159 modellcsalád, a többi GM-mel közös típus elmaradt, mivel közben a Fiat GM házasságnak vége lett.
"Bad reklám is reklám too"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz SzlobiG #141905 üzenetére
És az 1.4-es kis Ford diesel? A cégnél van egy ilyen, robotizált váltóval ráadásul... sok gond nincs vele, de azért nyomja ki az olajat, pedig volt tömítés csere. Egyedi eset vagy ez várható a többinél is?
No meg hogy bírják ezek a kis dieselek, hogy beindítóm és 5km múlva meg le? Be se melegszik, a benzines azért meg eléri az üzemi hőfokot.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
-
őstag
válasz SzlobiG #142650 üzenetére
meg a régen divatos streetracing matricát
esetleg egy jókis utólagos xenon szettet yangwing64739-től az ebayről 55 dollárért
ha meglátja a közlekedési felügyelet az országúton, egyszerre tizen szaladjanak az úttestre félreállítani
netalán a non plus ultra 12 dolláros kékszínű uv fényt az aljáraszerk: és egy baszott nagy mélyláda is kell majd amitől zöröghet a hátsó rendszámtábla a lámpánál
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
válasz SzlobiG #142917 üzenetére
köszi! nem is menni akarok minta bolond.a megbízható motor és a korrekt fogyasztás inkabb ami érdekel, és benzinesböl nem sok tudja. ( mar mint de pl az enyém,de újabb benzines nem eszik ennyit hanem többet,ujabb dizel meg igen drága )egyébként azon gondolkodom hogy arra a pugra amit linkeltem meg van a pénz, hogy el kellene menni meg nézni. vagy várjak hogy előbb a suzuki menjen el , és hagyjak e ki egy potencialis vételt.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz SzlobiG #143003 üzenetére
Nyilván nekem sem félár, plusz a speciális dolgokat nem úszom meg, de segítség ez is. Plusz arra hajlandó vagyok, hogy megcsináljam a problémás területeket, csak azt nem szeretném, hogy ugyanazok a többszáz k-s hibák jöjjenek elő évente. Egyszeri ráköltés rendben, a folyamatos szopórollert nem szeretném.
Az autó magyarországi, nem neppertől van, banki árverésből került a jóbaráthoz. Szóval én elfogadom a kilométer valósságát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs