-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #143021 üzenetére
Szerintem csak félnek a km-től, pedig lehet jobban jár az ember vele, mint egy 150e-t futottal.
Ennél valószínűleg már cseréltek kuplungot féket szilenteket, így még egy időre olcsóbb is lehet a fenntartása, de akit komolyan érdekel úgyis megnézi, ott kiderül...Az accord jónak tűnik, most még be lehet vállalni ennyi km-el, ha többnyire pályán futotta, az más kérdés, hogy beletekersz akár csak 80e-t. Majd 400e-el csak nagyon nyomott áron fog elmenni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #143030 üzenetére
Amit én tudok a 8 gen accordokrol.
Hasonló tipushibai vannak, mint a civicnek, ez mar made in UK.
Kormánymű mar itt is loghat, és lógni is szokott.
Beltér ugyanolyan karcolodos es kopogos, mint a civicnel.
A 2.0 benzinnek nincs nagyon baja.
A 2.4 benzinnek a 8 gen-nek volt valami bugja, sok motort gariban cseréltek kompletten, mindezt úgy, hogy a 7 benne ugyanez a motor örök élet plusz egy nap. -
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #143058 üzenetére
Fater szereti a sajatjat, 8 eve hajt egyet lassan. Ujonnan vette, a dpf osszefosta magat, illetve folyton kiegnek benne az izzok, es nemelyiket szopas cserelni. Mas baja nem volt. Szerintem korrekt az auto, a Mondeonal jobb minosegu, de azert nem olyan komfortos, mint egy premium.
-
batai15
félisten
válasz SzlobiG #143078 üzenetére
értem ! Amúgy ma is mentem vele pályán , ahoz képest hogy 1.4 170ig szépen szedte a lábát, és nagyon egyben van... 170nél se fostam össze magam, mintha 90-el mentem volna.. nagyon baba vezetni, és nagyon jól húz is...
a váltó áttételezés hasonlít a suzukimhoz, de itt 5.ből is szépen elkezd húzni.
w333: köszönöm neked is![ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SzlobiG #143102 üzenetére
mibe fájt ?mondjuk suzuki után azt mondom hogy egyenlőre bőven elegendő nekem, szépen lehet 5.be vele ellőzgetni.
egyébként hogy tudom kímélni jobban ? városba 50nel olyan 1100fordulattal szépen csorog, még egész jól meg tud indulni olyan 200korul,vagy a ha vissza váltok 4be nem gond ? mondjuk 4el meg aza bajom hogy pikk pakk 60al megyek ha nem figyelek oda.
ez a kérdésem valoszinuleg vicces de mivel valoban a hosszu tavu használat a cel es mint tudjatok suzukim van ,az meg kifejezetten igényli a porgetest, inkabb meg kerdezem.
ugy tudom a dizelt nyugisan kell felpörgetni nem szabad pörgetni nagyon, mert a max nyomaték hamar meg erkezik ,v nem jól tudom ? -
-
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #148028 üzenetére
Pont, hogy szerintem ótvar rondák ezek a seatok .. olyan, mint ami akár nézhetne ki jól is, de direkt belenyúltak és elrontották itt-ott, nehogy mondjuk a golfnak nagyon konkurencia legyen (valószínűleg amúgy ez is a helyzet ). Az elgondolás jó lenne formailag, de valami itt az arányokkal vagy valamivel nem stimmel, összességében az egész valahogy szar... belül is.
Például ha az oldalán az az él egyenes lenne, mint mondjuk az octaviának, máris sokat dobna.
Meg valahogy a gömbölyded formák az erős élekkel nem férnek össze, mintha nem tudták volna eldönteni, most akkor melyik legyen.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz SzlobiG #148307 üzenetére
az volt a terv, de 2-3 éves benzines kia párszáz eFt-al olcsóbb, mint az új, ezt megtartom amíg szét nem borúl
előző kia ceed-et 3,1M-ért vettem és 2M-ért ment el 5,5 évesen, ha 5ajtós el sem adom.
Ja meg ami tetszik az 2017-es[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #148977 üzenetére
Persze, mindenkinek kell a 200 ló izmozni a lámpánál, pedig szerintem teljesen élhető autó városban és a környező településeken, biztos fürgébb, mint az 1.4 szívó golf, octavia és társai. Nem ezzel kell az adriára menni... Én voltam 1,3 feliciával 2x, szóval tudom miről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
-
tabaga
tag
válasz SzlobiG #149529 üzenetére
110 lovasban van DMS. 2005 nagyon határ, így a FAP-ot a motorkód fogja adni, a 9HY (110 lóerő) nincs. Azt nem tudom, hogy a 90 lőerősökkel ekkoriban mi a helyzet e téren, abban kettős tömegű lendkerék ha jól tudom végig nem volt. Kicsi segítséget adhat, hogy mire dobják az alkatrészkereskedő oldalak.
-
akooos
veterán
válasz SzlobiG #149781 üzenetére
Néztem már jó párat, valóban ritka a rozsda nélküli. Volt egy 2006-os, az teljesen makulátlan volt. Nem tudom, hogy meddig volt típusfelszereltség a rozsda
A motorja miért foshalom?
Milyen autót érdemes akkor venni? Nagy csomagtartó, dinamikus közlekedés, klíma és tempomat a lényeg. Jobban örülné valami erősebb szívóbenzinnek (ezért is jött szóba a 2.3-as Mazda6), de a dízeltől sem zárkózom el. B5.5-ös Passat lenne a legideálisabb, 131 lovas dízellel, de lehetetlen találni a 250 km-es környezetben normális állapotút vagy nem elszállt árút.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #150037 üzenetére
kia rio 1,4 LX Ex., vagy i20 life limited 1.0 T-gdi, vagy suzuki vitara 1,6 gl+, nyár végén lesz meg a pénz és az dönti majd el, hogy melyik, a suzukihoz nagyon össze kell jönnie a dolgoknak, hogy megvehessem (kp)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz SzlobiG #150040 üzenetére
Az egész úgy kezdődött, hogy jött az első gyerek és volt 2db 3 ajtós autó (kia pro ceed és G4) , de mondom, ha már 5 ajtó akkor legyen kombi, de ha már kombi és 1400 kg mondom kevés lesz az 1,4 szívó, de 1,6 szívó kombit meg se kia, se i30-ban nem találtam akkor, így maradt a crdi. A két márkához ragaszkodtam.
1997 óta benzinesem volt és bár halk és takarékos az 1.4 crdi, nem sikerült megkedvelnem a dieselt.
Előző 2 autó új volt, de ennél az i30-nál nem volt annyi pénz, hogy új legyen, így lett használt.
Azóta eltelt majdnem 9 hónap és rájöttem, hogy mostani felhasználásomra nem praktikus sem a kombi, sem a diesel. Az eddigi 5 literes átlag fogyasztás amúgy tényleg szupi, de évi 12k km megyek, a diesel hosszú távon (időben) nem lenne nekem kifizetődő.
~30 km-es körzetben kell ingáznom főleg országúton, de sokszor kell mennem tanyákra is.
Az i30 13 cm-es legalacsonyabb hasmagassága és 4,5 méteres hossza elégé megtudja keseríteni az életet, ha 1 sáv széles úton kell megfordulnom.
Az autót jelen pillanatban is úgy használjuk, hogy gyerek+ asszonyka hátul, jobb 1-re pakolunk, mert hátul van a babakocsi és azt folyton ki-be kell rakni, ezért az mellé nem praktikus pakolni. Na erre bőven jó egy 5 ajtós RIO, i20, vagy vitara is. 1,4/1,6 MPI lenne a cél és jó sokáig megtartani, i20-ban sajnos csak az automatával van 4M+, ha 1.0 T-GDI lesz (3,7M) azt valszeg csak rövidebb ideig tartanám meg.
lenko: swift nem tetszik, volt a családban 3db, ölégvót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest