-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #120920 üzenetére
Tudom, Bitprokét is diaggal néztük meg múltkor. Ott álltam és bámultam, hogy mi mindenre jó a vcds.
LuckyL: Nem feltételnül. Én úgy használom a cégest mint a sajátom. De tényelg. Ha megvehettem volna az előzőt amit használtam gondolkodás nélkül megvettem volna. Az hogy minden céges autó lefingott ugyanolyan téves általánosítás mint hogy minden nő "rosszéletű".
Haver pl vett egy S60 D5-öt 500k km-errel. Céges verda Franciaországba járt vele egy manager. Most már több mint 580k van benne, semmi baja. Se a turbónak se semminek. Szóval a pályás km kb fele annyit ér mint a városi. Ott az olaj is sokkal kevésbé használódik, a fék is, a futómű is a jellemzően jobb utak miatt...
Ha igazolhatóan pályázós autó volt én nem félnék beleugrani egy ilyenbe. Inkább mint egy fele annyit futott de BP táblát soha el nem hagyó autót vennék meg.Tsebacsi: 20km már egész jó én nem egész 8-at megyek... Azért az más kaliber. Néha ki kell vinni városon kívülre dpf-et regenerálni és akkor nem lesz nagy gond sokáig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121098 üzenetére
Az egyik ismerős nem szólt még vissza, hétfőn fogom keresni Aki először megnézte azt mondta hogy tényleg óvatosnak kéne lenni mert amiket mondott, hogy plusz másfél 1-2 éven belül az majdnem tuti. Hát nemtudom, lehet. Azt ígérte lesz egy 25ezer eurós kocsi azt még megvárom hogy milyen plusz hétfőn a másik véleményt aztán jelentkezem hogy mi a helyzet.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #121134 üzenetére
Anyám 10 éves dízel Fiestájában van 90 ezer, az sem egy hihető futás, ráadásul szervizkönyve sincs. Nem is tervezi eladni, mert a városban szaladgálni tökéletes neki, és egyébként rendben van tartva.
Az én autóm 10 és fél éves, 206 ezer van benne, ez is épp a hihetőség határán van egy középkategóriás dízel esetén, de én legalább 180 ezer km-ig márkaszervizbe hordtam, így ellenőrizhető a múltja. Azóta pedig a számlákat tartom meg az alkatrészekről, és egy Renaultos haverom szervizeli. Költségeim a felére csökkentek, a munka minősége érezhetően javult.
De én sem tervezem eladni még, jelenleg pont ez az, amit tökéletesen fent tudok tartani - bármi baja lenne, zsebből tudnám fizetni.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121398 üzenetére
Ennyiért ez van sajnos. Ha még lenne Focus kombi nagydízellel automatában, az érdekelne, vagy mondeo, de más nagyon nem. Merci-Audi árban ugyanez, VW nem kell, mert az is drága a Skodához képest.
Sajnos ez egy ilyen vicces vagy-vagy. Én is jobban dobognék a BMW-re, de reálisan nézve nagyobb a bukó esélye, mint ennél.
Meg most ebben is van keyless go, elöl-hátul radar, ülésfűtés, xenon, kanyarfény és automata lekapcsoló, minden fiszfasz, csak navi nincs, de fejegységet lehet cserélni. Nem annyira prémium, de használati értékben agyonüti a BMW-t. És szerintem ezt a kis 1.4-est nehezebb lesz agyonütni, mint a 320d-t, már ha erre hajtanék. Sír a szívem, de persze még nincs megvéve a skoda sem, még nem is láttam élőben
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #121398 üzenetére
Ha kényszerítenének sem adnék még új Skoda-ért sem 5,5m-t.
Ennyiért gyönyörű pár éves S80, Accord, IS250 van, de német vonalon maradva 3-as, A4-es, vagy C-klasse.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121402 üzenetére
6 misi a max, annál feljebb nem megyek. Volvo S80 pl nem az én stílusom, és nagy is lenne, C-merciből csak az előző generáció van, ott az a buktató, ha nem Comand navis, és nagyon sok bennük a km. Audi is sok km-es van csak, és ósdibb a multimédiás rendszere kicsit. Passat nem játszik, VW nem kell, a Skoda még belefér. Accordban nincs jó navi, és csak a dízel érdekelne, pedig szép kocsi. Ez a skoda azért is jó, mert garis, kevés km, friss a kinézet meg a műszaki tartalom, ami nekem a gyengém jelenleg.
Most kaptam róla fotókat, ha érdekel titeket, fel tudok tenni párat és felszereltségi listát is.
A minősége közel Golf minőség, amiről nem írtak rosszakat a teszteken.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121406 üzenetére
Új focus ilyen felszereltséggel nincs higgyétek el, ennek 9 millió a listaára:
Škoda Octavia Style 1.4 TSI DSG 4-ajtós
Színe: Feketemágia gyöngyház fényezés
Az Ön által választott gyári extra felszereltségek:
"Maxi-DOT" színes multifunkciós kijelző (9S6)
10 hangszórós Sound System "Canton" (RA3)
Acél szükségpótkerék, autóemelő, (PJA)
Alsó védőburkolat: (1SL)
Bi-Xenon fényszóró, LED nappali fény (PK9)
Elektr. behajtható és sötétedő külső (PW4)
Fa dekorbetét az utastérben (5MB)
Fényre automatikusan elsötétedő belső (4L6)
Fűthető első ülések (PW0)
Fűtött ablakmosó fúvókák elöl (9T1)
Hátsó lámpa LED-technikával (8SK)
Kanyarkövető ködfényszórók (fekete) (PW9)
KESSY - Keyless Access (PDD)
Kétoldalú csomagtérborítás (PK6)
Könnyűfém keréktárcsák "Teron" (17")
Króm díszítőcsík az ablakkereten (4ZG)
Lábtér megvilágítás elöl/hátul (6T2)
Multifunkciós bőr sportkormány(3 küllős) (PLU)
Parkolóradar elöl és hátul (7X2)
Rádió "Bolero" MP3 lejátszással (RAC)
Sötétedésre aktiválódó fényszórók (PWE)
Sun & Pack csomag (PL1)
SunSet árnyékolás (PH7)
Szőnyegbetét elöl és hátul (0TD)
Távolsági fényszóró szabályzás (8G1)
Telefonkihangosító rendszer (Bluetooth) (PT2)Ezek nagy része nekem nagyon kéne a kocsiba, amit veszek. Emiatt is nehéz a keresés. Tudom, aki sokat akar, az így jár. Pontosan tudom
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #121402 üzenetére
Annyira jo, hogy nem nekem kellett ezt leirni
(#121385) Tsebacsi Soha nem vonzott se az, hogy milyen jel van a kocsi elejen, vagy, hogy megbamuljon barki is a kocsival...sööt. Egy bmw sem erröl szol normalisan....ez is egy ilyen dolog itt a nemeteknel, ami tetszik. Itt egy sima bmw az kb olyan, mint otthon egy passat...szep auto, jo auto. Itt több kell a villodzashoz
Azert a 328i amit ad(hat) vezetesi elmenyben, utazasi komfortban, a sok aprosag....azzal köszönö viszonban sem lesz a skoda szvsz. Mar alapbol fwd/rwd....de meg ugy amugyis.
Viszont az octavi, ha tetszik (kivül belül, kiprobalva, amiket Qru is irt stb...), total racionalis es jo valasztas lehet. Plane, hogy ismerös kezböl van. A megmaradt penzt meg masra tudod költeni, ami akár fontosabb. Szvsz praktikus es racionalis auto a skoda.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #121456 üzenetére
Agyaltam rajta tegnap nem keveset (meg úgy általában), és nagyon nem billen ide vagy oda a mérleg nyelve. Ez pont az a helyzet, hogy meg kell nézni ki kell próbálni mind a kettőt, aztán rábökni, hogy azt.
Őszintén: A BMW-t lehet siratni, az Octávot nem. Ha a BMW-t választom, max azért leszek ideges, ha valami tényleg elszaródik rajta, és sokat kell rá költeni. Az octávnál: hát egy skodában ülök, tök jó meg minden, de nem egy BMW...
Esélyes, hogy a sarkamra állok, és ha csak tényleg nem ótvar rossz a BMW (úgyse az, 3 éves!!!) akkor lehet mégis azt választom, és lehet, hogy kicsi görccsel, de legalább nagy mosolyal az arcomon alszok.Ennyi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #121601 üzenetére
Elég lett volna a porlasztó csúcsokat cserélni, maga a PD elem működik, amíg nem zárlatos. Ezek a régiek fél milliót is elmennek. Maga a PD elem 2 készlet csúcsot biztosan kiszolgál. 2.0TDI PD nem ilyen, ott gyári hibából adódóan lesz zárlatos, azért kell gyakran cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #121734 üzenetére
Normális használattal, lásd amit feljebb írtam. Kibír két szett vezérlést, ami bő 100e km. Szerintem ennyi időközönként nem nagy kiadás + 40e Ft a vezérlés cseréjekor.
Ettől még nem lesz kevésbé ajánlható, mert gyakorlatilag csak a pénztárcán múlik.Nyilván "igénytelenebb" motor a 105 lovas, viszont valamicskét gyengébb, és nem eszik kevesebbet.
"Bad reklám is reklám too"
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz SzlobiG #121858 üzenetére
Hallottam már erről előtte is hogy nem egészséges, ezért szoktam járatni pár percet indulás előtt. Hallom hogy a dúsítót el veszi, alapjárat vissza áll, és csak akkor indulok. Max 1500fordulat és vált stílusban. Így azért szokott mozdulni az óra, bár nagyon hidegben még nem nézegettem, ez meg még picsa. A hó meg szakad megállás nélkül reggel óta...
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
gooool
őstag
válasz SzlobiG #121903 üzenetére
Nemmondod.
Azért kérdeztem, mivel én most HAHU-n csak 1 misi körül látok D5-öket, kivéve azt a kecsói S80-at, de azt meg úgy tudom nem érdemes megvenni (főleg hogy motorhibás), mivel az első szériásoknak rakat nyűgje van. Na meg annak a 600k-s gépnek a belseje is...hát nehéz lenne szépen jellemezni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
#16514048
törölt tag
válasz SzlobiG #121967 üzenetére
A második legolcsóbb is százerekkel drágább ennél, 1.9 millió alatt pedig összvissz két darab van. A többség 2.2 és 3 millió között mozog (tehát a linkeltnél minimum egy millával feljebb), meg van még egy-két drágább is.
A kérdésre válaszolva: nem, nem mozognak ilyen nyomott áron, csak táláltál egyet amit valami miatt mélyen áron alul hirdetnek (ránézésre legalább azért, mert törve volt). Minden autóból van ilyen, szoktak linkelgetni ide is sokat, de ennyire kiugróan olcsó autót csak a legritkább esetben szabad megvenni. Azt meg végképp nem jelenti, hogy az adott típus "ennyiért megy", vagy hogy egy jó állapotú példánynak ekkora lenne az értéke.
Amúgy egyetértek, szerintem is nagyon jól néznek ki.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz SzlobiG #121942 üzenetére
Nem nagy Ezt a motort már nézegettem korábban is, tetszik. A belső méretei kb hogy viszonyulnak egy S60 -hoz?
(#121947) Integrale: A 2007 -es modelltől igen, előtte, amennyire tudom, az S60 volt a sedan változata.
De nagy különbség akkor sem volt, javarészt az S60 is az akkori S80 -ra épült, belülről csaknem ugyanúgy néztek ki anno (pl középkonzol kopp ugyanaz, stb) Talán a kormány más volt a V70 -ben.
(#121950) footy: OK, utánanézek még ennek a témának, nem nagyon ismerem ezeket a konstrukciókat, előnyeiket, hátrányaikat.
(#121966) runner 125: Aki próbálta, tudja Ez pl nagyon hiányzik. A mai napig vissza - visszanézek még az S60 - V70 topikba, nosztalgiázni
No igen, ahogy mennek az évek, úgy lesz egyre szimpatikusabb az S80. Az még klasszikus forma, az új generáció (S60) már nem annyira az én világom.
Az IS -t nem próbáltam még, GS -ben ültem, az éppen jó belülről (kivéve a fa berakásokat), de az IS -t szűkebbnek mondják. Állítólag a benzineshez adott automata viszont nagyon jó.
Az F1 váltó nem egy rossz dolog, bár meg lehetne lenni nélküle, ha a váltóról is megy a kézi kapcsolás. Előzésnél viszonylag gyakran használom, mert jobb szeretem, ha akkor vált, amikor én akarom. De pl éles kanyarban (pl némely autópálya felhajtó), ha elfelejtem visszatenni D -ba, akkor lehet keresgélni, hogy hol is vannak a váltó fülek, és melyik merre kapcsol
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Óra topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen