Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci06

    senior tag

    válasz Hexaa #55681 üzenetére

    Nem írtam alá szervíz munkalapot. Itt elvileg az a standard, hogy küldik az UPS-el az új monitort, és következő munkanap jön újra az UPS, és az újnak a dobozába viszi vissza a régit. Se garipapírt, se számlát nem kértek tőlem, csak küldtem Nekik a monitor hátlapjáról egy fotót az azonosítókkal, és gondoltam utánanéztek, és látták, hogy még valóban garis kell, hogy legyen (egyébként a monitort még Mo-n vettem, kihoztam ide, mert kijötten tanulni, és itt meg elromlott, szal nem egy standard story, de működik a világgari). Tehát egyelőre van egy levelezésem a Dell-el, illetve egy UPS-es kézbesített csomagról aláírásom (ma jött az új monitor).
    Az elromlott monitort hétfőn fogják visszavinni.

Új hozzászólás Aktív témák