Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz StLui #164381 üzenetére

    A HP eléggé máshogy kezeli az end usert a kereskedelmi tevékenységet folytató cégektől. Azokat nem szoktak szeretni amit nem a HP supportálja. Az end usert pedig általában nem hajtják el, de nem egy eset ismert hogy 3szor is visszakerült a notebook a szervizbe mert nem sikerült megoldani. A HP esetében viszont van egy belső szabályzat ami 3 alkalommal visszakerült termék esetében cserélik visszafizetik az árát lehet választani. Persze csak business kategóriában. Konzemerben nem tudom.

    Így neked nem sokat segítene Max magának okozna kellemetlen perceket mert a Kolléga nem biztos hogy end user. Valamint a magyarok azt nem szokták megérteni hogy a kereskedő tevékenységet folytató cégekre nem egészen azok a szabályok vonatkoznak mint az end userre. Itt egyénre szabott megállapodások lehetnek amiben kikötnek adott feltételeket. Stb.

    Én megértem ezeket a cégeket mert megy a trükközés rendesen az innen onnan megveszi Sanyika a notebookot aztán ad hozzá egy garijegyet 0 áfás számlával amikor még kikerül a hp szervizbe akkor meg a szerviz nem egyszer fizethet. Mivel end user nem hajtják el. Sanyika a "kereskedőt" meg mit érdekli.

    Nincs ingyen vacsora...

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák