-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz Turbo73 #24067 üzenetére
A benq w6000 is "csucsgep" de aztan egy w1070 megeszi.Attol meg,hogy tele pakoljuk felesleges baromsagokkal es 80db hdmi porttal,hasznalhatatlan irisszel,attol meg nem lesz jobb gep.
Persze elkepzelheto,hogy az 5000es tenyleg jobb,elobb latni kene.Give me your cum,bull!
-
-
xtremetuning
addikt
válasz Turbo73 #24090 üzenetére
Semmi gond, én kérek elnézést. Bár ennyi erővel a trabant is csúcsgép volt, hiszen a trabant palettáján........
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
#95590400
törölt tag
válasz Turbo73 #24091 üzenetére
ezért jó a szürke vászon... sokat dob a kontrasztérzeten.
amúgy félelmetes, hogy dynamic light módban az acernek mennyire durva feketéje van így. ez a benq-n az extremeco. szépen dimmeli a pilácsot, lemegy a fogyasztása olyan 80 watt környékére. és mennyire kiégeti fehérre egyes esetekben a színeket.
a koncepció jó, csak ki kellett kapcsolnom -
spiky03
veterán
válasz Turbo73 #24409 üzenetére
Moziban én is csak az animációkat szoktam megnézni 3D-ben, ami érdekel, meg olyan filmet amit 3D-s kamerával forgattak és nem utólag konvertálták arra.
Mondjuk én az Avatar-tól pont nem voltam annyira elájulva, mint itt is sokan.
Mert nekem a 3D-s élmény az az amikor nem csak mélysége van a képnek, hanem az "ki is jön" a képből.
Az Avatarban meg ilyen nem volt sok, pedig lett volna benne fantázia. Egyedül arra emlékszem, amikor azok a pihők vagy mik szállnak és abból jött ki 1-2 a fejem fölé.De ugye nem vagyunk egyformák.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
xtremetuning
addikt
-
Márton
nagyúr
válasz Turbo73 #25323 üzenetére
Onnan veszem, hogy a 4:2:0-s 4k anyagot fullhd méretben nézve gyakorlatilag 4:4:4-et kapunk.
A kanócon nem 4:4:4 4k megy át természetesen.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Turbo73 #25323 üzenetére
Ez megvan?
Lényeg a lényeg, én régóta nézek fullhd bluray-eket és nagyon is ismerem mi az ami kihozható belőlük.
Viszont amikor az első 4k anyag megjelent a fullhd monitoromon, teljesen fényképszerű volt, szinte le akart esni, olyan képélesség rajzolódott elém.
Valószínű nem kizárólag a 4:4:4 jelenség miatt van ez, hanem a h264 tömörítést is jobb nézni negyedére kicsinyítve. Nem mosódnak össze olyan hamar a finom részletek.[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
AVhelper
senior tag
válasz Turbo73 #25323 üzenetére
A HDMI 2.0 "Level a" (nem összetévesztendő a HDMI 2.0a verzióval, ami csak a HDR tartalomjelzést teszi hozzá), azaz teljes 18 Gigabit/sec sávszélességű átvitellel képes az akár YCbCr 4:2:0 szín-mintavételezésű, színenként maximum 16 bit/pixel (összesen 48 bit/pixel) színfelbontásra, valamint a 4:2:2, 12 bit/pixel és a 4:4:4, 8 bit/pixel színfelbontásokra is.
Az Ultra HD Blu-ray formátum jelenleg UHD-ban csak a 4:2:0, 10 bi/pixel színfelbontást tudja, de a specifikáció jövőbeli frissítésével a 4:2:2, 4:4:4 alkalmazása is lehetséges lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz Turbo73 #25346 üzenetére
Én nem konvertálok majd semmit, csak lejátszom a fullhd megjelenítőn, elvégzi ezt nagyon szépen realtime a megfelelő szoftver vagy a hardver.
Ugyanúgy (és itt most egy helyénvaló hasonlat jön ), ahogy anaglifbe sem konvertálunk (ismét a 420 miatt!), hanem külön megtartjuk a bal-jobb képet, majd lejátszás során (pl. Stereoscopic player) létrehozzuk az anaglif képet. Fényévekkel jobb, szellemképmentesebb lesz az eredmény.Akkor szerinted ők sincsenek a toppon a témában?
[link][ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
xtremetuning
addikt
válasz Turbo73 #25352 üzenetére
"bőven látszanak a 'recés' ívek" - milyen proji és vászon ? 3m átló vagy széles ? Mennyiről nézed ?
Sosem volt ilyen problémám, pedig elég háklis a szemem. Nálam a 3,70 körüli átlón 4és félről nézve sima, mint a baba popsija.
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
xtremetuning
addikt
válasz Turbo73 #25354 üzenetére
Akkor nem biztos, hogy a 4K a feltétlen megoldásod. Ha 4k-t akarsz, akkor úgysem úszod meg a proji (és rendszer) cserét. Azt én inkább egy jobb FHD-ra költeném.
...ha belekezdtél a high-endbe, vess keresztet, mert sosem lesz vége.. :) ......... és ezt mástól nyúltam, de nagyon igaz : 'Tegnaptól őszinteséget fogadtam. Azóta nincsenek barátaim...'
-
Márton
nagyúr
válasz Turbo73 #25352 üzenetére
Egy igen kedvelt, megfizethető áru 4k kamera manapság. De valami azt súgja, ezt te is tudod.
És ezek a felhasználók is használják arra, hogy 444-es fullhd-t nyerjenek ki belőle.
Az elmélet miatt hoztam fel. Ezek a technikai dolgok egy egységet alkotnak, nehogy már ne lehessen megemlíteni azért, mert projektoros a topik."Nekem sokkal fontosabb a 4k-s felbontás"
Szerintem itt mindenki örül a 4k felbontásnak, én is
Azonban még egy jóideig elérhetetlen a megizethető 4k projektor, erre bátorkodtam megjegyezni, hogy addig is élvezzük fullhd megjelenítőn a 4k anyagok 444 fullhd minőségét. Vagy ez is offtopic szerinted?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Turbo73 #25365 üzenetére
Nem lehet 4 különböző színű, épp a 4:2:0 miatt, nincs meg a színinfó minden pixelre, csak a világosság infó.
Egy 4k-ban 2x2-es terület bal felső sarka lesz az új pixelszín fullhd-ben.
Miért ne csinálná ezt meg röptében az MPC?[link]
A jobb alsó ábrát nézd, annak is a 4x2-es chroma területét. Most ezt látjuk 4k-ban, 8 színinformációból csak 2 pixelnek valós a színe, a többi átlagolt. Na ezeket dobjuk ki, amikor fullhd-ben nézzük ugyanezt a videót, és csak a kék és citromsárga (vagyis eredeti) pixeleket látjuk, negyed felbontásban persze.[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
thomasrc
tag
válasz Turbo73 #27227 üzenetére
Vicces, de amit leírtál az pontosan igaz a vásznamra (szintén EliteScreen, igaz kézi lehúzós)... Két hónapja van meg, de a szélén már be van pöndörödve és hosszanti csíkozódást is látok rajta.
Arra gondoltam, hogy házilag kellene valami oldalfeszítést eszkábálni rá, de a folyamatos húzogatás miatt ez nem igazán megoldható (valahogy úgy kéne, hogy maga a feszítő rész is feltekeredjen).
[ Szerkesztve ]
-
fmfizikus
tag
válasz Turbo73 #27227 üzenetére
Akkor Elitescreen kilőve. Amúgy sincs méretben. Ami lenne az meg fekete. Most a specialistákkal tárgyalok . MW manuálisban 50. Motorral a duplája. Van még Emotion meg az Odyssey.
Turbó tudsz valami kevésbé szart a sok szar közül?
Valamit mindenféleképpen vennem kell. Vagy hírdessem meg az Epson 5300-ast meg a Popcorn Vtent?Szóval Turbo és kedves mindenki! Legalább 1 nevet ! Köszi.
-
Márton
nagyúr
-
Rick4
félisten
válasz Turbo73 #29204 üzenetére
Leírta:
Csovezes megy a plafonra de a csatlakozo nem fer at csak a kabel.
Arra meg én lennék kíváncsi, hány embernek van otthon hdmi krimpelője. Neked van? Mert nekem nincs.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Lipton
őstag
válasz Turbo73 #29204 üzenetére
A hdmi nem a hossz miatt gond hanem a behuzas miatt.
Cso a falban/fodemben mar ott van de nem megy at rajta a hdmi csati. Kacsat kerdeztem mar egyszer es vagy 40k az anyag+szereles a helyszinen.
LAN halozathoz van minden itthon es kb. filleres dolog a hdmi mellett. Szerintem hdmi krimpelo "senkinek" nincs otthon, lan biztosan sokkal tobb. Masik kerdes, hogy egy lan krimpelese elegge egyszeru feladat, hdmi passz. Vegul lan rendszerhez letezik krimpelo nelkuli csati is akar.Az eredeti kerdes nem a lan volt, az mar valaszban jott. Amennyiben tud valaki krimpelni vagy ismer nem kacsa aru "krimpelot" akkor johet
[ Szerkesztve ]
-
Mcleod
tag
válasz Turbo73 #30310 üzenetére
Szia!
Tudom, hogy öreg már szegény Pana, meg csa 720p, de amíg nincs pénzem egy minőségi FullHD-s ugrásra (vagy 200k+) addig sajnos ennek kell maradnia és hát ha már van, azért használni is szeretném. Vettem hozzá egy HDMI to VGA átalakítót, most azzal használom, de azért sajnos észre lehet venni a különbséget, van egy kis minőségromlás.
Tehát a kérdések még mindig adottak, de megkerestem batyo-t is velük, remélem hamarosan válaszol majd...Csak egy maradhat!!
-
szepi0808
senior tag
válasz Turbo73 #30426 üzenetére
Nem is értem mi motiválta őket hiszen, aki a lézer projektort vásárol az hosszútávra gondolkodik és a full hd már nem hosszútávú befektetés.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
kokokka
őstag
válasz Turbo73 #35236 üzenetére
A "valamirevaló"-val ügyesen sikerült leszólnod az új projektoromat (sőt, sokunkét) amiért nem keveset küszködtem, hogy meg tudjam venni! A W1070 ugyanis nem írja ki,c sak a 24p-t. Nem tudom milyen és mennyibe került a Tiéd, de ez nem volt szép Tőled!
c4 :A plazmám is kiírja, hogy 23,976, ha éppen ilyet nézek rajta. Csak a médialejátszómat nem tudom konkrétan erre beállítani, csak 24p-re. De utána kérdeztem és kiderült, hogy az A300-as 24p beállítása alá tartozik a 23.976 is. Ugyanis amelyik megjelenítő tud 24 Hz-et, az tud 23,976Hz-et is és fordítva.
-
hm15
senior tag
válasz Turbo73 #35261 üzenetére
Én nem ismerek olyan házimozi vetítő gyártót, amelyik figyelmen kívül hagyná. Technikailag nonszensz lenne és egyben eladhatatlan. Ezt kizárólag az információs panelen, kijelzőn, leírásban teszik - ahogy számos tévé gyártó is -, ahol egybemossák a kétféle képkockasebességet 24p jelzés alá. Lejátszáskor ellenben tökéletesen elkülönítik egymástól és helyesen jelenítik meg natív sebességgel.
-
-
alphamooncam
őstag
válasz Turbo73 #39042 üzenetére
Látom, nagyon "képben" vagy !
Mi a véleményed egy olyan "szerkentyűről" , ami mondjuk 4.2.2-ről egy megadott algoritmus alapján 4.4.4-re konvertál.
Ez nyilván csak elméleti kérdés...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
hm15
senior tag
válasz Turbo73 #39084 üzenetére
Pont azért nem állítom bármire, hogy ne legyen fölösleges konverzió. RGB megy ki, amit a vetítők többsége helyesen meg is jelenít, így is lett kalibráláva a rendszer. Ha a VGA ycbcr kimeneten lenne, plusz 1 konverzió a vége. Madvr végzi az RGB átalakítást, megszokott PC-s folyamat.
-
mmoht
csendes tag
válasz Turbo73 #44344 üzenetére
Idézet az előbbi projektor.hu cikkből:
"A leggyakrabban elfogadott definíció szerint egy megjelenítő kontrasztarányán értjük az adott eszközzel előállítható „legvilágosabb” fehér és „legsötétebb” fekete világosságának arányát.
Ez az, amit „full on/full off” kontrasztnak neveznek, és az adatlapokon az esetek túlnyomó többségében ezzel az adattal találkozunk mint kontrasztaránnyal."
Ezek szerint nem változtatható írisszel rendelkező projektoron is mérhető full on/full off kontraszt, amilyen az a sokat emlegetett xiaomi is. Fix írisz mellett akkor hogy lesz a full on/full off 2419:1 és a natív meg 600:1? -
Cseneles
őstag
válasz Turbo73 #61444 üzenetére
"a HDR dinamikusabb és szebbek a színek"
Nem lehet összehasonlítani! Mivel az SDR-t Rec.709 színtérben rögzítik, a HDR többségét DCI-p3 ban és pár darabot BT2020 színtérben. Ezért látod szinesebbnek. Kapcsolj egy kalibrált DCI-P3 színteret a megjelenítődön SDR film esetén és ugyan úgy szinesebb lesz. Ebben semmi varázslat nincs.
A másik az ,hogy rengeteg múlik a felvételi oldalon. Jelenleg piacvbezető referencia szintet jelentenek az ARRI kamera rendszerek. Amiket ezekkel a kamerákkal rögzítettek egytől egyig a legjobb képminőséget tudhatják magukénak. Teljesen mind1, hogy SDR vagy HDR!
itt van pár cím amik ezzel a kamerával készültek.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Khaosz55
addikt
válasz Turbo73 #61481 üzenetére
Nekem sony vetítőm a van a X1 processzorral és a Dynamic HDR Enhancer használátát hig-on kerülném. Összemossa fekete és fehér részleteket. Elsőre jónak tűnik mert szemre nagy dinamikát kapsz mert több lesz a sötét és a világos, de ez úgy valósul meg hogy sötét és világos részteletek összemosódnak (részletek elvesznek) és egy szín lesz. Max medium vagy low beállítás segít, de az enyhe fátyol a komplett képen ott lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Vhiktor
veterán
válasz Turbo73 #61511 üzenetére
Ebben az esetben, hogy mérésen mit mutat és mi a valóság az két különböző dolog, főleg, hogy ez "dinamkius" tone mapping / dinamikus kontraszt, magyarul a képen megjelenő tartalomtól függ a működése. Na most ha 10% ablakos minta van használva mérés során (vagy akár teljes képernyő lefedettség) az nagyon nem ugyanaz, mintha teljesen más tartalom van a képen, ami filmek esetében képckockáról, képkockára változik.
Szóval telejesen mindegy mit mutatnak ebben az esetben a mérések (már ami az EOTF és luminance görbét illeti), annak ellenére is, hogy helyesek a mérések, arra vonatkozóan, hogy működik filmekkel a tone mapping semmi információ tartalmuk nincs.
Persze a mérések helyesek/validok, de ezzel nem lehet reprodukálni a valódi működést.Egy kis érdekesség
Illetve calmanban projektorok esetében az EOTF görbének a mutatása a kalibráláshoz beállítás kérdése is, amire van egy bizonyos elfogadott módszer, aminek alkalmazásával ezek az ábrák (luminance és EOTF) teljesen máshogy néznének ki, a bal oldali lenne közel a referenciához, a jobb oldali pedig már jóval felette futna. De ez lényegében mindegy is, mert kb semmi információ tartalma nincs. Ha meg egy konrkét eotf görbe van megcélozva és úgy van ráfeszítve a referencia eotf görbére (dinamikus tone mapping nélkül), akkor bizony a világos részletek ki fognak égni, hiába tetszik jobban a szemnek.Vannak erre megfelelő teszt videók amivel ezt ellenőrizni lehet (igazából bármiylen filmmel is) és ott már azonnal kijön a dtm hibája, mérés ide vagy oda.
Dynamic HDR enhancer muszály madvr nélkül, mert különben dinamiktálan képet fogsz kapni. Szóval ez a szükséges rossz, mert nélküle sokkal rosszabb minden.
madvr dtm-el sokkal jobb képet lehet kapni, bármelyik projektor hdr megoldásánál. Nem véletlenül használják a nagy mozisok nem csak nálunk, hanem külföldön is még a legjobb projektorokkal is.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Khaosz55
addikt
válasz Turbo73 #61511 üzenetére
Nekem teljesen mindegy ki hogyan és miként használja a projektorát. Azt hiszem azt írtam, hogy sokkal jobb a kép madvr tone to mappal mint HDR esetén. Van kalibrált HDR és BT2020 SDR. Aki idág volt nálam és mutattam 590-el HDR és HDR-SDR konverziót több filmel sötét, világos és közepes fényerejű filmet mindenkinek a madvr tetszett. A gyerekeimnek is szoktam mutogatni a konverziót. Egyszerűen megmondják melyik tetszik nekik és ehhez nem kell videophilnek lenni. Nem találkoztam még olyannal aki azt momdta volna hát jobb lenne a gyári HDR-t használniom. Akik itt bizonygatják milyen jó a projektor jelen estben a Sony 590 HDR képe az látott madvr konverziót? Volt 270-em is az egyenesen rossz volt HDR-ben.
Elhiszem valakinek azt is fontos, hogy kiírja a projektor, hogy HDR-ben megy. Ha ez megnyugtatja..., de közel sem aknázta ki a lehetőségeket ami a projektorban van.
Ez nem olyan mint amikor kábel és kábel között hallasz-e vagy látsz-e különbséget (én nem) , a madvr tone to map esetében teljesen egyértelmű.
De mondom mindenki használja úgy ahogy neki jó... -
Vhiktor
veterán
válasz Turbo73 #61520 üzenetére
avforums 590 teszt (de szinte az összes komolyabb külföldi teszt oldal megemlíti):
https://www.avforums.com/reviews/sony-vpl-vw590es-4k-sxrd-projector-review.18284/De madvr nélkül valóban Middle vagy High álláson kell használni, ez nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz Turbo73 #61548 üzenetére
Több 5000-et és 7000-et láttam már, ott kétségtelenül valóban sokat javult a HDR megjelenítés, de továbbra is látom azokat a hibákat amikről fentebb írtam.
Nem csak a Sony projektoroknál, hanem az összes projektornál.[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
hakos1987
őstag
válasz Turbo73 #63716 üzenetére
Onkyo TX-NR686
Nem tudtam ma megoldani. Hiába van kikapcsolva a TV, ha csatlakoztatva van, megszakad állandóan a másikon a jel. Kikapcsoltam mindent (CEC, ARC...), de hiába. Most úgy oldottam meg, hogy a transmitter kimenetére raktam a TV-t, így ott tudom váltani, viszont a hang így optikán megy az erősítőbe, amivel a HD hangokat bukom... Igaz, csak ha a TV-n Netflixezek...
Fixálni nem tudom, hogy lehetneBolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz Turbo73 #63745 üzenetére
Ezt nem próbáltam.
Most úgy csináltam, hogy az EPSON transmitterjének kimenetére tettem a TV-t, így átmegy a 4K 60Hz HDR a TV-nek, az erősítőbe pedig csak ez a transmitter van bedugva kimenetre. Ezzel az eARC-ot bukom a TV-AVR között, így optikával kellett a hangot a TV-ről az erősítőbe küldenem, ami korlátolt ugye... Viszont csak streamingeken bukom, amit TV-n nézek, az meg jellemzően sorozatok... Aztán Black Friday-nél nézek asszem egy új erősítőt....Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs