Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haly

    őstag

    válasz Palesztin994 #1864 üzenetére

    Ajándékként küldted a pénzt? Gift opciót válaszva?
    Vagy először kaptál egy számlát a sráctól, amit el kellett fogadnod és ez által fizettél?
    Nem mindegy, mert ha utóbbi, akkor van lehetőséged paypal-en keresztül is harcolni ellene, ha előbbi, akkor kevesebbek az esélyek. :(
    Minden esetre ez egy teljesen más paypal account.
    Ezt egyeztessük már össze emberek. Kinek milyen e-mail címet adott meg? Mert ha külön-külön paypal accountokat jelentettünk fel, akkor azért annyira nem többszöröződik meg az esélyünk a pénz visszaszerzését illetően.
    Nekem más e-mail címet adott meg, mint Palesztin994 kollégának. Én esetemben: kelod66@gmail.com.

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Palesztin994 #1864 üzenetére

    Én azt látom ezen, hogy nincs szállítási cím megadva "Ships to" ebből arra következtetek, hogy privát pénzként küldted el, azaz amikor választani kellett a következők közül te az elsőt választottad:
    1, send payments (privát pénzküldés pl. rokonnak)
    2, pay for goods or services (fizetés egy online vásárolt termékért vagy szolgáltatásért)

    Az első pénzküldési módra nincs reklamációs lehetőség, hiszen nem történik termék vásárlás, hanem az pont csak egy privát pénzküldési mód pl. rokon hazaküld XY GBP pénzt angliából, vagy pénzt küld egy ismerősének. Ezen nincs mit reklamálni, hogy nem érkezik meg a termék vagy garanciális valami.
    A 2, eset van kitalálva a termékvásárlásra, arra van ilyen védelem.

    Még az is látszik, hogy a csaló több email címmel is regisztrált a paypelen. "kisslaci@outlook.hu" / "kelod66@gmail.com".

    Javaslom, hogy próbálj nekik telefonálni vagy írni, hogy tiltsák le az accountját a csalónak, lehet, hogy a rendőrségi feljelentést is kérni fogják később.
    https://www.paypal.com/selfhelp/home

Új hozzászólás Aktív témák