Új hozzászólás Aktív témák

  • szucs.krisz

    csendes tag

    válasz hbala #18510 üzenetére

    Sziasztok,

    olvastam az előző hozzászólásokat.
    Folyamatosan azt látom, hogy kérdés az előfizetői jogviszony..ki a szolgáltató? A flottakezelő vagy a szolgáltató?
    Szerintem ez egy óriási baromság. Mindennek van előnye, és hátránya.
    Hátrány az, hogy nem viheted akkor a számod, amikor akarod? Nekünk írásos garanciát (szerződés) arról, hogy milyen felmondási idő után kapunk automatikusan lemondó nyilatkozatot. ( vagy a hűség lejárata után ).
    Hátrány az, hogy nem kapunk normális számlát? Nem tudom ki milyen flottában van, de nálunk minden hónapban látom azt, hogy ki mennyit forgalmazott a cégben.
    Sokkal több segítséget kapunk innen, mintha magunknak kellene az ügyfélszolgálatot hívogatni.
    Legutóbb kártyapótlást intéztünk, természetesen a kapcsolattartó elintézte, hogy díjmentes legyen... - ellopták az egyik kolléga telefonját
    Egyébként mi 8.500 Ft-ért kapjuk a korlátlan csomagot (bruttó), én jobbnak találom a frondeo-nál... ( olcsopercdij.hu )

Új hozzászólás Aktív témák