-
Fototrend
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
davao
tag
Sziasztok!
Én egy kicsit eltérnék a kialakult vitától a Vodával kapcsolatban
Egy olyan T-s flottát keresnék, ahol:
- elsősorban én vagyok az előfizető: azaz én kapom a számlát a szolgáltatótól és saját ügyeimet én tudom intézni (magánszemélyként!)
- másodsorban a havidíj nagyon max. 4000 HUF legyen (lehetőleg mobilnettel)
- és nem utolsó sorban kedvezőek legyenek a percdíjak is (mp. alapon)Ha esetleg valaki tud ilyet, ne tartsa magába!
Előre is köszönöm!
-
NorbiG2
tag
Nos, Urakok!
Én is megkaptam eme híres "tájékoztatót".
Nem kicsit apró betűs!
És azzal is egyet értek, ha olyan korrekt cég lenne (a többi sem különb), nem sajnálnák a pénzt (0Ft nekik), ha saját hálózatba kiküldenék INGYENESEN minden előfizetőnek, hogy mi várható, figyeljenek oda. Még ha részletesen nem is térnek ki minden dologra.
Ez meg az én véleményem. És nem kívánok senkivel ezzel kapcsolatban vitatkozni. -
cekkk
veterán
Én meg leírom, hogy összességében újra, mert hiába írja le, és olvassa el valaki, ha olyan tartalom szerepel benne ami nem teljesen fedi az igazságot. ismerős is így járt, elolvasta és úgy volt vele hagyja a fenébe, mert kétoldalú valamint nem generál felmondási jogot, ezért kiküldhették ha félre tájékoztatták az embereket.
Sőt még azt is hozzá tenném, hogy a letöltési linkek csak akkor jönnek elő, ha küld sms-t a vodafone de anélkül is be tudsz lépni és kifizetni a számládat, szóval itt még az arcodba se tolja ezt a hírt.
[ Szerkesztve ]
-
z67
őstag
Vitába szállnék a rendes mérettel. Tedd a számla mellé, szerinted ugyanaz a betűméret? Ha nem, miért nem?
Az sem véletlen, hogy a roaming közé bujtatták.
Amúgy baj van a fejekben, amikor egy fogyasztói fórumon valaki mindig úgy érzi, hogy elvtelenül a szolgáltató érdekét kell képviselnie, csak azért, hogy láthassuk ő mennyire objektív, tudatos fogyasztó.
-
Zirowe
nagyúr
Háromszor is kihangsúlyoztam, de csak a te kedvedért negyedszerre is: az értesítés formájáról beszéltem papír számlánál, nem a tartalmáról!
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
-
Zirowe
nagyúr
Én most nem a módosítás tartalmával szállok vitában, hanem a formájával, legalább is papír alapúnál.
Rendes betű mérettel külön papírral csatolták a számlához.
Nem ertrm miért nem felé ez meg?
Nincs elbújtatva, nincs kisbetűzve, nem csak újságban lett megjelentetve+a1270 is elhadarja minden egyes hívásnál.Szerintem ez így okés (ismételten, mód és nem tartalomról van szó), és kétlem, hogy a "híres nyugati országokban" másképp menne a tájékoztatás.
Bár lehet, hogy egyeseknek az is kevés lenne, ha egy ceremónia mester olvasná fel minden egyes számla átvételekor..
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
cekkk
veterán
Nem hát, és ezt tudja a voda is és azért csinálják így. Az emberek többsége nem ilyen világba nőtt fel ahol a szolgáltatók így kibabrálnak velük ezért naivak, nekünk fiataloknak már sokkal jobban kell figyelni és hozzá szokunk ehhez. Meg szerintem egy nyugati országban ezt nem tehetnék meg az ügyfelekkel.
-
Zirowe
nagyúr
Jó, de én meg a papír alapúról beszélek, ahol egy két oldalas papírt csatolták, mind két oldalán ugyanazzal a szöveggel.
Emberek nagy része el se olvasta vagy azt mondja, hogy nem kapta meg (mert nem olvasta el), aztán meg csodálkoztnak.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
cekkk
veterán
Az e-számla rendszerben nehezebben észrevehető mint a többi letöltés gomb, gondolom nem véletlen.
Ez mi ha nem szándékos, ez direkt így van, hogy minél kevesebben töltsék le, mert kevésbé lehet észre venni.
Nekik a hálózatukon a saját ügyfeleiknek nem kerülne semmibe, ha küldenének egy sms-t , hogy emberek módosulások lesznek olvassátok el amit ki küldünk, tudják, hogy nem olvassák el az emberek és ezért akarnak ráutalómagatartással szerződést módosítani. Szóval igen is szerintem nem tájékoztat korrektül a voda. -
Zirowe
nagyúr
Nem akarom a vodát védeni, de nem ő tehet róla, hogy az emberek nem olvassák el.
A számlához adott papír mindkét oldalán ugyanaz szerepelt.
Haverom el se olvasta, ha nem szólok neki, szokott volna.
Meg legalább 3an írtak nekem innen, hogy ők nem kaptak ilyet.
Ja, hogy a roaming változásásos lapon van!
Szimplán trehányak az emberek.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
cekkk
veterán
válasz SárkánySzív #9188 üzenetére
Én mondtam a csajnak, hogy a vodafone egy nagy geci(és itt elnézést kértem tőle), mert pl az e-számla rendszernél sokkal nehezebben vehető észre a letöltés mint a többi része. Valamint ismerős is úgy járt, hogy elkezdte olvasni a kapott módosításokat. Olvasta, hogy kétoldalú módosítás roaming blabla meg, hogy nem lehet felmondani a flottás részig el se jutott hanem ezek után hagyta a fenébe, ma szóltam neki, hogy vigyázzon. Mondjuk nem tudtam, hogy flottába van ezért nem szóltam eddig.
Szóval a vodafone ahogy kommunikálja az nem teljesen egyértelmű, és beleszámolták a büntetést abba, hogy majd ők is kapnak azért, hogy ráutalómagatartással akarják a szerződéseket módosítani.
-
SárkánySzív
aktív tag
válasz pepe1150 #9184 üzenetére
... ezen már régen túlestünk...
Sőt már más dolgokon is ebben az ügyben ha visszaolvasnál vagy kétoldalnyit, de azért köcce...Cekk!
Ezt Én is kérdeztem a csajszitól, és mondta hogy jövögetnek óvatosan...
mondom neki, hogy aki nem értelmezi a dolgot vagy nem is olvassa az akkor megy a levesbe, és szerintem a flottások háromnegyede megy a levesbe...
... különben ha nem lennék itt akkor Én is mennék a levesbe, mert itt hallottam erről a dologról először, a fene meg olvasgat ASZF változásokat magától...[ Szerkesztve ]
Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /
-
drkoba
csendes tag
válasz cegestelefon #9186 üzenetére
Nos, mint írtam volt, a DPI flottában egyértelműen marad.
-
cegestelefon
csendes tag
Maradt egyáltalán még olyan flotta ahol maradt a másodperc alapú számlázás?
-
pepe1150
csendes tag
Sziasztok,
Most olvasom ezt a voda-ászf dolgot....
A MOL flottásokat kérdezném, hogy ők is kapták már ilyet a számlájuk mellé?köszönöm
-
cekkk
veterán
Ma voltam bent, márkaboltban, megcsináltok, kérdeztem a lányt, hogy sok flottás jön? Erre azt mondja, hogy én voltam az első
-
Zirowe
nagyúr
válasz johnnyjungle #9180 üzenetére
Nem kell olyan hatalmas jogásznak lenni, hogy a "közös megegyezés" kifejezést értelmezni tudjad.
Ha hiányzik az akarat az egyik oldalról, máris nem arról van szó.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
johnnyjungle
tag
Sziasztok! Időközben kiderült, hogy amiben olyan biztos volt a "jogász ismerős", mégsem olyan biztos, mert változtattak egy csomó helyen egy csomó - egyébként ezzel kapcsolatos jogszabályban - így hát akkor most tulajdonképpen zavaros, kinek mihez is van joga.
Fasza, mi? Olyan jogszabályok, amik ilyen esetben nem egyértelműek.
Már ha valóban így van, nem vagyok sajnos jogász.Más: az egyik flottás oldalon valami "nemzetközi flottáról" magyaráznak. Az mi lehet szerintetek, voip?
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz SárkánySzív #9178 üzenetére
Ha megérdemli akkor tegyél panaszt ellene
Én majd holnap megyek be valamelyik vodaboltba, és kiderül, hogy mi lesz
-
SárkánySzív
aktív tag
Nem szívatnak, ez már nekünk a múlthéten lejátszódott, de annyira sügér volt a két vodás csaj hogy nem is igaz. Az egyik meg ráadásul ki is akart osztani, hogy mit képzelek Én bejöhet bárki az utcáról aztán megmondja hogy Ő mit csináljon.
Mondom a kis baromarcú marhának hogy hívja már fel a régi ügyfelekkel foglalkozó csoportnál x intézőt majd az mondja meg hogy mit csináljon. Meg fogtam kibasztam elébe a szerződésemet, mert már elszakadt a cérna, ugyanis előző nap 1,5 órát egyezkedtem az ügyfélszolgálaton.
Ilyen kis marha viselkedésű ügyintézőt, és mentalitást még nem tapasztaltam a vodánál, mindig hihetetlen kedvesek voltak eddig. A másik csajszi az mondjuk csitítgatta is hogy mit szól bele hagyja már a dolgot.
Ki is írnám hogy ez hol volt, és mikor, de nagyon beazonosíthatóvá válnánk vele együtt, és a leselkedő kutyák miatt még kirúgnák nyuszifült, mondjuk megérdemelné a kis hülye.Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /
-
cekkk
veterán
válasz SárkánySzív #9176 üzenetére
Én holnap megyek be egy boltba aláírni a szerződést. Gondolom azt nektek is kellett ugye, vagy csak engem szívatnak vele?
-
-
cekkk
veterán
válasz SárkánySzív #9164 üzenetére
Egyébként meg a kémeik itt vannak, figyelnek, és szerintem feljebb jelentenek... ez olyan biztos mint ahogyan ezt most olvassátok, de egyébként meg had legyenek...
Ezért mondom azt, hogy a flottaközvetítők érdeke ez a titkolózás és sötébe burkolózást mert mindegyik szolgáltató tudja, hogy a flottájukba való belépést árulják és kb semennyire nem érdekli őket, mert ha igen, akkor már nem lennének ilyen kis zsebcégek akik ezeket árulnák.
Semmi értelme ennek a titkolózásnak -
cekkk
veterán
Megint beszéltem velük a 75 percen felül kapnám meg a 100 percet/sim . Amit nem tudtak, hogy a 100 perc az mp vagy perc alapú.
Viszont nekem a leányzó a telefonba azt mondta, hogy ha hosszabbítok miután lejár a hűségem akkor marad a mp alap és csak akkor lesz perc ha nem hosszabbítok. Nagy a kavar még ott, én mondjuk élni fogok a 100 perccel mert ez nekem nagyon jóValaki írta, hogy most kötött szerződést a htfsznél és ott már okt 1 től perc alapon számol, nekem a lány azt mondta, ha most kötnék akkor maradna mp alapú.
-
cekkk
veterán
Amikor ez kiderült és páran írták itt a 100 percet akkor én is felhívtam őket és mondtam, hogy viszem innen a számokat rohadtul nem érdekel a kötbér mert kifizetem. Meg relatív elég magasak voltak a számláim is ilyen 10 környéke, persze 30-35 forintos perc alapú csomaggal nem is volt nehéz
-
Sanyabá
senior tag
válasz SárkánySzív #9166 üzenetére
Ameddig nem ütközik az alapelvekben megfogalmazott kritériumokba, addig nem lesznek moderálva.
A tanulás gyökere keserű,de a gyümölcse édes.
-
SárkánySzív
aktív tag
nem tudom hogyan lehetne ezt kiküszöbölni, nem mer már az ember semmit kiírni nyíltan, s ezt akarják egyébként...
A topic vezetőnek nagyon utána kellene nézni ki az ideregisztrált, illetve ... valami védelmet kitalálni...Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /
-
z67
őstag
válasz SárkánySzív #9164 üzenetére
Pont erre gondoltam, nemhogy jelentenek, de ha kell zavart is keltenek.
-
SárkánySzív
aktív tag
... ha nagyon agilisen, és következetesen beszél az ember velük, és ráadásul keményen is, akkor marad minden a régiben, és kész...
_Határozott idejű szerződő vagyok, nem tudtak velem semmit kezdeni... ennyi!!!
plusz akiket behúztam azoknak is lerendeztem... ámbár ott voltak többen is határozatlan idejűek, de szerződést módosítottunk
Egyébként meg a kémeik itt vannak, figyelnek, és szerintem feljebb jelentenek... ez olyan biztos mint ahogyan ezt most olvassátok, de egyébként meg had legyenek...Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /
-
cekkk
veterán
válasz mezzanine81 #9162 üzenetére
Nekem is ezt mondta telefonba, hogy két oldalú, mondom igen akkor ha elfogadom egyébként meg egyoldalú, halkan meg is jegyzete, hogy igen...
-
mezzanine81
csendes tag
Egyébként rájöttem közben, hogy az ügyfélszolgálatos jól átcseszett, mert a papíron kapott értesítésben az van írva, hogy közös megegyezésen alapuló változtatást kezdeményeznek, miközben ő a telefonban ugye arról győzött meg, hogy módosíthatnak egyoldalúan. (Ami mondjuk igaz is utánaolvasva, de jelenleg ugye nem erről küldtek értesítést...)
-
ottoyes
senior tag
...szivesen..DPI változik,akkor szólok! (azért keresztbe állt volna bennem a x@r,ha szép suttyomban bevezetik a kapcsolási-,és hívásfogadási díjat,percalapon,Bee-s díjakkal,ami fénykorában 107.-/perc volt..ehhehehe.. )..nade vissza a valóságba:előre fogom tudni,és kiírom.Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Ottoyes
-
cekkk
veterán
-
cekkk
veterán
Mivel eddig 3 különböző ügyfelessel beszéltem és mind ezt mondta. Először 5 percet akartak adni aztán 500at elengedni végül pedig 100-t.
48 órán belül aktiválnák ha elfogadnám. Lehet ebbe benne van, hogy 8 éve vagyok ügyfelük.De volt más htfsz tag is akinek 100 perc/ számot ajánlottak.
DPI!
Ismerős arra értette a változást ami történt, így elnézést, ha zavart keltettem az erőben Egyenlőre ott nem lesz változás. Ha valaki hall valamit a T és a Telenor felől ossza meg velünk
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
Aki htfsz-t használ vagy olyat ahol nem több a lebeszélhetőség 100 percél igen kedvező ez a 100 perc mert nekem jelenleg van 75 perc lebeszélhetőm és ehhez adna a voda még 100-t minden előfizetésemhez. Ami azt jelenti, hogy havi 1270 forintot/ előfizetés. Így csak annyi változna, hogy a 75percet csak voda irányába tudok lebeszélni míg 100 bármelyikbe és marad a másodperc alapú számlázás a hűségidő végéig.
Akkor még egyszer mondom, ne fogadd el a változást
Ezért nem kéne egyből arra buzdítani a német, hogy ne fogadják el, mert van egy olyan rétege a flottásoknak akiknek igen is megéri elfogadni, mert jobban járnak vele, mintha minden maradna a régiben, és ha lejár a hűség így is úgy átrakják perc alapúba.
-
-
z67
őstag
válasz mezzanine81 #9143 üzenetére
Kicsit olvass vissza. "Nem fogadom el" PONT. A felmondás meg az ő dolguk. Bemásoltam erről egy nyilatkozatot is (kicseszettül nem érdekelt senkit), amit a Vodafone képviseleteken lehet megtenni. Feketén-fehéren leírja, ha nem fogadod el akkor Ő MAGA felmondhat, nyilván kötbér nélkül.
-
cekkk
veterán
válasz ottoyes #9146 üzenetére
Majd estére kiderül.
Egyébként most hívtam a Vodát, nagy mocskok ezek
Azt mondja ha felmondom a szerződést ki kell fizetnem 27 ezres kötbért valamint amit addig használtam kedvezményes perc díj és a rendes közötti különbséget is.
Ellenben ha nem fogadom el, akkor marad minden úgy ahogy eddig, De azt már nem tudta megmondani a csaj, hogy akkor most majd felmondják-e a szerződést vagy nem. Szóval nagy a zavar ott rendesen.[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz ottoyes #9144 üzenetére
Én beszéltem Zsoltékról? Az sárkányszív haverja ők tartják a kapcsolatot a Zsolttal a főnökkel mindenkivel És a többiek akik ott kötöttek szerződést , eddig őket normálisnak tartottam, de mióta ők is csináltak ide egy spamreget azóta inkább nem mondok róluk véleményt.
Egy ismerős írta egy másik fórumon, hogy ő kapott változásról sms-t valamint ő is DPI tag, majd ha kapok pontosabb infót akkor szólok.
Akkor pont.Mielőtt még magadra veszed a teljes inget...nemcsak neked szól,amit firkáltam!
Akkor ne csak engem szólíts megegyébként meg flotta kezelő vagy, hogy majd te mondod meg, hogy lesz változás vagy nem?
-
ottoyes
senior tag
A Royal után jön a többi...jön Zsolt,aki nagyon korrekt,és az ö főnöke,aki már szinte a korrektek korrektje..(kicsit képzavar)Nem célom belédkötni,csak a véleményemet írtam le.Megigérem,hogyha a DPI-vel kapcsolatban akár csak egy vesszőnyi változás lesz,akkor azt azonnyomban tudatom veled itt a fórumon,faxon,e-mail-ben,sőt még telefonon is!(Debrecenbe nem megyek!)...csak uncsi már ez a:azt hallottam...azt beszélik...lehet,hogy...majd kiderül minden,nemkell bekakkantani mindennap,hogy mivel lepi meg a távközlési szektor a felhasználókat.Nyilván az írásos értesítés egy más kategória.Azt szivesen olvasnám akár itt is.Ilyen van?Nincs?Akkor pont.Mielőtt még magadra veszed a teljes inget...nemcsak neked szól,amit firkáltam!
mezzanine81:talán nekik más áll a szerződésükben...de majd mindjárt jön egy olyan szerencsés,akinek sikerült ezt kieszközölni a Vodánál.
[ Szerkesztve ]
Ottoyes
-
mezzanine81
csendes tag
Áruljátok már el nekem, hogy a Vodánál hogyan sikerült a 100 perc lebeszélhetőséget kicsikarni? Én ugyanis most hívtam fel őket és érdeklődtem az október 1-i változásokról. Annyit tudtam meg, hogy az előfizetésemen tarifahűség van (tehát nem készülék!), mégis október 1-től változik a lebeszélhetőség iránya. Erre mondtam, hogy akkor nem akarom elfogadni a változtatást, inkább elhordozom a számom, de arra azt mondta, hogy kötbért kell fizetnem. Én mondtam, hogy ez egy egyoldalú módosítás és nem megyek bele, mire az ügyfélszolgálatos mondta, hogy igen, a vodának van lehetősége egyoldalúan megváltoztatni a szerződést. Mondom akkor esetleg mutassa már meg az ÁSZF-ben. Erre azt mondta, hogy a 7.1.2.3 pontban le van írva, hogy a 9.2-es pontban lévő esetekben ők egyoldalúan módosíthatnak. Így utólag elolvastam és abban a pontban egyébként az van, hogy egyoldalúan módosíthatnak például "jogszabályváltozás vagy hatósági döntés indokolja". Az ügyintéző pedig arra hivatkozott, hogy most olyan adóváltozások történtek, ami befolyásolja a szolgáltatást és ezért nekik joguk van módosítani, akár mit is csinálok.
Ezek után kérdezem tőletek, hogyan sikerült a 100 perces belföldi lebeszélhetőséget kicsikarni?.. Hordozta már el valaki a számát és nem csaptak rá ki kötbért?..[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz ottoyes #9141 üzenetére
Neked mi bajod is van?
Írtam olyat bárhol is, hogy erőltessék rá a DPIre, pont az írtam, hogy megyek oda át.
Úgy látom lányos zavarodban, már nem tudod kibe kössél bele, és semmilyen elméletet nem gyártottam az újabb sarcokkal kapcsolatban. Gondolom az értelmezés is nehezedre esik.
Ellenben a királyi flotta közvetítőnél ott gyártottam, és többségében igazam is lett
(#9140) insomniac
Én úgy hallottam a dpinél is lesz változás és küldtek sms-t meg levelet is. Próbálok kideríteni új infókat.[ Szerkesztve ]
-
ottoyes
senior tag
DPI kicsit más,mint a többi.Biztosan örülnél,ha ezen flottába tartozókra is ráeröltetnék a xopóálarcot,de nem..a Telenor sem hülye.Azonban a többi flotta negatív változásain kesereghetsz tovább,és szövögetheted az elméleteket a jövőről.Könyvet is írhatnál, mert a nagyfokú érdeklődést mindenki látja rajtad.
[ Szerkesztve ]
Ottoyes
-
cekkk
veterán
Úgy hallottam a telenor is küldött ki értesítéseket, bár azt nem tudom, hogy ezek csak céges flottákra vagy a DPIre is vonatkozik.
-
Atti0925
tag
Valaki meg tudná mondani,hogy a mobilflották.hu vagy a royalnál mely csomag(ok) a tmobilos,amibe magánszemélyként is be lehet lépni?
Realme Narzo 30 5G
-
rita7107
aktív tag
A számhordozás MINDIG az átadó szolgáltatótól függ. Nekem nem 1x csak annyi volt a gond, hogy a cím nem egyezett a kék színű T cégnél. Pld. Lakótelep 2. 10. épület 3. lépcsőház 4. emelet 2. ajtó. Mivel a rendszerek ilyent nem tudnak kezelni. Ha akarják elfogadják, ha akarják nem a 2. 10. 3. 4 emelet 2 ajtót. Általában ilyenkor bemegyek egy meghatalmazással a szolgáltatóhoz, és leegyeztetem hogy hogyan írjuk be, mit fognak elfogadni.
-
Gizmo94
veterán
válasz barpici #9133 üzenetére
Hát ez gáz. Az a baj, hogy a számhordozásnál nincs átmenet. Vagy simán megy egyből, vagy éktelen szívás veszi kezdetét. Mivel már előre horrortörténeteket olvastam róla a neten, így telefonon egyeztettem az adatokat és kétszer is visszaolvastuk az ügyfélszolgálatossal oda vissza. Tudta is, hogy miért, készséges, segítőkész volt.
-
barpici
csendes tag
LEGIOX, én nem a Zsolt vagyok.
SárkánySzív: köszi, hogy megerősítettél.
Gizmo94: Zsolt pontosan mindent szájba rágósan leírt, mi a teendő! A Tés ügyintéző papíron kapta meg az adatokat, 2x hibázott egymásután. Ennél szájbarágósan nem tudtuk leadni az adatokat.5 éve átvittem a Tétől a Vodába 3 számot. Minden tökéletesen gyorsan ment. Most belefutottam a sz@rba.
-
SárkánySzív
aktív tag
Ha tetszik, ha nem Ő nem a Zsolt, mármint a barpici!
A Zsolt tényleg ilyen rendes, és rugalmas ahogyan az megvan írva. Van tapasztalatom az ügyintézésével kapcsolatban, és mind a mai napig tartom vele a kapcsolatot, valamint a flottákért felelős főnökkel is.
Igencsak előzékenyek mindketten, és mindent megtesznek azért hogy jól érezd magad náluk.
Nálunk a számhordozással minden rendben ment, pikk - pakk, és már ment is a dolog.Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /
-
magyarchris
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani nekem olyan T-s, vagy Vodás flottát ahol:
- nincs hűségidő
- 2000-3500 között van a havidíj
- valami olcsóbb percdíj
- természetesen egymás közt ingyen beszéd
- magánszemélynek is igénybe lehet venni
- valamint ha mobilnet van benne, az csak előnyValamint, kontaktot, akivel le lehetne tárgyalni a dolgot.
Előre is köszönöm!
-
Tappancs2001
senior tag
Sziasztok!
T-Mobile magán előfizetőként (Mozaik XS díjcsomaggal) egy magánszemélyek által használható T-Mobile flottát keresek. Előre is köszönöm a segítséget. -
cekkk
veterán
válasz johnnyjungle #9127 üzenetére
Igazad lehet, arra gondoltam ha már közvetlenül hozzá megy a szolgáltatótól a számla akkor általában ő az előfizető, mert az ilyen cégeknél az a bevett szokás, hogy a szolgáltató egy nagy számlán bekéri a pénzt majd a kezelő szétszedi és küldi a számlát. Én ebből indultam ki
-
Gizmo94
veterán
válasz barpici #9123 üzenetére
A számhordozás kálváriája a flottaügyintéző hibája és a te hibád is volt részben. Inkább az övé, mert nem figyelmeztetett előre, hogy számhordozás előtt mindig!! egyeztetni kell a szolgáltatóddal az adataidat nagyon pontosan, mert egyetlen, akár a legapróbb különbség és eltérés esetén nem megy végbe, utána meg jön a cirkusz. Pl. egy számjegy nem stimmel, út helyett utca, vagy bármi, és annyi az egésznek, nem adják át a számot sajna..
Én megtettem, pikk-pakk ment az egész, meg az ismerőseimnek is. Ez egy nagyon fontos dolog, a számhordozás előtti adategyeztetés, ha nem akarsz nagyot szívni vele.LEGIOX Nem volt full perfekt, mert a számhordozás ettől függetlenül szopóágon futott.
[ Szerkesztve ]
-
barpici
csendes tag
Sziasztok!, 4 hónapi filózás után sikerült beugranom egy flottába. Én a mobilflottak.hu -t választottam egy bizonyos flotta miatt ami náluk MT néven fut. Van ugyanez a flotta máshol is más néven, de itt egy Zsolt nevű úriember volt a legszimpibb és adta a legjobb ajánlatot.
Azért esett erre a flottára a választásom, mert nincs hűségidő. Perc díjak jók, másodperc számla, mindenhol lebeszélhető stb. Most nem írom le a teljes tarifát, ha érdekel valakit lekérhető. Csak céges.
Számhordozás brutál nyögős volt, az én számomra megjött az engedély sms-ben, majd amikor bejelentettem, hogy a feleségemére nem, kaptam egy sms-t a már engedélyezett számomra, hogy nem engedélyezik!!!??? A T-mobil volt, ahol rosszul írta az irányítószámomat, majd amikor szóltam, hogy az rossz és javítsák ki, átírták az összest a rosszra. Hordozás után nem kaptam meg az SMS-eket de csak Vodafone-ról küldve. Kiderült, hogy a Vodafone nem frissített valamit, de ez 6-6 beszélgetés a szolgáltatókkal és fenyegetőzés és hibajelentés után, nagy nehezen. És még tudnám folytatni.
Zsolt a mobilflottak.hu -tól végtelenül türelmes és kedves volt. 100%-os „Amerikai” kiszolgálást kaptam, igaz ezért fizetnem kellett. A sok szolgáltatói szarakodás közben még a közvetítő cég tulajdonosa is felhívott, hogy miben tud segíteni. Zsolt rugalmas volt, látszott, hogy nem először csinálja. Úgy talált ki mindent, hogy az nekem a lehető legolcsóbb legyen, nem volt egyszerű, 6 számról van szó, különböző szolgáltatók, feltöltős és előfizetéses, magán és céges. Mint szolgáltatással maximálisan elégedett vagyok, merem Őt ajánlani. Supportot válalt és ezt tartja is. Mindig visszahív ha kérdésem van és nem értem el.
Azóta egy tört havi számlám megjött, minden ok. Kérdeztem Zsoltot az októberi változásokról, egyelőre megnyugtatott t-mobile oldalon. De mivel ez a flotta nem hűségidős, annyira nem is érdekel.
-
Zeki
nagyúr
válasz MinionFlasH #9118 üzenetére
Nem olvastad mostanában a topikot ugye?
-
Zeki
nagyúr
válasz MinionFlasH #9116 üzenetére
Ja, és októbertől meg a havidíj csak hálón belül lesz lebeszélhető.
-
MinionFlasH
senior tag
Sziasztok!
Most arra gondoltam hátha én segíthetek valakinek! Régen írtam már a flottaválasztásnál, na most annyi változott, hogy végigment a dolog megkaptam az első számlám is!
Tehát először feketeleves: 20.000 Ft a belépési díj (5kártya max, asszem csak magánszemélyek), viszont nincs más járulékos költsége a dolognak, éves díj stb.!
-1590 Ft Havidíj (kb 30perc voda, 38perc egyéb irány lebeszélhető a havidíjból)
-flottán belül ingyen telefonálás, ez egyértelmű
-16,5 ft percdíj ha elfogy a havidíjba foglalat perc
-50mb mobilnet (elfogy lassítanank nincs túlszámlázás)
-50 db ingyen sms bármely iránybaAsszem kb. ennyi, ha valakit érdekel privátba megadom a kontakt elérhetőségét!
Nem én intézem, csak segítségből írtam, hátha valaki ilyet keres!
-
Gizmo94
veterán
válasz Yonderboi #9113 üzenetére
Normálisak veled, ennek ez a menete. Számhordozási kérelemnél meg kell adnod a kiadó és a fogadó szolgáltatót is, mindketten rajta lesznek a papíron. Nem támaszt a flottakezelőd/ügyintéződ semmi ellenvetést a számod kiadása ellen, ez korrektnek tűnik.
Mivel azonban nem te vagy a konkrét szerződő fél a szolgáltatóval, (kvázi jelenleg nem sok közöd van a számodhoz) így csak ők tudják intézni neked a hordozást, hiszen a jelenlegi szolgáltató, akinél a számod van, velük áll szerződésben, nem veled, így csak ők járhatnak el bármiben, te nem.
Olyan pedig nincs, hogy a levegőben lóg egy szám és nem tartozik egyetlen szolgáltató sim kártyájához sem, amíg te nem kötsz új szerződést valahol. Tehát ha a számod kell, akkor előbb sim kártya is kell valamelyik szolgáltatónál, ahová menni akarsz.[ Szerkesztve ]
-
Yonderboi
csendes tag
továbbszámlázós...
kértem, de ezt kaptam:
Kérném írja meg, hogy melyik szolgáltatóhoz szeretné hordozni a számát,
hogy a megfelelő nyomtatványt tudjam kitölteni és elküldeni Önnek.
Miközben nekik csak vissza kellene adniuk a számom előfizetői jogát, és a számhordozást már nekem kell intézni, nem? -
Yonderboi
csendes tag
Sziasztok!
Flottától hogyan lehet visszaszerezni a számot a hűségidő lejárta után? Mi az ügymenet? - azon túl hogy kérem a flotta szerződés bontását.
-
Zeki
nagyúr
válasz Something_ #9109 üzenetére
Most épp labilis minden flotta.
Okt. 1 körül talán többet tudunk. -
Something_
őstag
Üdv!
Hamarosan lejár a T-Mobile-nál a Like 300-as előfizetésem és kellene valami olcsó flotta. Ezekkel a paraméterekkel 4-6,000 Ft között szokott lenni a számlám, de ahogy látom a publikus díjcsomagokat, ez akár 6-12.000 Ft-ra is felmehet, amit el szeretnék kerülni.
Tudna valaki segíteni T-s flotta ügyben?
-
Orgi
addikt
Nekem 2 hónap múlva lejár a tarifahűségem, imént beszéltem a 1270-el. Gyakorlatilag már nem mond semmi újat az itt megtudottakhoz képest, hanem ad egy mailcímet, amin érdeklődni lehet az ÁSZF-módosítással kapcsolatban.
-
w.miki
veterán
Na, hogy kicsit én is belezavarjak a dolgokba.
1. Haverom beszélt tegnap a HTFSZ flotta hivatalos érdekképviselőjével, ő azt mondta,hogy a Voda okt.1-től áll át perc alapú számlázásra DE akinek még van élő hűsége, annak a hűség végéig marad a MP alap.
Lebeszélhetőséget át akarják tenni csak voda irányba (csak hálózaton belül, ahogy a többi szolgáltatónál is van), DE ezen még folyik az alkudozás. 0-100% között még változhat mennyit lehet csak hálón belül lebeszélni, a 100%-ot egyelőre nem akarja elfogadni a HTFSZ...
2. Valaki azt mondta, a T-mobil is emelni fog a flottás előfizetéseken, de még nem tudni mennyivel.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest