-
Fototrend
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
noorbertt
őstag
válasz Degeczi #42578 üzenetére
Kiderül mi lesz a teszt után.
Nincs bajom a szolgáltatással és az árral sem amit jelenleg fizetek érte, csupán a flotta működésével vannak aggasztó érzéseim.. pl bármikor meg is szűnhet hiszen ez egy offshore cég akárhogyan is nézzük és nem az egyenes kommunikáció az erősségük. -
cOxeR
Ármester
válasz Degeczi #42341 üzenetére
A sebesség nem garantálása az érthető, de a szolgáltatás garantálása, ne mond már, hogy nem érthetően kötelező?
Ez a termék készlet mennyiség nem egyenértékű a szolgáltatással, azt kifizeted, azért, hogy a rendelkezésedre álljon, a Lidinek nem fizetsz, hogy legyen ott mindig az a termék amiért mész.
Veszel egy új kocsit, ami tönkremegy és ugyan beviheted, de mondjuk a javítási szolgáltatás nem garantált, akkor mi van elfogadod? Ott lesz az új kocsid, 2-3 hónapig a márkaszervízben, ami nem üzemel, akkor azt mondod, hogy a szolgáltatás nem volt garantálható?
Persze, ha ez így elfogadott az így is úgy is gáz... hiszen ez azt jelenti, hogy tényleg ha egy teljes hónapra lekapcsolják a netet, vagy bármi más szolgáltatást, akkor nem felel érte az a cég aki ennek biztosítására szerződik? Fura egy világ ez... az meg, hogy leterhelt egy hálózat, az sokszor ugye a túltolt értékesítés miatt van, ha nem elég a sávszél, nem kell annyit értékesíteni... vagy kisebb adatmennyiséget kell csak garantálni, vagy árat kell emelni, vagy egyszerűen tartani kell azt amit vállalsz, értem én, hogy sokat kell keresni ekkora volumenű cégnél, de azért ha fejleszteni kell, mert a hálózat túlterhelt, akkor azt meg kell tennie, de ha nem kötelezi a szerződése, akkor igazából miért tenné?
Hétköznap 18-21 óra között minden este megszakad a net, hetek óta, van mikor 2-5 percre, van mikor 10 perc... egyik telenoros eszköz épp felmegy a másik meg nem... kár ragozni, változni ettől nem fog, de ne legyen ez már egy elfogadott lehetőség egy szolgáltatónak, a szolgáltatás alóli kibúvásra. csak azért, mert az invesztálás része túlmutat a rentábilis keret fölé. Szerintem vicc.
(#42342) csako
Elég szomorú.[ Szerkesztve ]
-
martonl
senior tag
válasz Degeczi #41437 üzenetére
Ez igaz, de azt vetettem fel, hogy havi számlát ad-e a cég, és nem azt, hogy számlát ad-e. Na mindegy, elnézést, ha félreérthetően fogalmaztam. Nem értelmetlen felvetés, hiszen, amint látjuk, valaki nem kap számlát. És szerintem lehet olyan is, aki összekeveri a díjbekérőt a számlával.
-
martonl
senior tag
válasz Degeczi #41420 üzenetére
?
Számlát nem feltétlenül kell havi rendszerességgel kiállítaniuk. Lehet más gyakorisággal is. Azért azt nem árt beleírni a szerződésbe még akkor is, ha a Nap minden nap felkel. Persze alapból a díjbekérőt kell követni egy ugyanolyan összegű számlának is, de látom valaki nem kap.[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #41307 üzenetére
Na, eddig tartott, az én kártyám is lassításra került!
Még jó, h nem mondtam le a Telenorost...Most egyébként csak a Telenor szerverével félrevezető a Speedtest: bármelyik másikat (pl. Telekom, AntennaHungária, MobilGo, Szerverplex) választva a valós, 200 kbit körüli le, és lényegében 0 fölfelé sebességet mutatja.
Zzola: alább írtam, ebben a hónapban kb. 110 GB-ot.
[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz Degeczi #41145 üzenetére
Szerintem értette mindenki...
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #40621 üzenetére
És jól is tettem, h türelmesen vártam: tegnap délután fölhívtak az IQPro flottától hogy megvan végre a hiba oka, valahol a háttérben rossz kártyatípust állítottak be (tán vmi "nappali korlátlan"?) most már biztosan jó - és egyelőre, kb. 13 GB tesztforgalom után még nincs is lassítás, tehát talán végre tényleg rendben lesz...
-
z67
őstag
válasz Degeczi #40621 üzenetére
Talán az összefoglalóban lenne a helye, hogy ilyen is megtörténhet. A Te sztorid eléggé megdöbbentő, úgy látszik mind nekem, mind a barátomnak (akivel rendeltünk), szerencsénk volt. Nálad igazából ugyanazt a gittet rágjuk ennek kapcsán minden nap. A gáz az hogy felmentek az árak, különben mondanám, hogy kérj egy másikat, ezt meg mondd le a csudába.
-
z67
őstag
válasz Degeczi #40619 üzenetére
Próbálok nem a lelkedbe gázolni, de megkérdezem, látod értelmét, hogy folyamatosan idegeled magad és az itt jelenlévő összes tagot? Miért nem küldöd vissza a kártyát, ha magad is látod, hogy ebből semmi nem lesz?
Félreértés ne essék, magam sem lennék boldog, sőt konkrétan szétb@szna az ideg, de itt megoldást senkitől nem várhatsz. Esetleg nyissál egy blogot róla, ha mindenképpen figyelemreméltónak találod a küzdelmedet.
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #40618 üzenetére
Á, tudtam, h nem is szabad elkiabálni: ismét lassú!
A router az IQPro-s kártya behelyezése előtt nullázott naplója szerint 10.3 GB-nál járva = tehát egyszerűen 10 GB-ot aktiváltak rá, hátha a madár ügyfél nem veszi észre, és elhiszi, h korlátlanra állították végre...
Tegnap 5 vagy 6 GB-al próbálták ugyanezt, este írtam nekik, mi a helyzet, nyilván ezért rakták nagyobbra a limitet.Inkább mondanák meg egyenesen, h bocs, most ennyit tudunk, ez a kártya az életben nem lesz korlátlan - de ez a legdühítőbb, h hülyének néznek és mellébeszélnek.
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #40611 üzenetére
És most megint rendben a sebesség...
Kinullázom a router számlálóját, h kiderüljön mekkora forgalom után lassít le (mást aligha tehettek így hétvégén reggel, minthogy megint ráaktiváltak egy bizonyos keretet), de ha mondjuk reggelente rá is tesznek 5-6 GB-ot, az még nem "korlátlan kártya", max telefonban felelhet meg, routerben nem.
-
California1
őstag
válasz Degeczi #40226 üzenetére
Ezért írtam,hogy féligazság. Mert nem csak én írtam arról,hogy nekünk kétszeri megrendelésnél is azonnali korlátlanként érkezett a sim és más fórumozók is ugyanezt erősítették meg. Ha visszaolvasol ez látható is. Csupán arra reflektáltam,hogy azon fórumtárs akinek először válaszoltam, már tényként közölt egy olyan megállapítást ami nem a teljes valóságot tartalmazta így mások számára maximálisan félrevezető lehet itt! Ugye ezt nem tudod cáfolni?
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #40054 üzenetére
Update: telefonon ugyan nem tudtam elérni az IQPro-t egész múlt pénteken, de talán az emailem olvasták azóta, mert most ismét normál sebességgel működik az adatkártyám - el ne kiabáljam, remélhetőleg nem ismét csak pár GB-ot engedélyeztek rá, hanem végre tényleg korlátlant.
-
4Grider
nagyúr
válasz Degeczi #39999 üzenetére
A komolyabb cégek drágábbak. Ha megéri neked, hogy a havidíjad 3900 Ft helyett 5600-6800 Ft, akkor hajrá. Az olcsó flottáknál türelmesnek kell lenni, simán előfordulhat, hogy az előfizetésed csak fordulónapon fog átváltani. De legalább főkártyát kaptál, amivel lehet roamingolni...
-
nagyúr
-
floratm
senior tag
válasz Degeczi #39919 üzenetére
Új belépő vagyok, a probléma miatt látom, milyen az IQPro ügyfélkezelése: rossz, és mellébeszélő.
Igen, kiemelném hogy mellébeszélő. Mikor hivogattam őket nagyon kedves segítőkész és együttműködő volt a hölgy.
Nemszeretem ha hülyének néznek, ők pedig szándékosan megtevesztettek, hogy igen, mostmar tenyleg utánna néz és küldik....
3 hónapon át hazudoztak, és rabolták az időmet. Ha ezt tudom egyből megyek máshova, csak egy kis egyenesség kellene hogy a kért dijcsomag most nem áll rendelkezesre és nem tudjuk mikor lesz... vagy valami hasonlo. -
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #39905 üzenetére
A mai "fejlemény": délelőtt sikerült az IQPro-tól egy harmadik ügyfélszolgálatossal beszélnem, aki ugyanúgy megígérte, h segít és visszahív - de a változatosság kedvéért ma sem történt semmi, nem hívott vissza ő sem mint a két kollégája az előző napokon, és ugyanúgy a használhatatlanságig lekorlátozva maradt az adatkártyám, mint hétfő este óta folyamatosan...
(a Speedtest.net-tel vigyázni kell teszteléskor: alapértelmezetten a Telenor szerverét hajlamos választani - és azzal persze kifogástalan, 60/40 Mbps a sebesség, mintha minden rendben lenne: azt ezek szerint nem lassítják. De bármelyik másik szervert választva már a 100kbps-t sem éri el a letöltés, a feltöltés meg gyakorlatilag nulla. És persze a valós használat is ezt mutatja)
-
Degeczi
nagyúr
válasz Degeczi #39868 üzenetére
Na kész, eddig tartott: a próbák során elmehetett 3-4 GB normális, jó tempóval, ami után azonban már nem egyszerűen lelassult, hanem vmilyen adatkeret elfogyása utáni szándékos lassítás figyelhetett be, mert 100 kbps körülire zuhant le, és pl. a Youtube oldala már be sem jött
Írok az IQPro-nak, h mi a helyzet, hogyan tudják levenni a korlátozást (ráadásul nem is erről a kártyáról, hiszen ez csak adatmegosztó - de emiatt a limitet sem látom, csak a tempóból egyértelmű)
-
_Moriarty_
aktív tag
válasz Degeczi #39852 üzenetére
Itt írta vki, hogy vagy korlátlant vagy korlátost kaptunk, de ezt később módosítják. Nekem a Telenor app még 3,71 GB adatot ír felhasználhatónak.
Két kárytát rendeltem, a másik kártya 0-át ír az appban és lassú, nem kicsit. Neki sms is jött, hogy elfogyott az adatkerete, kb 20 perccel a beüzemelés után -
-Bandi-
tag
válasz Degeczi #39840 üzenetére
Nekem ez az IQpro eddig nagyon érdekesen teljesít( szombaton jött meg ). Lefele még csak csak jön, feltöltés viszont max 3, de inkább 1...se. Kipróbáltam már online meg net el APN-t, minden más passzol, de kb mindegy is, mert hasonló eredményeket produkál... Face messengeren a képeket alig akarja feltölteni, van, hogy 5-10 mp ig nincs net, oldalt se tölt be csak gondolkozik :/
Ezek kb ugyanazon a helyen készültek, csak időben picit máskor, ez ennyit tud? ( Amúgy Székesfehérvár, a tegnapi 22 órás pl Kökin volt )
[pl 1 kép]
[de ilyet is produkál kép]
[össz kép] ( 26.4/10.3M-s mérés a másik kártyámmal volt, ami Telekomos )Amúgy S9+-on próbálkozom, de beraktam már előző S7 esembe, ott is ilyeneket dobált.
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak.
-
vegyszer
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest