Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Degeczi

    nagyúr

    válasz z67 #40620 üzenetére

    Mert ahogy írtam is, egyenes beszéd helyett hol azzal hülyítenek, h küldenek másik kártyát, hol meg azzal, h másnapra korlátlan lesz ez is. Egy havi díjat már kiadtam a semmiért: nem az a logikusabb, h adok nekik esélyt, hátha megoldják így vagy úgy? Minek hagyjam veszni, ha esetleg csak türelem kérdése?

    Nem tudom, mi az ügymenet ilyen flottáknál, mire van a kezelőnek joga, mit tudnak állítani: pontosan ezért is számolok be róla, mert így helyreigazíthat, infót adhat olyan, aki tisztában van vele mi lehetséges mi nem (pl. a flottakezelő is állíthat limitet valamilyen adminfelületen, vagy kizárólag a szolgáltató teheti meg? És tudnak egyáltalán korlátlanra állítani ilyen limites adatmegosztó kártyát?)

    Másrészt pedig az új érdeklődők miatt nagyon is idetartozik mindez, mert ha már korábban is lettek volna itt ilyen beszámolók, aligha leszek ügyfél az IQPronál! (és mint azóta magánüzenetekből kiderült, távolról sem egyedi a tapasztalatom...) Pontosan erről is kell szólnia egy ilyen topiknak!
    De nem is értem amit írsz: akinek nincs gondja velük, azt miért idegelné mindez? :F

Új hozzászólás Aktív témák