-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
coccolino #105232 üzenetére
Lehet picit rosszul fogalmaztam: én nem tartom magam jó motorosnak, sőt! Tréningekre viszont járok, minden évben egy bójakerülgetősre, és egy tereptréningre, de ezek inkább a túlélésem szolgálják, mintsem azt, hogy bármilyen élvonalba helyezhessem magam! Ahhoz se időm, se pénzem, se tehetségem nincs!
Örülök, ha májusban végigmegyek a TET montenegrói szakaszán, és utána egy jót terepezek majd Albániában a Pegasoval még utoljára, mielőtt leváltom egy 790 Adventure R-re! (Már ha végre megkapnám azt a nagyobb összeget, amivel tartoznak...)A tesztmotorra meg a sok újságíróval ellentétben én külön vigyáztam is, és még óvatosabban is mentem, mint a sajátommal mentem volna (elvégre ennek nincs rendes hasvédelme). Csupán azt próbáltam ezzel mondani, hogy egy számomra idegen motorral is lehet menni, és egy ismert motorral is lehet poroszkálni. A különbség szerintem ott abban rejlett, hogy én elhittem a motornak, hogy el tud ott menni, szegény srác meg abban sem bízott, hogy elindulásnál nem fog rögtön keresztbeállni (költői túlzás)!
DL-el meg Fontos Peti (amíg el nem adta) minden terepes rendezvényen ott volt, és a MAKOT túrán is simán elment a kisebb endurók mellett, miközben bejárta vele Európát!
De említhettem volna Brasil-t is, aki az Africa Twinesek prominens arca, és emberileg is mindig követendő példa volt a motorosok között! Anno, amikor megvettem a Pegaso-t, és 10-15 év kihagyás után ültem motorra, Albániában beszélgettünk többször is, és bátorított, meg tanácsokkal látott el. Na, Ők tartoznak az általad említett 10%-ba - no meg a versenyzőink...
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #105233 üzenetére
az alapokat (hogy helyezkedj a motoron, hogyan dülöngélj, hogyan fékezz) azonnal tudod használni, ez nem kétséges! Ezekre tökéletes a Hungaroring Dirt, és a Honda síkterepes off road tréningje (ebben a sorrendben javaslom amúgy)! Itt ráadásul adnak motort, amivel nyugodtan szabad (sőt, kell!) esni!
Gázzal kanyarodni, meg hasonlók viszont már nagyon sok gyakorlást igényel, és akkor még jönnek hozzá olyanok, hogy ha pl. egy vízátfolyással találkozol, akkor a nagyobb motor nagyobb ereje miatt simán meg tudod emelni az első kereket, és nem fogsz orra esni.
Aki pedig olyan nagy vasakkal akar másoktól megtanulni terepen motorozni, mint a fenti gépek, azoknak is vannak tréningek! Tavaly ősszel indult facebookon az Urban Off Road Isaszeg, illetve épp most indul a Driveing Experience (BMW tréning, nem csak BMW-seknek) off road tréningje is!
2017-ben volt még a Touratech Travel Event előtt is egy tréning, az is egész jó volt, de inkább improvizálás ment, mintsem gondosan felépített oktatás (Szerintem max. 1 napot szántak rá, hogy kitalálják mi is legyen). Akkor úgy volt, hogy a Full Gasosok folytatni fogják az offroad oktatást, de ez legjobb tudomásom szerint elmaradt...Saját tapasztalataim alapján:
- Hungaroring Enduro képzés - 8 órás, és olyannak javasolt, aki a motorozást is most kezdi, mert itt szájbarágósan, rétestésztaként elnyújtva mennek a dolgok. Adják a motort.
- Hungaroring Dirt képzés - ugyan az, csak 4 órába (és fele annyiért) besűrítve. Ha rajtam múlna, kötelezővé tenném minden A-s jogsi mellé, mert nem csak terepeseknek hasznos! Adják a motort.
- Honda Safety síkpályás tereptréning - szintén fél napos, de nem fordítanak annyi figyelmet arra, hogy fejben beléd sulykolják, hogy mit kell csinálni. Egyszer elmondják, azt menj, és csináld! Ha nem jól csinálod esel, próbáld újra (de nem nagyon törik maguk, hogy elmondják még egyszer amit kell). Ez picit már több motorkezelési rutint igényel, ha tényleg profitálni szeretnél belőle! Adják a motort.
- FullGas Touratech Travel Event előtti tréning - ez már saját motoros tréning volt, olyanoknak, akik a saját motorjukkal még nem sokat voltak terepen! Sajnos úgy tűnik, hogy egyszeri alkalom marad...Amiken még nem voltam, de idővel úgyis megyek:
- Urban Off Road Isaszeg - szintén saját motoros tereptréning, ahol először egy füves, földes terepen megy az alapok oktatása, és a nap tereptúrával zárul.
- Driving Experience - most kezdik a BMW metodika szerinti oktatást (külföldi videók alapján elég jó), egyelőre kezdő szinten, és tereptúra formában, később haladó szinten is. Természetesen saját motoros. -
Geresics
addikt
válasz
coccolino #105229 üzenetére
Szerintem meg eléggé rosszul gondolod!
Persze kérdés, hogy ki mit nevez terepezésnek, de azért egy DL, egy Pegaso, vagy a többi általad felsorolt motor igenis képes arra, amire a Te ismerőseid nem használják! OK, hogy földúton egy naked is elmegy óvatosan, de én a Pegasoval földes, köves, vagy épp sziklás úton mentem már 110-el, és nem volt halálfélelmem. Amikor először jött közben egy kereszt-árok, akkor persze megijed az ember, de kis gyakorlással már lassítás nélkül leküzdhető ez! Fontos Peti a DL650-el olyan utakon is elment, ahol lehet Te még egy EXC-vel is visszafordulnál.
Persze mindez pilótafüggő. Az NC750X teszten Romániában én simán mentem a sziklás részen normál tempót ott, ahol az Africa Twines srác finomkodott. Esélyes, hogy akkor hagyta el először az aszfaltot, és lehet soha többé nem is fogja. De a motor simán bírná!
A küllős kerék pedig nem a lengéscsillapítás miatt van, hanem mert ha odak*rod, akkor ahol az alufelni eltörik, ezzel még vidáman továbbmész! -
Geresics
addikt
(#105200) vlevi
Kivettelek, szólja majd ha van új, estleg fotó is, és mész vissza, nincs menekvés!Többiek
Motort lehet venni azért, mert a cukiba akarsz menni, és akkor olyat veszel, ami a Te szemednek szép, és büszkén pózolsz mellette.
Lehet venni olyat, ami a szemednek nem szép, de mindenben, amit keresel tökéletes, és imádni fogod. Pl. KTM 790 Adventure R. Alig várom már, hogy megkapjam amivel tartoznak nekem, és megrendeljem az enyém! Szerintem csúnya, de egyszerűen nincs alternatívája, és kizárt, hogy ne imádnám majd!
Van, amikor hiába mondja mindenki, hogy valami milyen jó, ha egyszerűen utálnál ráülni, akkor nem veszed meg (én így vagyok a Tiger XC800-al)
Aztán van, amikor az ízlésed találkozik a felhasználási területed Jolly Jocker-ével, onnantól meg aztán kár bárkinek bármit mondania!(#105215) vendingo
Autóval voltam így 10 éve: nagyon sokat vívódtam, hogy BMW E36 320i, vagy 2005-ös Swift, és végül az utóbbit vettem, mert a szívem helyett az eszemre hallgattam! Aztán tavaly haverom jött, hogy márpedig Ő megveszi, és mondott egy olyan árat, hogy muszáj voltam odaadni neki. Egész odáig, amíg el nem vitte, azt hittem, hogy ebben az autóban nincs mit szeretni, csak jön megy, teszi a dolgát, mint egy lelketlen rabszolga, de amikor elvitte, ez a poszt született teljesen magától a facebookomon:Kedves Suzi!
9 év után útjaink végül elváltak. :'(
Bár mindig azt hittem, hogy egy "lelketlen rabszolga" vagy, akiben nincs mit szeretni, de most látom csak, hogy mekkorát tévedtem!
9 év alatt együtt megjártuk a mennyországot, tanúja voltál két gyermekem születésének is, és együtt megjártuk a poklot, hisz ott voltál, mikor édesapám végleg elment.
9 év alatt bár javarészt Pécsen belül maradtunk, azért mégis megjártuk együtt az országot, sőt kérdés nélkül elkísértél többször Olaszországba, és Ausztriába is.
9 év alatt kaptál hideget, és meleget egyaránt, mégsem panaszkodtál soha sem. Mindig időben, vagy még idő előtt megkaptad, amire szükséged volt, és Te soha nem is kértél mást! Cserébe szó nélkül tűrtél mindent, és soha nem hagytál cserben!
9 év alatt észre sem vettem, hogy mennyire hozzám nőttél!
Hiányozni fogsz Suzi!
Remélem a következő gazdád ugyan olyan hűen követed majd mint engem, és remélem Ő majd előbb észreveszi, hogy a "lelketlen rabszolga", akinek mindig tartottalak, valójában a leghűségesebb társ, akit csak autóként kívánhat magának az ember!
Széles utat Barátom! – -
Geresics
addikt
válasz
dellfanboy #105162 üzenetére
igen, az a W2 vagy W5(?) nálam is változó minőségű volt: először vettem egyet próbaképp, tök jó volt. Aztán elfogyott az üzletből, és amikor legközelebb vettem, akkor azt láttam, hogy úgy eltűnt a láncról, mint a sicc! Mondjuk ez engem kevésbé zavart, mert túrán amúgy is minden este fújtam, szóval legalább nem lett túl sok...
-
Geresics
addikt
F9 lánctisztító tesztje! Eléggé meglepődtem az eredményeken!
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Balkán túra 3/3. nap - Esős Montenegró, Mostar szépségei, végül haza
A harmadik napon már áztunk picit Montenegróban, élveztük a szépséges Mostar látványosságait, majd robogtunk haza!Teljes túraútvonal: 3 nap, 2000 km
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #105122 üzenetére
"Felrakni nem nagy kunszt"
Azért ezen mosolyogtam egy jót!
Már sík üvegre is nehéz (vagy legalábbis ügyességet igényel) szépen ragasztani, egy autó/motor változó alakjára, íveire, illesztéseire pedig már gondolom tényleg szakértelmet (vagy eleinte sok hibás ragasztást) igényelhet. Eddig még kizárólag kirakatdekort ragasztottam, de az sem 2 perces meló volt. Mondjuk ~15 évvel ezelőtt csináltam, de gondolom az anyagok nem fejlődtek akkorát.
Hmm... így jobban belegondolva lehet, hogy mégis?(#105123) vendingo
A festőszalag úgy tudom a nap hatására szeret szépen beleégni a műanyag felületekbe, ezért is olyan fontos, hogy nyílászáróknál mihamarabb levegyék, nem?(Tényleg ne kötekedésnek vegyétek!
)
-
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz
McReay #105104 üzenetére
A motoralkatresz.eu oldalán már nézted?
-
Geresics
addikt
válasz
coccolino #105101 üzenetére
Én a Shox-os egyberészest vettem egy akció keretében 10eFt-ért.
Eleinte nehezebben tudtam felvenni, mint haverom a 2 részes (szintén Shoxos) esőruháját, de pár alkalom után már nincs különbség.
Azért választottam az egyberészest, mert gondoltam, hogy menet közben, a menetszél így nem tudja "befújni" az illesztésnél a vizet. Így viszont rohadt hosszú cipzár van az elején, és előfordult egyszer már, hogy ahogy ültem, pont a tökömnél a ruha gyűrődéseiben megállt a víz, és 20 perc után beázott a cipzárnál! Utána megigazítottam, és már figyelek, hogy ott ne alakíthasson ki a ruha egy "medencét", és azóta nincs ilyen gondom!Arra figyelj, hogy a kabátod, a nadrágod a protektorok miatt jó nagy, nem is beszélve a csizmádról! Mindenképp próbáld fel úgy, hogy motoros ruhában odamész, mielőtt megveszed! Én neten vettem, és utána tök sok időmbe került, mire kicserélték, mert az eredeti méret nem jött fel a kabátomra (és a Shox sem volt túl rugalmas)!
-
Geresics
addikt
válasz
zgospel #105045 üzenetére
Nem a túrót nem számít a sportkipufogó... A Touratech Travel Eventen mindenkinek kellett időnként hátranéznie, hogy tudja, a mögötte jövő megvan még. Nos, az előttem haladó mondta, hogy soha nem kellett hátranéznie, mindig pontosan tudta hol vagyok
Amikor anno feltettem, még a BMW-sek is lehúzódtak Pécsett a 2x2 sávos úton
Mondjuk egy ilyen kisvárosba, mint Pécs nem olyan fontos, de Bp-en biztos, hogy csak így mennék... -
Geresics
addikt
válasz
McReay #105027 üzenetére
Bármi, amivel lassítod egy esetleges tolvaj munkáját, az jó dolog, mert egy bizonyos időnél többet nem akar ott lenni.
Tudod, addig nincs baj, amíg nincs baj!
Neked plusz macera lesz mindig levenni, feltenni, és remélhetőleg egész életeden keresztül elmondhatod majd, hogy minden, amit erre a folyamatra kültöttél, felesleges pénzkidobás, és időpocsékolás volt. De ha egyszer egy felfeszített zárat találsz a garázsajtóban, akkor nem mindegy, hogy mi fogad odabent.
De ez csak az én véleményem! -
Geresics
addikt
TotalBike videó: Honda CB500X
-
Geresics
addikt
válasz
vendingo #104930 üzenetére
Nekem Varta Powersports AGM van!
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104887 üzenetére
...mé' nem viszed el a Tasi bácsihoz? Az megoldja!
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104870 üzenetére
őőő... nem tudom
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Minden évben legalább 1 tereptréningre elmegyek, idén a Honda Safety került sorra, és bizony jó volt! -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104866 üzenetére
Nekem csak túrákon hiányzott mindig, amikor egyenesekben haladtunk, mert folyton akartam rakni a 6. gangot!
(#104868) runner 125
...mert rohadtul kellene (minden motorba) egy 6. sebességi fokozat! -
Geresics
addikt
válasz
zgospel #104853 üzenetére
épp Chris Birch új videóját néztem, és onnan automatikusan erre ugrott tovább :'(
De amúgy full igaz amit mondasz! A múltkor egy Pegaso alapján mondta, hogy minden olasz fos, mert a szemmel láthatóan törött motorból nem tudta a váltókart simán kihúzni, illetve a hibás akku miatt vett 2 töltőt is!
-
Geresics
addikt
tök véletlenül fotottam bele egy Taschi videóba, de megint nem bírtam végignézni!
Aszonygya:
- nem kell aggódni, ez a blokk le van butítva...
10mp múlva:
- ez a blokk fel van okosítva...Aztán 1 perccel később:
- 38000 van benne, mondjuk nem hiszem...
fél percen belül:
- ezek a motorok sokkal jobb állapotban vannak, mint az itthoniak...Itt ki is kapcsoltam inkább
-
Geresics
addikt
válasz
-Mosquito- #104812 üzenetére
Nem csak Mackó szerint
-
Geresics
addikt
sajna elég sz@r a helyzet errefelé
Az RMC-t mindenképp kerülni kell (Siklósi úton vannak), ott nagy a baj!
A Red Baronba be sem teszem többé a lábam egy eladó miatt, a szervizüket viszont nem ismerem. Saját elmondásuk szerint Yamaha szervizek. Nincs velük tapasztalatom, de ha Yamahám volna, a Komlói út tetején van egy öreg, aki még lelkiismeretesen csinálta a dolgokat, viszont azt sem tudom él-e még. 2 éve egy kollégám a BMW K100-asát (TV lámpás) oda vitte, és az öreg amit nem tudott, annak utánajárt - klasszikus régi becsületes szaki!
Az Enduro Motorosboltban az öreg még jó szervizes, róla csak jókat hallottam, de 2 hete láttam egy facebook postot, hogy szerelőt keresnek. Ha nincs már ott az öreg valamiért, akkor nem tudom, hogy szabad-e őket ajánlani.
Ezen kívül van még egy 2 éve nyílt szerviz a Légszeszgyár utca végén, de róla nem halottam se jót, se rosszat...
Ha bárki kimaradt volna kérdezz rá nyugoftan, még nem ittam meg a kávém!...basszus, kéne csinálni egy videót a pécsi szervizekről!
-
Geresics
addikt
válasz
dave0825 #104751 üzenetére
Ugyan halvány lila dunsztom sincs a Z750-ről, de ha csak a számokat nézzük, a 650-es mindenképp visszalépés lesz. 100LE után nehezen hiszem, hogy a 70LE bármilyen okos megoldással tudna pótolni ekkora hátrányt.
Túrázni persze lehet ettől még jobb, és kényelmesebb!
Viszont én erősen elgondolkodnék, hogy 2MFt egy 5-7 éves, bizonytalan előéletű és futású használtért jó döntés-e, amikor 2,6MFt az új (ha jól emlékszem). 🤔 -
Geresics
addikt
válasz
#31733248 #104745 üzenetére
Amikor tavaly csináltam ezt a videót az onroad részére, akkor egy hosszú hétvégén keresztül nálam volt a Honda NC750X DCT, és beletettem kb. 1500km-t. Az autómata váltóját egyszerűen imádtam! Kellett pár száz km, hogy kiismerjem, de piszok jó! Szerpentinezésnél eleinte mindig belenyúltam, és visszaraktam egy gangot, de miután rájöttem, hogy S2 állásban pont ugyan úgy vált vissza, mint ahogy én csinálnám, utána már csak az autópályás résznél raktam be S1-be.
Viszont a gyári plexi, az valami borzasztó! Annyira az arcomba keverte a szelet, hogy az förtelmes volt. Sajnos a videóba már nem fért bele, de csináltam felvételeket (csak a hang véletlenül lemaradt), hogy a kezemmel végigvezettem az útját, és pont az államhoz keveri a szelet, ahogy ezt az onroad cikkben meg is írtam. -
Geresics
addikt
válasz
csoki46 #104709 üzenetére
187cm vagyok, és egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail-em van, amiben a Minarelli blokk van (akárcsak a Yamaha XT660-ban).
Mindenféle távon elégedett vagyok vele!
Bejártam már vele az Alpokat Svájc közepéig, a Balkánt Albánia déli részétől egészen Törökországig - még Ázsiába is átruccantunk.
Jól pakolható, terepet (értsd: szilárd útburkolat nélküli utak bármely változatát) jól bírja.
Lévén egyhengeres, nem autópályára van teremtve, minden másra frankó! -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104703 üzenetére
KTM csoportban 3 futóművest ajánlanak folyton: Havasi, Déczi, Katona.
Nem kerestem rájuk, nincs saját tapasztalat, csak feltűnt, hogy folyton ez a 3 név kerül elő, ha ez a téma! -
Geresics
addikt
válasz
vlevi #104631 üzenetére
Itt egy mai cikk (nem olvastam, csak láttam)
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104622 üzenetére
...vagy csak elfogyott a 44-47
-
Geresics
addikt
válasz
dellfanboy #104611 üzenetére
Mit? A 9kW-ot? Nézz körül használt piacon. Amúgy kereskedő mondta, hogy ezért van ez a 9kW, holott valójában a motor asszem 40-45LE.
A 2019-es modellt? Azt pedig a KTM magyarországi mittudoménkicsodája. Lényeg, hogy ha valaki, akkor Ő tudja!
-
-
Geresics
addikt
válasz
Ferdzsoo #104568 üzenetére
Miért is nevetséges? Amikor az ország legjobb nevű Aprilia szerelője ezt mondja, én hiszek neki. Nem kérdeztem, hogy mi alapján, vagy honnan származnak az infói, de simán elhiszem, hogy gyártótól származó infói vannak.
Ha Tasi bácsi mondaná, akkor volna nevetséges......és Te mi alapján nyilatkozol, hogy nevetséges? Nevetséges...
Szerk.:
Amúgy felőlem mindenki lehet okosabb, mint a szakszerviz, egy jó szakember, vagy akár mint a gyártó saját mérnökei. Mindre láttunk már itt példát. Én csak leírtam, hogy nekem mit mondtak, és én hiszek annak, aki mondta. Ha valaki okosabb, akkor okosabb. Szíve joga... -
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #104563 üzenetére
Ez hitéleti kérdés. Persu esküszik rá, hogy a legolcsóbb olaj is jó, mégis mindenki Motul kategóriájú olajat használ. Szűrőnél ugyan ez van, csak mindenki az olcsó HiFlot használja. Nekem egy Aprilia szaki azt mondta, hogy az én Pegasomhoz a Chamipon a jobb, de valamelyik másik Apriliához meg csak Mann szűrőt használ, mert ahhoz az a jobb. Miértet nem kérdeztem...
-
Geresics
addikt
válasz
dellfanboy #104475 üzenetére
183.80kg?
Szép nagy darab öcséd van! -
Geresics
addikt
A pénz jelenbeli és jövőbeli értékét is érdemes hozzászámolni, ha már hitel, kölcsön, miegymás...
Arról nem is beszélve, hogy a Suzukinál mintha épp 0%THM-es hitelt olvastam volna valamelyik nap facebook hirdetésben... -
Geresics
addikt
válasz
Gaboman #104449 üzenetére
Az, hogy tud menni annyival, nem jelenti azt, hogy jó is neki.
Nem tudom, hogy milyen egyhengeres az, ami 180-190-el megy, de a Pegaso-m (azzal a Minarelli blokkal, ami az általad is említett XT660X-ben is van) végsebessége asszem 168!(#104450) Micsurin
A nem szereti azt jelenti, hogy ha órákig, napokig ugyan azon a fordulatszámon forog, és nincsenek terhelésváltások, akkor bizony enni fogja az olajat! Én egy picit messzebb mentem, mint Horvátország...
Amikor először mentem vele így, akkor meg is ijedtem, de a Yamaha márkafórumon megnyugtattak, hogy ez ilyen, és ne menjek pályán napokig... -
Geresics
addikt
válasz
julius75 #104422 üzenetére
Itt találod. Árak a legalján.
(A "cikk" erős kifejezés, inkább csak összehasonlítom a két modellt...(#104423) Bogyó bá'
Nálam 1-1,5mp alatt betölt (PC + Digi-net) -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104414 üzenetére
Csak, hogy kerek legyen: a boltot meló mellett csináltuk haverommal, aki infó tanár, így a nyitva tartásunk hétköznap délután (14-18-ig), és szombaton délelőtt (10-14) volt. Nyilván a hosszú távú tervünk az volt, hogy majd ebből nekünk sok-sok pénzünk lesz, amire viszonylag gyorsan rájöttünk, hogy nem fog megvalósulni, mert aki számtech alkatrészt akar venni, az pont tudja, hogy működik a netes keresés és rendelés, így átálltunk hobby üzemmódba. Aztán a haverom szólt, hogy felmegy Bp-re dolgozni, és egyedül kellett volna vinnem a céget, ami (tekintve, hogy nem tanár vagyok, és nem érek rá egész délután) alapból is megoldhatatlannak tűnt, ráadásul első gyermekem is úton volt, így a bezárás mellett döntöttünk.
Az olyan dolgokról, hogy megnyitás után 1 hónappal szemben velünk nyílt egy másik számtech bolt, már nem is beszélek. Ekkor jöttünk rá, hogy az emberek nem azt nézik, hogy hol kap jobb szaktudást, hanem, hogy melyik bolthoz van közelebb parkoló. Persze idővel rájöttek, hogy megéri azt a 13 métert még megtenni, de 1 évig küzdött a srác, a szokásos "megoldjuk blokk nélkül, és összemókoljuk" mentalitásban, ami eleinte látszott a mi forgalmunk csökkenésén... -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104412 üzenetére
Attól, hogy valaki vállalkozó, még nem kell mindent lenyelnie!
Még 2010-2013 között hobbiból (tényleg!) volt egy szám.tech. boltunk haverommal Pécsett. Egyszer volt egy olyan, hogy bejön emberünk (talán köszönt is), elkezd nézelődni, és elkezd mindent fikázni. Új termékeket, meg a bizományban ott hagyott alkatrészeket is. De így, hogy "mi ez a fos", meg "ki a faszomnak kell ilyen szar", meg "mi értelme egy ilyen fosnak", stb-stb. Egy ideig ignoráltam, de úgy 5 perc után közöltem vele, hogy ott az ajtó, ki lehet menni, ha itt minden fos. Rámnéz, elvigyorodik, majd közli, hogy azonnal akar a főnökömmel beszélni. Mondom az is én vagyok, szóval vagy eltakarodik innen magától, vagy segítek benne, de a lépcső akkor kellemetlenebb lesz. Hebegett, habogott, kétszer mondtam neki, hogy indulás, aztán amikor elindultam, hogy kinyitom neki az ajtót, akkor elsomfordált. 2 hónap múlva jött megint, de akkor már nem szólt egy szót sem, csak vett egy henger DVD-t, fizetett, és elment...
Attól, hogy valaki vállalkozó, attól még nem kötelessége eltűrni mindent... -
Geresics
addikt
válasz
V.Stryker #104403 üzenetére
Ez az ember nem buta. A stílust meg szándékosan választotta, bár könnyen tudott is vele azonosulni, és rendszeresen át is esik a ló túloldalára. A szponzorok meg nem nézik, nem olvasnak kommenteket, csak statisztikai adatokat! Ez már csak így megy, ezért is tesz neki most ez a kommentcunami jót, és ő közben meg röhög a markába.
-
Geresics
addikt
válasz
Madwe #104401 üzenetére
Nem is az a zavaró nálam, hogy pénzt kér azért, amit ingyen kapott, mert igazából semmi sincs ingyen. Jól írta valaki, ez egy béren kívüli juttatás amiért cserébe neki dolgoznia kell. Azt is jól írta valaki, hogy ha kap a nagyitól valaki egy iPhone-t, akkor Ő sem ingyen fogja tovább adni. Az sem zavar, hogy van, amit 2 szezon és esések-kelések után drágábban ad, mint most a bolt akciósan, mert aki hülye, megveszi.
Abban pedig tökéletesen igazad van, hogy valami annyit ér, amennyiért megveszik, de attól még szánalmas az, hogy ha valaki odaírja, hogy ez drága, akkor megnézi a facebook profilját, és személyeskedve sértegeti, hogy csak 1,5MFt-os motorja van...Amúgy, ha tényleg az van, hogy így növeli a komment-áradatot, és a facebook látogatottságát, akkor egy zseni, mert még én is elolvastam mindent, de ezt én nem nézem ki belőle...
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104398 üzenetére
Kedvenc kommentem, ahol belinkelik Dodor saját videóját, és 1:55 utáni résznél mondja, hogy ingyen kapja a ruhákat!
Szerk.:
Bazz, ahogy olvasom a kommenteket, ez egyre gázabb!
Frigyes Csaba Csóringer Dodor. Itt kalapozik.
Dodor Frigyes Csaba te ki a fasznak hiszed magad?
Mire vagy ekkora ász? A szaros 1,5 milliós motorodra? Vagy a kinyúlt teniszpólódra? -
Geresics
addikt
válasz
zgospel #104395 üzenetére
Miért, és amikor 2:44-nél a haverom idióta bátyja egyszer csak beleáll a fékbe?
(#104396) V.Stryker
Dodor videókat sem bírok megnézni a stílusa miatt. Tudom, hogy ő szándékosan választotta a Howard Stern stílust, és be is jött neki, de engem akkor is zavar azon ritka esetekben, amikor nézem. Szerencsére nem vagyunk egyformák
Ettől függetlenül tök igazad van, mert elég gáz, hogy pénzt akar keresni egy levetett ruha eladásával! (Abba most nem mennék bele, hogy mekkora kedvezménnyel kaphatta a cuccait, meg annak az áfáját is visszaigényli, stb-stb)
De a leggázabb, amiket a facebook oldalára írt ezzel kapcsolatban:
"...majd ha átutalod a fizudat a Heim Pál kórháznak, vagy bárhová adakozol (mivel úgyis ingyen kaptad a pénzt, mert csak dolgoznod kellett érte, az meg neked ingyen volt), akkor lehet ugatni.
...
Ha te meg jobban tudod, akkor hajrá, nyomasd én szurkolok.
Abban biztos lehetsz, hogy én 1x sem fogok a te oldaladon paraszt lenni veled, mert eddig csak te voltál velem az, mivel ez vagy te."Csak, hogy tudjátok, hogy mik is vagyunk mi...
-
Geresics
addikt
válasz
Pocee #104390 üzenetére
Hmm, akkor a PC-n lesz valami nem jól beállítva, de mindenesetre érdekes. Milyen böngésző? Gondolom a gépeddel nem lehet baj, mert az adatlapodra az van írva, hogy "nem rossz"!
(#104391) emre
Ebben az öt percben fotóztam a legjobb segget! Most mit csinálhatnék?(Amúgy túráknál mindig hanyagolom a kamerázást, olyankor élvezkedem, és csak ritkán jut eszembe bekapcsolni, olyankor is (ahogy az a videóban el is hangzik) mire bekapcsol a kamera lekések arról, amit fel akarok venni.
-
Geresics
addikt
válasz
Pocee #104384 üzenetére
ötletem sincs mi lehet a baj, azt hittem a youtube egységesre konvertál mindent!
Miről próbálod lejátszani? Telefon, tablet, PC? Milyen oprendszer? Sima youtube kliens, vagy valami más? (Csak tapogatózom a sötétben...)
Tegnap a Balkán túra 3/1-et töltöttem fel a facebook oldalra, és ott a telefonról 480p-nél nagyobb felbontásba nem akarta engedni. Furcsa dolgok ezek...(#104385) -Mike-
Tudtam, hogy Rád számíthatok!Nem is árulom el a többieknek, hogy Te vagy a legnagyobb rajongóm, és minden videó után ömlengő privátokkal árasztasz el!
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Balkán túra 3/2. nap - Montenegro, Kotor, Albánia
A második napon már élvezhettük Montenegro és Albánia szépségét és szerpentinjeit! -
Geresics
addikt
Hát ez szánalmas...
Sír, hogy ki kellett adnia 18eFt-ot 2 akkutöltőért? Ha eltörik egy villáskulcsa, akkor majd azért is sírni fog? Basszus, ez olyan, mint ha a pék sírna, hogy lapátot kell vennie!
...meg hogy ő már letett valamit az asztalra. Mert nyilván rajta kívül nyilván senki nem tett le semmit...
Komolyan mondom, eddig lehülyéztem az öreget egy-egy olasz motoros videója miatt, de most már inkább csak sajnálom... -
Geresics
addikt
A gixer hengerei alig indulnak, és az az isten, minden olasz motor meg egy fos, mert ő nem ismer fel egy fenékzárlatos akkumulátort, és egy szar akku miatt vett két töltőt...
Maradt volna vasutas a vén hülye...Szerk.:
az indexből és a váltókarból nyilván nem az következik, hogy egy jó nagyot b@szódtak a motorral, hanem az, hogy az olasz motor egy fos. Imádom a netes sztárokat... -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104315 üzenetére
Légszűrő-tuningnál egy dologra mindenképp figyelj: ha nem csak aszfalton használod, akkor szállni fog a por. Durván. Sokan raknak sportlégszűrőt, meg hasonló "tuningokat", de arra nem gondolnak, hogy a megengedettnél több por jut így be a rendszerbe, ami hosszú (extrém esetben rövid) távon nagyon nem egészséges!
-
Geresics
addikt
válasz
dellfanboy #104275 üzenetére
SUPER ENDURO VILÁGBAJNOKI FUTAM - BUDAPEST - 2019.02.09.
Szerk.:
bocsi a nagybetűért, csak bemásoltam... -
Geresics
addikt
Február 9-én jön valaki az Enduro világbajnokságra?
-
Geresics
addikt
válasz
zgospel #104270 üzenetére
Miért nem írsz nekik? Van egy sokezres nézettségű videókkal rendelkező csatornád, mond, hogy szeretnéd elvinni egy körre a vasat!
Persze nagy távokra, és hosszú időre ne számíts, manapság már a 60km megtett távért is húzzák a szájuk, ha meg három számjegyű távolságot tettél bele, akkor szélütést kapnak! -
Geresics
addikt
válasz
zeus_2k14 #104256 üzenetére
Az Aprilia Pegaso-t melegen tudom ajánlani, de nem a régi Rotax blokkost, hanem a 2005 utániakat, azokban már az a blokk van, mint a Yamaha XT660 szériában!
Ezen kívül jó választás még van bőven, pl GS500, és társai!
Sajnos az MT03-ról nincs semmi tapasztalatom...
-
Geresics
addikt
válasz
zeus_2k14 #104183 üzenetére
Igen, saját videó
A motor amúgy mint láthatod elég sok mindenre alkalmas!
Autópályán is mentünk vele napokat, de tudni kell, hogy az egyhengeres vasak nagyon nem szeretik, még az ilyen modernek sem! Ha egész napos autópálya a program, akkor legyen nálad olaj! Soha máskor nem ette nekem az olajat, de pályán bizony igen! De nem csak nekem, hanem a Yamaha XT660 fórumon konkrétan mindenkinek! Nem arra való, na! Persze, ha normál használatban motorozol (közút, szerpentin, nagy tempójú előzések, vagy akár versenypálya), akkor nincs ilyen gond, mert sok a terhelésváltás, vagy mifene...
A Balaton-karika nem minősül egész napos autópályának!Én a 6-800km/nap pályán távnál tapasztaltam először...
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104126 üzenetére
Ha valaki azt mondja, hogy 200eFt a kerete, akkor javasolni lehet neki, hogy ha tud, akkor vegyen inkább 400eFt-ért, de azt nem fogom neki mondani, hogy 200eFt-ért inkább menjen öltáncért, azzal jobban jár. Ennyi a kerete, és kész. Többen javasolták neki, hogy többért jobbat kaphat, de ha egyszer ennyi a keret, akkor ennyi. Pont. Motorozni ennyi pénzért is lehet, és a jelenlegi Babettához képest még előrelépés is lesz. Szerintem.
Ha nekem 200eFt volna a keretem arra, hogy motort vegyek, és mindenképp motorozni akarnék, én is valami szart vennék, mert motorozni akarok. Ennyiből is lehet.
Arról nem beszélve, hogy ha most letesz a dologról, és gyűjt hozzá még pénzt, és szeptemberben ír, hogy 400eFt-ért akar motort venni, akkor megint jönnek majd az emberek, hogy 400eFt-ot inkább költsön öltáncra, mert annyiért csak romhalmazt kap, és inkább gyűjtsön még hozzá 200-at...
Ha most akar motorozni ennyiből, akkor ez van. Ha türelmes, és tud gyűjteni, akkor tegye azt. Én 4 évig gyűjtöttem, és nem bántam meg... -
Geresics
addikt
válasz
etnies #104120 üzenetére
Nem.
Nem azt írjuk, hogy szopjon ő is, mert mi is szoptunk, hanem azt, hogy kis pénzből is el lehet érni a célokat! Pláne, amikor fiatal az ember! Hát anno hol érdekelt minket, hogy mi az a minőségi motoros ruha? Örültünk, ha motorozhattunk, a többi nem volt fontos...
Idővel az embernek mások a lehetőségei, és másképp áll a dolgokhoz, de fiatalon kb. egy Jawa Mustangon is jól éreztük (volna) magunkat!A Te álláspontod is tök rendben van, és tök jó, hogy leírod. A baj nem azzal van, amit írsz, hanem megint azzal, ahogy írod. El kell fogadni, hogy nem csak egy álláspont van!
-
Geresics
addikt
válasz
Mentolka #104115 üzenetére
Félreértés ne essék, én sem vennék soha többé MZ-t, mert hatalmas cumi, de annó teljesen jó volt ahhoz, hogy ma úgy álljak a motorozáshoz, ahogy... Azóta máshogy szopatom magam!
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #104103 üzenetére
2002-ben még én is diák voltam ám!
Igaz, suli mellett hülyére dolgoztam magam egy fuvarozónál, tehát valóban másAmúgy amekkora fos volt már akkor is az után-gyártott alkatrész, most sem lehet rosszabb a helyzet. Az MZ már akkor is öreg volt. Én anno szopóágra is kerültem vele, hiába locsoltam rá a pénzt. De az élmény - már amikor ment - mindenért kárpótolt!
Azzal a motorral mentem először terepre is! (Saját videó, nem túl izgalmas (sőt!), kattintás csak saját felelősségre!) -
Geresics
addikt
válasz
etnies #104099 üzenetére
Ez a Te álláspontod, másé meg az, hogy igenis lehet akár 35eFt-ért is venni motort, és saját kezűleg mozgásképessé hozni! Vagy venni 200eFt-ért valamit, ami ad akkora élményfaktort, hogy vigyorog a tulaj addig, amíg 4 év alatt félretesz havi 20eFt-ot, és vesz valami jobbat!
Anno (2002-ben) 40eFt-ért vettem az MZ-m, és ment. Használtam, rálocsoltam 2 év alatt több, mint 130eFt-ot, és végül 35eFt-ért adtam el. Megérte? NANÁ!!! Amikor ment, fülig ért a szám, pedig elég nagy fejem van!Jah, sok év kihagyás után úgy vettem meg a Pegasot, hogy havi 20eFt-ot félreraktam 4 évig!
-
Geresics
addikt
válasz
IMIIKE1998 #104082 üzenetére
Szerintem egész nyugodtan vegye meg az MZ-t. Nekem is volt anno, és olyan, mint kocsiban az Alfa: amikor megy, akkor szeretjük, amikor nem megy, akkor szereljük... Babetta után azt hiszem ez nem meglepetés!
Ha ennyi van rá, hát ennyi van rá! Kevesebből is lehet megoldották már emberek anélkül, hogy megutálták volna a motorozást, sőt!
Még hosszú távon gondolkodva is jó döntés, mert abszolút lépcsőzetesen halad előre!
Aztán majd képet kérünk róla! -
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #104044 üzenetére
Sajtómotort már a bejáratási időszakban is kiadják, és bizony a legtöbb újságíró pont sz@rik rá, hogy amit tesz, az árt-e a motornak. A MotoSunday-esek pl. büszkén jelentették ki pár hónapja, hogy "de hát egy motortesztbe beletartozik az is, hogy üveghangon nyelezzük, ezért kaptuk!" Meg aztán kipróbálják azt minden hol, hogy mikor hogy viselkedik sportmotor földesút szintű szar úton, fekvőrendőrön szándékosan durván, szándékosan félreváltanak, szerpentineznek vele tiltásig stb-stb.
Érdekes, amikor a Honda NC750X DCT volt nálam teszten, és az onroadnak csináltam tesztet, én tudtam értelmesen használni, és azt próbálgatni, hogy milyen környezetben melyik beállítás az életszerű, és nem gyilkoltam egyszer sem a vasat. Ebből is látszik, hogy nem lennék jó újságíró!
Szóval, ha ilyen motort vennél, akkor pl. ezt a rendszámot jegyezd jól meg! -
Geresics
addikt
szerintem inkább az unatkozó idiótáktól kívánják megkímélni magukat...
(pl. ő ráér egész nap telefonálni, felveszi saját magát, és felrakja a netre, hogy mindenki lássa, hogy neki igaza van. Érdemes teljesen végighallgatni!
szerk.:
Jah, meg az is ciki lehet, amikor valaki egy sajtómotort akar eladni "gondos gazda" jeligével!Márpedig az újságírók nem fogják kitakarni a rendszámot a cikkekben!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fujifilm X
- Május 27-én Párizsban tart bemutatót a Realme
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Yettel topik
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- Tudományos Pandémia Klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T510i - i3-330M I 4GB I 250GB I 15,6" HD I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest