- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Külföldi okmányos motornál mit takarnak az okmányok? Mit jelent ez mit tartozik bele? Illetve mi van a vizsgával? Kint van rá az itt jó, vagy automata elveszti ha behozzák és azt is kell neki adni?
Aztán meg milyen a lejárt külföldi okmány? -
válasz Something_ #61702 üzenetére
Nekem az jön le h macera az egész, de főleg, hogy lábon nem mozgatható vásárláskor. Köszi! Neked is bogyo!
-
válasz Xmodule #61707 üzenetére
Eléggé más stílus a kettő. Az egyikkel lehet lavírozni a forgalomba, mint egy szöcske olyan a másik mintha az elefántot bevinnéd a porcelánboltba.
c805! Az rengeteg olaj, ha ennyi eltűnt volna az enyémből anno akkor beállt volna a blokk az fix, meg csak mondom BOGYO kollégának, hogy nem jelzi a lámpa a drasztikus olajvesztést sem.
Enyém sem füstölt, de eltűnt belőle, főleg hideg időben.[ Szerkesztve ]
-
Eladtam! Tudod mikor fogok én blokkot bontani bármilyen motornál. Befejeztük a régi motorok használatát.
Nem feltétlen nagy a baj, de én azt mondom, hogy amit meg kell bontani az már régen rossz. A szelepek ellenőrzésén túl értem. A halálom lett az olaj fogyi, az utolsó időkben komoly pénzek mentek el az olajra.
[ Szerkesztve ]
-
Off, mert 4 kerekű, de itt is élő téma. [link]
Elektromos ember vagyok, eddig is nyilvánvaló volt, hogy mennyire egyszerű, még ha forrasztani is kell, de látni is, döbbenet. Gondolom a motoroknál is ez megy, kell, hogy legyen egy csatlakozó ami kapcsolatot teremt a számítógéppel hibakód ügyben legalább, onnan meg egy lépés a KM óra.
Hát egy holt sima ebay-es kütyüvel is egy androidos appal megnéztük a passatot, hogy mi a baj, bluetoothon a kocsi mellett állva megmondta mi a baja.[ Szerkesztve ]
-
Egy MO-n forgalomba lévő motorra amin van vizsga csak ezek a költségek vannak? >>
Vagyonszerzési illeték: XXXXXFt
Új forgalmi engedély: XXXXFt
Törzskönyv: XXXXFt
Eredetvizsga: XXXXXFt
Kötni rá egy biztosítást és kész? Tehát ez a legegyszerűbb felállás a névre vétel körül?
Ahogy nézem igen borsos lesz arra amit néztem. Épp ugrik az összeg, mert fiatal.bogyo:
17k az eredet, mert 500köbci feletti. De köszi, akkor ez az alja árban a papírnak, a legrosszabb meg ha külföldis és kb meg sem mozdulhat lábon.[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #61800 üzenetére
Egyik sem az ajánlott darab, én halkan mondom, hogy TR02.
-
válasz polimorf #61817 üzenetére
Nem, nincs előítéletem, csak nem ma barnult. Persze volt átlag ember is, de volt aki nem annak tűnt. Rám az vár, hogy nyílt placcon fog állni amit őriznek. Majd beállok a bódé mellé jobbat nem tudok. Ötletem van lopás ellen, de az ellen nem véd, hogy felrakják utánfutóra, bár ahhoz el kell intézni az őrt vagy nagyon kell aludnia. Minden esetre a téma foglalkoztat.
Mivv dobok jónak számítanak?
[ Szerkesztve ]
-
persuader! Valóban, akármit veszek ha rendbe akarom tenni akkor igen igen sok száz ezer el tud menni mire lánc,gumik stb rendbe kerülnek.
-
Én is érdeklődtem mi van ha külföldi papíros egy motor, de mindenki mást mond. Sokkal több vele a probléma. Sokan behozzák azt vidd ahova akarod. Na de mi van ha a papír amit adnak mellé valahol hibádzik és nem tudom itt forgalomba helyezni? Azt sem tudom mire kell pontosan figyelni. Ha még tudnám esetleg elrángatom futón mindenhova, de így. Pedig 90%-ban minden kinti papíros abból amit nézek.
-
Ebbe az info adatbázisba minden belekerül ami MO-n forgalomban van? Tegyük fel megvette pistabácsi a motort 2008-ban és hordta vizsgára ahogy kell, ő 2012-ben (mert talán azóta megy a rendszer) bekerült a rendszerbe és folyamatosan dokumentálták mi történt a motorral KM ügyileg?
Az egy kintinél cumi-cecil, mert a tiéd lesz az első adat. Bosszantó amúgy. -
válasz -Mosquito- #61994 üzenetére
Az a baj, hogy még a magyar használt (2008-as) boltos garis mondjuk 1.2milla, addig a külföldi okmányos 2009-2010-es 900k + papírozás. És az az 1 év difi külalakban is mást jelent. Persze egyszerűbb a pistabácsis amit csak simogattak és igazolt km-es, de az első verziós. Nem baj egyelőre nem kell meghozni a döntést.
-
válasz Topiccsendőr #62033 üzenetére
N az az nem volt. Tudomásom szerint az injector sem csoda gépezet. Itt is ott is elégetünk valamit, azért sem foglalkozok a dologgal.
-
válasz FIREBLADE78 #62084 üzenetére
Nekem hasonló van, hidd el olajcserére jó meg az alap dolgokhoz, de kb ennyi.
LEhet elnézek egyért, mert olyanom sem lesz hamarosan.Neeem, előre nem nézek semmit.[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #62087 üzenetére
Én úgy gondolom ezek a kacatok csak időt nyernek semmi mást. Ami alatt vagy valaki meglátja mit követnek el éppen, vagy te visszaérsz.
Ez jól példa: .......0-11 óra között körbekerített parkolóból 22. kerületből egy világos dobozos kisteherautóval ellopták a limitált kiadású K6-os Suzuki Gsxr1000 tip. japán belpiacos motoromat. -
válasz polimorf #62091 üzenetére
Kolléga is hirdette pofátlanul olcsón a 650-es choppert, tényleg nagyon rendben volt, hibátlan, de télen a hidegben egy fészerben állt. Akkut nem vette ki, lemerült. Jött az érdeklődő, de tudta, hogy utána a hét folyamán jön még valaki. Az istenért nem indult be még a hozott akkuval sem, de annyira parázott, hogy elviszi más, hogy megvette úgy, hogy egy métert nem ment a saját lábán. Én tudom, hogy jó motor, de az a fazon nem tudhatta mégis a tudat, hogy más is jön győzött.
-
-
-
válasz V.Stryker #62161 üzenetére
Nekem meg olyan dolgaim vannak amiket párom nem csíp. Ilyen részlet a motor. Tudja, hogy ez kapcsol ki és van, hogy csak kimegyek a világból, de majd jövök. Neki is vannak ilyen dolgai, csak tudjam mikor jön pont. Az eb-re addig vigyázok.
És van egy pengeél vastagságú rész ahol közös a program, olyankor motor lerak és az is kikapcsol csak máshogy. Pl utálok sétálni, motor óta nagyon. Aztán volt, hogy a tatai tavat körbegyalogoltam és jó volt. Oda el sem tudtam volna képzelni motort vagy ilyet. Előre tudom, hogy megyek a balatonra párommal is, meg majd én meg a motor. Régen letettem róla, hogy elvigyem, nem is érdekli.Nekem a leírásod alapján úgy tűnik te sok olyan dolgot teszel amit nekem eszem ágában sem lenne és még nem is olyan régen gondoltam rá, hogy bakker ettől sok jól programozott nő összes haja kihullana rövid idő alatt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #62164 üzenetére
Ne mondjátok már bocs, hogy ismét kinyitom a számat, de hogy is sokatok nem pénzes. Hát olyan motorokkal jártok, hogy csak nem beszél kb.
Eleve a motor meglétét itt felénk luxusnak veszik. Előre borítékolom, hogy ha meglátnak azzal ami még ha kicsi is azzal jönnek, hogy nyertem valahol. (Irigyek) -
válasz V.Stryker #62166 üzenetére
Kivettem a képletből a gyereket és nem rohanok sehova. Max ha jelzőm van a rezsivel melóba.
Nekem szinte kizárólag 50 év feletti kollégám van és velük is beszélget az ember. Azt mondtam nekik, ha a történeteitek tizede igaz akkor nekem nagyon sok dolog nem kell az életben, mert nem fogok legalább ott szpni.
Van egy kollégám, nem tudom olyan 40 lehet. Ő kilóg a sorból, mert mondogatják neki nincs gyerek képzeld, éli világát a nőjével. Hát igen éli. Fürdeni is viszi a bicaját, olyan érték, csak, hogy egy dolgot említsek abból a szabadságból amit megvalósított magának. Nincs a vállán sok teher és nekem ez a minta tetszik. Itt sokan körülöttem azt hiszik azért, mert felcuccolok a nagyfaluba én majd szórom a gyerekeket. Hát elég hamar lesz pofára esés. Sokat fogok őszülni minden téren az elkövetkezendő hónapokban amiatt ami körbevesz, de a végén végre élem az életem úgy ahogy én akarom.
Nagyon nagyon fontos résznek tartom azt a történetben, hogy az elképzelésemben van partnerem akinek esze ágában nincs a hátam mögött állni, hogy gyerek meg miegymás. NEm fogom azt a dilis életet élni amit a nagy átlag. Hidd el rengeteg mintám van, és a minták ahhoz a fizuhoz idomulnak amit még márciusig legalább biztosan megkapok, mert ha a pénzzel jobban állnék én már rég kitörtem volna ebből amiben vagyok még. Most is dobozolok és rohadtul élvezem.
Tudod igen szomorú az a kép amit látok, hogy alig 20 évesen az amúgy csinos kis picsa már 3 gyerekkel a vállán sétál, az apuka 65-ért takarít és azt is meggondolják levegőt vegyenek e. Zsákutcának tartom a történetet. Ott van 3 gyerek, oké, de az életben nem lesz rendes életük. Bár most állam bácsi maitt mennek lakást nézni, nem baj mi abból veszünk amit összeszedtünk.
Itt be is fejeztem. El fogok menni és veszek egy motort magamnak ami még alig használt és az összes olyan helyet bejárom amit megálmodtam, sőt kinézek a szomszédokhoz is. Aztán ha megunom esetleg nézek más elfoglaltságot. Lesz aki otthon vár és nagyon örül a sokak szerint idegesítő fejemnek!dellfanboy! Fejtsd meg: Küllemileg nagyokra hajazó motor, ami valójában elég kis szelíd és gyári kipuffal traktor hangú. MIVV X-cone-al már jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Nem titok, csak az itteni körökben nem számít motornak minek kérdezzek róla? Akinek volt azt már kifaggattam nem csak itt hanem neten. FZS1000-es is lehetne csak nem az az igényem.
FIREBLADE78! Naná, mert nem ismersz és egy HSZ-t próbálsz megérteni aminek a háttereit nem tudod, de azt a gyerekes részt jól szűrted le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Neszójábe #62313 üzenetére
Rendhagyó formavilág. Évjárat?
Feree13 ! Én abból indulok ki, hogy akármilyen jól is zár a kupak meg minden azért jut oda be pára. Kevertem mintákat itthon még a robogóhoz. Csúnyán megbuktak annyit mondok. Bár igaz lenne amit odaírnak keverési aránynak.
[ Szerkesztve ]
-
Van aki minden külföldi papíros gépet elintéz csak egy telefon.
-
válasz Bogyó bá' #62355 üzenetére
Ha már funkcionál akkor régen rossz. Ez nem több mint hamis biztonságérzet.
Tudod hogyan vitték el kolléga robogóját? Kinyitották a garázst és a kocsi mögül átrángatták a kocsi tetején. Csináltak anyagi kárt és a robogó is ment. Másik kolléga a bicaját amiből akár autót is lehet venni, még a fürdőbe is viszi nem viccelek. Mármint ha melóba van és végzett és megy fürdeni, amúgy tőle karnyújtásnyira áll. Húú hány ilyen abszurd lopást hallottam már.[ Szerkesztve ]
-
Még az is számít milyen sorrendben veszed le és rakod vissza a sarukat. Eddig minden motor leírásában összefutottam vele.
Az akku témához.. Disconnect the ground wire
(–) first and then the positive (+). When completed with the
service, first connect the positive (+) wire to the positive (+)
terminal of the battery then the negative (–) wire to the negative
terminal.Sőt egyes típusoknál leírják, mennyit eszik a motor akkor ha épp nincs beindítva és egy 100-as akku ami X hőfokon van mennyi állás után merül le. bogyonak mondom a GS 10mA-t eszik ha áll.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #62454 üzenetére
És tudod a miértjét? Mármint az önindítóban lesz a gond vagy alapból az elektromos rendszer lesz halott?
Felmerült bennem, hogy a karbisat betolod ha úgy van hátha beindul, de az injectorosokat nem szsbad. Ha az nem indul akkor annyi jöhet a tréler?
A GS-nél mindig tartottam tőle, hogy megáll és egy vagyon lesz hazavinni, de végül nem állt meg. -
válasz Mizsala #62464 üzenetére
Sztem ez a téma már a sima user kategórián túli téma. Valaki ki sem veszi a motorból az akkut.
persuader! Én 2-ről tudtam, de oké. Akkor azt hallom amikor elfordítom a kulcsot, létrehozza a nyomást?
Ez a tankban foglal helyet jól tudom?igen ott, meg van.[ Szerkesztve ]
-
válasz pityaa23 #62463 üzenetére
Én biztos nem bántanám ha a minta jó és nem olyan kemény mint a kő. Azért azt lehet tudni ha megnézed, de biztosan nem tudja azt amit 6 éve. Nem fiatal.
Kolléga évek óta őriz egy garnitúra gumát mert annyira keveset megy, hogy a régi sem kopott le, én mondtam neki el fog öregedni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs