-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
-
-
Pocee
senior tag
ja ezrest nem sokszor,de a 600as 90%-ban "erőltetve" van,hogy az elég egy darabig,namármost,a mostani hatszázasok 95%-a 3.5-ön belül gyorsul 100-ra...és tudnak 200 fölött bőven...
tehát milyen fegyver is van a fiatalok kezében kezdésként?félre ne értsd nem védem az autóst,és azt sem gondolom,hogy mindenki 2 évet töltsön kategóriánként,egyszerűen az csípi a szemem,hogy amikor egy autós hibázott,egyből mindenki felzendül,hogy húúúúúúúú fokozatosság kell meg ígyúgy,de egy seggrakéta nyugodtan ajánlható...ennyi erővel egy RS3-as Porsche is ajánlható kezdő sofőrnek mert innen a monitor mögül bárki megmondja,hogy a kategória kezdő higgadt és nem száll el az adrenalintól...
na mindegy...meleg vanMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
nem érted,hogy nem ezzel van bajom,hanem,hogy ha beajánlunk egy kezdőnek egy olyan motort,aminek a súly/lóerő aránya igen komoly,akkor ne lázadozzunk amikor egy autós csinál faszságot,hogy márpedig szamárlétrát nekik!szoktál komolyabban motorozni,gondolom Neked nem kell elmagyaráznom,hogy amikor az van a hírekben,hogy a motor kettéfűrészelte a földútról felhajtó 50-es MTZ-t,akkor sem először a parasztbácsit kell elővenni...pedig egyből az van,hogy na gyökér paraszt/traktoros stb,egy ember akinek az idejében a leggyorsabb motor 50 el ment az nem feltétlen fog számítani egy 200al érkező motorra...hogyan is becsülhetné meg ha azt sem tudja mire számítson.
meg ez,hogy a csilliós autók sietnek?ez mi???irigység?falusi létemre felmegyek Pestre akkor szerintetek nekem az mi???ott azt érzem,hogy mindenki engem akar...zoltanz: übergagyi pedig krosszban kawás vagyok
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #53335 üzenetére
haverom most hozta el a prop tech-től a motorját,padoztatni vitte hogy hangolják össze a dolgokat,erre valamit nagyon elszúrtak,mert a motor érezhetően rosszabb lett,nagy reményekkel hozta el,hogy végre meglesz a kunmadarasi arany de csak ezüst lett...
ui.: a kunmadarasi versenyen még vagy 2-3 an mérgelődtek a prop tech miatt,hogy gyengébb lett a motor...
ettől még lehetnek jók,csak na...[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
-
Pocee
senior tag
alig ült motoron de az észosztás megy,hogy aki normális az komoly cuccot vesz...az ember meg megvesz egy régi,DE bőrcuccot azt meg lefikázza,de lefikázza a strandpacskert is...atyaúristen milyen beborult szétoffolt elmék vannak...
ez nem Nekedszólt hanem általánosságbanMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz ludsimon #54057 üzenetére
amikor a rokonaim mondták,hogy lépjek az ökonetbe mert milliomos leszek,mondtam,hogy a termék ára nem bír el annyi visszaosztást amennyiről beszélnek,és én voltam a hülye! mert nem hiszek benne,pedig a felettesük azt mondta,hogy abban a hónapban 3 milliót keresett,mondtam,hogy nem baj...
fél évre rá mindenki kilépett csendben,bukóval...
pedig az év üzletének tünt...
Ha a xado annyira jó lenne,akkor elit versenyzők használnák,ill biztos van már csapat akit megvettek reklám gyanánt,de ha mérhető csodák vannak akkor gondolom többen használnák...
De szétnézek ilyen AMA Supercross,Superbike,Moto GP-ben kik használják.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #54060 üzenetére
Egyetértek Veled,nekem Fuchs-al teljesen jól mennek,dolgoznak a gépek.motoroktól a földmunkagépekig,nekem bevált,természetesen lehet hogy működik a xado csak én vagyok túlságosan egyszerű és buta,hogy megpróbáljak hinni benne,de nem tudom elképzelni,mert józan paraszti ésszel belegondolok abba amit persu faszán leírt,hogy ha hengerfalra felépül,akkor nyílván a gyűrűre is,vajon akkor hol lesz a kopás,természetesen én a csoda adalékokban nem hiszek,olajat manapság bárki tud tölteni venni,majd saját brnadként tovább értékesíteni.
Szóval én nem a sima xado olajat fírtatom,hanem a csodákat,de tudom,hogy Te sem ugrasz be azonnal egy "csodának".csak beszélgetünkMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Something_ #54637 üzenetére
azért csodákat ne várjunk,hogy ki tudtunk fizetni x összeget egy ruháért és nem szakad el...mert forró aszfalton csúszott vele...örüljön,hogy ő egyben van,hogy nem lett highside,mert a motor nagyon olcsón megúszta.szépen kereszt és lehet menni a következő ruháért ez meg mehet a falra,vagy varrás és mehet benne tovább.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #54653 üzenetére
egyébként én is arra tippeltem,hogy egyszerűen elfogyott a gumi a melegtől...egyszerűen szépen elengedi magát...sajna
Lipton: mind a két gumi hightech utcai gumi,gyorsan elkopnak de tapadnak mint az állat
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #54694 üzenetére
ha ennyire számít a fogyi akkor miért ilyen motor?
létezik 350es diesel royal enfield asszem másfelet eszik százon...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
helló fiúk,amióta nem voltam 27000 hozzászólás lett...motoroztok is vagy csak beszélgettek róla?
remélem meg van mindenki aki volt.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #82952 üzenetére
Attól hogy nem funkcionál szerintem kurvajól néz ki
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz zgospel #83150 üzenetére
Nos nem rombolsz 150-el városban...mert a közút nem versenypálya...a város pláne nem az.még nem jöttem rá,hogy Te is a fajta vérmotoros vagy aki mindenki mást tud hibáztatni,míg ő még akár a sebességet is túllépheti büntetlenül,még a topicban is van olyan aki egy index nélkül kanyarodó autóst simán beküldene a villamosszékbe,de egy olyan szituációban amikor a képen úgy néz ki mintha felrobbant volna a helyszín elkezdi találgatni,hogy ez meglehet 50el ment csak a köcsög gyalogos lelépett...és ha 150el jött volna kötelessége a gyalogosnak ezt észrevenni mert bizony a motorosnak ezt is szabad.ha 60-70el ment volna ami még mindig túllépi az 50et akkor sem így néz ki a helyszín...de én jelenleg csak spekulálok és azon gondolkodok,milyen alapon gondolja magát egy motoros,egy bmw-s,egy biciklis vagy tököm tudja ki,hogy ha ő nagyobb csoport tagja akkor ő rá más szabályok vonatkoznak?!és nyugi én sem vagyok szent,sőt...de nem is látsz háborogni index nélküli bmwkért meg lelépett gyalogosokért,mert én is bűnös vagyok...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #83352 üzenetére
Azt hittem ezek csak nekem hatnak furcsának...mármint akufesz és társai
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Yoda mesterrel mi van? Eltünt?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Kösz,ezt nem tudtam,akkor jobbulást Neki,pályán vagy közúton?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #83691 üzenetére
Biztos nem volt eddig hangja? Nekem eddig az összes motoromnál volt jellegzetes kuplungkerregés,először engem is idegesített de aztán kiderült,hogy normális.persze nem tudom a Tiéd mennyire hangos.a lefelé váltás álló helyzetben vagy menet közben nem megy mindig? Mert állva előfordul,hogy a váltó nem tud összefordulni,ilyenkor én is hiába pumpálom lefelé,de ha megmozdítod a motort előre már kapcsol is,ha már menet közben csinálja akkor már érdekesebb a dolog.
Vannak ezek a Ducati-k vagy mik,ott vannak modellek amiknek nem tudták rendesen megtervezni a kuplungját mert rohadtul csörögnek Hondánál nincs ilyen
Szerk: azt olvastam hogy 60 km 60k km az már más,akkor semmi de egy Honda 60k-nál még új
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
baszki ami itt megy...annyira sajnálom,hogy már csak este érek fel és már nem reagálok 90hsz-t vissza,de némelyik tag miatt kabaré gyanánt pénzt lehetne szedni
az egyik 90el is el mer hajtani álló autó mellett,a másiknak fáj(a csuklója),hogy váltogatni kell a motoron,a harmadik szerint nem lehet forgalomba hozni motort abs nélkül...mindjárt kész a popcorn...
Ma mi lesz?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #84160 üzenetére
Ez azért nem volt szép ...nem,hogy győzit nem nézek,hanem tv-t sem,sőt nincs is,mert nem sok értelmét látom.én tudom,hogy persu érti a témát,én már itt voltam amikor sztem Te még nem,csak kimaradt az életemből 24000 hsz.bele bele néztem de végül arra jutottam,hogy átolvasás nélkül visszatérek...
Lehetek a barátod?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
-
Pocee
senior tag
válasz -Mike- #84319 üzenetére
Nekem pár éve az volt hogy akkor jelent meg a honda x11 és nem engedték kipróbálni,holott náluk vettünk zsír új hornet 600at,mondván nagyon erős...aztán 1-2 éven keresztül meg felhívtak 1x2xer hogy megjelent ez meg ez nem e veszünk...még egyszer mentem oda telószervízre a cb-vel akkor a szemem láttára repítette szét az első telót,és végleg megszakadt a kapcsolat
Azóta már nem kuncsorgok nyíltnapon...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Lomha 8V #84702 üzenetére
Mennyire látod reálisnak,hogy kezdőként megkapja?
Felelősségteljesen végiggondolva jó ötlet e egy kezdőt egyáltalán erre rábeszélni? Ha meg éri valami nyugtázod,hogy biztos hülye volt.Egyébként nem is értem amúgy ha neki az kell akkor vegyen azt csak úgy és majd ha beszopta beszopta...érdekes módon én mindig tudtam mit akarok,nem volt versenymotortól elvárásom hogy kényelmes legyen 500 km-t,nakeden hogy ne fújjon a szél,a kislányok babázzanak...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #84783 üzenetére
Bevált Neked ez a típus? Esetleg ebben a kategóriában tudnál más márkákkal egy rövid összehasonlítást rögtönözni?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #84794 üzenetére
Hasonló tartalomra számítottam
Persze bíztam benne ,hogy esetleg túl vagy már mondjuk Dunlop Metzeler Pirelli márkákon és tudsz valamit mondani,hogy mivel voltál a legelégedetebb,tudom,hogy az is pálya szempontjából lenne nézve nem közutas,de akkor is.Azért kösz!
Persze mást is szívesen meghallgatok ha van ilyen infója
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Soltvadkerten megjelenik innen valaki?
Szerk:persze tudom hogy a 80% antiszociális és csoportellenes
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Tarill #85092 üzenetére
Szerintem(és úgy tekints az irományra,hogy soha nem voltam vezetéstechnikai tréningen) közúton hétköznapi felhasználás tekintetében kár ezt erőltetni és/vagy a mindennapokra szánt "drága" motoron ezt megtanulni,max annyi,hogy vállba veregetheted magad,hogy milyen ügyes vagy,ettől még nem leszel és nincs miért gyorsabbnak lenned,ha mindig menne simán akkor azt mondom csináld ha élvezed,ha nem megy akkor vegyél gyorsváltót segítségnek,de ha most akarod megtanulni feljegyezlek,hogy Tőled ne vegyek motort
Egyrészt szerintem ha szarul csinálod ideje korán elsarkítod a kapcsolókörmöket,vagy megroppantasz valamit,bár ez nem tudom mennyire egyszerű mert ilyet soha nem csináltam,még anno simsonon operáltam kuplung nélküli váltással,de nekem nem hozott akkora eufóriát,hogy megszokjam,inkább azt kellene gyakorolnod,hogy kuplunggal ne legyél darabos,utána jöhet a további ügyeskedés.
Én egy újonnan vett 600as hornetet kb 28k kmel adtam el és kb 22k kmnél cseréltettem kuplunglamellát,mert ott kezdett csúszkálni,kb 20-30ezer volt emlékezetem szerint a csere,megjegyzem elég sportosan használtam.namármost egy váltójavítás is biztos belekerül ennyibe,de szerintem sokkal több is ha nem reszeltetni kezded el a körmöket hanem becsülettel kicseréled.üzemórás krosszmotornál volt sűrűbben jelenség(tudom,hogy szuperkönnyített és üzemórás de akkor is) nálam és a baráti körben,hogy ott ha ment az eszetlenkedés pályán és kapaszkodni kellett nem mindig volt idő kuplungért nyúlni így el kellett váltani kuplung nélkül,aztán jöttek is a kilökődő fokozatok,amiket a szar váltásoknak tudtunk be.most gondolom idővel ez egy nem üzemórás gépnél is elő tud jönni.Szóval a Te dolgod
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest