-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz Ferdzsoo #95444 üzenetére
baszki passz...ehhez a lemezeléshez én sem mernék nekifogni,azt mondják ez "tudomány",aztán lehet csak túlmisztifikálom,de elég sok múlik rajta,nekem a Kx-t csinálta,de nem direktbe hanem amikor ment a bigbangbe a kawa onnan lett átszállítva teló,nem én intéztem,de sokkal jobb lett mint volt.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz KoVee84 #95989 üzenetére
rohadt műveletlen vagy,hogy nem ismered fel a francia nyelvet...
annyit írt,hogy baromira szégyenli magát,amiért rendszeresen magas lóról beszél és ha nem tudja megvédeni alátámasztott bizonyítékokkal magát akkor bedobja az internet meganonplusultra varázslatát a lefitymáló "facepalm" kifejezést...mondjuk sztem úgy lett volna teljes ha alálinkel egy frankó gifet is...de mit vár az ember manapság
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #96005 üzenetére
hááát,nézd,nem sok szakmai dolgot látsz tőlem,mert nincs sisakbeszélőm,nincs túradobozom,füstös a plexim,telóolajról elhiszem,hogy nem teszek rosszat,ha 2-3 évente lecserélem,az egyszerű szervizeket magam csinálom,meg úgy általában vannak elképzeléseim dolgokról,ezért nem kérdezem meg,hogy milyen csizmát sisakot,zoknit,vegyek.
Mellesleg ha már ketten úgy gondoltuk,hogy kicsit magas a lovad,lehet csak nem velünk lesz a baj...
De menjél tovább nyugodtan,mert mivel ez egy fórum...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96191 üzenetére
Ezt a fajta csillapítót ismered?Mi a működési elv? van tapasztalat akár az ismerősi körödben,mert nekem nincs,valamit raknék a CB-re eddig a Toby hagyományos a legszimpatikusabb utána az Öhlins.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96202 üzenetére
a Toby 150-200ezer,azt mondod jó a 80ezres Öhlins is?
Lehet a Toby jobban csillapít mert drágább nem?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96204 üzenetére
vicceltem,csak a smiley lemaradt. de kíváncsi lennék amúgy miért drágább,holott az Öhlins az egyik legnagyobb név...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz XFishboneHUN #96617 üzenetére
azért ha a csavarhúzó lesz a nyerő,figyelj,hogy a végébe üsd a csh-t mert a menet azért jócskán belelóg az olajszűrőbe,nehogy szétverd a menetet.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96660 üzenetére
Én ezt egészen pontosan tudtam a horneten mert,amint ledadogott megláttam a trafit és ő is engem,50es táblánál
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
A fordított teleszkóp tipikus vakítás(vmiért az összes komoly motor mégis fordított"
SV-n érzem, hogy nem merev, de ez zavar benne a legkevésbé"engem nagyon zavarna"
Anno a kis RS milyen futóművel jött ki?banánlengővillával? Pedig elég kicsi "kategória",es hány éve már...annyi hogy nem postásmotornak szánták és hajlandóak voltak pénzt nem sajnálni a kat. Legjobb motorjának címéért...csak van aki ezt hit miatt nem akarja elfogadni és erőlteti a saját "gondolatait"...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96712 üzenetére
Mindjárt jön a kolléga és sarlatánság és hazugság lesz a vád,mert ez nem létezik mert egy 250esben ez elképzelhetetlen...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #96848 üzenetére
Ebbe a tesztbe én beszállok anyagilag,hogy a legtöbb legpontosabb mérhető értékkel tudjunk dolgozni...megveszem a krétát.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #97182 üzenetére
szerencsére nem volt időm belefolyni ebbe a háborúba...de nagyon igyekeztek lesarkított lényegtelen dolgokba kapaszkodni,hogy igazatok legyen,kormánycsapkodás,igen kibaszott melegség önti el az ember gyomrát egy ilyen feeling után,de egy rutinos tapasztalt motoros,nem fogja becsukni a szemét,hanem megpróbál gondolkodni,és a lehető legjobban reagálni.de ez is csak egy piszlicsáré példa,egy rohadt példával akar mindenki bizonyítani rohadt összetett dolgokat.egy sornégy 600 ,netán' 750,neagyisten' 1000 ccm így gázreakció terén mennyire toleráns és megbocsájtó?,és belátjátok nem látjátok egy olcsó motort nem fogtok annyira félteni,el kell esni,sokszor,zúzódni törni,ha lehet inkább homokon de komolyan,nekem az a fura,hogy nulla rutinnal embereknek kiajánlotok nagyköbcentit,úgy,hogy fingotok sincs ki van a vonal másik végén,"tesó vedd nyugodtan a nagyot,de aztán észnél légy",jó sokáig nem fog tudni "normálisan" motorozni.Félre ne értsd,felőlem mindenki olyat vesz elsőnek amit akar,irigy sem vagyok,csak a mai közlekedési morálhoz,úgy gondolom a fokozatosság elve biztosabban életbe tart...mert háborogni viszont sáskaként röppen ide mindenki,videókkal megtámogatva,hogy "MENNYI HÜLYE VAN AZ ÚTON!!!MINDNEK EL KELL VENNI A JOGSIJÁT!!!!"
holnap ha sütni fog a nap csinálok egy szemléltető videót,a fokozatosság előnyeiről... én leszek geresics LVL1000bmeg és írtok 4 hozzászólást mire megírom...megyek is cigizni,pedig ma fogadtam meg,hogy lerakom
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Srácok!
Rém egyszerű példa, egy tehetséges versenyző egyszer azt mondta nekem(nem 5 perc erejéig beszélgettünk,hanem régen szerelte a motorjaimat),hogy aki homokon tud motorozni az tudni fog utcán is,mivel a gyorsasági versenyzők nagyon sokat edzenek krosszal is,egyrészt télen még adott,másrészt a kondi miatt.
De!
Ez már az én tollamból jön(nyilván más is tapasztalta):a 125ös üörás motor földesutazni,itt a bányában kevés,mert folyamatosan dolgozni kellett vele,hogy menjen,vágytuk a nagy ccm(2502T,4504T) azok rohadt jól bírták a homokot földutat,de amikor el kellett menni pályázni,egyszerűen az ember lett hirtelen kevés,nem tudtunk egy jóízűt motorozni mert ott ahol már keményet tudott fogni a motor és nem kapart hanem tolt,nem tudtunk mit kezdeni az erejével,tudtunk menni egy 1db 60%-os kört a többi meg 15-20%on ment és 3 kör után lehetett lejönni mert elfogyott a kraft,ellenben a 1252T-vel baromi jókat lehetett pályázni,mert nekem kellett attól félni,hogy az elfáradt alkar miatt sokat húzol és lotty.persze a 250-450-et lófasz volt egyenesben leforgatni 5-6 sebességi fokozatban,pályán nem tudtam 3.-nál fentebb kapcsolni,hogy ne öljön meg.
Szóval igenis van értelme kisebb motorral tanulni és sokat motorozni.Biztos aki most bullshitezik azt mondja majd,hogy ő nem vágyik crossra,meg homokra,és tök más az utca,ez igaz,de attól,hogy egy 1000es gépnek el meri húzni egyenesben végig...és ettől jó...hát jó...zgospel: itt nem hibás a logika,hanem hülye az ember,hogy nem képes felmérni a segge alatt lévő technika képességeit...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #97277 üzenetére
ezzel azért nem teljesen értek egyet,és nem hiszem el a gyerekkora óta egykerekező gyereknek,hogy ártalmatlan ledobni a motort és azért kicsit más irányú erők lépnek fel mint egy kátyúnál,főleg,hogy ő nem ledobja hanem lerakja,anno gyakoroltam én is le is dobtam,nagyon nem tetszett a motornak,és készülj fel,hogy az ilyen rángatások amivel elmondásod szerint próbálod a motorod felvenni,abszolút kikészítik a láncot,meg úgy a szerkezetet,már ha szarul csinálod...én ha csináltam inkább ráfestek a kuplungra,de lejöttem róla,szarok az utak is erre,meg ez olyan,hogy csak az anyag fárad tőle és semmi értelme,mert veszélyes is.és el is keserítelek a cb1000r sem emelgeti gázból gyorsítva még az elejét,szóval fentebb kell menni az igazi powerwheelihez.
a fék szerintem a nagyon pontos adagolhatóság miatt annyi amennyi,másodlagos lehet a hőterhelés,szigorúan szerintem.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #97290 üzenetére
Pegasoval nem mentem még de f650el igen,komám kapta a wallisnál cseremotorként,odaadta egy körre,és szerintem 200méter múlva direkt visszafordultam és odaadtam neki,hogy ettől unalmasabb taknyon még nem ültem és nem is akartam tesztelgetni,annyira jellegtelen fosnak tűnt,biztos kimegy a világból és társai motor,de egy kétnyomonjáró megfúrt szétszakadt simson is izgalmasabb
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
A biztonság kedvéért:szelephézagot hidegen állítunk és mérünk ugyi
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz CyberPunk666 #97651 üzenetére
ha megengedhetik maguknak akkor miért ne? szted aki Veyront vesz vagy "csak" RS6-ot annak kell az a lóerő?nemááá'
Teasüti: Te koptattad el a majrécsíkot vagy használtan vetted a gumit?
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Nekem egy boltos azt mondta,mert a bajom az volt hogy vettem egy felsavazós akkut,feltöltöttem lezártam majd 2 nap alatt kuka,magätól lemerült...es erre mondta miután kicserélte,hogy feltöltés után 6 órát hagyjam állni lezáratlanul,utána már és azóta is(másfél éve) gondmentes.
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kihalt laktanyák, katonai objektumok
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Asustor NAS
- MG5 menetpróba
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Magyar honvédség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs