Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    válasz inf3rno #2684 üzenetére

    Pont hogy nem szabad szorosan feltekerni! Nehéz elmondani hogy tekerd fel, de ne is szorosan, ne is lazán, hanem úgy hogy kényelmesen legyen rajta.
    Amúgy általában 3 dolgot érdemes megcsinálni hogy ne legyen gondod vele
    - van aki beáztatja a damilt 1-2 napig vízbe, és az be is vált neki mert kicsit lágyabb lett
    - ne legyen szorosan feltekerve
    - cserélj damilt -> nehéz megmondani hogy melyik a jó, ezt inkább ki kell tapasztalni. Mert van akinek a gyári Husi vagy STIHL is szakad.
    De elvileg a szakadást nem feltétlen a meleg okozza, hanem az hogy hirtelen beleakadsz 1-1 nagyobb gazba, vagy kerítés, vagy fa, vagy hasonlók. De mondom ez sok mindentől függ. Nálad megoldotta az hogy az orsót rendesen raktad bele, de ha nincs ilyen gond hogy rosszul lenne belerakva, akkor érdemes az áztatást kipróbálni.De van akinek azt tanácsolták hogy szilikonnal vagy WD40-el fújja be az orsót a tekerés előtt. Lehet mindent olvasni a témában.

    Nagyon kíváncsi vagyok hogy AL-KO szerviz mit kezd a kaszával amit elvittem gariztatni, illetve hogy mennyi idő után lesz belőle valami. Nagyon reménykedek hogy csinálnak vele valamit mert így szar használni.
    Az a baj hogy 3 kasza jöhetne szóba ami erőbe kellene minimum.
    STIHL FS120 - 1.3kW
    Husqvarna 135R - 1.4kW
    Husqvarna 543RS - 1.5kW
    Ez a 3 150-170 közötti sávba van.

    STIHL-nél az a baj hogy 1.3kW-os kasza (FS120) meg 1.7kW-os kasza (FS240) között 85 000ft különbség van ami nem kevés.
    Na mindegy meglátom mi lesz, de pozitívan állok hozzá hogy sikerül gariztatni rendesen.
    STIHL-t amúgy szeretem mert vannak jó "innovatív" termékei, amik megkönnyítik a munkát. Nemrég vettem ezt a keverőflakont mert az előzőnek szar volt a kupakja, és bármennyire húztam rá, folyt a benzin egy picit. Itt van rendes gumitömítés a kicsinél meg a nagynál is. A kupaknál meg vannak belül a beosztások, így nagyon könnyű bekeverni a benyát az olajjal.
    Husqvarna gyárt olyan kannát amit a tankba kell dugni, majd picit meg kell nyomni és csak akkor folyik a tankba a benzin. Szóval nagy gyártók ilyen kis dolgokra is figyelnek.

Új hozzászólás Aktív témák